25.9.10

Μυστικά για όνειρα γλυκά...



Είστε σίγουροι ότι κοιμάστε αρκετά;
Αν όχι, δεν είστε οι μόνοι. Οι ειδικοί έχουν καταλήξει ότι οι περισσότεροι από εμάς δεν κοιμόμαστε αρκετές ώρες, με αποτέλεσμα να νιώθουμε πάντα κουρασμένοι και καταβεβλημένοι. Ο τρελός ρυθμός της σύγχρονης ζωής φαίνεται ότι διαταράσσει τον φυσιολογικό ρυθμό του ύπνου, και τα αποτελέσματα δεν είναι απλώς ενοχλητικά, αλλά μπορούν να γίνουν και επικίνδυνα. Η κούραση προκαλεί έλλειψη προσοχής, δημιουργεί προβλήματα στη συγκέντρωση, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για την προσοχή μας στη δουλειά και στα μαθήματα...

Διαβάστε τους παρακάτω κανόνες που σύλλεξα για εσάς και εφαρμόστε τους για να κοιμάστε πάντα «σαν πουλάκι».



Χαλαρώστε πριν πέσετε για ύπνο. Μήπως πριν ξαπλώνεστε είσαι σε υπερδιέγερση? Ακολουθήστε μία μικρή ιεροτελεστία κάθε βράδυ την ώρα του ύπνου. Ετοιμάστε ένα ζεστό ρόφημα, χαμομήλι, ένα γάλα με λίγο μοσχοκάρυδο ή μέλι, ένα τσάι του βουνού. Είναι δοκιμασμένες και αποτελεσματικές συνταγές. Δοκιμάστε ένα χαλαρωτικό μπάνιο, ρίχνοντας στο νερό μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας, χαμομήλι ή νερόλι.




Το περιβάλλον στο υπνοδωμάτιο έχει ζωτική σημασία. Φρόντισε το στρώμα σου να μην είναι υπερβολικά μαλακό ή σκληρό, το δωμάτιο να είναι
ήσυχο και δροσερό, και να αερίζεται καλά.




Το υπνοδωμάτιο πρέπει να είναι
σκοτεινό για να ευνοείτε η παραγωγή
μελατονίνης, η οποία φέρνει νύστα. Ακόμα και μία αχτίδα φωτός μπορεί να διαταράξει αυτήν την λειτουργία. Κλείστε λοιπόν τα παντζούρια και σβήστε κάποιο τυχόν λαμπάκι που είναι αναμμένο στο δωμάτιο σας. Για τα κορίτσια θα πρότεινα μία μάσκα ύπνου. Τολμήστε το..!!!




Η καλύτερη ώρα για ύπνο είναι γύρω 10 το βράδυ. Γενικα όσο περισσότερο κοιμηθείς πριν τα μεσάνυχτα, τόσο καλύτερα θα νιώσεις το πρωί!



Μην εργάζεστε στο υπνοδωμάτιο και αποφύγετε τις έντονες συζητήσεις στο κρεβάτι. Αφήστε τα προβλήματα για την επόμενη μέρα.




Το βράδυ φορέστε νυχτικό ή πιτζάμες από φυσικά υλικά, κατά προτίμηση βαμβακερά!






Φροντίστε να τρώτε συχνά μικρά γεύματα στη διάρκεια της μέρας, ώστε να παραμένει το σάκχαρο στο αίμα. Αν πεινάτε την ώρα που πάτε για ύπνο θα δυσκολευτείτε να κοιμηθείτε και ίσως ξυπνήσετε κατά την διάρκεια της νύχτας.



ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ !!!!

2 σχόλια:

oneiremata είπε...

ολόκληρη ιεροτελεστία για όνειρα γλυκά...άραγε πόσοι από μας έχουμε την χρονική πολυτέλεια και την διάθεση να την ακολουθήσουμε??
ένα ευχάριστο σαβ/κο :-))))

Ανταίος είπε...

Νομίζω το καλύτερο είναι ,να πάρεις αγκαλιά την αγαπημένη σου,
να γίνεις ένα με το κορμί της και να ακούς την ανάσα της....ουφ!!