14.10.10

το κόκκινο κουρσάκι ! bloggoπαιγνίδι ξεκινά !

Καιρός για παιγνίδια.

Φωτογραφίστε ότι παλιο παιγνίδι έχετε, ανεβάστε το στο blog και ενημερώστε μας με λινκ!!!! το παλιότερο θα βραβευτεί!!!! εδώ στο καφέ!!!



Είναι που "την είπα" της Αντιγόνης και μετά μου "την είπε" και της απάντησα και για να "μου την ξαναπεί", αχ χα χα ορίστε τα παμπάλαιά μου παιγνίδια! Τα δικά μου ναι, Αντιγονάκη, παμπάλαια είναι!! Οχι της οικογένειας τοοοοοοοοοοοοοοσο παλιά!!!!

Ελα μωρέ, μισού αιώνα παιγνίδια ! Το κουρσάκι μου! Η νύφη κι ο γαμπρός! Οι just married!

To απέκτησα κάποτε που δεν θυμάμαι. Επαιρνε μπαταρία και έτρεχε και έκανε στροφή πέριξ του εαυτού του, κάτι σηκωνόνταν απο κάτω στη μέση. Η νύφη και ο γαμπρός, έστρεφαν τα κεφαλάκια τους, και φιλιόσαντε! !!!! Η νύφη φορούσε πέπλο και ο γαμπρός μαύρο ημίψηλο. Αυτό το θυμάμαι.

Είναι όλο σιδερένιο και ζωγραφιστό, όπως γλέπετε. Μπροστά στο μπιουνάκι, είχε κορδέλες δεμένες, απο ότι θυμώμαστε.... ποιός θυμάται πια.

Κοιτάξτε ζωγραφιά, κοιτάξτε στις ρόδες στο κέντρο καρδούλα....προφυλακτήρες. Κοιτάξτε λεπτομέρεις, αξίζει τον κόπο μια επίμονη ματιά !

σας βάζω και μια όχι τόσο καλή φωτογραφία του "πίσω" μέρους. Εχει ζωγραφισμένο στο καπώ τη βαλίτσα του ζεύγους.
Είναι το αγαπημένο μου κόκκινο κουρσάκι, απο εκεί μου έμεινε το να θελω πάντοτε κόκκινο αυτοκίνητο - άντε ρε και στην Φερράρι.... με το καλό- και δεν θέλω να το αποχωριστώ.



Το έταξα στ' ανήψια... θα το πάρουν και θα το έχει 6 μήνες ο κάθ' ένας στο δωμάτιό του και όποιος παντρευτεί πρώτος είπα θα το πάρει σπίτι του. Συμφώνησαν, αλλά δεν θέλω να το αποχωριστώ. ..... ναι δουλεύει...

6 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Εγώ καλά σου τα'λεγα και τα άκουγες παράλογα.
Μ' έβαλες να κάνω και την τελευταία εκκαθάριση και τώρα τι να στείλω!!!!

Θα την φας την κοτσίδα δεν μου γλυτώνεις!

zoyzoy είπε...

Γιαυτό δεν πετά εσύ τίποτα!
Εχω ένα μωρουλίνι που μπουσουλάει και το κρατώ και 25χρόνια αν το βρω καλώς!

VAD είπε...

Σου κάνουν;
http://kolindrinamaslatia.blogspot.com/search?q=%CF%83%CE%B2%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B1
και
http://kolindrinamaslatia.blogspot.com/search?q=%CF%84%CE%B1+%CE%BA%CE%BF%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%B1

Πού να τα βρω πια;:((

Νερένια είπε...

Χμμμ μια κούκλα έχω ...

θα ' ναι 35αρα τώρα...

αλλά είναι στο πατρικό μου... και είναι μακρια ... αλλά στην πρωτη ευκαιρία θα την φωτογραφίσω την άτιμη!!!!

αχτίδα είπε...

Χάζεψες φιληνάδα; που να τα βρω βρε παιδάκι μου τα πλιά μοπυ παιχνίδια; με ..κόβεις για ήσυχο παιδί που να μη τα ρήμαξα;

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

αααααααααααα, θα ξεφωνήσω! δεν απάντησα !!
εεεεμ μεγαλοκοπέλα, ουσα, ξεχνιεμαι!

Οχι, θυμάμαι πως απάντησα, την απάντηση δεν βλέπω.


Κυρα Αντιγόνη, δεν ξέρω, τόσα παλιά έχεις εκεί, βάλε ένα κουταλάκι της προικός!!! χι χιχι




zoyzoy, με y grec, εχω ένα υπόγειο διαμέρισμα, τίγκα στα παλιά. Ναι, γι αυτό δεν πετώ και δεν αποχωρίζομαι!!! τρομάρα μου!!!



νερένια ττττττττττττιιιιιιιιιι? δεν την έχεις μαζί? δεν την πήρες μαζί με τα προικιά? μπράβο, ωραία συμπεριφορά!!!



Vad, μου κάνουν! μου κάνουν, μα ήμουν σίγουρη πως τα είχα δει. Σβούρα, ξέρω, απο τάλλα... καλά ευχαριστώ, τι κάνουνε στο σπίτι....!

μαθαίνω... όμως
αλλά θυμάαι πως δεν νόησα πράμα