20.9.10

Σήμερα γελάμε!!!

Και μιας και είπα και στο σπίτι μου πως σήμερα γελάμε...



7 σχόλια:

GiP είπε...

Καλά όπου πάω πάνω σου θα πεφτω ?

(ΚΑΛΑ κάνεις !!) . Βάλε και κανένα chili hot εδώ, μια που δεν θα το δoυν τα δικά σου προσώπατα ! Δεν θα πω κούβεντα !! Ανοιχτός τάφος !!

Βλέπω πως το καφενείο αποκτά θαμώνες ! Μπράβο !!

Νερένια είπε...

xaxaxaxaxa



ει κοπελιααααααααα;;;;;;;


έπεσες πάνω στο προγραμμα μανα μου!!!

Και σε πλάκωσε ο αδερφός μου...μη σε νοιαζει κουκλος ειναι...εμεις στο σόι μας είμαστε όλοι ωραίαοι!!!!


Βρε αποθηκεύετε στις αναρτησεις
και θα τα προγραμματιζω να μην πεφτει το ένα πάνω στο αλλο!!!!!!


θα το τραβουσα αλλα πρόλαβε να γραψει ο κύριος φυσικός!!!!!


Μπα θα βάλω τους μετοχικους όρους αύριο.....

Γιατί τόσοι που γίναμε οι μέτοχοι βλέπω να μπερδεύουμαι το μπουτια μας!!!

Και μενα προσωπικώς δε με πηραζει αλλα σκέφτομαι την Ελευθερια τη μικρή, την Αντιγόνη τη φλερτατζου και τον Ανταίο τον ντροπαλό!!!!!


Σε φιλώ βρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Νερένια είπε...

μπερδεύουμε και πειραζει.....

αναστατωθηκα η γυναικα!!!!!!!

Ναύτης είπε...

ένα εσπρέσσο παρακαλω,
και το λογαριασμο όχι ο Ανταίος ε;

:)))

καλημέρα σας!

Ανταίος είπε...

χαχααχα Ναύτη έπεσες στη μέρα....
Είμαι στο ταμείο σήμερα!!!!χαχαχαχ

Φυσικένια είπε...

Νερένια,

Eλα βρε... καλή ψυχή, δεν πειράζει!!!

Του χρόνου (που θα ξανακάνω ανάρτηση με το καλό) θα σε ειδοποιήσω!! χα χα

Φυσικένια είπε...

Ρε συνάδελφε,

τι chili hot θες δηλαδή πουλάκι μου??? Για να μας εξηγήσεις λιγάκι!

Κι ύστερα -λέει- δε θέλει να εκτεθεί! Και τον πιστεύουμε νομίζει!!

χα χα χα χα

(ξεραθήκαμε απ' τα γέλια!!)