4.10.10

η άλλη ζωή!




Φεγγαρένια μου,

Κοριτσάκι μου,

ενα τραγούδι θες να μου πεις, μέρες τώρα και δεν σε αφήνω.

Σε βρήκα πάλι στη ζωή μου, ήρθες να μου θυμίσεις πόσα δεν ξέρω.

Πόσα θαμμένα εδώ κι εκεί.

Είχε σπάσει καθρέπτης?

Δεν θυμάμαι πιά.

Πάνε τόσα χρόνια.

Ηρθες απρόσκλητη. Ξαφνικά.

Ηρθες με τον ταξιδιώτη, στις αποσκευές του.

Σ' έφερε μαζί να μου χαρίσεις τ' άστρα.

Ηρθες με χαρά κι ένα χαμόγελο στην άκρη.

Σιγοτραγουδάς, το σκοπό της ζωής.

Εφερες νεραϊδας ραβδάκι μαζί να αγγίζεις και να γίνεται το κάθε τι μαγικό.

Ηρθες να μου θυμίσεις ακρογιάλια και εικόνες μαγικές.

Ηρθες να με βάλεις στα φτερά της χήνας να με πάει ταξίδι.

Πέρα μακριά σε τόπους αγαπημένους.

Με καλείς να πάμε σε τραγούδια μαζί, σε αμμόλοφους, σε εικόνες παλιές.

Εχεις μαζί σου ξεγνοιασιά, αγάπη, ειλικρίνεια, χαρά και ανεμελιά.

Δώρα που φέρνεις απο παλιά.

Δώρα που μοιράζεις με απλοχεριά.

Με παρασύρεις σε χορό πρωτόγνωρο.

Απολαμβάνεις μαζί μου την κάθε στιγμή.

Μου δίνεις φιλιά στα μαλλιά.

Θέλεις να πάμε μαζί παντού.

Χτυπάς τα χεράκια και κάνεις μαγικά.

Μικρή μου φεγγαρένια, είμαι έτοιμη να σ' ακουλουθήσω στα πέρατα της γής.

Στα πέρατα του κόσμου, που ξεδιπλώνεται μπροστά.

Θα με ταξιδέψεις όπως μόνο εσύ ξέρεις.

Στ' άστρα.

Θα βρούμε πρίγκιπες για σένα και παραμύθια με ξωτικά.

Θα βρούμε τη ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ,

ΜΑΖΙ.

ΞΑΝΑ.

16 σχόλια:

Νερένια είπε...

Τρυφερο.........

ουφ............

kakia_p είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kakia_p είπε...

Ήρθα για την Ελλαδίτσα την ΜΙΑ...
βρηκα ζαχαριτσες...
γλυκοπαραμυθενιες...
νεράιδες..
πριγκίπισσες..
μαγισσούλες..
κοριτσακια..
δροσοσταλίτσες...

εεεεεεε....
σε πόσες κόπιες υπαρχουν βρε παιδιά?..

Πόσες καρδιές γραφουν για .....

ζαχαριτσες...
γλυκοπαραμυθενιες...
νεράιδες..
πριγκίπισσες..
μαγισσούλες..
κοριτσακια..
δροσοσταλίτσες...


δεν υπαρχει κάποιος να γραφει για...

δαιμονίτσες....
λυκίτσες....
τσουκνιδίτσες....
αγκαθίτσες...
δηλητηριούλες...
......
αχ.....
παλι τα ίδια..
ουφ!...

λιγο μπούχτησα....
παω αλλού...

Νερενια σου δίνω φιλί...

Μπήκα σφήνα από κάτω σου..
αλλα δε θα σε γαργαλήσω κι ας το θέλω...
σου κρατάω μουτρακια
που με μαλωσες χθες για την αστοχη συγνωμη μου.....


Αντε...
φιλι κρουασανάκι στον καφενε της φγιτονιάς μας....
κερασμενο σε όλους....

Νερένια είπε...

κάκια ...

Ο καφες είναι σερβιρισμένος απο γλυκοκερασένια Ζουζούνα... ε όλοι έχουμε τη δροσοσταλίδα της ζωής μας...


Μουτράκια;;;

Θα σε κάνω ντα! Έτσι κάνω όλα τα άτακτα κοριτσάκια....



Καλημέρες.... η Ελλάδα μετά....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

kakia_p,


δεν υπαρχει ΚΑΝΕΙΣ να γραφει για...

δαιμονίτσες....
λυκίτσες....
τσουκνιδίτσες....
αγκαθίτσες...
δηλητηριούλες...

δεν γνωρίζω τις λέξεις!

θα γράψω ελληνικά το όνομά σου, όμως και θα τονίσω!!!!!
Μπούκωσε ένα κρουασανέλι με τσικουλάτο να μην δηλητηριαστείς με τις τυχόν κακίες σου, μικρή τσούρδω!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Νερούλα,
Το κοινό, έρχεται για Ελλαδίτσες και βλέπει γλυκανάλατες τρυφερότητες!!!

Φέρε την Ελλαδίτσα παιδί μου ! νάχει να συζητά!

και σέρβιρε κανα κουρασάν!

Νερένια είπε...

Ζουζουνάρα μου...


στο προγραμμα μπρε... όπου να ναι θα σκάσει.....

χαχαχαχα


ήθελα να ήξερα βρε ....
ποια είναι η φεγγαρένια
που κάνει τη ζουζουνα μου
γλυκια και κερασενια!!!!!!

kakia_p είπε...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙι

το έφτυσα το δηλητηριασμένο....
χάλια γεύση....

γαμωτο..
ΔΕ ΘΕΛΩ ΑΛΛΑ ΣΟΡΟΠΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....

θελω πικρίτσες.....
κακιούλες ...{μπα????.... βγαινω και στο τρυφερό?.. δεν ήξερα ότι μπορω να εχω και τετοια εκδοση!!!!... χικ..}

πικροδαφνες....
αλμυρίτσες....
στιφούλες...
καυτερίτσες..

που είναι γαμωτο εκείνος ο Πιπεράτος??..
ΕΚΕΙ θα παω...

εδω θα παθω ζαχαρο!!!!...

ακου δεν υπαρχει κανεις....

ακου..
θα γραψω εγω ρε....

να δεις την γλυκα που εχουν οι....

δαιμονιτσες....

χα χα χα...


φιλι..... πικρό.. αλμυρό.. ΚΑΥΤΕΡΟΟΟΟΟΟ....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Nερένια
η άλλη μισή λέμεεεεεεεεεε! κάνε παρέα μαζί μου, κόλλησες διαγωνίαση! χι χι χι

Νερένια είπε...

ρε ζουζουνα!!!!!!!!

Μας έχεις τρελάνει με τις ανιψιές, κόρες φίλων.....

Που να φανταστώ...δεν διαβαζω διαγώνια :Ρ ..... δεν διαβαζω καθολου αν είναι....

Αχμμμμμμμμμμμ ....... ζουζουνίτσα μου....γλυκοκερασουλίτσα μου!!!

Δεν μπορώ!!!!


Σμουακκκκκκκκκκκκκκκκ ρε....

Μου έλειψαν τα μαγουλάκια!!!!!

Νερένια είπε...

Δεν μπορώ !!!!!!!!!!!!!!!

Θα το πω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Μαγικό ραβδακι έπεσε στο καφε!!!!!


Άντε να πιαστουμε όλοι μαζί!!!!!!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Κakia_p, εδώ σιρόπια έχει, δεν βλέπεις τόνομα!
Μόνο σιρόπια !
Αει, επειδή είσ' εσύ και μέλια και ζάχαρες!
και κουλουράκια και κρουασίνια.
Και μπακλαβάδες και κουρκουμπίνια!

Σερβέρνουν πιπεριές μαρή στο καφέ? εεεεε?
Δεν σερβέρνουν!

το φιλί επιστρέφεται στα μούτρα σου!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Νερένια,
συγκεντρώσου,
εδώ,
κοίτα με καλά,
διάβασε με

η άλλη μισή Γλυκο-κερασο-ζουζουνα!!!!

εεεεεεεελα, πάλι

η άλλη μισή γλυκο-Κερασο-Ζουζούνα!!!

ναι?

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Νερένια,
που να πιαστούμε να πάμε ?
εεεεεεεεεε?
να κατεβούμε στο γυαλό
να διούμε ψαροπούλες?

να ανεβούμε στο βουνό
να δούμε κερασουλες?


εεεεεεεεεε?
πουουουουουυ??????????

Νερένια είπε...

Ωρεεεεεεεεεεεεεεεεεε


αντελήβην!!!!!


τρελή ειμαι όχι χαζη...χαχαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

.. αντελήβη αλλά ρωτά, τι ρωτά τι ρωτά να μάθει εεεεεεεεεεε?????????


κουρτίνες μου τάκανες, κουρτίνες :!