2.10.10

Μη τον είδατε?







Επήρα τα μολύβια μου


και ήρθα να συγγράψω


ένα μεγάλο ποίημα

τ' Ανταίου να του γράψω.

Τον Ανταίο έχω χάσει
και τραβάω ένα ζόρι
με ετούτο το αγόρι!

Ανταίος, όμορφος, ψηλός
κορμοστασιά λεβέντη
τον πήρε και τον σήκωσε
σε τούτον τον Πουνέντη ?

Θα κάνω ρίμα και εγώ
και θα τον ξεφωνήσω
τι κι αν τόσο τον αγαπώ
θα τονε κοπανήσω !!!

Βραδυά ρίμας και ποίησης
εγώ σας ετοιμάζω
μα και χωρίς τον Σταυραητό
μια πενιά δεν βάζω.

** Ομοίως μπορούμε να τραγουδήσουμε όλοι μαζί "Πούντος πούντος ο Ανταίος, με το αντίπαλο το ......" μπας κι εμφανιστεί !!!!

Δέος, ρε χαμένα, αμέσως το μυαλό σας να πάει κάπου! αει !

5 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλά κάνεις ζουζούνα μου και το διευκρινίζεις διότι άκουσα πως κυκλοφορούν μυαλά πονηρά εδώ γύρο..
Ονόματα δεν λέμε!!!

Ανταίος είπε...

Χαχαχαχαχαχαχα
ΕΔΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!
Βρε Ζουζούνα, βρε ζουζουνάκι μου, με έχασες;;;;;
Η αλήθεια είναι πως ήταν μια πολύ παράξενη και δύσκολη εβδομάδα αυτή που πέρασε,με το απόλυτο πάνω και το απόλυτο κάτω να εναλλάσσονται δαιμονισμένα ,αλλά μην κάνεις έτσι πια....χαχαχαχα
Άλλωστε ξέρεις πως κι εγώ σε αγαπώ ναι;;;

Χμ!Σαν το «Πικρή μικρή μου αγάπη» γίναμε!!!!αχαχαχα

ΥΓ:Πάντως αν με δει κανένας να μου το πει γιατί κι εγώ με ψάχνω.....

(Cou) Coula είπε...

Κι εγώ τον έχασα, αλλά είμαι σίγουρη, πως αυτό το αγόρι περνάει καλα!

Μην ανησυχείς ζουζουνίδου!!!

Α να! Μόλις εμφανιστηκε απο πανω μου!

χααχαχαχα

φιλιά πολλάα τρελοκομεία

μαχαιρης είπε...

Λοιπον, ευτυχως που...εμφανιστηκε, ο ανθρωπος...Γιατι την περασμενη φορα που ηρθε...Τον ειχατε στριμωξει, νομιζω...
Και λεω...
Καπου θα εχει κλειδωθει, το καυμενο παιδι...Και θα κλαιει την χαμενη παρθενια του...Ειναι και ντροπαλουλης...
Αλλα ευτυχως, βλεπω, γλυτωσε...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Είχα ρίξει ψυχουλάκια
μα τα πήραν τα πουλάκια
για να βρείς το δρόμο πάλι
σε ετούτο το λιβάδι!


ζζζζζζζζζζζβουριχτά !
αμφιτερομαγούλως και σταυρωτώς βεβαίως βεβαίως!