29.10.10

Της γεννεθλιάζουσας Νερένιας.... πάρτυυυυυυυυ!

Ορθώς διαβάσατε.
Εχουμε πάρτυ.
Θα το κάψουμε σήμερα, απο το πρωί
(και μην δω ανάρτηση άλλη πάνω στο πάρτυ, .... δαγκώνω)


Μάλιστα, μάλιστα, τα γεννέθλια της εορτάζει η πρωταγωνίστρια του Καφέ

η Κυρά κι Αρχόντισσα
Νερένια.
Ναι ναι αυτή που πατάει πόδι
εεεε....
γόβα και στεκονται ούλοι σούζα!
Ναι ναι, η δοκτορεσσοπούλου, γίνεται μικρότερη!!!!

Σιγά μην σας πω πόσο γίνεται
να δείτε την γόβα, οβίδα να σκάει σ' εμένα!
Τώρα μεταξύ μας, γίνεται...!!!
ότι γίνεται γίνεται!
Αλλά κεριά δεν θα βάλω
να γίνει της αναστάσεως δώθε!
Θα το κάψουμε αλλιώς το μαγαζί !

Ελα πάμε όοοοοοολοι μαζί
Να ζήσεις Νερένια
και χρόνια καλά
χαρά να σκορπίζεις
για χρόνια πολλά !!!!!!!

surprise!!!
**σ' αρέσ', δε σ' αρέσ' ο παίδαρος,
αυτός είχε βάρδια στις τούρτες!!!!!
(γιατί έκανες την δύσκολη και μα και μου
και τελευταία στιγμή.... δεν ήρθε άλλος....)
Να ζήσεις γερή δυνατή κι ευτυχισμένη ΠΑΝΤΟΤΕ !!!

16 σχόλια:

μαχαιρης είπε...

Χρονια πολλα και ευτυχισμενα...
Οτι ποθειτε να το αγκαλιαζετε...
Οποιοι σας ποθουν..Να σας αγκαλιαζουν...

GiP είπε...

Χρόνια σου πολλά Νερένια

Πάντα γερή, μέσα στη χαρά, πετυχημένη, δίπλα σε αυτους που αγαπάς και σε αγαπούν.

Theodosia είπε...

Χρόνια Πολλά καλά και δημιουργικά.
Να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς, και σ`αγαπούν.
Πολλά φιλιά!!!

Katerina είπε...

Xρόνια πολλά και καλά Νερένια!!
Με υγεία!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Νερένια να είσαι πάντα ο εαυτός σου, να έχεις πάντα υγεία, να σε περιτριγυρίζουν χαμογελαστά μάτια,
και να μη ξαναδώ μαντράχαλους να βγαινουν από τούρτες!! χα χα
Χρόνια πολλά και καλά κορίτσι μου.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να ζήσεις Νερένια μου!!!
Να σε χαιρόμαστε!! οι ζηλιάρες που τέτοιες τούρτες δεν λάβαμε ποτέ!
Και ας λέει ο Χριστόφορος...

Γιατί καλέ δεν μπορώ να μπω στη σελίδα σου;
Πόσο χαζή είμαι;;;

geoaman είπε...

χρονιά καλά και δημιουργικά…
να κερδίσεις στο τζοκερ καμιά 15ρια εκατομμύρια....
Και αν πιστεύεις και εσύ ότι τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία δωστα σε εμένα!!!!!

koulpa είπε...

που είναι η γεννεθιάζουσα; οεοοο; :):)
χρόνια πολλά και καλά νερένιαααα :):)

(Cou) Coula είπε...

Χρόνια πολλά Νερένια!

γεματα απο ομορφες στιγμες!!!

Παιρνω το παιδί της τουρτας και φευγω για την ωρα!

χχαχαχα

Θα ξαναρθω για ποτο

zoyzoy είπε...

Να τα 100στήσεις με υγεία να σε χαίρονται όσοι σ'αγαπούν και αγαπάς πάντα αγάπη να παίρνεις απ'τους γύρω σου και χαμόγελα να σκορπάς παντού!


Πότε πρόλαβες και'βαλες τον παίδαρο της τούρτας πορτιέρη στο μπλόγκ και δεν μας αφήνει ούτε μάτι να πάρουμε??

Τα θαλασσινά μου φιλιά !

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

χρόνια πολλά Νερένια μου,να είσαι γερή,να χαίρεσαι την οικογένειά σου.φιλιά.

kakia_p είπε...

εφερα δωρακι.....

Φιλια τριανταφυλλα που γεμισαν το Δωματιο....

http://www.youtube.com/watch?v=wNl_NU8ZOjw

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Υδατινο Κορίτσι.....
με παθος και δημιουργικοτητα
που πηγαζουν από την ανεξάντλητη πηγη του Ερωτα...

φιλια... τριανταφυλλα....

Ανώνυμος είπε...

χρόνια πολλά....
και αφου πάρω το γλυκάκι...
πιω και το ποτάκι...


το δικο μου το δωρακι....




περιπλανώμενος μουσικός

(τρελά περιφερόμενος σκόπιμα)

στα στενά σοκάκια

της ψυχής και του έρωτα,

ένα μυστικό

που ξέρω μόνο εγώ

γιατί περπατώ μ' ένα λουλούδι στο χέρι

να σε βρω

μέσα στη σιωπή σου..

Δήμητρα (φυσικένια) είπε...

Nα ζήσεις γλυκό μου κορίτσι, χρόνια ευτυχισμένα και πολλά.
Χρόνια γεμάτα χαρά, γεμάτα πλέριες στιγμές και χαμόγελα!!

Με το κεφάλι ψηλά, με το χαμόγελο να στολίζει το πρόσωπο.

Σε φιλώ γλυκά και σου χαμογελώ!

Evie είπε...

Να ζήσεις Νερενια μου, πάντα χαρούμενη, με υγεία και με αγάπη.
Να σε χαίρονται όλοι οι αγαπημένοι σου αλλά κι εμείς. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!

Νερένια είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχες σας .....

Τα λέμε .....