4.9.10

Πρωινό Ξύπνημα.....




Όταν ήμασταν παιδιά, τις Κυριακές που ήταν η μόνη μέρα που ήμασταν όλοι μαζί σπίτι, ο πατέρας μου έπαιρνε δυο καπάκια από τις κατσαρόλες της μάνας μου, τις χτυπούσε μεταξύ τους και τραγουδούσε το γνωστό:

"Σηκωθείτε βρε παιδιά, φάτε φασόλια, φάτε κουκιά!"
Εμείς σηκωνόμασταν αμέσως, καθώς ξέραμε πως θα τρώγαμε το πρωινό μας και ο μπαμπακούλης θα είχε έτοιμο το πρόγραμμα! Μα Καραγκιόζη στον Πειραιά, μα λούνα-παρκ στο Φάληρο, άντε κάνα παιδικό θέατρο, πάντως κάτι θα είχε από τη μια για να μας χαρεί λίγο και από την άλλη για να αφήσουμε τη μάνα στην ησυχία της να φτιάξει το Κυριακάτικο γεύμα!

Εμείς μεγαλώναμε αλλά η συνήθεια δεν άλλαζε! Ώσπου κάποτε , θα΄μουν 19, αφού με το "σηκωθείτε" δεν πέτυχε το επιθυμητό αποτέλεσμα, μπήκε στο δωμάτιο που το μοιραζόμουν με την αδερφή μου, και έπεσε σε κάτι ξέμπαργκα σουτιέν! Έκλεισε τη πόρτα βρίζοντας και το μόνο που ακούσαμε ήταν τη μητέρα μου να γελάει με τόνο "στα λεγα εγώ!!" 


"Οι ακαμάτρες τα βυζοφόρια τους στο πάτωμα!"
"Σιγά μην έκαναν και γενική στις 4 που μαζεύτηκαν! Σου είπα να μην μπεις! Μεγάλωσαν πια! Ξέχνα τα πρωινά ξυπνήματα! Θες καφέ;"
"Τι μόνοι μας θα τον πιούμε; Τρία παιδιά στο σπίτι και μεις μόνοι θα πάρουμε πρωινό;"
"Κοίτα να το συνηθίσεις γιατί σε λίγο θα μείνουμε τελείως μόνοι μας!"


Και μεγαλώσαμε κι άλλο .... και κάναμε δικά μας σπίτια και παιδιά.
Τώρα πια μένουμε όλοι μαζί συνήθως στις διακοπές μας. Το εξοχικό, που έγινε η κύρια κατοικία των δικών μου, διότι και στην Αθήνα τι να κάνεις παιδί μου, είναι το πατρικό των παιδικών μου χρόνων. Οι συνήθειες δεν αλλάζουν, έχουν μπει στο παιχνίδι γαμπροί , νύφες και εγγόνια.... 
Τι εννοείς θα μου πείτε...όχι δεν έχουμε καπάκια από κατσαρόλες πια, αλλά....


Το σπίτι είναι δίπατο με σοφίτα.... στο ισόγειο μένουν οι γονείς μας και οι εκάστοτε φιλοξενούμενοι τους, στον πρώτο εμείς , τρία ζευγάρια και οι δικοί μας φιλοξενούμενοι αν έχουμε και στη σοφίτα τα εγγόνια...όλα μαζί....
Το σπίτι ενώνεται με εσωτερική ξύλινη σκάλα, που αυτό σημαίνει πως έβηξε  το ισόγειο; Ο πρώτος πάει νερό! Η σοφίτα δεν ενοχλείται !
Οπότε φανταστείτε σκηνικό.


Ο πατέρας μου, γνωστή κουκουβάγια, σηκώνεται . Η μητέρα μου χουζουρλού, του λέει:


"Τα παιδιά είπαν μην τα ξυπνήσουμε, κοίτα να κάνεις ησυχία!"
"Κάνω εγώ ποτέ φασαρία; Έζησα να το ακούσω και αυτό!"


Ξεκινάει ...γκλαν γκλουν τα πιατάκια του καφέ, το μαχαίρι του βούτυρου!
Τσαφ τσουφ .....που είναι ρε μάτια μου ο αναπτήρας να ανάψω το γκαζάκιιιιιι;;;;;


Βρεεεεεεεεε..... δε σου είπα σιγααααααα.....θα ξυπνήσουν τα παιδιά!!!


Αχ!!ναιιιιι..... καλααααα ...που είπες είναιιιιιι;;;


Ε!!!!!!!!!!!! δεν τρώγεσαι άνθρωπε μου!!!! Τι κατάλαβες με σήκωσες με τόση φασαρία!!!!


μπαμ μπουμ η πόρτα του ψυγείου, μαζί με την πόρτα της αυλής που οδηγεί στο εξωτερικό κουζινάκι προς ανεύρεση αναπτήρος....


Εννοείται πως ήδη έχουμε ξυπνήσει, αλλά δεν κουνιέται κανείς, έτσι....




φρρρρρρρρρρρρ...ο καφές....


Ρε τι καφέ φτιάχνω ο άτιμος;;;


Καλά δεν μπορείς να μιλάς σιγότερα;;;; (ούτε εκείνη όμως μιλάει)


Αχ! ναι το ξέχασα πάλι! Θα μιλάω! Α! θα ανάψουμε φούρνο; Κάρβουνα; Να πάω για ψάρι;;;;


Σιγότερα λέμε ανθρωπέ μου!! (πάλι μιλάει κανονικά όμως)


Ωχουυυυ !!!!!!! πό-σο πια σι-γό-τε-ρα; Μια ώ-ρα θα μας πά-ρει να μι-λή-σου-με!!!!


Πότε θα σοβαρευτείς πιαααααα;;;;;;;;;;;;;;  εεεεε;;;;;;; εννοώ τον τόνο της φωνής σου, όχι το ρυθμό που τα λες!!!!(τώρα φωνάζει και εκείνη που σημαίνει ότι πρέπει να σηκωθούμε, οπότε κάποιος από τους τρεις μας παίρνει την απόφαση, σηκώνεται , πάει στα μισά της σκάλας και :)

Καλά πάτε καθόλου καλά εδω μέσα;;;; Δε σας είπαμε να κάνετε ησυχία;;; 


Ορίστε τα ξύπνησες τα παιδιά με τις αγριοφωνάρες σου! 


Εγώ;;;;;;;; Εσύ που δεν μου έλεγες που έβαλες τον αναπτήρα!!!


Ο πατέρας σου μάνα μου πάλι σε μένα τα ρίχνει! Θες καφέ;


Είστε και οι δύοοοοοο!! Αμάν πια! Φτιάξε για όλους !!!!!!


Οπότε ακούγονται και τα γέλια από τη σοφίτα και:


Γάλα γιαγιά...και γάλα ....μας ξύπνησαν και μας οι κάτοικοι του πρώτου με τις αγριοφωνάρες τους....




Έτσι παίρνουμε όλοι μαζί το πρωινό μας.....και να σας πω κάτι;


Δεν το αλλάζω με τίποτα αυτό το ξύπνημα!!!!


 

18 σχόλια:

Emmanouela είπε...

Ελα μωρέ, μην τον μαλώνετε τον μπαμπακούλη!!! Τι καλόςςςς!!! Αν και όταν μας είχες πει για τον ξαδερφοκουμπάρο,τον είχε φοβηθεί το μάτι μου! Είναι ψυχούλα όμως! Τι όμορφες αναμνήσεις!!!!

Νερένια είπε...

βρε σκυλι που γαυγίζει δε δαγκωνει....


χαχαχαχα......

geoaman είπε...

μηπως αναφερεσαι στο σπιτι μου..;
Τπ ιδιο γινεται και με τους δικους μου γονεις...βρε μπας και βγαζουν καμια σχολη και μαθαινουν τα ιδια πραγματα..;

Λες να γινουμε και εμεις ετσι...;;

Ελευθερία είπε...

Πεθερούλα κρύβεις βίτσια!!!

Δηλαδή αν ενταχθώ στην οικογένεια αυτα θα ακουω...
Παναγια μου!!!
Να το ξανασκεφτώ δηλαδής!!!


Και εμενα ο daddy έτσι κάνει...
Αλλά όταν κοιμάται αυτός, προς Θεού, ούτε φυλλο δεν πρεπει να ακουγεται, ουτε ανασα !!!!!...

Coffeemug είπε...

Ωραίες εποχές! Λίγο τις ζηλεύω Νερένια. Τα λες τόσο όμορφα που ήθελα κι εγώ να είμαι εκεί!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Χαχαχαχαχα γαμάτο, τί μου θύμισες πρωινιάτικα να 'σαι καλά.Τελικά όλοι πάνω κάτω τους ίδιους γονείς έχουμε, μόνο το κεφάλι αλλάζει! :p

Νερένια είπε...

**geoaman


αμα σου πω ναι ...πως θα σου φανει;;;

χαχαχαχαχα



** Ελευθερία μου ...ελα εσυ και ...θα σου αρεσει ...χαχαχαχα....

**Καφεδενια ....καλα μερικες φορες μας εκνευρίζει αλλα το παραβλέπω χαχαχα


**Μάγισσα μου είναι δοκισμένη συνταγή ....χαχαχαχαχα

μαχαιρης είπε...

Καμμενε γερο..Ειναι γραμμενο να τρως
εσυ τις φωναρες των ..νυσταγμενων...
Και γιατι;;;
Για να τους φτιασεις καφεδες και..
γαλατα...
Ρε σηκωθειτε πανω...Εραστες του μαξιλαριου...Και να σας ομολογησω κατι...ΕΓΩ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟ ΚΑΝΩ...ΝΑΙ...
Κι αμα δεν ξυπνανε με τη φασαρια...
....Τραγουδαω κι ολας...Θελω να
φαμε πρωινο ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ...
Δενει την οικογενεια...Μην το χαλατε...Το ηξερα αυτο,πριν το...ανακαλυψουν οι Αμερικανοι ερευνητες...Απο τον πατερα μου και τον...παππου μου...

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ωχ! Οπου πατερούλης γράψε Αντιγονάρα!
Τώρα που κοιμούνται αλλού βρήκαν τα ίσια τους!

Ανταίος είπε...

Τώρα εγώ γιατί νοσταλγώ τέτοιες καταστάσεις παρόλο που δεν τις έχω βιώσει ποτέ μου;;;
Καλημέρα καλή Κυριακή σε όλους...και μη ξεχνάτε:Αγαπήστε κι αγαπηθείτε βαθιά και ουσιαστικά...

Νερένια είπε...

**μαχαίρη μου.... και μεις ετσι αμα δεν ξυπνάμε μας ξυπνάει .... αλλα οχι καιεραστες στις 8 το πρωι...χαχααχα


**Αντιγόνη μου δεν αλλάζω με τίποτα αυτο το πρωινο.... και τα παιδια μου το ιδιο ...κι ας γκρινιαζει ο μεγάλος .... αν δε το κάνουμε σηκώνεται και κάνει ο ίδιος φασαρία...χαχαχαχα



**Ανταίε μου Να έχεις μια όμορφη μέρα με χαμόγελο .....

Drmakspy είπε...

Αυτές οι υπέροχες στιγμές που περιγράφεις θα είναι οι γλυκές αναμνήσεις που θα κουβαλάς αύριο... Αυτά θα κρατούν την μνήμη του πατέρα σου ζωντανή μέσα σου όταν εκείνος θα έχει φύγει για άλλα μονοπάτια ουράνια... Γιατί κάποτε θα συμβεί κι αυτό... Όπως έγινε και με τον δικό μου... Με συγκίνησες βαθιά....

Νερένια είπε...

** Δοκτώρ..... είναι αυτα που κουβαλαμε όλοι μεσα μας ..... και ετσι μας χαρίζουν το χαμογελο της μερας .... φιλιά πολλά....

Ελευθερία είπε...

Ρε παιδιά τι έπαθε ο Ανταίος και μιλα για αγάπες ;;;

Ελευθερία είπε...

Όσο για την πρόταση σου Νερενια μου, θα το σκεφτω... θα το σκεφτώ !!!

Νερένια είπε...

** Ελευθερία δε θα χάσεις....

ΕλενηΤ είπε...

πω,πω καλα μανα και πατερας ολα τα λεφτα...να τους χαιρεσαι καλη μου...παντα γεροι...καλο βραδακι...

Νερένια είπε...

Ευχαριστώ ελένη ....


καλο βράδυ και σε σένα...