7.9.10

Μια κότα στρουμπουλήηηηηηη!!!!

Ηρθε η κοκόνα η κυρά Ζουζούνα πρωί πρωί να της πω το φυλτζάνι. Τι να κάνω, στρώθηκα. α, παπα, μεσημέριασε κιόλας!!!




Μια σκοτουρίτσα, σε κοιτά, φαντάζομαι θα φύγει, ως να περάσει η μέρα, αλλά κι ένα Ε μεγάλο κατά σε σκέπτεται. Δεν έχει έννοιες, εσένα κοιτά! Πάνω απο τις σκοτουρίτσες σου, αλλά κοιτά. Ε, ψέμματα να πω~ ο δρόμος του στο δικό σου! Μια γάτα άφησε πίσω του, μια κακή σκέψη, μια κακή σχέση. Για σένα έρχεται! Ενα σταυρό, έχει μπροστά του, καλό αυτό, ευλοημένο!
Μπρέ με έμπορα απο την Κίνα, τάχεις? έφυγε, πάει, τι είχες μαζι του, πήρε των λοξών ομματιών του κι έφυγε. Πάει αυτός, πάμε γι άλλα. Κι άλλα μάτια, μαρή, τι μάτι, είναι αυτό, θυμίσου να σε ξεματιάσω, τι κακίες σε κοιτούν, μπα, να φαν τα λυσσακά τους, μπα, που κακό μάτι μην σε πιάσει. Φτού, φτού, φτού, σκόρδα, μάτια μου. Τι είναι τούτο, δω μέσα.... Κατάφατσα σε κοιτάνε. Μπα να σκάσει το κακό τους. Ωχου την κοκόνα μου, εμένα, ώχου την κυρά ου, α, πα, πα!

Μα, για να δω, κι εσύ ήσυχα δεν κάθεσαι, το σιγανό ποτάμι βράζει... Με ποιό πιτσουνάκι είσαι ανταμωτά? Ποιά φίλη σου, είναι έγκυος και δεν το λέτε? Τιιιι? δεν το ξέρεις. Ερχεται, έρχεται μωρό, το βλέπω εγώ, δεν με γελούν εμένα οι ντελβέδες!
Μπα, μπά, μπά, αυτές οι κότες οι στρουμπουλές, οι έμορφες πουλάδες, για που το βάλανε αγκαλιαστές. Κι έχουν κάτι μυτόγκες, τόσες! να χορεύουν τις βλέπω, αλλά δεν νομίζω πως σε αφορούν. Για να δω καλά, το μετανιώσανε κι έρχονται τα πίσω μπρός. Αχα! Οχι μάτια μου, είναι το κοκόρι που κυνηγά την κότα και του κάθισε μόλις. Ελα, Παναγιά μου, τ' ακατανόμαστα τι θέλουν εδώ μέσα. Ποιός είναι τούτος που ποθεί η κότα να του κάτσει? για να δω. Ψηλός μελαχροινός με όμορφα λειριά!!! Κορώνες ήθελα να πω. Αξιοματουχος είναι. Καπέλο φορεί. Εχει και μούσι...Χμ... Η κότα η στρουμπουλή, είναι κακιά, δίφατση και με γατίσια όψη μπροστά της! δεν δεν, θα ταλαιπωρηθεί το παλλικάρι. Αλλά πίσω του δεν γυρνά, στο νού της τον έχει πουλάδα άσπρη παχουλή! Μα που θα πάει, θα την δει... α, πα, πα, κόσμος και λαός μες το φυλτζάνι σ' κοκόνα μ!
Ακόμα δεν μαζεύτηκες, ταξίδια ετοιμάζεις? Την Αστραλία κοιτάς, μ' ένα μεγάλο άστρο... δεν νοώ.... ας το θα το σκεφτώ και θα σε πω. Να κι η θειά σου η Κοντύλω, που σε σκέπτεται κι έρχεται με τα χέρια στη μέση να σου πει. Γιατί τι έκανες μαρή?
Ειν' οι δρόμοι σου ανοικτοί! Σκοτουρίτσες που φεύγουν, ολα καλά κι ευλοημένα. Και πρόσεξε το Ε, μαρή...θαρθεί, θαρθεί, και θάν' οι ουρανοί ανοικτοί!!!

14 σχόλια:

Evie είπε...

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ έπρεπε να στο πει κι η καφετζού ??? καλέ εγώ σε σκέπτομαι με ανοιχτα τα ουράνια.

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

EEEEEEE, δεν μου κόβει!!!! αντε η φυλτζανού είπε θαρθείς!
φιλιά στα μακρινά σου!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δεν πίνω και καφέ. Τι άλλο διαβάζεται με τον ίδιο τρόπο;

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Tα τρίμματα απο το φρέσκο τσάι, στο πιατάκι!
Ικανοποιημένος?
αλλο δεν ξέρω να λέω.!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Λόγω καταγωγής (μισή Σμυρνιά) λέω τον καφέ και με τρομερή επιτυχία (σοβαρά δεν κάνω πλάκα!).
Λοιπόν στην πρώτη φωτό, φαίνεται πως θα μάθεις μια είδηση που χει να κάνει με μια έγκυο φίλη σου η οποία όμως δεν έχει καλή εγκυμοσύνη και φοβάμαι να στο πω αλλά δεν ξέρω αν θα ναι και τελειόμηνη.Στη δευτερη φωτό κάποιος πολύ δικός σου άνθρωπος θα χωρίσει και μάλιστα η σχέση αυτή ήταν ευτυχισμένη και το ζευγάρι αγαπιέται πάρα πολύ.Ίσως ο χωρισμός αυτός να' ναι προσωρινός. Αυτά!!

Ανταίος είπε...

Ψηλός μελαχροινός με όμορφα λειριά!!! Κορώνες ήθελα να πω. Αξιοματουχος είναι. Καπέλο φορεί.


Χμ...βρε ζουζούνα είσαι σίγουρη;;;
Μη κάνουμε λάθος το λέω και είναι πορτιέρης σε μεγάλο ξενοδοχείο!!!!χαχαχα

Νερένια είπε...

βρε να στειλω και γω ... να μου το ματαπείτε;;;

να κάμετε και συμβούλιο;;;

Coula είπε...

Μαγισσα Κιρκη να σου στειλω με κουριερ το φλυτζανακι μου;;;

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Στείλε μαρή τρελλή χαλάω εγώ χατίρια στην Κούλα; Χεχε!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Mαγισσα Κίρκη,
Απο Τούρκο Ιμάμη στην Κω, κάποτε, ρώτησα και έμαθα μερικά !! χα χα χα !!! Μετά βάζω χιούμορ και φαντασία.

Εδώ, σ' αυτό το καφενείο, φυλτζάνι λέω εγώ και μόνο. Εσείς στα μπλόγκ σας.

Εδώ κάνουμε την πλάκα μας.
Και μόνο έτσι τα λέω. Mε χιούμορ και φαντασία.

Τα υπόλοιπα απο ανθρώπους που λένε πως ξέρουν δεν τα ανέχομαι!!!! Αρρωστημένες καταστάσεις χαρτιά και καφέδες!!!

Ξεκαθάρισα την θέση μου!!!

ευχαριστώ

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Nερένια... ε, κι άργησες!!!!!
Το μικρό, όχι την κατσαρόλα που βράζεις το πρωί!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Eλα, βρε Σταυραητέ μου κι εσύ, όλα θέμα φαντασίας είναι!!!!

Βρε λες ????
Κι αν είναι πιλότος?
Συνταγματάρχης?
χα χα χα !!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Coula? Θα πληρώσεις κιόλας και κούριερ? εεεεε... συγκεντρώσου, θα σηκωθούν οι ντελβέδες να σε βαράνε βρε συ!!

Νερένια είπε...

χαχαχαχαχα


ρε συ πάντα κατσαρολα πίνω... το ξέχασες;; τι να μου κάνει το μικρο;;;;


χαχαχαχα μεγάλα και αγιος ο θεός!!!