4.10.10

Εξωτικοί Έρωτες Νο3 και τελευταίο (...μάλλον!!)



...Και η βραδιά θα είχε τελειώσει με αυτό τον τρόπο , αν δεν έμπαινε στο μαγαζί ένα υπέροχο πλάσμα,από αυτά που τραβάνε το βλέμμα μου ,όχι με τα σιλικονούχα μπαλκόνια τους ή με το φόρεμά  πάνω από τον αφαλό,αλλά με τα ζεστά τους μάτια και το γλυκό τους χαμόγελο!!

Ασυναίσθητα έριξα ένα βλέμμα στο πλάι μου στην αξιαγάπητη κυρία ,που μου έκανε την τιμή να με συνοδεύει όλο το βράδυ....ευτυχώς δεν είχε καταλάβει τίποτα!
Για να την ξεγελάσω ,προσπάθησα να φανώ ευγενικός και την ρώταγα διάφορα..π.χ πως την λένε,
από που είναι ,τι δουλειά κάνει κλπ
Όνομα δεν θυμάμαι ,αλλά δεν θα ξεχάσω την έκπληξη που ένιωσα  ,όταν μου είπε πως ήταν δασκάλα σε σχολείο!!!!

Βλέποντας τα μάτια μου να κοιτάνε απέναντι ,και να ανεβοκατεβαίνουν σαν τα φρουτάκια στο γνωστό μηχάνημα ,η γλυκυτάτη κυρία δίπλα μου , με σκούντηξε απαλά στους ώμους ,σαν τη Μενεγάκη  αλλά στο πιο brutal ,αναγκάζοντάς με να πέσω στην αγκαλιά του συναδέλφου δίπλα!!!

-Olha ele aqui (κοίτα αυτό εδώ) μου είπε και γύρισε το αριστερό της χέρι να δω το εσωτερικό του.
Όλο το εσωτερικό ,μέχρι τον αγκώνα, ήταν γεμάτο χαρακιές ή από μαχαίρι ή από ξυράφι!!!
Ομολογώ πως για μια στιγμή αναρωτήθηκα τι στο καλό εκπαιδευτικό σύστημα είχαν στη Βραζιλία ,με τέτοιες δασκάλες , μα τη σκέψη μου αυτή τη διέκοψε η φωνούλα της....
-Ξέρεις ,μου λέει,αυτές έγιναν μετά από κάποιους τσακωμούς που είχα ,και παρόμοιες υπάρχουν και στα πρόσωπα κάποιων άλλων γυναικών ,οπότε κανόνισε!!!!!

Μετά από αυτό , κι ενώ είχα σχεδόν κλείσει ραντεβού με το κορίτσι απέναντί μου με τα μάτια ,άρχισα να κοιτώ έντονα το ταβάνι μετρώντας τις λάμπες από αγνή περιέργεια!!!
Καμιά φορά που τα κατέβαζα για να πιω από το ποτό μου , διέκρινα στο βλέμμα του κοριτσιού μου ,μια απορία και μια απογοήτευση ,αλλά πως να της εξηγήσω;;;

Τελικά η βραδιά αυτή ολοκληρώθηκε με τη συνοδεία της κυρίας ,που περίμενε όλο αγάπη να επιβιβαστώ στη λάντζα...

Επίλογος
Όμως η κυρία την επάτησε!!!!χιχιχιχι
Τελικά το καράβι δεν έφυγε την άλλη μέρα ,και με την συμπαράσταση κάποιων συναδέλφων καλέσαμε δική μας λάντζα νωρίς , και βγήκαμε!!
Έχοντας τα μάτια στη πλάτη ,τρέξαμε στο μαγαζί που ήμασταν, και μιλώντας με τον Μπάρμαν (που κατά περίεργο τρόπο είχε ενημερωθεί για τα χθεσινοβραδινά!!) καταφέραμε να βρούμε μια κοπέλα που ήταν στη παρέα του κοριτσιού μου και η οποία ήξερε κι αυτή τα γεγονότα!!!(είναι τρελοί τελικά αυτοί οι Βραζιλιάνοι!!)

Την πήρε λοιπόν τηλέφωνο και βρεθήκαμε!!!

Όταν λοιπόν βρεθήκαμε....

καλά , καλά πλάκα κάνω χαχαχαχαχα
ΤΕΛΟΟΟΟΣ!!!!!
(Τώρα που τα σκέφτομαι όλα αυτά ,νομίζω πως για την περίεργη συμπεριφορά της κυρα-δασκάλας ,πιθανόν να ευθύνεται ο αποκλεισμός της Βραζιλίας από τη Γαλλία στο παγκόσμιο κύπελλο!!!!)


 

3 σχόλια:

Verónica Marsá είπε...

Τρελές αγάπες...
Amores locos...

Besitos...
Φιλάκια...

Νερένια είπε...

Επίτηδες το έκανες!!!!

Μας αφησες με τη γλύκα στο προηγούμενο και καλά θα μας πεις... και μας είπες αντε να μην πω τι, καθότι είμαι και του Παρθεναγωγείου!!!!!!!!


Τιμωρία! Στη λάντζα από σήμερα!
Σε καλομάθαμε στο ταμείο!!!

μαχαιρης είπε...

Φεεεεεετα....