25.10.10

ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΜΕ ...ΜΑΚΡΟΠΑΙΟΥΧΟΥΣ...

ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ
Δυο φιλοι, που νομιζανε οτι εχουν τα προσοντα...Πανε περηφανοι να γραφτουνε στο συλλογο...
Μακροπαιουχων...
Καθως μπαινουν...Στην εισοδο τους σταματαει ο...θυρωρος..
-Που πατε παλληκαρια;; Τους λεει...
-Παμε να γραφτουμε στο συλλογο μακροψω...ουχων...Λενε αυτοι...
-Σιγα ρε αφενταδες...Τους λεει αυτος...Για να γραφτητε πρεπει να εχετε πανω απο...
σαραντα ποντους που εχω εγω...Που ειμαι και..απλος θυρωρος..ΕΧΕΤΕ;;;
-ΜΠΑΑΑΑ...Λενε αυτοι με απογοητευση...Ως τριαντα ποντους...Εχουμε...Οχι παραπανω...
Κεινη την ωρα, που τα λενε αυτα...Βλεπουνε ενα τεραστιο πεος να κατεβαινει να σκαλια του συλλογου...Σαν φιδι...Στην...Κορυφη του εχει στερεωμενο ενα..Πενταεβρο...
-Αμααααν...Τι ειναι αυτο το τερας...Φωναζουν τρομαγμενοι..
-Ειναι του Προεδρου...Λεει ο θυρωρος...Την εστειλε για τσιγαρα...
.............................................
ΜΑΖΕΥΕΙ...
Πισω απο τους θαμνους...Σε μια παραλια της Αφρικης...Εχουνε κρυφτει μερικες μαυρες καλλονες...Και παρακολουθουνε τον αρχηγο της Φυλης...Που κανει μπανιο γυμνος...
Καποτε...Ο Αρχηγος...Αποφασιζει να βγει απο το νερο...
Οποτε...Φαινεται και το πεος του...Που ειναι τουλαχιστον...Μισο μετρο....
Ολες οι κοπελλες τοτε...Αρχιζουν να βγαζουν φωνες θαυμασμου...ΩΩΩΩΩΩΩΩ.......
Τοτε ο αρχηγος...Τους λεει...
-Εν ταξει ρε κοριτσια...Στη θαλασσα...Μαζευει....
.............................................
Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ
Σ ενα συνεδριο Βιολογων...Καποιος την πεφτει σε μια Γεμανιδα συνεδρο...Ξανθια,
Γαλανοματα,διμετρη...Με βεραντες μπρος και πισω...
-Με συγχωρειτε...Της λεει, δηθεν αδιαφορα...Μηπως ξερετε ποια φυλη, εχει τα μακρυτερα...
Πεη στον κοσμο;;;
-Μα οι Τουρκοι,βεβαια...Λεει εκεινη...Δηθεν θιγμενη...
-Μπα...Τι μου λετε;;; Λεει ο ...επιτιθεμενος, με ενθουσιασμο...Και τα....Παχυτερα;;;Ποιοι τα εχουν;;
- Οι Κρητικοι...Λεει η Γερμανιδαρα....Με υφος ειδικου γνωστη...
-Αληθεια...Μα σας ευχαριστω πολυ...Λεει ο αγνωστος...Με λαγνο βλεμμα...
Με κατατοπισατε πολυ...
Αλλα...Δεν συστηθηκα...
Λεγομαι Οσμαν...Συντυχακης...
..................................................................
ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ...
Καποιος..Ομογενης απο την Αυστραλια...Επανελθων στην Ελλαδα, πλουσιος πια...
Αναζητωντας...Αγνη νυφη...Ρωτουσε ολα τα ραντεβου του..Να του πουν τι ειναι...ΑΥΤΟ...
Και εδειχνε το...Πεος του...
Μια πολυ...Προχωρημενη, και σπουδασμενη Κυρια...Οταν την ρωτησε...Του απαντησε...
ΠΟΥΛΑΚΙ...Και χαμηλωσε το βλεμμα με συστολη...
Μετα το γαμο...Οταν ο γαμπρος..Διαπιστωσε την...Προχωρημενη γνωση της γυναικας του...
Διαμαρτυρηθηκε...
-Μα γιατι μου ειπες το δικο μου...Πουλακι...;;;
-Γιατι ρε βλακα...Μπροστα σε οτι ειχα δει εγω...
Το δικο σου ηταν...Πουλακι....
...............................................................

29 σχόλια:

Katerina είπε...

χαχαχαχα
τι διαβάζω πρωί πρωί.... :Ρ

καλημέρα!!
καλή εβδομάδα!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μαχαίρη υποψιάζομαι ότι κάποια.. όνομα και μη χωριό ρίχνει κονιάκ στον καφέ!

Του Μήτσου είναι πουλί! χικ!

geoaman είπε...

μετα τους δευτεριατικους πρωινους υπολογισμους των λογαριασμων αυτη η αναταση ειναι οτι πρεπει... Καλο...!!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Μακροπαιουχους, εννοείς, αυτούς που έχουν μακριά παιδιά?

μαχαιρης είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Λιγο να γελασει το χειλακι μας...

μαχαιρης είπε...

ΑΝΤΙΓΟΝΗ..
Γιατι;;;
Πινεται ο καφες και...
Χωρις κονιακ;;;;;;

μαχαιρης είπε...

ΓΕΩ...
Αναταση για παντα...
Και οι λογαριασμοι στην μπαντα...

μαχαιρης είπε...

ΖΟΥΖΟΥΝΑ..
Και πως τα μετρησανε;;;
Τα ξαπλωσανε κατω;;
χαχαχαχαχαχαχα....
Οχι Ζουζουνα...Για αλλα "παιδια" μιλαω...Αυτα που εμεις οι αντρες, ολο τα κανακευουμε..Και τους μιλαμε..Και τα χαδευουμε ολη την ωρα...
Και το..Μισο μυαλο μας στη σκεψη τους ειναι...
Ναι αυτα...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Δεν με "πιάνεις" δεν με πιάνεις!

μακρυπεούχοι, παιδί μου!
η γριά γραμματική παραφυλά!

Ανταίος είπε...

Αν και το μέγεθος δεν παίζει ρόλο (έτσι λένε τουλάχιστον ,αλλά δεν ξέρω ποιοι) , ο πρόεδρος του συλλόγου βγήκε πανάξια!!!αχαχαχαα
Άντε καλή εβδομάδα σε όλους και όλες

μαχαιρης είπε...

Να μου λες τετοια να τα διορθωνω..
Τη γουσταρω την κυρια,παρα τα χρονια της...Με πεθαινουν οι εξαιρεσεις της..

μαχαιρης είπε...

ΑΝΤΑΙΕ...Που σαι κολλητε..Σε χασαμε..
Ελα να σου φτιασω κοτοφτερουγες στο βουτυρο, με τυρακι και ρακη...
Εχω και πιπεριτσες καυτερες, που φτιανουνε τα ματια πιο λαμπερα και υγρα..
Ελα...

Ανταίος είπε...

Χαχαχαχα ο,τι πρέπει μαχαίρη με αυτό το καιρό!!
Άσε που έμαθα να πίνω και τσικουδιά τώρα τελευταία ,οπότε να βγάλεις τη μεγάλη μποτίλια οκ;;;χαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Eξαίρεση δεν έχει μάτια μου!
με Ε γραφόταν πάντα !
δεν ξέρω, μήπως όταν είναι μεγαλύτερο, γράφεται με αι!
Αυτό δεν γνωρίζω που να ρωτήσεις να σου πούνε!!!

για να μην σου πω ότι ακολουθεί και τον κανόνα των "μακρύ" και όχι "μακρό". αλλά δεν θυμάμαι που γραφόταν αυτό! Διότι αν υποψιασθώ που, τότε δεν θα βρούμε άκρη !!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Τώρα, σύμπτωση είναι πως ενεφανίσθη ο Ανταίος, ο οποίος ομοιοκαταληκτεί με το μεγάλο παίος?

zoyzoy είπε...

Με πολύ κέφι ξεκίνησε η εβδομάδα βλέπω!
Δεν σχολιάζω το μέγεθος έχω πικράν πείρα :))
Τώρα εγώ που κολλάω με το συγκεκριμένο πόστ και μ'εχουν βάλει σύνδεσμο δεν καταλαβαίνω!

Καλή εβδομάδα σ'ολους με φιλιά θαλασσινά:))

μαχαιρης είπε...

ANTAIE...
Θα εβαζα τη ΖΟΥΖΟΥΝΑ να μας φτιασει φασολαδα...Αλλα ξεχασα τα ψαροπεδιλα μου στο Νησι...Βαλε φαε πιε ελευθερα.
Και πιπεριες κι απ ολα...

μαχαιρης είπε...

ΖΟΥΖΟΥΝΑ...
Να αφησεις το παιδι ησυχο να φαει...
Μην το τσιγλατε ρε...

μαχαιρης είπε...

ΖΟΥΖΟΥ
Τι πειρα εχεις γοργονα μας;;;
Απο Τουρκοκρητικους η απο Κινεζους;;
Τωρα...Για να λες ΠΙΚΡΗ...
Μαλλον κανενα...ξαδερφο απο το Ινσιρλικ θα γνωρισες...
[Με την καλη εννοια λεω]

μαχαιρης είπε...

ΑΝΤΑΙΕ...
Μην κολλας παιδι μας...
Δειξε σε μια γυναικα αποτομα και απροειδοποιητα ενα μεγαλο...Φιδι...
Και θα δεις αν μετραει το μεγεθος...
Απο τα παλαμακια...

zoyzoy είπε...

Να σου θυμίσω σε ανάλογή σου ανάρτηση σε άλλο μπλόγκ που υποστήριξα ότι δεν έχει να κάνει το μέγεθος αλλά ο τρόπος μου τα'χες χώσει άσχημα!

Τώρα φρέσκαρε η μνήμη σου?

Τελικά είναι να μην πλησιάζω εγώ τέτοια θέματα:))

μαχαιρης είπε...

ZOYZOY Καρδια μου...
Προφανεστατα κανουμε πλακα...
Αφου σχολιαζουμε ανεκδοτα...
Δεν γινεται σοβαρη συζητηση...Αστειευομαστε καλη μου...
Το ανεκδοτο φερνει...Ακομα και το Θεο στη γη...Και βεβαια εδω ειναι καφενειο...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Οποιος κατάλαβε, να μου περιλιψιάσει!
Εγω Χριστό λέμε!!!


Καφενείο είναι Μαχαίρη μου, φασολάδα δεν κάνουμε!

zoyzoy είπε...

Καλά καρντιά μου!
Καλό βράδυ να'χεις!

Νερένια είπε...

βρε η δικη μου φασολαδα ήταν γιαβουτιες στο χαος.....


Αλλά εγω θα συμφωνήσω με την παρθένα στο δωμάτιο 3 ...... μα τι πουλάκι!!!!


χαχαχαχαχαχα


Καλη εβδομάδα σε όλους μας....

μαχαιρης είπε...

Ζουζουνα...
Παρανομα...
Πισω απ τα ψυγεια με τις κοκακολες..
Θα βαλω κουζινακι με τρια ματια...
Για ενα μαγειρεφτο την καθε μερα...
Για τους πολυ κολλητους, και τους πολυ πειναλες, απο τις οικοδομες τα μηχανουργεια και τα μαγαζα με τα ρουχα..
Στην πισω αυλη..
Θα στησω φουρνο πετρινο,διπλα στην ψηστιερα...Για ψωμι ζυμωτο, και γιγαντες πλακι...
Εβαλα στο παταρι, και τρια βαρελακια..Κρασι, ρακη και κονιακ για τον καφε..
Ωραιο;;;

Νερένια είπε...

Με πείνασες!!!
Βαλε μπρός ....και για μενα μια ρακη ......

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Mε τρία μάτια??????? βρε αχόρταγε... εεεεε, παράνομε ήθελα να πω, ο μυαλός σου στο φαί και την ρακή! Αχ, τι θα σε κάνω!
οριστε, δεμένους χειροπόδαρα, θα μας πάνε μπρέ μέσα.

... άντε χαλάλι, αν είναι για τα αλάνια των μηχανουργείων... χαλάλι!!

πσσσσστ, σ' πω, κυρ μαχαίρη, δεν αντέχουν τα χεράκια μου να ζυμώνουν ε? εξ' ολοκλήρου πάνω σου!

μαχαιρης είπε...

Βρε Ζουζουνα...
Μα ολα εγω θα τα λεω...
Το ψωμι, θα το φερνουμε καταψυγμενο...Ετοιμο...
Απο το τρι-τρι...Τσακ στο φουρνο και...Σερβιρισμα...
Ο φουρνος ειναι για το...ματι...