22.10.10

Λίγη γλυκα, παραπάνω?

Αυτός ο "ατιμοκαφές" με ξετρελλαίνει! είναι και το νερό του Καναδά, είναι και η μυρωδιά απο το κουρασάν, παρακάτω....
Ελα, έλα, στην σειρά να σας προλαβαίνω.....

παιδί μου, μην βουτάς, έρχεται κι άλλος, να με κρέμα, είναι αυτά τα γεμιστά με την άχνη και την κανέλα, σαν μπουγατσοκουρασάν! Δοκίμασε τι ρωτάς.

Ολα, στο πιάτο, όλα.... Τίποτα μην κάνετε μόνοι σας, άντε γιατί σας αγαπώ, να σας σερβίρω. Ναι ναι, μαρμελάδα φράουλα απο τα χεράκια μου! Δοκίμασε καλέ και μην γκρινιάζεις, δεν έχουμε βερύκοκο, το εξαντλήσαμε για καλοκαίρι.

θα λείψω κι εγώ, ΣΚ. Να περνάτε να τρώτε ! Γλυκά ναι τα αλμυρά, θα σας πειράξουν. Γλυκά για νάναι γλυκες οι μέρες σας και οι νύχτες. Καλέ μην ντρέπεστε, παρτε απο όλα
Να περάσετε ένα υπέροχο ΣΚ και την Δευτέρα, σας περιμένουν οι γιατροί να δουνε πως τα περάσατε. Μην ξεχνιέστε. η Δοκτορέσα, έχει ανοικτά τα ραντεβά της για σας.
Οχι οι παθολόγοι παιδί μου, οι Μουρλογιατροί απο την κολοπετινίτσα - δεν μάθαμε πως γράφετε τελικώς -!!! οι δικοί μας ντέ!!!

21 σχόλια:

Katerina είπε...

πάλι πρώτη ήρθα?

γλυκιές καλημέρες σαν τα γλυκά που μας ετοίμασες!!

πίνω καφεδάκι και σε περιμένω για παρεούλα

άντε... μην αργείς....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

πρώτη και καλύτερη, να στρωθείς να πάρεις και τάπερ για το σπίτι.
Καλέ, εδώ είμαι, δεν με βλέπεις, πίσω απο την τζαμαρία των γλυκών, πλέκω ζιπουνάκι της μπέμπας!

Πίνω ένα φρεντο καπουτσίνο, παράλληλα και τσιμπώ ένα τοστάκι! σσσ, τόκανα για μένα που δεν μ' αρέσουν τα γλυκά!!!

Στάσου μην χάσω τον πόντο... στρώθηκα τι νέα?

Emmanouela είπε...

Kαλημέρα! Γλυκιά σαν τα καλούδια που μας σερβίρεις!
Μα κουρασάν?? Πού το θυμήθηκες? Έτσι το έλεγε η αδερφή μου μικρή!! αχαχαχαα

marilise είπε...

δεν μου λες αφεντικό το τοστ έχει τις ίδιες θερμίδες με το κρουασαν σοκολάτα για να ξέρω τι να λέω στη διατροφολόγο μου πουχει σπουδάσει όλα τα σπουδασμένα σπουδάσματα . Αντε κέρνα βρε δεν βαριέσαι τα πάχη μου τα κάλλη μου !!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Εmma, ξέρεις πόσο κουρ-άστηκα εγώ να κάνω -κουρα-σάν? σαν 100 χρονώ γριά νοιώθω απο την κουρα-ση!!!

κάτι ήξερε η αδελφή σου!!

καλό απόεμα!

ώρα για tea!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Μαριλιζ, α, τ' αφεντικό δεν ξέρει θερμιδολογία. Ρώτα τα σπουδαγμένα. Ξέρει στομαχολογία όμως!!! και μάλιστα την δική μου!
Αφού γλυκά δεν θέλω, ένα τοστάκι...! ταράτσα την έκανα.

αλλά αφού ώρα για tea... για να δω τι κις έχει απομείνει! να κεράσω.

Αυτές οι κοκαλλιάρες, θα ζαρώσουν στα 50. Εγώ φράπα!! χα χ αχα ακολούθα!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μετά από την πικρή αντιβίωση τι καλύτερο από μια βουτιά στα γλυκάκια;

Να περάσω να ρωτήσω και τοις γιατροί, της Κωλοπετινίτσης;

NOSTOS είπε...

Ευχαριστω για το κερασμα να εισαι παντα καλα..μιας και τα γλυκα και ιδιως τα σιροπατα ειναι η αδυναμια μου..μιλαμε για πειρασμο που παντα υποκυπτω σε αυτον.καλο Σαβ/κο και σε σενα..

VAD είπε...

Ενατος,αλλά κατι προλαβα!Εμπρος να κρατησουμε ψηλα τα...ζάχαρα:)))

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aντιγόνη, είναι μουρλίατροι καλέ, δεν είναι ζαχαρολόγοι! Τι να ρωτήσεις?



Νοστος, α, ωραία πελάτης ήρθε! Στρωσου, πάρε κουτάλι μεγάλο και τρώγε σιροπάτα!!! Αμα είναι τέτοιοι πειρασμοί μόνο, όρμα τους!!!





Ναι ναι Vad, πάντα ψηλά όλο το ΣΚ.

!

μαχαιρης είπε...

Ωρε μαννουλα γλυκιααααααα...
Εδω ειναι ο παραδεισος...
Η κολαση εδω...
Κατσε να βγαλω το αυτολιπαινομενο αεροψυκτο ατσαλοκουταλο μου...
Που ειναι τα σοροπιαστα;;;
[τρεμμουλιαζει το κινητο]
- ΝΑΙΑΙΑΙΑΙ;;; [πανικοβλητος]
Εδω ειμαι, αγαπη μου, λατρεια μου...
[γυαλακια μυωπια μου]...Ναι...
Οχι ...Να φατε...Ναι θα αργησω...
Μωρε κατι σιδερα θα...στοιβαξω, να μη ειναι στο πατωμα και σκουριασουνε...
ΝΑΙ,ναι αμεσως θα ερθω οταν φαω...
Φαω ειπα;;;Δεν εισαι καλα...φαινεται κολλαει η κουφαμαρα...
Τα σιδερα θα στοιβαξω λεμε...
Αντε γεια...
[κλικ]
Πισω ΡΕΕΕΕΕΕ...
Αερα ΡΕΕΕΕΕΕ...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Αυτό λέγεται, Σαδισμός Εσχάτου Βαθμού και χρήζει επειγόντως θεραπείας με ισόβια στέρηση γλυκών από την γεύση αλλά και από την όραση και την όσφρηση!
Για να μάθεις!

Απανεμιά είπε...

το ομολογώ!
Το ευχαριστήθηκα το καφεδάκι! :)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aεραααααααααα, Μαχαίρη, παιδί μου, συ σαι απο κει πίσω, ξαπλωμένος με την κοιλάρα τούμπανο? Αντε πάλι θάρθει το μπιρικόγκομαχαιρόπουλο να σε μαζεύει. Με τον πλάστη θα σε περιμένει η κυρά μαχαίραινα, πίσω απο την πόρτα. Ολα ταφαγες μωρε? Βρε άντε πάλι να κουρασάρω νυχτιάτικο..

αμάαααααααααν! πάνε τα πάκια μου. Τα λουμπάγκα μου, θα με πιάσουνε, πούλεγε και η συγχωρεμένη!!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Χριστόφορε, εμένα απείλησες? Χα, δεν διάβασες πουθενά πως δεν τρώω γλυκά! Για τους άλλους τα φτιάνω !!!


χα χα χα


Βρε ξεμουρλαμένε τρελλογιατρέ, δεν κάνεις κι ογδόντα τεμενάδες, να λες ευχαριστώ που σου κάνω δωρεάν διαφήμηση στο καφέ για το γιατρείο σου, μονο ήρθες να μου πεις για θεραπεία....
!!!!!
Ορθάνοιχτα θάχω τα ματάκια, μην περάσει τίποτις καλό τραγανιστό δώθενες να το αρπάξω!!! να το ξεκοκκαλίσω!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Γειά σου απανεμιά! μόνο καφέ? Εμ. τάφαγε όλα ο μαχαίρης, είχε μια κρίση ζαχαρου στο μειον και μας τσάκισε!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Καλά δεν ντρέπεστε έγκυος γυναίκα να με βάζετε να βλέπω όλα αυτά; Λοιπόν για τιμωρία αναμένω το σχετικό ντελίβερι! :D

μαχαιρης είπε...

ΟΥΦΦΦΦ.....
Για να τα καψω τωρα ολα αυτα τα ζαχαρα...
Μεχρι το Βολο πρεπει να παω με το ποδηλατο...
Και να μεινω και μια βδομαδα νηστικος...
Αχ..Ζουζουνα..Θα αφησεις την Μαχαιρινα...Χηρα...Και θα στενοχωρηθει...[η μηπως οχι;;;]

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Eννοια σου κι η Μαχαίραινα,
χήρα δεν θ' απομείνει,
αλλά στον κώλο δυο ξυλιές
θ' αρχίσει να σου δίνει

Θα πάρει πλάστη στο λεπτό
όχι ν' ανοίξει φύλλο
μα να σε κάνει άνθρωπο
με ξύλο, ή δίχως ξύλο!

Τι Βολο και ποδήλατο
μου τσαμπουνάς με κρίση
άμα γυρίσεις θε να βρείς
την πόρτα νάχει κλείσει!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Κυρία Κίρκη, ξέχασα
ταμπέλα ν' αναρτήσω
"εγκυες και ζαχαρωτοί
γυρνάτε πάλι πίσω"

Μα κι εσύ, πως μπαίνεις έτσι βουρ-φουρ. Κοίτα πρώτα, ξέτασε... κι ύστερις. Παιδί θα κάνεις ή παστούλα στο τέλος !!!

Νερένια είπε...

χμμμμμ .... εμεινε καθόλου τσικολάτα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


λέμε ..... εχω πυρετο και δεν κανει ... αλλά στα κρυφα μια μπουκιτσα... ε;;; ε;;;