9.10.10

Κι άλλα μωρά.....


Κοπελιές το ξέρω .... είμαι γλύκας...

Αλλά μια μια βρε παιδί μου να έχουμε και για αύριο!!!



Πάλι με έστησε  η Catwoman!
Θα τιμωρηθεί!


Τι είπες μαρήηηηηη;;;;

Για επανέλαβε!


Την τρέλα μου!!! 
Είναι Κρυυυυυυυύο!!!!


Μαμάαααααααα!!!!
Ο σκύλος θέλει μπάνιο!!!!


Είχα σώμα; Δεν είχα σώμα;
Ιδού η απορία!!


Τι είπαμε έχω εδω;;;;;
Αλλά η Μαρία γιατί δεν έχει;;;


Τι εννοείς ..."Μην κουνηθείς;"



Μαμά γιατί με λες ΜΥΓΑ;;;;



Κράτα με όμηρο...αλλά άσε το παπί μου!!!!!!!!!!!!!



Με έχεις δει γυμνή πολλάκις;;;;;;



Τι εννοείς κάπως έτσι ξεκινάνε;;;;;




Είμαι ευγενική και δε βάζω τους μέσους!!!!

6 σχόλια:

Theodosia είπε...

μπράβο Νερένια μου πολύ καλές.

"Τι είπαμε έχω εδω;;;;;
Αλλά η Μαρία γιατί δεν έχει;;;

Έλα μου ντε γιατί δεν έχει;

GiP είπε...

Οι λεζάντες από κάτω απίθανες !!

Νερένια είπε...

Εμ..... η Μαρία γιατί δεν έχει;;;;


Ευχαριστώ GiP....

μαχαιρης είπε...

Aυτος απο που το ξερει οτι και καλα,
η Μαρια δεν εχει;;;

Νερένια είπε...

εχει πάει νήπιο....

ειναι ατακα του γιου μου .... στα νηπιαγωγια δεν εχουν πόρτες οι τουαλέτες.....


χαχαχαχα

Marouli είπε...

Αχαχαχαχα! Πεθανα στα γελιαααα!! Να'σαι καλα!!

Μαρουλοφιλακια!