13.11.10

ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Ενας τρελλος προσπαθει να καρφωσει ενα καρφι στον τοιχο, κρατωντας το καρφι με το κεφαλι προς τον τοιχο...
Ενας...αλλος τρελλος που τον παρατηρει, μετα απο ωρα του λεει...
Καλα δεν το βλεπεις;;; Το καρφι αυτο ειναι για τον,,,Απεναντι τοιχο...
...............................

Ενας οδηγος νταλικας, πηγαινει στο γιατρο, γιατι αισθανεται...Πολυ κουρασμενος...
-Γιατρε μου...Ολη τη μερα οδηγαω τη νταλικα...Και το βραδυ,που κοιμαμαι, βλεπω στον υπνο μου, παλι οτι οδηγαω τη νταλικα...Ξυπναω και ειμαι, ενα πτωμα...Τι να κανω...
-Μην ανησυχεις...Του λεει ο γιατρος...Πριν κοιμηθεις, να θυμασαι οτι στην Εθνικη οδο,
Θα σε περιμενω να μου δωσεις, εμενα την νταλικα, και να πας για υπνο, σπιτι σου...
Πραγματι, στον υπνο του ο νταλικιερης, βλεπει οτι δινει στο γιατρο τη νταλικα και παει για υπνο...
Ετσι, σε λιγο καιο θεραπευεται...
Ενθουσιασμενος με το αποτελεσμα...Δινει το τηλεφωνο του γιατρου, και σε καποιο φιλο του
ταξιτζη, που εχει το ιδιο προβλημα...
Σε λιγες μερες, συναντα τον ταξιτζη...Πιο χαλια απο πριν...
-Τι εγινε ρε;;;..Δεν πηγες στο γιατρο;;;
-Πηγα...Του λεει ο ταξιτζης...Αλλα εγινα χειροτερα, απο τοτε...
-Γιατι ρε;;..Δεν σε περιμενει στη Εθνικη, να σου παρει το ταξι;;;
-Ναι ρε φιλε...Το παιρνει το ταξι...Αλλα...
Μου δινει μια νταλικα....
..........................................

Ενας...Φρεσκοπαντρεμμενος...Την ωρα της...Πραξης...Χανει τη βερα του μεσα στο..Τουνελ
των στεναγμων της γυναικας του...
-Ελα καυμενε...Ψαξε λιγο και θα τη βρεις...Του λεει εκεινη...
Ψαξε- ψαξε...Στο τελος μπαινει...ολοκληρος μεσα στο τουνελ...Ψαχνοντας...
Εκει που εψαχνε...Τον πλησιαζει ενας...Ταγματαρχης...
-Τι ψαχνεις φιλε;;; Του λεει με ενδιαφερον...
-Ψαχνω τη βερα μου...Λεει ο...ατυχης γαμπρος...Καπου εδω θα μου επεσε...
-Ποια βερα ρε φιλε...Του λεει ο ταγματαρχης...
Εδω εμεις χασαμε...ολοκληρο ταγμα, δω μεσα...Και δεν το βρισκουμε...
..........................................

1 σχόλιο:

Katerina είπε...

Καλημέρα!!

Μα που πήγατε όλοι?
Μόνη μου θα πιω καφέ? :(