1.10.10

Μωρά (Νο2)



ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΦΕ;;;;;





ΟΧΙ ΟΧΙ ΣΤΑΜΑΤΑΑΑΑΑ!!!!! 
ΠΕΘΑΙΝΩΩΩΩΩ ΣΟΥ ΛΕΩ!!!!



ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ;
Α! ΕΝΤΑΞΕΙ! ΓΙΑ ΔΕ ΣΗΚΩΝΩ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!



ΤΙ ΕΙΠΕΣ;;;
ΘΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΦΕ;;;;
ΧΑΧΑΧΑΧΑ.....



ΑΜΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΘΑ ΓΙΝΩ SCEARY .....



ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΦΑΓΑ ΠΟΛΥ...
ΔΕ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ!!
Η ΖΟΥΖΟΥΝΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!



ΤΙ ΕΙΠΕΣ;;;
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑΤΟ;;
ΓΜΤ!!!



ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑ.....
ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΟ 
ΣΠΡΩΞΕ ΓΛΥΨΕ ΜΟΥ!!!



ΟΛΕΣ ΜΕ ΖΗΤΗΣΑΝΕ ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ!
ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΕ!!!



ΝΑΙ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΝΤΑΚ!
ΟΧΙ ΟΧΙΙΙΙΙ ΔΕ ΤΑ ΒΓΑΖΩ!!!!


ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥΥΥΥΥ!!!
ΒΛΕΠΩ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣ!!!



ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;;;;
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑΤΟ;;;
ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ!!!!!



ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!



ΤΙ ΣΕ ΕΧΩ ΔΝΤ;;;;
ΚΟΙΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΕΚΑΝΗ!!!



.....ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΕΦΑΓΕ ΤΗΝ 
ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ!!!
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑΝΑΛΑΤΑ
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ!



ΧΜΜΜΜ.... ΟΧΙ ΜΑΜΑ....

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑ!!!!!

12 σχόλια:

Katerina είπε...

αχου!!
τι υπεροχες φατσούλες είναι αυτές????

(Cou) Coula είπε...

Τα σχόλια ειναι όοοοολα τα λεφτα!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

overdose!

Δήμητρα (φυσικένια) είπε...

Όπως λέει και η Ζουζούνα... overdose!!!


Σταματείστε το κάρβουνο!!! Όχι άλλο κάρβουνο!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=V8_Wr5l-moM

Παρόλα αυτά στη Νερένια εξαιρετικά αφιερωμένο (και για το "νάνι" και για το "πασά μου":

http://www.youtube.com/watch?v=DQXqhFcNMSA


χα χα χα χα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μα τι απίθανα πλασματάκια! Ειναι απόλαυση.

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Xριστόφορε, απόλαυση τα χρυσούλια μου, αρκεί να είναι μακριά! (απο μένα)

Ελευθερία είπε...

Θα συμφωνησω με CouCoula !!!

Ελευθερία είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μάγισσα Κίρκη είπε...

Αυτό με τη ροζ φόρμα θα ήθελα περικαλώ!

Νερένια είπε...

Οτι θετε πάρτε....


έχω κι αλλεεεεεεςςςς


πολλές...χαχαχαχα


ξεκιναω απο μωρα και θα έρθουν και οι άλλες ηλικιες....


χαχαχαχαχα


Φιλιά..........

Froso είπε...

To mwro Donald Duck einai to ypertato mwro!

Ανταίος είπε...

Για το τελευταίο να υποθέσω πως είναι....μπλιααααχχ!!!