13.10.10

Μεγάλη ... τι μεγάλη; Δεν είναι δα και σαν την Πελοπόννησο....







             Και αφού ξεφτίλισα καλά καλά εμένα , ας ξεφτιλίσω και κάναν άλλο....


Και σειρά έχει η πολυαγαπημένη μου αδελφούλα!!!!!!


    Προς ενημέρωση των νέων πελατών μας, οι παλιοί ξέρουν, το ότι έχω μια δόση (μεγάλη μάλλον) μούρλιας δεν οφείλεται κατ' αποκλειστικότητα σε μένα, αλλά στο τρελόσογο στο οποίο μεγάλωσα!
   Επίσης οι παλιότεροι, ξέρουν πως έχω δυο αδέρφια , δίδυμα, πιο μικρά από μένα, αφού παρακαλούσα τη μητέρα μου να μου κάνει ένα αδερφάκι...εντάξει εκείνη μου έκανε δύο!!!!!!


     Τα αδέλφια μου λοιπόν, είναι σχεδόν πέντε χρόνια μικρότερα...και καλά στα είκοσι και στα τριάντα... αυτό δε λέει τίποτα! Τώρα που σαρανταρίζω, όλο μου το κοπανάν.... εμείς έχουμε το 3 μπρος!!!! Ε! Δεν άντεξα μια μέρα και τους είπα... καλά είναι να το έχετε μπρος ..... κοιτάτε μη το βρείτε πίσω και δεν το καταλάβετε ....Ε! μα πια!!!!


        Αυτό που κανείς δεν ξέρει, είναι ότι έχω ένα μαγαζί με την αδερφή μου, οπότε κάθε  φορά, όταν έχουμε απογραφή...με φιλοξενεί! Ναι είναι μακριά μου.... 
Έχουμε ένα εκατομμύριο σκατολογίματα, μέσα... και όπως καταλαβαίνεται η απογραφή είναι το μαρτύριο της χρονιάς. Το μαγαζί μας λειτουργεί εδώ και έξι χρόνια, ζωή να'χει... οπότε κάθε απογραφή και μεγαλύτερη... και χειρότερη...και πιο κουραστική! 


          Μεγαλώνουμε και μεις ... αλλάζουν οι αντοχές και τα νεύρα, άρα και τα όρια !!!!!

         Το πολυαγαπημένο μου "μικρό", παντρεύτηκε μεγαλοκοπέλα...θες γιατί έβλεπε εμένα, που μπήκα στα "βάσανα" από μικρή....θες γιατί έψαχνε άνδρα να ξέρει να μαγειρεύει , γιατί η κουζίνα ήταν ένα μέρος του σπιτιού στο οποίο έμπαινε μόνο για να ανοίξει το ψυγείο; Θες γιατί δεν είχε βρει τον "κατάλληλο" να της βάλει τα "δυο πόδια σε ένα παπούτσι";
     Δεν ξέρουμε τι .... πάντως ο αδερφός μου είναι παντρεμένος από τα 25, εκείνη στα 30 και μάλλον επειδή ο γαμπρός μου της έθεσε τελεσίγραφο!
"Ή με παντρεύεσαι ή τέλος!" και έτσι ...οι δύο εις σάρκαν μίαν....


Και τώρα ξεκινάμε.... όλα καλά θα πείτε και με το δίκιο σας .... που είναι το περίεργο; Πουθενά μέχρι τώρα.... όμως ο γαμπρός είναι ....3 - 4 ή 5 χρόνια μικρότερος .... αδιευκρίνιστο μέχρι τώρα.... ο μπαμπάς δε, ξέρει πως είναι στην ίδια ηλικία..... το καλό της υπόθεσης είναι ότι όλοι στο σόι "μικροδείχνουμε"... εμένα δε θα με πεις 40αρα.... αλλά ούτε και την αδερφή μου 35αρα.... το ταληράκι το κλέβουμε.... και καμιά φορά και παραπάνω... άρα ένας άσος στο μανίκι της....


     Πέρσι λοιπόν, πήγα για την καθιερωμένη βδομάδα μαρτυρίου της χρονιάς!
Ξεκινούσαμε 7 το πρωί...και καταλήγαμε 11 το βράδυ, εγώ να τη βρίζω που παραγγέλνει ένα κάρο μ@λ@κίες και κείνη να με βρίζει, που δεν είμαι εκεί όταν κάνει παραγγελίες.... 
     Γυρνούσαμε σπίτι, κάτι να φας, κάτι να κάνεις μπάνιο, κάτι να πεις έφτανε 2 το πρωί να ξεραθούμε....και στις 6 το ξυπνητήρι να βαράει και να το πετάμε η μια στην άλλη, του τύπου..."σήκω εσύ πρώτη...μία είναι η τουαλέτα!"


        Την τέταρτη μέρα πια τα είχαμε δει όλα! Πρωτοφανές για τις αντοχές μας   και δεν μπορούσα να το αφήσω ασχολίαστο!


          "Μπουμπούυυυυυ , γερνάμε ρεεεεεε!!! Το πήρες χαμπάρι; Κουραζόμαστε!" της λέω.
          "Ναι! ναι! το κατάλαβα και γω! Φέτος ούτε ένα κινέζικο δε χτυπήσαμε μετά τη δουλειά!" (Λατρεύουμε το κινέζικο και έχει ένα πολύ κοντά μούρλια! Φετίχ! Τουλάχιστον μια φορά στις τόσες μέρες, μετά τη δουλειά πάμε εκεί για φαγητό!)
         "Το κινέζικο μας μάρανε! Εδώ παλεύουμε τόσες μέρες και τον ατελείωτο! Μήπως να κλείναμε μια ολόκληρη μέρα το μαγαζί; Θα βοηθούσε... όλο αυτό το μπες βγες...μας αποσυντονίζει!"
         "Καλά είσαι εντελώς τρελή, ε;;;Δεν γίνονται αυτά κορίτσι μου!" μου λέει.
         "Ουφ και σκέφτομαι και του χρόνου! Απαππαπαπα!!!! κάθε χρόνος που περνάει, ας μη φαίνεται έξω μας .... φαίνεται μέσα μας!!!" λέω.... 
          "Ναι και γω το κατάλαβα τώρα που πάτησα τα 30!" μου λέει στο χαλαρό....
          
      Μένω στήλη άλατος ..... καλά να δουλεύει τους άλλους , αλλά και μένα;;;


        "Κοπελιά , στην απίθανη περίπτωση που δεν το θυμάσαι, ήμουν και γω εκεί όταν γεννήθηκες .... και αν εγώ κοντεύω 40 ... το βλέπω μάλλον απίθανο  εσύ να πάτησες μόλις τα 30! Ξανασκέψου το και πάμε πάλι ... τι είπες;;;;"




Και η απάντηση......


       "Εχμ..... η συνήθεια βλέπεις....."


     "Χμμμμμμ..... εντάξει, αλλά κοίτα μην το πεις αυτό, μπροστά στο δίδυμο σου.... γιατί εκείνος μεγάλωσε... εσύ κόλλησες .... αν δεν μελαγχολήσει, θα διχαστεί στα σίγουρα .... και όχι τίποτα άλλο ... θα μετράει και δε θα του βγαίνουν και τα χρόνια!!!!" της είπα σκεπτόμενη τον αδερφό μου. που στα 30  είχε ήδη παιδί.....


Αλλά εντάξει .... σαν την Πελοπόννησο δεν είναι... ούτε εκείνη .... ούτε εγώ.....




Καλημερούδια.....
   



25 σχόλια:

Artanis είπε...

Xa, για Πελοπόννησο λέτε εσείς; Εγώ με τον αδελφό μου, πλακωνόμαστε για την ηλικία της ακρόπολης...
Όλα τα αδέλφια ίδια είναι, τελικά...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Ξέρεις πως δεν... τα κατεβατά, αλλά έπιασε το μάτι μου, μια λέξη και την έψαξα.

Μαρή, μεγαλοκοπέλα στα 30 ήταν που παντρεύτηκε η αδελφή σου? Αίντααααααα!!!!

οι συμμαθήτριές μου, ήταν απο 40 και πάνω και την τελευταία (ελπίζω) φουρνιά μωρών (τους) την αποκτήσαμε στα 48!


Μεγαλοκοπέλα παντρεύτηκε η αδελφή της μανουλας μου στ 64.
Να προσέχουμε τους όρους!!!!!
όχι γατάκια δεν μας έκανε!

Νερένια είπε...

**Αρτανις ....


στα πέρατα του κόσμου ..ίδια... χαχαχαχ


**Ζουζουνίδου μου

εγω στα 22 ο αδερφός στα 25 ... ε μεγαλοκοπέλα λέμε!!!


χαχαχαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Mμμμμ! ναι!
δηλαδή αν μ' είχες αδελφή, θάλεγες η γεροντοκόρη!!! καθότι και δεσποινίς, δεν ξέρω αν θυμάται κανείς!!!


απο τα 22 με τον ίδιο άνδρα δηλαδή?
α, χα χα χα !!!
αυτό μου δίνει αφορμή για ανάρτηση,
α, χα, χα, χα, !!!!
περίμενε σούρχεται!!!
α, χα, χα, χα, !!!!

Νερένια είπε...

Πό τα 19 ...χαχαχαχα



και ειπα γεροντοκορη;;;;;;;;;;
μεγαλοκοπέλα είπα.... μεγαλομπουμπου....χαχαχαχαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Eμένα λέω καλε, αν είχες αδελφή, τι θα μ' έλεγες?
Γεροντομπουμπου?
αει, εγω διαβάζω διαγώνια, αλλά κι εσύ!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Οχι να προσβάλουμε και μετά το κορόιδο!

Ακου μεγαλοκοπέλα!

Να τραβήξω τα εξτένσιονς θα μου "φύγουν" οι ραφές... Τι να κάνω;;;;

Νερένια είπε...

μεγαλοζουζουνα χαχαχαχαχαχα


αμαν πια!!!!!


**Αντιγόνη

δε χαμπαριάζω ... εδω αυτοξεφτίλιζομαι τους άλλους θα αφήσω;;; Το μουρλοσογο μου μέσα...χαχαχαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Ραφομπουμπού!!! that's better!!!

Νερένια είπε...

΅Εχμμμμμ .... ραφο ... ραφο!!

οτι θέλει το κερασακι μου....

karfoma είπε...

χαιρετισμούς και καλό κουράγιο στον μάγειρα!

koulpa είπε...

xaxa από τις προσφιλέστερες εκφράσεις μου.. :):)
καλέ μη μετράτε χρόνια και μπερδεύεστε.. η γιαγιά μου από τα 60 περίμενε να πεθάνει.. και περίμενε 36 χρόνια.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

μαχαιρης είπε...

Ρε παιδια...Μην τα λεμε τωρα και...
Οπως θελουμε...Η Ηλικια ειναι..Σχετικη....Δηλαδη...
Εγω, ας πουμε...Σε σχεση με το ΟΑΚΑ..
Ειμαι μεγαλος...Σε σχεση με την Ακροπολη...Ειμαι παιδι...
Ετσι παει...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Λοιπόν παραβλέπω το δαιδαλώδες σχήμα των ηλικιών της οικογένειας - που αυτό μέλλον που πρέπει να απογραφεί- και πάω κατεθυείαν στο καυτό θέμα αυτής καθεαυτής της απογραφής του καταστήματός.
Δηλώνω λοιπόν ότι είμαι διαθέσιμος να σας κάνω μια απογραφή μα μια απογραφή που θα την θυμάστε για πολύ καιρό αρκεί να μου καθίσετε.....στην άκρη.
Θα τρίβετε τα μάτια σας και ότι άλλο λάχει σε τέτοιες περιπτώσεις.
Ξέρετε που θα με βρείτε. Δεν χρεώνω ούτε σέντς.
Αρκούμαι να ικανοποιώ.

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Mαχαίρη, σε σχέση με την Καπνικαρέα τι είσαι? γιατι την έχουμε ως μονάδα μέτρησης στο σπίτι μας, και έτσι μπορώ να καταλάβω την ηλικία σου!




Βρε Χριστόφορε, βρε Χριστόφορε!!!! τστστστσ!!! μα πως τα περιγράφεις έτσι????
"αρκούμαι να ικανοποιώ"
τστστστσ!!!
τστστστσ!
τι να υποθέσω άραγε?
εεε?
χα χα χα χα

Ελευθερία είπε...

Αχαχαχαχα....

Νερένια είπε...

**Κάρφωμα ... μη σε νοιάζει και τώρα με το παιδι και στη κουζίνα μπηκε... όχι θα άφηνε!!!!!


**Κούλπαααααααααααα

καλώς μας ηρθες βρε....

Ωραία η γιαγιά!!!

Νερένια είπε...

**Μαχαίρη μου... τώρα που το λες...και γω σε σχέση με το ΟΑΚΑ μεγάλη είμαι... στην αδερφή μου να μην το πουμε...χαχαχαχαχα

Νερένια είπε...

**Χριστοφορε μου... θα κουραστεις ... μη σου πω θα εξοντωθείς με δυο μουρλες σαν και μας ....


χαχαχαχαχα

Νερένια είπε...

**Ελευθερία μου....

σκιάζομαι βρε..... και που γελας με αυτη τη φάτσα ......φρίκη νιώθω!!!!
Βάλε μια χαρούμενη κοριτσακι πραμα!!!!

Theodosia είπε...

Πάντως τα παιδιά μου τα έχω εκπαιδεύσει στην τούρτα των γενεθλίων μου να βάζουν πάντα μπροστά το 2. Κι η κόρη μου που της αρέσει να με πειράζει μου λέει: "Κοπελιά μην ξεχνιέσαι πόσο είσαι πραγματικά, γιατί θα βάλω το πραγματικό νούμερο στην τούρτα. Σε λίγο θα φτάσεις να είσαι συνομήλικη με τον εγγονό σου έτσι όπως το πάς"
Μου θύμισες και με έκανες να ξεραθώ στα γέλια. Να είσαι καλά Νερένια μου!!!

μαχαιρης είπε...

ΟΟΟΟΟΟΟΧΙ......Με την Καπνικαρεα,μικρος ειμαι παλι...Εγω, για να καταλαβεις...Να... Εκει περιπου με το... Σταθμο Λαρισσης, βρισκομαι..

Οπα Χριστοφορε...
Απογραφη, το λενε τωρα;;..

Νερένια είπε...

**Theodosia μου...

ωραίο κόλπο...αλλά της μεγαλομπουμπους μου η κόρη είναι μόλις δύο.... θα αργήσει να της κάνει τούρτα...χααχαχα

Εγώ πάλι σταματησα να γενεθλιάζομαι ...οποτε και κόλλησα στο 3....


**Μαχαίρη μου...

Δηλαδή;;;;; Δεν μπορώ να καταλάβω....χαχαχαχαχ ...είμαι νινί ακόμα!!!!

μαχαιρης είπε...

E τι σου λεω...
Σε λιγο θα...βγαλεις και δοντακι...
Ψαρουκλα...
ΕΕΕΕΕΕ....Δελφινα...ηθελα να πω...

Νερένια είπε...

**Μαχαίρη....

Αυτό το δελφίνα ...πως σου προέκυψε;;;