20.11.10

Η επιστροφή της άσωτης ...


glitter-graphics.com

Καλημέρα.. καλημέρα.. καλημέρα...

Ξαναήρθα για λίγο στον καφενέ. Έτσι, να φτιάξω κανά καφέ, να πλύνω κανένα ποτήριον, να σκουπίσω λίγο τη σκόνη...

Ωρέ παιδιά!!!
Τι σκόνη είναι τούτη ;;
Ζουζού, Νερένια, Γιαγιά, Φυσικένια, Coffeemug .... Τι γίνετε εδώ;;

Πολλή μοναξιά ... Μα που πήγε ο koulpa με τα κόλπα του, ο Ανταίος με τα μελιστάλαχτα ποιήματα του, ο Μαχαίρης με τα ανέκδοτα του ;;;;;

Μόνη μου είμαι ;; Δώστε σημεία ζωής...
Ας ακούσω μια φωνή στην απέραντη σιωπή... Σπάστε την σιωπή και ελάτε ....

ΚΑΙ...... ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ....
Σε λιγότερο από 35 μέρες έρχονται .....

Ετοιμαστείτε γιατί στον καφενέ, τα Χριστούγεννα γίνονται τα καλύτερα πάρτι !!!!!

Φιλιάαααααα .......

Υ.Γ= Και ένα τραγούδι για να τα καλωσορίσουμε together ...
http://www.youtube.com/watch?v=kxWI7QZzHCk

3 σχόλια:

μαχαιρης είπε...

Δε ξερω...Αν το ονομα αυτο εχει να κανει με τον...αλλο...
Κεινο τον"ασωτο γιο" ξερεις...
Παντως Καλως ηρθες...
Εγω εβαλα και παχαινω Γαλλια...
θα κοψουμε δυο με πατατουλες στο φουρνο...

zoyzoy είπε...

Πού χάθηκες κορίτσι μου και ερήμωσε ο καφενές ??
Για βάλε κανένα μπρίκι στη φωτιά να πιούμε κανένα καφέ της προκοπής.
Η Ζουζούνα μας έχει παχύνει με τα γλυκά της κάθε πρωί που σερβίρει!!

Φιλιά θαλασσινά!!

Coula είπε...

Εχουν παει διακοπες οι υπολοιποι;

Αλλα καλυτερα να μη μιλαω εγω που εχω να μπω στα blogs καμια εβδομαδα φουλ! χαχαχα

φιλιά πολλά