12.10.10

Η φασολάδα κάνει στο γιουβαρλάκι παρέα για να κλάψουν το χαμό του κοτόπουλου...(τελευταίο και καταϊδρωμένο)





                           Συγνώμη πελάτες μου που σας άφησα με τη γλύκα, αλλά άμα βρέχει εδώ... μουλιάζουν υπέργεια και υπόγεια καλώδια και κάνουμε το σταυρό μας, να μην έχουμε διακοπές ρεύματος, πόσο μάλλον νετ... έχασα και το πάρτι... χάλια μαύρα... αλλά εντάξει μας έκαναν τη χάρη και μας έφεραν το νετ...αλλά είχα τρεξίματα με δουλειά και παιδιά ...σας υπόσχομαι όμως (θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος , εδώ κολλάει) να μη με ξαναχάσετε .....

        Πίσω στα δικά μας , στα χακί άπλυτα μας!!! Μπα λάθος κλέψιμο και πάλι!! Φιτού!!! που θα έλεγε και το γλυκοκερασοζούζουνο μου....

      Μετά τη δεύτερη κουζινιακή μου αποτυχία, έγινα ακόμη πιο προσεχτική, διότι καλύτερα να σου βγει το μάτι...και εννοείται ότι η καζούρα που έφαγα ήτο τεραστία , καθώς περνούσα από γνωστούς , συγγενείς και φίλους και χτυπούσαν προσοχή! Καθότι "μάνα του λόχου" ούτως ειπείν!!
     Έτσι πρόσεχα η καψερή μη μου κολλήσουν κι άλλο παρατσούκλι....
Ε! λοιπόν ο χειμώνας συνεχιζόταν , να μη τελειώνει ο άτιμος με τίποτα, χωρίς άλλα παρατράγουδα... εγώ να τρώω τις ώρες μου γράφοντας συνταγές και ένα ωραίο βράδυ μου λέει ο δικός μου:

      "Βρε μωρό μου, πονάει ο λαιμός μου!"
      "Α!χου μπούλη μου... να φωνάξουμε τη μαμά σου;;;" λέω εγώ...
      "Αχ! ωραίο αστειάκι.... μπα έλεγα καμιά σούπα μήπως έκανες αύριο!"
      "Ααααα! Βρε αγόρι μου, το σιρόπι είναι πιο εύκολο... μαζί με παστίλια άντε να σου κάνω και ένα φασκόμηλο και θα είσαι περδίκι ...γιατί ξέρεις , με τις σούπες είμαι τσακωμένη... δεν τους μιλάω και κείνες που κρατάνε μούτρα...κρίμα δεν είναι να μείνουμε νηστικοί; Και άντε εγώ που δε με πονάει ο λαιμός μου, ένα σουβλάκι θα το χτυπήσω αλύπητα, εσύ τι θα φας, που θα γρατζουνάει το κεμπάμπ το λαιμουδάκο σου;;;"
        "Αμάν ρε κορίτσι μου! Την καταστροφή έφερες! Τι ζήτησα;;; Μια σούπα! Κάνε εκεί μια γιουβαρλάκια που έχουμε να την φάμε από τα πέρσι...."
        "Καλά και νομίζεις πως θα την φας από τα φέτος;;; Εγώ θα κάνω... αλλά μη με κοιτάς όταν το τρώω το κεμπάπ.... δε θα σου δώσω...."

               Ξεκινάει η Οδύσσεια του τηλεφώνου!!!!
Αυτό που να μην μπορούν οι μανάδες, να διακτινιστούν όταν τις έχεις ανάγκη , ποτέ μου δεν το κατάλαβα.... Μόνο στα έργα και βιβλία φαντασίας γίνονται αυτά τα κόλπα και έχουν την απαίτηση να τα πιστεύουμε κιόλας! Εμ! Φέρε τη μάνα να κάνει τη σούπα!! Εδώ να σε δω ....και άσε τους κόνδορες στην ησυχία τους μεσιέ GiP .....

             Ντριιιιιιιιιιιιιννννννννννν;;;;;

     "Παρακαλώ;;;" η αδερφή μου μέσα στην απορία.
     "Ναι γεια σας, από στατιστική υπηρεσία, την νοικοκυρά του σπιτιού θα ήθελα!" λέω εγώ με αλλαγμένη φωνή , τρελαίνομαι να τους μπουρδουκλώνω...
     "Πείτε μου εμένα, το ίδιο είναι!" μου λέει και κείνη, μάλλον το κόλπο δεν έπιασε και με κατάλαβε!
     " Σεις είστε η σπιτονοικοκυρά;" λέω εγώ.
     "Αν σας πω ναι, θα μου πείτε ότι λέω ψέμματα;" το συνεχίζει ακάθεκτη.
     "Κανένα πρόβλημα, θα ήθελα να μου πείτε τα συστατικά για σούπα αυγολέμονο με γιουβαρλάκια!" 
      "Καταρχήν αυγά, ύστερα γιουβαρλάκια!" μου απαντάει η εντελώς άσχετη και με στέλνει να ψήσω βραδινό ντεκαφεϊνέ!
       "Αειιιιιι ρε! Που μας κάνεις και πνεύμα! Άσχετη!!! που θα τα βρω τα γιουβαρλάκια να τα βάλω μέσα;;" λέω εγώ καιιιιιιι κλικ!
    Μου έκλεισε το τηλέφωνο!!!!!!!!!!!!!!!

 Την τρέλα μου λέω με το μουρλόσογο και ξαναπαίρνω!

Ντριιιιιιννννννννν;;;;;;;;;

        "Παρακαλώ;;;" λέει.
        "Ρε πας καθόλου καλάααααα;;;;;" λέω.
        "Άστα κοριτσάκι, με πήρε μια μουρλή, αναιδής και μου έλεγε κάτι κουλά για γιουβαρλάκια και με φούντωσε και της έκλεισα το τηλέφωνο! Εσύ καλά είσαι;;; Μη με βρίσεις που έχω καιρό να σου' ρθω αλλά έχω διάβασμα!" μου λέει με νάζι και με ξαναστέλνει, αυτή τη φορά για τσάι.
         "Με δουλεύεις;;;;;;;" της λέω.
         "Έχω καλή δασκάλα! Όχι που θα μας τρελάνεις εσύ! Το ξέρουμε το κόλπο κυρία μου! Πες τι θες;; Τον ιδιωτικό σου τσελεμεντέ;;;" μου απαντάει με τρόπο που λέει φανερά "την πάτησες μανταμίτσα!"
          "Ναι, αν είναι εκεί..." λέω σα βρεγμένη γάτα, πολύ μεγάλωσε το σκατό να μας κάνει και πλάκες!
          "Έλα μωρό μου!" λέει η μανούλα.
          "Μανούλα, μητέρα, μαμαααααααααά!" λέω εγώ.
          "Τι καλό θες να μαγειρέψεις αύριο; Για πες μπας και πάρω και γω καμιά ιδέα που σπάω το κεφάλι μου κάθε μέρα!"
          "Αυτό ποτέ μου δεν το κατάλαβα! Να ξέρεις τα χίλια φαγητά και να μην ξέρεις τι να φτιάξεις αύριο; Ουφ! Τες πα! Γιουβαρλάκια θέλει ο πασάς! Πονάει ο λαιμός του...."
          "Αααα! εύκολο..... γράφε! Μπλα ...μπλα.... μπλα..... και στο τέλος θα το αυγοκόψεις ... έτσι και έτσι.... και μπλα μπλα .... και την ώρα που το αυγοκόβεις να του στέλνεις φιλάκια, να το καλοπιάνεις μη σου κόψει!"
           "Τι λες ρε μάνα;;;; Θα βάλω τη κεφάλα μου στην κατσαρόλα να φιλάω το φαΐ;;; Άσε που θα καούν τα χείλη μου, το βρίσκω και τελείως γελοίο!! Άλλο κόλπο να το καλοπιάσω δεν έχει;;;;;"
           "Ρε αστέρι της κουζίνας, δεν είπα να το φιλήσεις, είπα να του στέλνεις φιλάκια...από μακριά! μουτς μουτς μουτς!!! Πως το λένε;;;"
            "Ααααααα! και αυτό λες να πιάσει;;;;"
            "Εγώ που μαγειρεύω τόσα χρόνια πάντα το κάνω! Και η καλομάνα σου τα ίδια! Και η λυκομάνα! Τώρα άμα θες μην το κάνεις! Τι να σου πω;;;;; Άντε γεια .... αρχίζει η σειρά στην τηλεόραση και δεν τη χάνω! Α! και αύριο θα πάω στο γιατρό το πρωί, μη με ψάχνεις! Καλή επιτυχία!"
Κλικ....

           Έμεινα να κοιτάζω σαν χάπατο το ακουστικό! Το να μπαλαμουτιαστώ με φαΐ, πρώτη φορά μου τύχαινε!
Μάζεψα τα χαρτιά και περίμενα να ξημερώσει ο θεός τη μέρα!

        Ξημέρωσε καλή μουυυυ!!! Σήκω το γιουβαρλάκι περιμένει!!!
Ξεκινάω ..... πλάθω ... βράζω .... αυγοκόβω.... να στέλνω φιλιά...ούτε σε γκόμενο τόσο πάθος και να παρακαλάω κιόλας!! Αυτό που το πας!!!
Σε παρακαλώ , μη μου κόψεις! Ότι και να σημαίνει αυτό! Δεν είχα φάει ποτέ μου αυγολέμονο "κομμένο" ...

            Το κατεβάζω ... όλα καλά.... αν και της μάνας η σούπα, πως να το πω, από πάνω βρε παιδί μου... φαινόταν πιο παχιά.... Δε δίνω σημασία ... δοκιμάζω ...μια χαρά!!!! 

          Έρχεται ο καλός μου.... εγώ με τουπέ...

    "Επιχείρηση γιουβαρλάκι , οκ!"
    "Ωραίααααααααα!!! και 'χω μια πείνα!!! Ετοίμασε και έρχομαι!"
         Κόβω ψωμί, τυρί, βάζω ποτήρια, πηρουνοκούταλα και ανοίγω κατσαρόλα να σερβίρω!

                Τι βλέπουν τα ωραία μου ματάκια;;;;;;;
Αυτό δεν είναι όπως το έσβησα!!! Που είναι η παχιά κρέμα του αυγού;;; Έβλεπα νερό με λάδι , πάνω πάνω και απο κάτω όλα τα υπόλοιπα σε στρώσεις!!!!!
      Δοκιμάζω ξανά! Ψιλά Ψιλά κομμάτια αυγού!!!! 
Θεέ μου!!!!!!!!!!!!!! Πως μεταλλάχθηκε το φαγητό;;;; Ανακατεύω σαν τρελή με την κουτάλα, ξανά όλα ένα ... σε χρόνο ρεκόρ αρχίζουν να κάθονται πάλι.... ανάλογα με το ειδικό τους βάρος! Την τρέλα μου, λέω και σερβίρω!
Μέχρι να έρθει ο καλός μου, να ανακατεύω συνεχώς τη σούπα στο πιάτο του να είναι τουλάχιστον ομοιογενείς! 
Έρχεται, κάθεται , παίρνει κουτάλι και πάει να κόψει γιουβαρλάκι!

Ντόινγκ , ντόινγκ πετιέται το άτιμο έξω από το πιάτο!
Με κοιτάει , με απορία του τύπου... "έβαλες και μπαλάκια του πινγκ πονγκ μέσα κακούργα;;;"

         "Ούτε η πάστα Φλόρα τέτοια επιτυχία!" μου λέει και με κάνει να μοιάζω με την Καρέζη, που έπαιζε με τα γιουβαρλάκια ρακέτες!
         "Εχμ!!!" λέω εγώ και τον βλέπω να προσγειώνει μια μπουκιά ψωμί στο πιάτο, μαζί με το κουτάλι.... και μια κουταλιά σούπα μέσα στο στόμα!
          "Ε! Θα έλεγα ότι σου έκοψε!" μου λέει και χαμογελαστά παίρνει μια φέτα ψωμί και τυρί.
          " Και έκανα τα πάντα! Μόνο ερωτική εξομολόγηση δεν του έκανα!!!!"
λέω εγώ και τον στέλνω αδιάβαστο!!!!
          "Ορίστε;;;" μου λέει.
          "Λέω πόνεσαν τα χείλη μου σουφρωμένα , τόση ώρα μουτς μουτς!!!!"
          "Σε ποιόν;;;;;;;;; Ποιόν φιλούσες με τις ώρες, Μεσσαλίνα;;;;"
          "Τι λες;;;" του λέω
          "Λέω ποιον φιλούσες!!!!! Και έχεις το θράσος και μου το λες κιόλας!!!! Τι να σου πω;;;;;;;;; Κόψε την πλάκα αν κάνεις! Διότι θα μας πάρει και θα μας σηκώσει σήμερα!!!"
          "ΔΕΝ κάνω πλάκα!!!! Έδινα φιλιά γεμάτα πάθος και υποσχέσεις ..... στο φαΐ.... να μη μου κόψει!"
          "Άσε τις βλακείες και λέγε!"
          "Αλήθεια λέω!"
          "Α! ναι;;;; Για να δούμε!"

Πιάνει το τηλέφωνο και ....

        "Έλα μαμά;;;" πήρε τη μάνα του! Ωχ! αυτή να ξέρει από καλοπιάσματα;;;
        "Τι κάνουμε για να καλοπιάσουμε ένα αυγολέμονο;;; Τι κάνουμε;;;; Καλά είστε τρελές για δέσιμο μου φαίνεται!!!! Αν είναι δυνατόν!!!!!!"
       κλικ!

       "Ουφ ... έχεις δίκιο! Κοίτα την επόμενη να είσαι πιο παθιασμένη! Δεν του έφτασαν μάλλον και έκοψε!!!!!"


Σας φιλώ... αυγοκομμένα...... 









      

   

20 σχόλια:

GiP είπε...

Αψογη !!!

Μεγάλη πλάκα, το διασκέδασα πολύ !!

Δε γράφεις μία σειρά σύντομων ευθυμογραφημάτων με θέμα τη μαγειρική (αλλά όχι μόνο αν χρειάζεται) και ηρωϊδες εσένα, την μαμάσου και όποιους άλλους ζητεί η περίσταση ?
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΛΕΩ !!! Θα πιάσει !!

Και που 'σαι...βάζω τη φέτα, το ψωμί και το κρασί (κόκκινο)... βάζεις τα γιουβαρλάκια ? Τοσα χρόνια θα έμαθες !!

Ε... και που να γυρίζω αυθημερόν πίσω... θα έχουμε πιει λιγο... ένα καναπέ να μου στρώσεις θα έχεις...

Α... και τα υπνωτικά χάπια για του ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ θα φέρω !!

Χαχαχαχαχαχ αχ

Νερένια είπε...

Ψιτ ψιτ...GiP;;;

Σκύψε να σου πω στο αυτί....

Το μόνο φαγητό που δεν έχω ξαναμαγειρέψει ποτέ ... είναι τα γιουβαρλάκια....

Μη μας ακούσουν κιόλας.....


Με κοτοσουπα βολεύεσαι;;;

zoyzoy είπε...

Φοβερή η μαγειρική σου!
και είναι και τα ευκολότερα:))

Πάντως στη γραφή σκίζεις!

Πίστεψέ με αν δεν δώσω ρουφηχτά φιλιά στ'αυγολέμονο δεν μπορώ!
Θέμα συνήθειας:))

Φιλιά ρουφηχτά θαλασσινά!

Ντρουσίλα είπε...

Τη διάβασα όλη τη σειρά με τα... γιουβαρλάκια σου, Νερένια μου!!!
Αχ, έζησες κι εσύ μέρες ηρωικές!!!
Εύγε!!!
Απολαυστικότατα, τα κείμενα!!!

Έχω να... καταγγείλω πάντως, ότι εγώ το 'χω γραμμένο το αβγολέμονο (σιγά μην του στέλνω και φιλάκια, σαν τη "Νάντια, είμαι μόνη και σε περιμένω") και ας μη μου ξαναμιλήσει και ποτέ στη ζωή του, σκασίλα μου!!!

Νερένια είπε...

**Ζουζου...νιοπαντρη 22 χρονών κοριτσάκι με την μεγαλύτερη επιτυχία της π.Γ (προ γαμου) μια χαρά ... 3 φαγητά πέταξα όλα κι όλα...σαν παιδί και γω.....χαχαχαχα

Και να σου πω.... και γω ρουφηχτά στέλνω και δεν πα να με κοροϊδεύει το σύμπαν...χαχαχαχα


**Ντρουσίλα μου...

Νομίζω δεν είμαι η μόνη...κρίμα που τότε δεν υπήρχε master chef...χαχαχαχα

Αλλά μου αρέσει η κοτόσουπα γμτ!!! και έτσι τα στέλνω τα ρημάδια...

χαχαχαχα

Δήμητρα (φυσικένια) είπε...

Ρουφηχτά φιλιά στο αυγολέμονο?????????????????


Κύριε ελέησον!!

Σώσον κύριε τον λαόν σου!!!!

Έλα θεέ και κύριε!!!

Θεός φυλάξοι!!!

Ο Χριστός κι η Παναγία!!!!


Και ρουφηχτά???

Σε λίγο θα μας πεις και φιλιά με γλώσσα!!!

χα χα χα


Λοιπον, όποιος θέλει γιουβαρλάκια εδώ!! Σπεσιαλιτέ του καταστήματος. Το αγαπημενο φαγητό της Εύας μου!!

Μόνο ένα τηλέφωνο να κόψω καλό κιμά, ναι??

Α, όλα κι όλα, κιμά δεν αγοράζω ποτέ, τον κόβω μόνη μου!! Αρχή του μαγαζιού αυτή!!

GiP είπε...

ΓουΓου
***********

ΔΕΝ έχεις μάθει ακόμα να φτιάχνεις γιουβαρλάκια ?
Ε όχι !! Δεν θα με ξεπετάξεις με μία κοτόσουπα Knor, να λιμάξω της πείνας !!

Άσε και το άλλο... Νηστικό αρκούδι δεν... το λέει και η παροιμία...

Λοιπόν αντί για κείνο το μπριγιαν που ήθελες για να προχωρήσουμε στα κολπα 561 εως 570 θα σου πάρω τσελεμεντέ !

Χαχαχαχα

GiP είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
GiP είπε...

Καλά ρε Δήμητρα
******************

Αφού μας το παίζεις και μεγάλη μαγείρισσα δεν θα καθαρίσεις με μία γιουβαρλάκια !
Φασιανό κρασάτο περιμένουμε !! (όχι τον ζωγράφο όμως !!) .
Άντε Τσαλαπετεινό με μακαρονάδα !!

Όχι αστακομακαρονάδες και αηδίες ! Μπαναλιτέ ! Και ο μπάτλερ που μου κουβαλά το Μπάρυμορ 40 τρώει από αυτές !!

Αλλιως δεν συμβιβαζόμαστε !!

(Πως το λέει η γυναίκα μου ? Καλύτερα να σε ντύνω παρά να σε ταϊζω !!)

Χαχαχαχαχα

sunnefoula είπε...

χαχα απίθανο!!!!!

:)

Νερένια είπε...

**Δημητρα έτσι λέει η παράδοση .... έτσι κάνω... αλλά το μόνο που δεν κάνω είναι αυτό ... σας δίνω την ευχαρίστηση να ταϊσετε εσεις.....χαχαχα



GiP

Καλά βλέπω σε εχει στρώσει η γυναικα σου και έχεις μαθει όλα τα κολπα του τσελεμεντε... εγω δε θελω έχω μανουλα!!!!!! και γιαγια ακόμη!!!

και μπριγιαν βρε στα κοριτσακια οχι σε μενα ... εγώ ξερω τι έψαχνα και το έχω βρει....


**Συννεφούλα τα καλά του σπιτιού...όταν δεν ξερεις τι σου γίνεται...


χαχαχαχα

Δήμητρα (φυσικένια) είπε...

@GiP

φασιανούς δε βγάζει το νησί. Ούτε εισάγει.

Τσαλαπετεινούς όμως έχουμε μπόλικους!! Κρασάτο τον θες; Κρασάτο θα σου τον κάνω!! Με ζυμαρικό τον θές?? Με ζυμαρικό θα τον κάνω!! Έλα δώθε και φέρε και το Μπάρυμορ 40 και θα έχω έτοιμη τη χύτρα του Πανοραμίξ με Τσαλαπετεινό μακαρονάτο!!

χα χα χα

μαχαιρης είπε...

Λοιπον...Καλα λενε...Μη διαβαζεις σχολια, οταν τρως...
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.....
Μου βγηκε το σουτζουκακι..απο τη μυτη...
Να σαι καλα...Μου θυμησες και τη δικια μου, τη Μαρικουλα, νιοπαντρη...
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...Αλλο φρουτο...
Αυτη δεν ειχε προβλημα με την πχιοτητα...Του φαγητου, αλλα με την...Ποσοτητα...
Ειμασταν δυο ατομα και μαγειρευε για...δυο...
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...Ετρωγα στην ...ταβερνα, και μετα πηγαινα σπιτι για το...επιδορπιο...

μαχαιρης είπε...

Ρε συ Δημητρα...
Τον Αλη, τον εχεις κανει θρεφταρι εεεε...;;
Σαν την κορη μου τη μεγαλη...
Εχει ενα δεσμο 10 μηνες και του εβαλε του ανθρωπου 15 κιλα...
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...
Της λεω...Ρε Βασουλα...Στο τελος θα τον...σφαξεις;;;

Ελευθερία είπε...

Χαχαχαχαχαχα......


ΕΕεε! δεν παίζεστε !!!

χαχαχαχα

Νερένια είπε...

**Μαχαίρη μου .... και στην ποσοτητα ειχα προβλημα....

1η φορα γεμιστά ... 15 στο ταψι... 2 ατομα ... προλαβα και εφαγα 2 .... το βράδυ δεν ειχαμε φαγητο!!!!

Η σουβλακερι μας εκανε εικόνισμα χαχαχαχαχαχα



**Ελευθερια εσυ να τα βλέπεις να κανεις φροντ. με τη μαμα απο τωρα...


χαχαχαχαχα

VAD είπε...

Με την πρωτη επίσκεψη πέφτω πάνω σε αγαπημενη σούπα,ελα,μη συγχιζεσαι,
ιδιοτροπος ο άλλος:),σιγά τωρα που δεν αυγοκόπηκε καλα,αν θελει καλυτερα,ας την αυγοκοψει ο ιδιος την επόμενη φορά:))

Καλημέρα...

Νερένια είπε...

**VAD

καλώς μας ήρθες στο καφέ της μούρλιας .....


Μετά από 20 χρόνια φροντιστήρια μόνο ομελέτα έμαθε να φτιάχνει και δεν τον αφήνω γιατί για μια ομελέτα, καθαρίζω κάνα μήνα.....

καλημέρες....

Artanis είπε...

Ααχαχαχαχαχαχαχαχα, κλαίω από τα γέλια...Ειδικά με τα γιουβαρλάκια μπάλες του τένις...
ωραία ιστορία...

Νερένια είπε...

**Artanis

Εμ ήθελα να τα κάνω χορταστικά και εβαλα πολύ κιμά.... και ντόινγκ ντόινγκ!!!!