5.10.10

Επειδή .... η Ελλάδα είναι μία....

       Σήμερα άκουσα το γιο μου, να λέει στο τηλέφωνο.... 






"Τα δικά σας χάλια ρε να κοιτάτε!!! Μη μου τα σπάτε και πολύ.... γιατί στην τελική είμαι μισός Έλληνας!!!!"




Τα παιδιά μου έχουν δύο υπηκοότητες... όπως και γω άλλωστε! Γεννήθηκα στο εξωτερικό και  έτσι  κράτησα και την άλλη ...
Όμως αυτό για μένα δε σημαίνει τίποτα...είμαι  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Ελληνίδα από αυτούς που γεννήθηκαν εδώ!
     Ίσως γιατί κατ' επιλογήν , αποφάσισα να μείνω εδώ, όταν όλοι με προέτρεπαν να μείνω αλλού. Το αλλού δεν είναι καμιά τριτοκοσμική χώρα, ούτε καν Ευρωπαϊκή και για να είμαι ειλικρινής, στα εφηβικά μου μάτια, το ταξίδι -χωρίς γονείς- ήταν πρόκληση. Το έκανα, μα τελικά δεν άντεξα πάνω από ένα χρόνο!
    Δε θα πω ψέμματα, μου έλειπαν οι δικοί μου, δεν αναπληρώνει καμιά θεία ή ξαδέρφη , τη μάνα και την αδερφή! Μα πιότερο μου έλειπε η Ελλάδα! Η δική μου Ελλάδα. Γιατί σε κάθε γωνιά της, κρύβει μια ομορφιά.
Άλλες φορές ....


ΑΤΙΘΑΣΗ






ΤΡΥΦΕΡΗ     






ΟΜΟΡΦΗ






ΑΝΕΜΕΛΗ






ΣΚΛΗΡΗ



ΜΟΝΑΧΙΚΗ  













ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΟΥ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ










ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΖΕΙΣ




ΑΝΟΙΞΗ ΠΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ 










ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ






Δεν αντέχω κάθε φορά να μου μιλάνε για τα "χάλια" μας....


Δεν είναι δικά μας ρε!!! Εσείς μας τα φέρατε και μεις τα τρώμε! Και στην τελική δεν είναι η Ελλάδα ΔΝΤ και ΤΡΟΙΚΑ .... Η Ελλάδα είναι εσείς , εμείς , όλοι μας....






Η Ελλάδα είναι το χέρι που θα σε σηκώσει, αν σκοντάψεις και δε σε παρατήσει εκεί να χτυπιέσαι από το φόβο μην είσαι ληστής! 


















Η Ελλάδα είναι το ποτήρι το νερό, που θα σου δώσει ο άγνωστος σαν διψάς και δεν έχει πουθενά να αγοράσεις!
























Η Ελλάδα είναι , το γλέντι σε ένα μαγαζί, που όλοι οι άγνωστοι γίνονται ένα χορεύοντας έναν χασαποσέρβικο!
























Η Ελλάδα είναι ένα ηλιοβασίλεμα στη θάλασσα! 




















Η Ελλάδα είναι ένα ούζο στην παραλία, με τον ταβερνιάρη να σε ρωτάει με αγωνία, αν είναι καλός ο μεζές!










       










Για μένα αυτή είναι η Ελλάδα! Την προτιμώ , Ψωροκώσταινα μα ανθρώπινη!
Μαζέψτε τις ποικιλόχρωμες πουκαμίσες με τα κουμπιά θααααα...και αμέτε στον αγύριστο!!!!!!!!!!!!




Αειιιιιι σιχτίρ πια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





24 σχόλια:

kakia_p είπε...

Γιατί η Ελλάδα είναι ΜΙΑ...

μα με πολλές πτυχές...

ακριβώς σαν...
τη Γυναίκα...

φιλι....

karfoma είπε...

φιλιά πολλά!!!

Νερένια είπε...

**κακια

γιατι η Ελλάδα είναι μία , την ποθούν πολλοι και πολύ, αλλά είναι μόνο δική μας!


**Κάρφωμα

Φιλιά περισσότερα!!

Theodosia είπε...

Νερένια μου πολύ με συγκίνησες.
Από τις ωραιότερες αναρτήσεις που έχω διαβάσει.!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Οχι, που είσαι περισσότερο Ελληνίδα απο εμένα, που γεννήθηκα στο κέντρο, Φυλής! Α!!!

Οποιος δεν μένει εδώ, την πεθυμά, όποιος μένει, την μουρμουρά, μέση οδός δεν υπάρχει.

Είμαστε Έλληνες

υ.γ. να σας πω, εντάξει οι ομορφιές, έχουμε δει και καλύτερες!!!

geoaman είπε...

Ετσι... η Ελλαδα ειναι μια και δεν φοβαται τιποτα!!!
Μονο τον ιδιο της τον εαυτο...

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

όπου γης και πατρις!!

Νερένια είπε...

**Θεοδοσία μου ... ευχαριστώ... αλλά τα πηρα με τον κανακάρη...τα ακουσε και αυτός!



**Μαρηηηηηηηηηηηηη ... Ελλάδα μόνο μία!!!!!


**Geo

Συμφωνώ!!!!!!!!!!!!



**Φουρτούνα μου
Εμένα η πατριδα μου είναι εδω... και ας την γυρίζω γυρω γυρω...



Φιλια!!!!

Ανταίος είπε...

Ξέρεις;
Τώρα που διαβάζω το ποστ, συνειδητοποιώ πως η Νερένια μοιάζει πολύ με την Ελλάδα...χμμ
ή μήπως η Ελλάδα με την Νερένια;
Ουφφφ ,μπερδεύτηκα παράξενο πλάσμα...

Ανταίος είπε...

Α και κάτι άλλο...
είσαι Φασίστρια και Ρατσίστρια!!!
Αφού θα σε πουν που θα σε πουν ,άσε να έχω τη χαρά πως είμαι ο πρώτος οκ;;;αχαχαχαχα

Margo είπε...

Γεια στο στόμα σου!!!
Την καλησπέρα μου..

Νερένια είπε...

**Ανταιε,

παραξενη εγω;;;;;;;;;;;

φασιστρια και ρατσίστριααααααα.....



παπαπαπαπαπαπαπα............

Νερένια είπε...

**Μαργκο


τα λέω τα λέω ... αλλά....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

που πήγε η Kakia pi?
καταπιε την γλώσσα της και πέθανε απο δηλητηρίαση?

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Μαρή, ελλάδα είναι μια? μπά, δεν τόχα καταλάβει.
είπαμε εγώ απο φυλής !

Marsy είπε...

Πολύ με συγκίησες Νερένια... Ξέρεις δεν την εκτιμούσα και τόσο την Ελλάδα...Μέχρι να αναγκαστω να την αφήσω.
Ναι, υπάρχουν και ωραιότερες χώρες, αλλά εμάς η ψυχή μας πάντα εκεί μένει:)
Φιλιά.

μαχαιρης είπε...

Επειδη και γω συμφωνω με τη Νερενια...
Φαινεται οτι το ιδιο Φασιστριας και ρατσιστριας ειμαι και γω...
λοιπον οποιος θελει...
Να μου το πει καταμουτρα...
Περιμενω...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

χα χα χα χα χα χα ρε μαχαίρη!!!

Νερένια είπε...

Ζουζούνιιιιιιιιιιιι.....

καλά τα λες μαρή... τι φυλής , τι φιλείς χαχαχαχαχαχα


ε και σε φιλώ ...σμουαααακ!!!!

Νερένια είπε...

**Μαρσυ μη νομίζεις ...κάπως έτσι την εκτίμησα και γω ... απλά μπορούσα να γυρίσω πίσω!


Φιλιά!

Νερένια είπε...

**Ρε Μαχαίρηηηηηηηηηη



είμαστε δυοοοοοοο
είμαστε τρειιιιιιιςςςς

Ειμαστε χιλιοι δεκα τρειιιιιιιςςςςς!!!!



χωρίς πλάκα!!

Νερένια είπε...

Ζουζούνα ξεσηκώστρα!!!!!!!!!!!!!!!!


χαχαχαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

MMMMM, την σκούφια σου και βάρα με!

"βαράτε βιολιτζήδες, ........
σκοπόοοοοοο!........
λα λα λα λα λα λα λα
εκείνη π' αγαπώ "
έλα μια βότλα, έλα μια φουρλα!!!

Νερένια είπε...

ε να κι αυτη ... ε να και την άλλη...


χαδάκια στο ζουζουνι μου!!!!!