9.11.10

Ο Θανάσης μου και οι φάουσες!!!



Αγαπητές κυρίες τυχαία παίρνοντας, ήπια καφέ στην καφετέρια σας και πολύ μου άρεσαν οι κυρίες και οι κύριοι.

Παίρνω το θάρρος να σας γράψω γιατί πολύ έξυπνους σας βρίσκω και μη νομίζεται πως σας γλύφω.
Θα ήθελα όμως την συμβουλή σας, να σας πω τον πόνο μου γιατί δεν ξέρω που να απευθυνθώ.
Εγώ που λέτε έχω μια σχέσης εξαπανέκαθεν, τρεις μήνες τώρα με τον Θανάση.
Πολύ καλό και όμορφο παλικάρι ταξιτζής στο επάγγελμα.
Όταν το έμαθαν οι φιλενάδες μου λύσσαξαν.
Προχτές που πίναμε καφέ στο σπίτι μου και τους έλεγα τα καθέκαστα, εξ αίφνης πήγα προς νερού μου μετά συγχωρήσεως .
Τις άκουσα τις φάουσες, να λένε πως ο Βαγγέλης μου, με γουστάρει, όχι προσωπικώς εμένα αλλά για την άδεια του τριαξονικού του πατέρα μου και τα άλλα περουσιακά στοιχεία, έλεγαν και πως εγώ μοιάζω με το τριαξονικό και σιγά μη γύριζε ο παίδαρος να με δει που μέχρι τα τριάντα μου ήμουν παρθένα και δεν μπορούσα να σταυρώσω
ούτε αρσενικό γάιδαρο μετά συγχωρήσεως.
Ταράχτηκα να σας πω, αλλά στάθηκα στο 1,56 ύψος μου μια και η μαμά μου λέει να
είμαι κυρία και όχι τίποτις τσόλι.
Η ζήλεια τους μου δηλητηριάζει το είναι μου και όταν το είπα στον Θανάση τις έβριξε και μου είπε να κόψω τις παρτίδες μαζί τους γιατί θα τις…. ντρέπομαι να το πω!
Η αμφιβολία με τάραξε και να πω την αμαρτία μου έψαξα το κινητό του Θανάση μου και ενώ βρήκα 33 ονόματα γυναικεία, μου εξήγησε ο αγαπημένος μου ότι είναι οι ξεδέρφες από το χωριό.
Με πείραξε πάρα πολύ που μου έκρυψε ότι είναι από χωριό!
Σας παρακαλώ να μου πείτε την γνώμη σας.
"Pikrameni tsouknis".

10 σχόλια:

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aγαπητή Πικραμένη Τσουκνίς, πείρα δεν έχω κι εγώ μεγάλη, αλλά τις φάουσες να τις κόψεις. Της ιδίας γνώμης ειμαι κι εγώ. Σε ζουλεύουν και σου βάζουν λόγια για τον θανάση σου!>
Εσύ μόνο αυτόν να κοιτάς και τίποτ' άλλο. Το μν σου και τον Θανάση σου!

μαχαιρης είπε...

Eγω παλι, νομιζω οτι ο φιλος μας ο Θανασης, εχει πεσει θυμα παραπληροφορησης...
Κριμα,γιατι με τοσες..ξαδερφες, επρεπε να γνωριζει τις γυναικες πια..
Πιστευω παντως, οτι πρεπει να τον γνωρισεις με τις κολλητες σου...Ωστε,
με δικα του λογια, να τους εξηγησει ο ιδιος...Τη θεση του...Ειμαι σιγουρος οτι θα τις πεισει με τα επιχειρηματα του...
Δε μου λες;;
Ο μπαμπας σου, εκτος της αδειας,
εχει και αμαξι;;

Katerina είπε...

Θανάσης?
Βαγγέλης?
τι γίνεται εδώ????

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αγαπητή Ζουζούνα έχω καταλάβει τι είδους παιδί είναι ο Θανάσης μου και σας μερσό πολύ!

Κυριε Μαχαίρη μου ως άνδρας καταλάβατε τον Θανασάκη μου!
Ο μπαμπάς ναι έχει τριαξινικό!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αγαπητή Κατερίνα στο χωριό τον λένε Βαγγέλη. Το βρήκα στα μηνύματα.
Βρίσκεται πως είναι κακό;

Katerina είπε...

Aγαπητή μου Αντιγόνη,
άνδρας που έχει δυο ονόματα είναι πολύ ύποπτο έως και επικίνδυνο.
Παρακαλώ να το προσέξετε....

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Τυχερός ο κύριος με τόσες ξαδέλφες 33. Σαν τα χρόνια του Χριστού ή του Αλέξανδρου του Μεγάλου εννοώ. Πάντως 34η ξάδελφη δε νομίζω ότι χρειάζεται να γίνεις.

Evie είπε...

Δεσποινίς Τσουκνίδα, για το πότε λέτε με το καλό να σε πα στου χωριού τα μέρη, πριν η μετά το ξεπαρθένεμα, για να έρθεις μούρη με μούρη με τις καημένες κατσίκες του, ουπς τις ξαδέλφες εννοώ. Ωραιότατο !!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Aγαπητέ κε Χριστόφορε,λέτε να με κοροϊδεύει;

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αγαπητή Εύη στο χωριό δεν με πάει επ' ουδενί!
Και όπως σας είπα δεν καταλαβαίνω γιατί μου έκρυψε την καταγωγή του.
Λέτε να ντρέπεται;
Σας ευχαριστώ πολύ.