7.9.10

Τι μαθαίνουμε από τις μητέρες μας



Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΩ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΩΣΤΑ:
“Αν πρόκειται να αλληλοσκοτωθείτε, κάντε το έξω γιατί μόλις τελείωσα το καθάρισμα!”
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ…
ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ:
“Να παρακαλάς να βγει ο λεκές απο το χαλί!”
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ:
“Αν δεν διορθωθείς, θα φας τέτοια σφαλιάρα που θα βρεθείς μια εβδομάδα μπροστά!”
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΛΟΓΙΚΗ:
“Γιατί έτσι είπα, γι’αυτό!”
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΠΡΟΝΟΙΑ:
“Φρόντισε να φοράς καθαρά εσώρουχα για την περίπτωση που σου συμβεί ατύχημα.”
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΡΩΝΙΑ:
“Συνέχισε να γελάς και θα σου δώσω κάτι για να κλαις!”
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΟΣΜΩΣΗΣ:
“Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαί σου!”
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΛΑΣΤΙΧΟ:
“Για ρίξε μια ματιά στη βρώμα που έχει ο σβέρκος σου!”
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΑΝΤΟΧΗ:
“Θα κάτσεις εκεί μέχρι να φας όλο το σπανάκι σου!”
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ:
Το δωμάτιο σου μοιάζει σαν να περασε ανεμοστρόβιλος από μέσα!”
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΠΩΣ ΝΑ ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ:
“Αν σου φώναζα γιατί είδα ένα μετεωρίτη να έρχεται κατά πάνω σου, θα άκουγες τότε;”
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ:
“Σου το’πα μια, σου το’πα ένα εκατομμύριο φορές – μην υπερβάλλεις!”
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΝΑ ΑΛΛΑΖΩ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ:
“Σταμάτα να φέρεσαι σαν τον πατέρα σου!”
Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΗΛΕΙΑ:
“Υπάρχουν εκατομμύρια παιδάκια που δεν έχουν τόσο υπέροχους γονείς σαν τους δικούς σου!”
Και πάνω απ’ όλα…
H ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ:
“Εγώ σε έφερα σ’αυτόν τον κόσμο, εγώ μπορώ απαλλάξω τον κόσμο από σένα!”

endiaferonta.com

10 σχόλια:

Evie είπε...

Σαν να μου φαίνεται ότι οι μανάδες για να πάρουν το δίπλωμα τους τελειώνουν την ίδια σχολή, χε χε χε
Καλημερουδια στο καφενειο!!!

μαχαιρης είπε...

Τι τρυφερη μαννουλα...
Μου θυμησε τη δικια μου...
Εκει με το Σπανακι...Δακρυσα...
Εμενα μου ελεγε...
Ρε...[αγαπησιαρικη προσφωνηση]..
Αν δεν φας τις μπαμιες...δεν θα βγαλεις τριχες...Θα εισαι ατριχος
σπανος και θα σε κοροιδευουν ολοι...
Να ο φλωρος, ο ατριχος,θα λενε...
Και τα κοριτσια, θα σου πετανε πετρες
και ντοματες σαπιες...
Εν τελει..Μεχρι μεγαλος..Πριν απο καθε ραντεβου με κοπελλα...
Κατεβαζα και δυο πιατα μπαμιες...
Για το γουρι...

Evie είπε...

Μαχαιρη αχα χα χα


νόμιζα ότι σε κάθε ραντεβού τις έτρωγες μήπως βγάλεις κι άλλες αχαχα για το γούρι..., λες κι έκανες πρωτοχρονιά!!!

Νερένια είπε...

χαχαχαχα
όλες ίδιες....

αυτό κάθε πρωι με το βρακί!!

Βρακί άλλαξες ;; Μη τύχει και πας σε κανα νοσοκομείο... μετά που μεγάλωσα της απαντουσα .... μη τύχει και βρω κανα γκόμενο και καταλήξουμε οχι σε νοσοκομείο...ε, και το κοψε .... αλλά ολα τα υπολοιπαααα.... με τίποτα ....άσε που την πρώτη φορά που χρησιμοποίησα τις δικές της φράσεις ...αυτομουντζώθηκα την πήρα και τηλέφωνο και της το είπα...

"Θυμάσαι που σου έλεγα ... εγώ ποτέ δε θα πω αυτό και κείνο στα παιδιά μου;;; Ε! άκυρο ..... μούντζο τώρα και συ...."


Εμείς φταίμε;; Η άτιμη η κοινωνία!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Eμένα η Μάνα, δεν μου είπε τίποτα απο όλα αυτά. Σε κανένα τόνο. Εδινε συμβουλές, έκανε κουβέντα, απαλά και γλυκά και ποτέ με παρομοιώσεις.
Δεν έχω ζήσει τέτοιες καταστάσεις.
Και με καμμιά γιαγιά βέβαια, απο τις δύο πλευρές.

Θεωρώ πως δεν είναι έτσι οι μανάδες! Αυτά είναι αστεϊσμοί για να περνά η ώρα!

geoaman είπε...

Αρε μανα... Αρε μανα... Η ιδια εισαι για ολους μας.....

Ανταίος είπε...

χαααχαχαχαχα
Καλημέρες σε όλους...
Μαχαίρη τελικά δεν μας είπες...έκαναν δουλειά οι μπάμιες;;;χαχαχα

stavroulazerva είπε...

χαχαχαχα η μαμά μου σε μεγάλωσε;;;;;
Την καλησπέρα μου!!!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Τελικά όλες οι μητέρες σε Mater έχουν πάρει; χα χα.
Πως στα συγκέντρωσες;

μαχαιρης είπε...

ΑΑΑΑΑ οι μπαμιες ειναι, οτι πρεπει για να ριξεις γυναικα...Αλλα τωρα εγω...Τι να λεω στα κοριτσια μου, για να φανε μπαμιες;;;
Οτι δεν θα βγαλουν τριχες;;;
Ασε...
Παιρνω το επιστημονικο μου και λεω...
Ρε για κοιτατε εδω...
Νεα ερευνα του πανεπιστημιου του...
Μιλγουωκυ...
Οι μπαμιες εξαφανιζουν την κυταριτιδα...
Και δινουν πολλα, ισια και γυαλιστερα μαλλια...Με ογκο...
Καλο;;;