28.10.10

ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ

Την 28 η...
Εγω περισσοτερο την βλεπω σα μερα ΜΝΗΜΗΣ..Παρα σαν Επος...Εξ αλλου τα επη, λιγο με θυμωνουνε και με αγανακτουνε...
Απλα καθομαι και σκεφτομαι...
Διαφορα που γινανε τοτε...
Και τι επιδραση εχουνε, περα απ τη συγκινηση....Στη ζωη μου σημερα...
Τελευταια...Πριν απο καμμια πενταδα χρονια...Ειχα παει διακοπες, σε καποιο πολυ ομορφο μερος της Κρητης...
Ειχα γνωρισει εκει και μιερικους γερους...
Που μου λεγανε για αγωνες και θυσιες...Για ομαδες αντιστασης και συμπλοκες με τους κατακτητες...Για ηρωικες πραξεις και δοξασμενους νεκρους...
Αξαφνου...
Ενας απ αυτους...Εθυμηθηκε ενα Γερμαναρα λοχαγο..Που εμενε στο σπιτι του...Το ειχαν επιταξει..
Και μου λεγε...Ποσο καλοι ανθρωποι, και ποσο μορφωμενοι, ησαν οι Γερμανοι...
Και ποσο...αγαπουσανε την Ελλαδα...Και τον αρχαιο πολιτισμο μας...
Και ποσα εργα εκαμανε στην Κρητη...Και τετοια...
Και μετα...
Μου ειπε, πως αργοτερα...
Πολλοι απ αυτους, που γλυτωσαν στον πολεμο...Ερχονταν στο νησι, τουριστες...
Με τις οικογενειες και τα παιδια τους...Και τα εγγονια τους...
Κι αυτος ο ιδιος ο λοχαγος...Που εμενε στο σπιτι του...
Ξαναηρθε πολλες φορες και εμεινε...Στα δωματια που νοικιαζε...
Και γινανε, λεει φιλοι...Και βοηθησε ο Γερμανος το γιο του...Οτα σπουδαζε στη Γερμανια...
Και τα παιδια[ οι γιοι] ειχανε γινει κολληταρια...και διασκεδαζανε μαζι...Εδω κι εκει..
Τι λες βρε Συντεκνε...Του λεω απορρημενος...Εγινες φιλος του κατακτητη σου;;;
Μα...Τελειωσε ο πολεμος...Μου λεει...
Τωρα οι τουριστες...Αφηνουνε λεφτα εδω...Πληρωνουν νοικια, φαγητα, διασκεδαση...
Ειναι πελατες...

Δεν ξερω...Σα να μου ξυνοφανηκε που εμαθα...Ολα αυτα...Σα να νομισα...Οτι ολοκληρο θανατικο εγινε...
Για να πληρωνει ο λοχαγος το νοικι...
Ε...;;;;;

2 σχόλια:

koulpa είπε...

εμ δε προλαβαίνω ναι ακολουθήσω τους ρυθμούς εδώ μέσα.. αλλά θα το πω κι ας πέσει στο κενό.. :):)
αυτό σκεπτόμουν εχθές.. και περισσότερο.. τι είδους ήττα υπέστησαν οι γερμανοί.. που 5-10 χρόνια μετά τις σφαγές.. όσοι γλύτωσαν πήγαν και γίναν οι δούλοι που ανέστησαν τη βιομηχανία τους.. :):)
την καθυστεριμένη καλησπέρα μου :):)

μαχαιρης είπε...

Mπραβο βρε ΚΟΥΛΠΑ...Αυτο λεω...
Ενας εσυ και ενας εγω ΔΥΟ...Φιλε μου...