22.11.10

Γκούντου-μπάϊ!!! Γκούντου-μπάϊ !!!!

Είπα να σας κάνω μια πιρούετα να ευθυμήσουμε πρωί πρωί

Καθώς οι καλοί λογαριασμοί, κάνουν τους καλούς συνεταίρους, δηλώνω ξεκάθαρα, πως προτιμώ να σταματήσω να σερβίρω καφέ.
Η σιωπή και η εξαφάνιση, απο την μια και οι αναιδείς τρόποι κάποιων, απο την άλλη, δεν μου αφήνουν περιθώρια να συνεχίσω εδώ.
Δεν μ' ενδιαφέρει το σπόρ, ενός ακόμη μπλόγκ. Δεν με αφορούν τα παρασκηνικά κανενός.
Τρία και μισό χρόνια στα μπλόγκ, δεν έστησα παρασκήνια, δεν μ' ενόχλησε κανείς γιατί δεν ενόχλησα κανέναν.
Οι προσωπικές μου γνωριμίες, όλες μα όλες, βασίστηκαν στην ειλικρίνια και έτσι έχουν κρατήσει.
Χαρηκα για την γνωριμία αρκετών που σχολίασαν, άλλων που γελάσαμε μέχρι δακρύων, όσων πειραχτήκαμε σαν παιδιά, όλων όσων περάσαμε καλά, όμως δεν έχω ούτε χρόνο διαθέσιμο, ούτε, θέση εδώ πιά. Η θέση μου είναι στο σπίτι μου και στο εξοχικό μου.
Σας ευχαριστώ όλους.
Γλυκοκερασοζουζούνα

**** καλά, μην το κάνετε και θέμα, δεν πάω μακριά. Στην πέρα γειτονιά θα βρίσκομαι, με τις δικές μου επιλογές και ... στην απάνω σκάλα απο κέφια, ως συνήθως !

27 σχόλια:

Katerina είπε...

τι είναι αυτά που λές γλυκιά μου φίλη?
ποιός σε πείραξε?
εσύ ομορφαίνεις το καφεδενάκι αυτό με τις αναρτήσεις σου,
μην με κάνεις να λυπηθώ τώρα :((

koulpa είπε...

ax αυτοι οι αποχαιρετισμοι.. :):)
πήρα κι εγώ το μόνο μου ποστ.. και το έβαλα στα πλακάκια μου να βρίσκεται.. :):)
καλή μας συνέχεια :):)

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

τί έγινε γλυκιά ζουζούνα;ποιός σε πείραξε;καλή εβδομάδα.φιλιά.

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Katerina, μπα, σε καλό σου, δεν πάω χριστιανή μου, μετανάστρια στο "Αλα Κάλα Κούμπα", εδώ παρακάτω είμαι... μην κάνεις έτσι!!!
κι εγώ ξέρεις πως απο κεράσματα άλλο τίποτα !

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Σιγά τους αποχαιρετισμούς ρε Κουλπα!!!
Οι καθαροί λογαριασμοί, κάνουν τους καλύτερους συνεταιρισμούς!


ναι, λες και πας και συ μακριά! δυο τετράγωνα παρακάτω...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Φουρτουνίτσα, φαίνομαι να μπορεί να με πειράξει κανείς?
Μάλλον περί του αντιθέτου, πρόκειται!!! χι χι χι !!!


καλημέρα, καλή εβδομάδα, κι όλα καλά!!!!

koulpa είπε...

xaxa το εγχείρημα αποχαιρετάμαι δεν αποχαιρετιόμασται μεταξή μας.. ευτυχώς.. :):)
καλησπερούδιααα :):)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

α, ΄ναι!
η εγχείριση επέτυχε, ο ασθενής απόθανε!!

Εμείς σπίτια μας ! χα χ αχα !

zoyzoy είπε...

Τι έγινε Ζουζούνα μου το κλείνετε το καφέ??
Έμεινες μόνη και δεν προλαβαίνεις να σερβίρεις κακομίτσα μου έ??

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορεί κανείς να μοιράζεται σε χώρους!

Δεν θα χαθούμε είναι σίγουρο με στεναχωρεί όμως που κλείνει ένα όμορφο καφέ που μας ξεκούραζε!

Τα θαλασσινά μου φιλιά και καλή εβδομάδα!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Zoyzoy με y grec, το καφέ δεν κλείνει... εγώ αποχωρώ, με το βρακι που φορώ, βεβαίως-βεβαίως!

Ημουν ξεκάθαρη στο κείμενο μου.

κι όπως προείπα και στους άλλους, μπα, σε καλό σας, που πάω? Ούτε εισιτήριο δεν χρεώνω. Δίπλα θάμαι!

Θαλασσινά, παρελήφθησαν καλή εβδομάδα, να περάσουμε και έρχεται δύσκολη!
ζουζουνομάτς ζβουριχτά !

Mairaki είπε...

ζουζούνα...δεν ξέρω ποιός, τι, πως, που, πότε και γιατί....όμως μην το βάζεις κάτω για κανέναν, στο κάτω κάτω υπάρχει και το μερίδιο ανθρώπων που γουστάρουν το καφεδάκι σου και την παρέα σου...γνώμη δική μου, μην κάνεις χατίρια των άλλων.....Φιλάκια!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Mairaki, δεν μαζεύω κομπλιμέντα, ούτε μετρώ δυνάμεις, όπως ίσως να φαίνεται σε κάποιους (κακόβουλους - φαντάζομαι).

Η δική μου θέση ειναι ξεκάθαρη.

Καλέ είπαμε, δεν πάω στην Αστραλία, με τον γαμπρό!
Δίπλα θα ειμαι. Να φάμε διπλες, να κεραστούμε καφέ και κρουασανάκι και να ετοιμάσουμε κουμπαριέδες !μέρες που ειναι.
Βρε λες ν' ανοίξω παράρτημα καφενέ στο εξοχικό μου? χμ!!!!


ζβουριχτά απο δώ με πιρουέται (η παρδάλω !!!)

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Γλυκόπικρος ο καφές..
Ζουζούνα μου!!!!

μαχαιρης είπε...

Mηπως εκανα παλι καμμια πατατα και πειραχτηκες;;;
Μηπως τα ανεκδοτα ειναι...Κρυα...;;;
Αυτο ειναι...Ε;;;
Ψυχρανε κι ολας και εχει και υγρασια...
Καλα βρε...Δεν ξαναλεω ανεκδοτα...
Μη φυγεις...
Θα γραφω οικολογικα θεματα...
Να...Φυλαω σταυρο...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Αντιγόνη μου, ο δικός μου ο καφές, είναι γλυκός με 3 κουταλιές ζάχαρη. Πάντοτε!! εχω να το παινεύομαι!

Το μόνο που με "στεναχωρεί" είναι πως μαζί με τα ξερά, καίγονται και τα χλωρά! Σε όλες τις περιπτώσεις.
Συγνώμη !

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Αντιγόνη, αφού ανέβασε η Ελευθερία ως συντάκτης, μπορείς κι εσύ και όποιος άλλος. Δεν εξαρτάται απο διαχειριστή η ανάρτηση!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Μαχαίρη, πατάτα νάναι κι ότι νάναι. Ναι παρεξηγήθηκα που δεν ήταν τηγανητή. Μα κι εσύ, όλα στη χόβολη! χα χα χα!!

Ανεκδοτα? μμμμ! οχι να λες, να λες! και πως θα περνάνε οι νύχτες του χειμώνα. να βάζεις και κάστανα στη φωτιά.

Που πάω κι εσύ? δίπλα θάμαι, να κοίτα. Μια πιρουέτα μακριά!

Οικολογικά? εδώ θα τα χαλάσουμε "Οικολόγρια" (διάβασε χωρίς ορθογραφία η κολόγρια), δεν θα γίνω ποτέ!χα χα χα !!!!

φιόγκο έδεσες στον σταυρό? χα χα χα χα χα χα !!! όπως κάναμε παιδιά?

τα ζβουριχτά μου και να μην πίνεις πολύ να βρίσκεις το δρόμο!!!!
Αντε μην ανέβω Κυψέλη μεριά στην ταράτσα να ανεβάσω αλμπουρο να με δεις Ιλιον πέρα!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ζουζούνα μου, αυτό που σου έγραψα αφορούσε το δικό μου συναίσθημα.

Το ξέρω πως στάζεις ΜΕΛΙ δεν σε γνώρισα εδώ μέσα δα!(το "δα" είναι έκφραση γιαγιαδίστικη).

Φιλάκια πρωινά!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Αντιγόνη, thanks

το "δα" το λέω κι εγώ απο τα μικράτα μου γιατί το λέγαμε σπίτι μας!!!!!

Coula είπε...

Ρε τι παθατε; Μηπως θελετε μια ανακαινιση; Ειμαι προθυμη να σας βοηθησω!

Επεσε εξω η επιχειρηση;

Να σας δωσω ενα κεφαλαιο να συνεχίσετε!

Τι σκατα; Καλά ήταν εδω δα!

Κι εκεινο το παρτυ που ειχατε κανει ήταν ολα τα λεφτα!

Μηπως να κανουμε ενα ακομη να μαζευτουμε;

Θα φτιαξω σελιδα στο fb ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΚΑΦΕ

Για συγκεντρωθείτε και συνεχίστε!


Ζουζουνιδου δε μας τα λες καλα!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Αν μη τι άλλο, η μόνη που τα λέει καλά, είναι η Ζουζούνα! Γλυκά και κερασένια.
καλησπέρα coula!
υ.γ. οι αναζητήσεις μέσω ΕΕΣ, δεν πιάνονται ε?

koulpa είπε...

ρε παιδιά.. εκ της διαχειρήσεως αποχώρησε το ζουζουνιον.. δεν έκλησε κάτι.. όποιος θέλει συνεχίζει.. :):)
την καληνύχτα μου :):)

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Αν και δεν ξέρω τί έχει συμβεί και δεν έχει σημασία, μπορώ να σε καταλάβω.Εξαιτίας της αγένειας και της διαταραχής κάποιων, μου'χει περάσει άπειρες φορές απ' το μυαλό να το κλείσω το ρημάδι να πάει στο διάολο.Δεν έχει σημασία αν ενόχλησες ή όχι, αν ο άλλος σε βάλει στο μάτι για οποιονδήποτε λόγο (μην ψάχνεις λογική, δεν υπάρχει!) τέλειωσες θα σε πρήξει και θα βρεί και ανύπαρκτους λόγους γι΄αυτό.Αφού έκρινες έτσι, σίγουρα θα ξέρεις καλύτερα.Ελπίζω όποτε νιώσεις την ανάγκη να επιστρέψεις!Φιλιά!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

koulpas, σ ω σ τ ό ς !!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Κίρκη, καλοτάξιδο το πόνημα κι απο εδώ, πρώτα.
Δεν μου πέρασε απο δω και τρία μισό χρόνια να κλείσω τα μπλόγκ μου. Εκεί ευρίσκομαι, δυο βήματα πέρα! Στην ίδια γειτονιά.

ως έγραψα παραπάνω... αποχωρώ (απο εδώ) με το βρακί που φορώ!!!
κι όπως βλέπεις με πιρουέτες!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μα..... Γιατί. Δικαίωμά σου βέβαια. Αλλά είσαι θυμωμένη. Δεν κάνει να φεύγεις θυμωμένη ή πικραμένη.
Συγγνώμη που επεμβαίνω πάντως

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

γιατί... έχει η ουρά γατί!!!
Aφού επενέβης, τι συγνώμη.
Οχι βρε δεν σε συγχωρώ, να γονατίσεις ... καλά, άσε και βλέπω φοράς γυαλιά, μπορεί να πέσουν με το γονάτισμα!!! χα χα χα

Δεν πικραίνομαι απο απαξιωτικές πράξεις! και δεν θυμώνω με κάτι που δεν αξίζει.

Ξεκαθάρισα θέση και εαυτόν!
την καλησπέρα μου!