14.10.10

Το "χάος" ξαναχτυπά !

Επειδή σας "άρεσε" η προηγούμενη ανάρτηση.....




Σας το είχα υποσχεθεί !!! Το χάος μου, ξαναχτυπά. Αλλη άποψη του χάους, μην και δεν ξεναγηθείτε σωστά! Νάμαστε λοιπόν!!!

Δεν χρειάζεστε ξενάγηση. Και όποιος μεγαλώσει την φωτό και πει για τα βιβλία... είναι εκεί ακουμπησμένα απο 20ετίας και πλέον! Ούτε τα αγγιξε κανείς. Θ' αρχίζω να χαρίζω μου φαίνεται, δεν θα τα ξαναγγίξει κάποιος ορκίζομαι ! Ελα, που έχουν σημειώσεις μέσα όμως και δεν θέλω και να τα αποχωριστώ...


Κι αυτή ξανά, να την εμπεδώσετε..... σ' όλο της το μεγαλείο!!!

"Σε τι σπίτι θα ζει, μέσα στην σκόνη..." θα σκεφτείτε. Μια χαρά και η σκόνη θρέφει τα έπιπλα, που λέει κι η φίλη μου στην Σουηδία, που κυριολεκτικά ξεσκονίζει δυο φορές τον χρόνο, βέβαια!

Βαριέμαι, το κατάλαβε κανείς ? βαριέμαι! δεν μ' ενδιαφέρουν οι σπιτικές εργασίες, πλήν του μαγειρέματος ! Κι ας τολμήσει να πει κανείς πως δεν του άρεσε!!!!

11 σχόλια:

Νερένια είπε...

**Ζουζούνα μου..... που βρίσκεις άκρη;;; Σε ζηλεύω!!!!!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Tι ζηλεύεις κι εσυ? Δεν μετακινούνται και μάλλον δεν χρειάζονται και τα περισσότερα! αλλά... επειδή βαριέμαι, δεν τα μετακινώ!!!!

zoyzoy είπε...

Πάντως πρέπει να'χεις φοβερή μνήμη για να βγάζεις άκρη μέσα απο'κει.

Σε καταλαβαίνω!

Κάτι σε Καρκίνο θα'χεις για να δένεσε τόσο πολύ με τ'αντικείμενα!


Καλή σου μέρα με φιλιά θαλασσινά!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Σε καταγγέλλω, γιατί με ξεφώνισες σε μια ανάρτηση, ότι μαζεύω παλιατσαρίες!!!!!

VAD είπε...

Μην ορκιστεις,σε πιστευω ότι δεν προκειται να τα αγγιξεις ποτε:)))

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

zoyzoy με ygrec, δεν έχω τίποτα σε καρκίνο, ολοκάθαρος Υδροχόα είμαι!
χα χ αχα . Μνήμη? Ναι σαφώς φωτογραφική. αντε να κουνήσεις ένα να δεις τι πανικος γίνεται με μια ματιά το βράδυ, όταν μπαίνω...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aντιγόνη, γιατί το λες αυτό? Είναι μόνο των τελευταίων 30 ετών.

εγώ κυρά μου, τις παλιατσαρίες, τις εχω φυλαγμένες ευλαβικά στο διαμέρισμα του υπογείου που κάνει χρήση αποθήκης!! χα χα χα !!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Vad μου, όμοιος ομοίω αεί πελάζει!!!!
αντελήφθης! κι εγώ το ίδιο!

Νερένια είπε...

Ρε ζουζούνα ζηλεύω που δε σου προκαλεί άγχος και το έχεις ξεπεράσει... εγώ πάλι σαν υστερική κάνω όταν μπαινω στα δωμάτια των παιδιών και δεν είναι σχεδον όλα πένα!

Εντάξει το ξέρω ...υπερβολή...

σνιφ.....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Oντως, δεν μου προκαλεί τίποτα. Δεν με ένοιαξε ποτέ! ειναι κληρονομικό χάρισμα φαίνεται γιατί εξ' απ' ανέκαθεν έχουμε πααααρα πολλά τζαντζαλα μέσα στο σπίτι και συνήθισα.
Σιγά μην είναι στην πένα τίποτα. Πένες στο νεκροταφείο, όξω απο εδώ.

παρηγορήσου, δεν είσαι η μόνη!!! που θα καταλήξεις όμως να μην σου πω, με τέτοια λύσσα για τάξη!!!!
αει δεν σου λέω !!!

φιλιά !!!

Artanis είπε...

Ο κάθε άνθρωπος έχει την τάξη του, ή την αταξία του...Κανένας δε αποτελεί εξαίρεση...