5.10.10

ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ

Ο ΚΙΝΕΖΟΣ ΠΡΕΣΒΥΣ...
Ως γνωστον...Οι διπλωματικες σχεσεις μεταξυ Λαικης δημ της Κινας και της Χουντας, ηταν αριστες...Ερχεται λοιπον ο νεος κινεζος πρεσβυς να επιδωσει τα διαπιστευτηρια του...
πηγαινει λοιπον πρωτα στον Αντιβασιλεα {Παπαδοπουλος]
Τον Προθυπουργο [Παπαδοπουλος]
Τον υπουργο εξωτερικων [Παπαδοπουλος]
Τον''Προεδρο της βουλης'' [παπαδοπουλος]
Στο τελος ο κινεζος...Μπιγει τα γελια...
-Γιατι γελατε, κυριε πρεσβυ...Απορει ενας παρισταμενος...Σφουγγοκωλαριος...
-Γιατι...Σεις, λετε οτι εμεις οι Κινεζοι...Μοιαζουμε...
Αλλα σεις, οχι μονο μοιαζετε, αλλα εχετε και τα ιδια επωνυμα...

Ο ΠΑΤΤΑΚΟΣ
Ο Παττακος, ρωταει τον Κινεζο πρεσβυ...
-Ποσους αντιφρονουντες εχετε;;;
-Περιπου 8 000 000 Απαντα εκεινος...
-ΑΑΑΑ...Να δειτε που και εμεις τοσους περιπου εχουμε...


ΤΟ ΠΑΓΚΑΚΙ
Στο στρατοδικειο...Δικαζονται κατι ατομα που κτυπησαν ενα λοχαγο του στρατου της.... εθνοσωτηριου...
Πρωτη κατηγορουμενη, μια 20χρονη, στρουμπουλη κοπελλαρα...
-Γιατι χτυπησατε τον κυριο λοχαγο;;; Ρωταει ο Στρατοδικης...
-Διοτι...Με Ετσιμπησε εις τον ποπον μου...Διαμαρτυρεται η κορασις...
-ΑΘΩΑ... Αποφασιζει ο ...Προεδρος...
Μετα ερχεται, δευτερος κατηγορουμενος, ενας νταγλαρας...
-Εσεις για τι χτυπησατε...Ρωταει παλι ο στρατοδικης...
-Διοτι η δεσποινις, απο δω,λεει ο νταγλα..μαν...Ειναι Μνηστη μου...
-Εσεις, κυρια μου, Λεει ο προεδρος, σε μια...Ωριμη κυρια...
-Εγω, κυριε προεδρε, τυγχανω μητερα της...Ως ανω παθουσης...
-Αθωοι...Λεει επισημα ο στρατοδικης...
-Και εσυ ρε παππουλη;;; Απορει ο προεδρος, Εσυ γιατι χτυπησες το κυριο λοχαγο;;;
- Εγω κυριε...Λεει ο γεροντας...
Βλεπω να βαραει η κοπελλα...
Βλεπω να βαραει ο νεαρος...
Βλεπω να βαραει η κυρια...
Νομιζα...
Οτι επεσε η χουντα...
Και ειπα, να βαρεσω κι εγω μια...

9 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Τα θυμήθηκα τα δυο πρώτα.
Λες ;;;;;;;

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

εχω μια στολή του μαο και το κόκκινο βιβλιαράκι αυθεντικό λες να χρειασθεί?

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Που τα θυμήθηκες μαχαίρη;;;

Ζουζούνα έχω το κόκκινο βιβλιαράκι αυθεντικό!
Στα κινέζικα!
Μη γελάς θα σου ξεριζώσω το κοτσίδι!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Αντιγόνη συγκεντρώσου το ίδιο λέμε!

άσε το κοτσίδι μου κάτω ρε!

μαχαιρης είπε...

Στο ΕΚΤΟ μουσειο που θα γινει στο χωριο μου...
Μουσειο Παρελθοντων Ιδεολογιων και αναμνησεων περιεργων Αγωνων...
Να δωσετε τα,...Ενθυμια...
για να γραφτητε δωρητες...

μαχαιρης είπε...

Χριστοφορε,
θυμαμαι παλια ανεκδοτα και καταστασεις...Με τα..Νεα εχω προβλημα...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

μαχαίρη, ξέρεις πως το λένε αυτό ε?
η ομοιοπαθής

Νερένια είπε...

Βρε και γω να βαρέσω άλλη μια....


Τι ανέκδοτα!!!! Τόσο που μου έφεραν δάκρυα στα μάτια!

Αλλά για κατά κει μας βλέπω και πάλι!

μαχαιρης είπε...

Πως το λενε ποιο πραγμα Ζουζουνα;;;