22.9.10

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΚΡΙΚΛΙΣ

Το καφεδακι αυτο...Ειναι αποκλειστικα αφιερωμενο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ...Που ειναι υποψηφια, τελειοφοιτος...Ακου και μερικες κουβεντες που ειπα και στις κορες μου...
--Πρωτα ειναι η Ελευθερια...Μετα ολοι οι αλλοι...
--Μην σπουδαζεις κατι για να κονομησεις και ετσι να κανεις οτι γουσταρεις...
Σπουδασε κατι που γουσταρεις...Κι ετσι δεν θα σε νοιαζει αν κονομησεις...
--Να μαθαινεις παντα σε τι σου χρειαζεται αυτο που μαθαινεις..Ετσι δεν θα το ξεχασεις ποτε...
Λοιπον ΔΕΝ γραφουμε γκρικλις...Για πολλους λογους...Διαβασε το ποιμα αυτο...

Αν πανω στον τοιχο , του τειχους στο καστρο..
Τυχει και πεσει αστραπη και βροντη..
Ο αερας, αν σκορπισει ολογυρα φυλλα...
Και τα δυο φυλα, γυναικες και αντρες, τρομαζουν πολυ...
Γραψε αυτο το ποιμα, σε γκρικλις, και διαβασε το γρηρορα ...10 μερες αργοτερα...
Γι αυτο δεν γραφουμε γκρικλις...
Απο το ΔΑΣΚΑΛΟ μου Βασιλη Σφυροερα [Καθ εδρας νεωτερας Ιστοριας Αθηνας]
Σε μενα τον ταπεινοτατο μαθητακο του...Και απο μενα...Σε Σενα...
Την καλυτερη υποψηφια...

20 σχόλια:

Ελευθερία είπε...

Μαχαίρη μου καλώς ήρθες και από μενα στον καφενέ !!!!

Σιχαινομαι τα greeklish εχω να πω...
Δεν ξερω γιατι αλλα μου φαινονται αντιαισθητικά!!!

Αμα θες κυρα μου να γραψεις ελληνικά, γραψε ελληνικα...
Αμα θες να γραψεις αγγλικα, γραψε αγγλικα !!!

Χαθηκα διοτι με σχολεια και φροντιστηρια κ διαβασματα δεν παιρνω ανασα !!!

Φιλια λοιπόν τρελό συνεταιρακι !!!!

Γιώργος είπε...

μαχαίρη πολύ όμορφο...

Ανταίος είπε...

Το παράδειγμα με το ποίημα απίστευτο...
Μπορεί να μη σπουδάζω και να μη με λένε Ελευθερία,αλλά σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας!!!χαχα

Νερένια είπε...

Μαχαίρη μου,

έτσι .... εγω πάλι τα γράφω όλα ελληνικα...

χαλοουυυυυ....χαχαχαχα



Φιλιά!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Παρήχηση του τειχ... θυμήθηκα εγώ η θείτσα... και όχι μόνο! A, ρε κυρά γραμματική, πως σε κατήντησαν!


Kir maheri, emis i thitse, boroume na grafoume griklish?

Coffeemug είπε...

έτσι είναι Μαχαίρη.
τα greeklish δεν είναι φτιαγμένα για να μένουν. είναι η γλώσσα της στιγμιαίας επικοινωνίας, του msn, του skype, του irc και φαντάζομαι ότι γεννήθηκε πριν χρόνια σε εποχές που δεν διαβάζανε όλες οι μηχανές τα ελληνικά ή που δεν ξέραμε όλοι να τις ρυθμίσουμε να διαβάζουν ελληνικά.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μαχαίρη μου χάου αρ γιού;

Κορίτσια την καλύτερη πολυθρόνα ρεζερβέ στον μάστορα!

μαχαιρης είπε...

Eλευθεριααααα....
ΑΑΑΑχ...Το λεω και φχαριστιεμαι...
Ξερεις, παιδι μου, οτι πριν απο καποια χρονια [πολλα...Ε Αντιγονη...]
Καποιος εψαχνε τη γυναικα του...
Την ειχε χασει, στο σταθμο του ηλεκτρικου στην Ομονοια...
Και φωναζε, ο δυστυχης, μ ολη του τη δυναμη....
ΕΕΕΕΕ ΨΤ....
ΕΕΕΕΕ ΨΤ...
Πλησιαζει ενας αστυφυλακας...
- Τι συμβαινει, πατριωτη;;;
- Εχασα τη γυναικα μου, μεσα στον κοσμο...Λεει ο ταλαιπωρος πολιτης..
- Και καλα...Αυτη η γυναικα σου...
Ονομα δεν εχει;;; Λεει το οργανο..
- Εχει...Λεει ο πολιτης.. Αλλα φοβαμαι να το πω..
- Τι λες μωρε...Λεει ο αστυφυλακας..Και πως τη λενε;;;
Σκυβει ο αλλος στο αφτι..Και λεει χαμηλοφωνα....
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ...
Γι αυτο σου λεω...
Να περιφανευεσαι για το ονομα σου...Κατι λεει...

μαχαιρης είπε...

ΖΟΥΖΟΥΝΑ
ΟΜΟΗΧΑ με διαφορετικη εννοια και γι
αυτο γραφονται με διαφορετικη ορθογραφια...Δειχνει το λογο που παιδευομαστε να μαθουμε την ορθογραφια...Επειδη η γλωσσα μας,εχει
150000 λεξεις με περιεχομενο εννοιων...Ειναι ΚΩΔΙΚΑΣ...Οποτε οι κανονες της ειναι κανονες του κωδικα της υπαρξης μας...

μαχαιρης είπε...

ΚΑΦΕΚΟΥΠΙΤΣΑ...
Οταν ο μιστερ Γκουγλης, αποφασισε να βαλει τα ελληνικα μεσα στους υπολογιστες...
Εγινε γιορτη στην αμερικη...
Εβγαλε κι ενα λογο ο ανθρωπος που εφευρε τη γλωσσα των υπολογιστων...
Ο ΜΠΙΛ ΓΚΕΗΤΣ...
Τοτε εξηγησε, γιατι το εκανε...
Γιατι ειναι μια απο τις ΙΔΕΩΔΕΙΣ γλωσσες για τους υπολογιστες...
ΤΥΧΑΙΟ;;; Δεν νομιζω...Που θα ελεγε και η Κουλα...

μαχαιρης είπε...

ΑΝΤΑΙΕ...
Η αφιερωση ειναι για την Ελευθερια...
Η αναγνωση ειναι για ολους, βεβαια...
Τιμης ενεκεν...
Για το Δασκαλο που μου το εμαθε...

μαχαιρης είπε...

ΓΙΩΡΓΟ...
Ευχαριστω...Εχω και αλλα...
Οι σπανοι [Χωρις γενεια]
Ισπανοι { Απο την Ισπανια]
Εις πανι [Πανω σε πανι]
Εις πανικον [πανικοβλητο]
Ισπανικον [Απο την Ισπανια]
ιππον εζωγραφιζον....

μαχαιρης είπε...

Νερενια
ΑΛΛΟΟΟΥΝ και απο μενα...

μαχαιρης είπε...

Αντιγονη
Φαιν, θενκς...
Και μια ρακουλα...
Πληηηηηζ...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aϊ θίνκ
ιππικόν εζωγράφιζον!

Για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ως έννοια, το αντελήφθην.

Εμένα πάντως μ' ενοχλεί που έφυγαν οι τόνοι! Εκείνη η περισπωμένη στο επίθετό μου, δεν ξανάρχεται. Επιμένω μήπως και!....
Και η δασεία στο ρ. Πόσο μου λείπει.
Και γμτ, αγράμματοι καταντήσαμε με τόσα "ποιήματα" για τις δασυνόμενες απο ε. Το θυμάται κανείς ? "Ενα έξι εκατό.....
"Αμαξα....
φύγανε.. πρέπει να κοιτάξω σκονάκι.

(Cou) Coula είπε...

Πολύ έξυπνο το ποίημα σου μαχαίρη!

Ο δάσκαλος σου εκπληκτικός (και γνωστός)

Για τα greeklish απλά να πω πως είναι άλλος ένας τρόπος για να καλύπτει τους ανορθόγραφους και μια ακόμη ευκαιρία να κατστρέψουμε την πολύπαθη ελληνική γλώσσα! Στο χέρι μας είναι να μην το επιτρεψουμε

Καλημερα

Ντρουσίλα είπε...

Καλημέρα και από εδώ, Μαχαίρη... καλημέρα στην παρέα!

Με ενοχλούν αφάνταστα τα greeklish, και θορυβούμαι όταν βλέπω νέα παιδιά (υποψήφιους φιλόλογους, παιδαγωγούς και λοιπούς εν δυνάμει εκπαιδευτικούς) να γράφουν greeklish, να είναι ανορθόγραφοι όταν γράφουν ελληνικά (γιατί ε, πώς θα κρατήσουν σημειώσεις στη Σχολή;)

Με ενοχλεί που τα έχουν υιοθετήσει και άτομα της ηλικίας μου (και πιο μεγάλοι) για να (απο)δείξουν... τι; Ότι είναι... μέσα στην εποχή;

Θα συμφωνήσω και με τη Γλυκο-Κερασο-Ζουζούνα... κι εμένα μου 'χουν λείψει οι τόνοι και τα πνεύματα (αν και από τη Β' Λυκείου -μου- καθιερώθηκε το μονοτονικό. Εντούτοις, εκείνες τις δασυνώμενες λέξεις που, νεράκι τις είχα μάθει... ακόμη δεν τις ξεχνώ!)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Nτρου, γράψτες μου που τις ψάχνω τόσα χρόνια καλή μου, ότι θυμάσαι απο τις δασυνόμενες! να ι ναι τα ποιηματάκια λέω.

(Cou) Coula είπε...

Παντως κι εγω έτσι για σπάσιμο, παρόλο που στο σχολείο έμαθα το μονοτονικό, πολλές φορές σε χειρόγραφά μου, γράφω στο πολυτονικό!

Κόντρα στους καιρούς!

Ελευθερία είπε...

Ειμαι Ελευθερια το λέω και το φωνάζω !!!!!!!!!!