3.11.10

Ιπίτιμη, Ιπίτιμη η Ζουζουνισμέν' !

Ου κυρ, Vad, ιπρόσ'πος τ' Κολινδρού Πιερίας, μ' έκαμε πίσιμου Δημοτ', του χουριου'τ, τη Ζουζουνισμένη, προσφάτους. Δώσαμαν κατ' ξετάσεις κι πίρασα τον Τζουνακ! πρώτιφσα η πρωτευβσάνα! (οοοχ', ρουσλάνα, αλλου πράμα).
Πιριδιαβαίνου, τραγ'διώ
σ' ουριαία μονοπάτια
κι πάτε ρίχτι μια ματιά,
σι όμορφα χουράφια! κι ήβρα και μια συνταγή, να πάτε να την δείτε, κι αμα δεν καταλαβιτι, ιλάτι να μι πίτε.
να γνωρίσετε και το χωριό, που έχω αγαπήσει ! και μ' έχει αγαπήσει κι αυτό. Ναι ναι πάνω απο τον κάμπο με τις ζέστες είναι. ναι ναι εκεί γύρω απο την φθία, της θνικής, που μι μουτζώνανι οι φορτηγαντζήδαι κάποτις! τι τόθιλα τουν κάμπου μανα μ' η μωρή πρωτευβσάνα, να 'δγάω. Απο Σταδίου και Πανεπιστημίου ήξιρα παραπάν? Καλά να πάθ'!
Σ' αφιγιερώνου, τ' παρακάτ'.
Μ' αγάπησις, σ΄αγάπ'σα
τι άλλου τώρα θέλ'ς
ισύ στα γέλια λύνισαι
κι πίπτεις και αποθαίν'ς !

Ιγινα γω Ιπίτιμη
σε τούτο του χουράφ'
κι ισί θανάρθ'ς μι χαρές
να βάλιεις λίγου θιάφ'!!!

Ιμι ιγώ μια μωρή
ζουζου, πρωτεβ'σάνα
κι αγάπησα ινα χουριό
ικι ψηλά παδάνα !
Ιμι Ιπίτιμι. Ισις ιστι?

5 σχόλια:

Theodosia είπε...

Ιγώ δεν ειμαι ιπίτιμη αλλά γέλασα με την καρδιά μου.

Katerina είπε...

Εγώ πάλι δεν κατάλαβα τίποτα :(

καλημέρα!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Theodosia, ιιιιιιιιιιι, διν ισι ιπιτιμιιιιιιιι?
καλά, μωρέ, μην το πάρεις και κατάκαρδα!!! αει στο καλό !
Φιχαριστιέμαι που γέλασες, περιμένω τον μεγάλο δάσκαλο να με βαθιμολογήσ'!!!!




Κατερινάκι μου γλυκό.... δεν πειράζει! Βαρέθηκα κι εγώ να κάνω μετάφραση,. χα χα χα χα χα
νάχεις ένα καλό απόγευμα !!!

VAD είπε...

Ποτέ μεγάλος δάσκαλος,μακριά απο μενα τετοια δόξα,αλλά βαζω άριστα στη "μωρή πρωτευουσιάνα",γι αυτό άλλωστε την ανακήρυξα επίτιμη:))

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Kαλά, μικρός ! ωχ, κι εσύ πως κάνεις έτσι!
ιιιιιιιιιιιιιιιχ ! το καταφιχαριστήθ'κα. Ονειρα γλυκά, πάω κι εγώ ησύχως !!!