16.9.10

του χάους !

Οδηγίες προς όποιον επιμείνει να διαβάσει παρακάτω. Ευθύνη δεν φέρω. Ξηγήθηκα !
Πρώτα καθόμαστε αναπαυτικώς στην πολυθρόνα (με ζώνη ασφαλείας), ύστερα έχουμε τα υπογλώσσια και νερό δίπλα στο τραπεζάκι, εχουμε ανοικτή συνομιλία με τον καρδιολόγο και μετά πάμε παρακάτω.
Τι 'ν' τουτ?
... του χάους μου καλέ, τι θάταν!

Μέρος τούτου! Γιατί εμένα έτσι μ' αρέσει να ζω, άσε που δεν αποχωρίζομαι τίποτα. είναι και πολλά πανάθεμά τα. Ολα μες τη μέση (αρκεί που ξέρω με μιά ματιά που είναι τι !) Και μερικά βιβλία και μερικά cds και ότι άλλο αγαπημένο ολα στην παράταξη. Φωτογραφίες, κάρτες, αγαπημένα αντικειμενάκια, όλα σε.... απόσταση ματιού.
Kαι εδώ, άλλο ένα κομμάτι της.... τρελλής. Αλλα αγαπημένα κι αυτά μέσα στη μέση να τα βλέπω και να ζω μαζί τους. Σ' όποιον αρέσω, το λέω παντού. Δεν μ' ενδιαφέρει το συγίρισμα. Η ζωή ειναι αλλού. Δεν θέλω ν' ασχοληθώ.

Που καθόμαστε? Εχει και καναπέ και πούφ και καρέκλες. Δεν υπάρχουν "επιθυμητοί πελάτες" για το δικό μου χώρο. Κινδυνεύεις απο ατύχημα. Κάπου να σκοντάψεις...!!!! Ασε το πολιτισμικό σόκ, που λέει η αδελφή μου. Τα ανήψια μου πάντως συνήθησαν, παρ' ότι ο μικρός με πειράζει "πως θα μπώ, που είναι ο χάρτης "....
Τι είναι αυτό το πρασινάκι? Δενδράκι χριστουγεννιάτικο που τραγουδά και χορεύει! Ολο τον χρόνο! Φερμένο απο τον Καναδά το 06!!!

Οποιος θέλει να καθίσει, στο σαλόνι ή την βεράντα, ανάλογα την εποχή (που το φροντίζουν και το καθαρίζουν άλλοι, βεβαίως).

Τι? πότε το καθαρίζουμε? Να σας λείπουν οι πληθυντικοί. Το "φυσάει" κάθε δεύτερη εβδομάδα η τακτική κυρία που κάνει και όλο το άλλο σπίτι αλλά δεν χωνεύει το δωμάτιό μου και το καθαρίζει μία άλλη ταλαίπωρη κυρία δυο τρείς φορές το χρόνο. Εγώ? εγώ, δεν έχω απλώσει ποτέ το χέρι να ξεσκονίσω. Ούτε να σφουγγαρίσω, ούτε να κάνω τίποτα άλλο.

Το σιχαίνομαι το ξεσκόνισμα άσε που η σκόνη, ενοχλεί και τα ολόλευκα, παχουλά μου χεράκια.

Ολο ερωτήσεις έχετε και απορίες.

Ουτε τακτοποιώ. Μία φορά το χρόνο, όταν η καλή κυρία, ξεσκονίζει και επιβλέπω.
"Κάνε αυτό, πάρε εκείνο, ξεσκόνισε τούτο". Δεν τακτοποιώ ακριβώς... εντολές δίνω, τος παν, κάτι μπαίνει σε στοίβα. Για... ένα μήνα ίσως?


Εχει ακόμα τόσο κι άλλο τόσο δωμάτιο, είναι μεγάλο. αλλά δεν βρίσκω φωτογραφίες, ε και να μην σας στείλω και αδιάβαστους.... η ανάρτηση είναι παλιά για τις υστερικές φιλενάδες μου με την τάξη και πάμε παρακάτω... Οποιος με ξεπεράσει στο χάος και αναρτήσει φωτογραφίες θάχει μια τούρτα απο τα χεράκια μου!!!!

Ελα για κόντρεεεεεεεεες !!!!

28 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τι μου θυμίζει να δεις....
Α! Ναι δυο δωμάτια πριν φύγουν τα καμάρια μου από το σπίτι.
Η απειλή μόνιμη!
-Μη πειράξεις τίποτα αλίμονο σου!!!!!
Μετά από σεισμό ένα πράμα.
Ντουλάπες ανοιχτές ρούχα αφόρετα και φορεμένα να κυλίονται στα πατώματα κάνοντας συντροφιά στα αθλητικά πατούμενα.
Χαρτιά, βιβλία, μυξομάντιλα, τασάκια στο φουλ,γραφεία με της Παναγιάς τα μάτια, καλλυντικά αναλόγως στο δωμάτιο που βρισκόσουν.

Αν χανόταν κάτι οι φωνές ζωηρές:
-Μάναααα μπήκες μέσα;;;;;
-Εγώ καλέ; Ασε με ήσυχη...

Μου λείπει η ακαταστασία τους...

Νερένια είπε...

Έχασα την τουρτα γμτ!!!!


χαχαχαχαχαχα .... πάντως σε χαίρομαι... εγω πάλι ειμαι με το βουρδουλα ακομη (όσο με παίρνει)...
κάθε Σάββατο έχομεν το πετάξειν και μη μαζεύειν ...χαχαχαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aντιγονάκι, σου λείπει όμως!!!
Οχι τα ρούχα δεν είναι πεταμένα και οχι η μανα δεν μπαίνει μέσα.
Μπαίνει το καλοκαίρι μόνο, να πετάξει το νερό απο το αιρκοντίσιον, στο μπαλκόνι. Συγκεκριμένη διαδρομή γιατί αλλιώς μούπεσε!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Νερενια, δεν πετάμε λέμεεεεεε!
Μονο ένα Μαίο προ 4 ετών, που ήρθε η γυναίκα, πέταξα 8 σακκούλες μεγάλες σκουπιδιών απο χαρτιά.. Τίιιιιποτα άλλο!
η γυναίκα που μου κάνει τις ντουλάπες με τα χειμωνιάτικα-καλοκαιρνιά, φρίκαρε τον πρώτο καιρό, τώρα το συνήθισε!!!

Emmanouela είπε...

Axουουουυου!!!!!!! Δεν θα μπω καν στη διαδικασια να σε συναγωνιστώ!!!!

Δραπέτης είπε...

Εμένα με ενόχλησε το δέντρο.. πως μπορείς να το βλέπεις όλο το χρόνο;;;




(ναι σε όλο το χάος με πείραξε το δέντρο.)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Emma, ασυναγώνιστη παιδί μου!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Δραπέτη, χα χα χα!
Εχει φατσούλα το δένδρο και πατάς και τραγουδά....
Δεν βλέπω τίποτα οταν μπώ στο δωμάτιο. Μονο το κρεβάτι μου. Τα υπόλοιπα... απλώς παραυρίσκονται !!!

~ Χρυσόψαρο ~ είπε...

Αχ, τέλεια και σκεφτόμουν πότε θα φάω μια τούρτα τις τελευταίες μέρες!Θα βγάλω φωτό το "βομβαρδισμένο πεδίο μάχης" που λέει και η μάνα μου και θα περιμένω το βραβείο μου...

χαχαχα! Είσαι καλή, όμως. Στο αναγνωρίζω αυτό!

Ανταίος είπε...

Όπως είπα ξανά σήμερα σε άλλη περίπτωση...μη ξεχνάμε πως μέσα από το χάος δημιουργήθηκαν τα πάντα.....χαχαχαχαχ

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ζεστές και φιλόξενες γωνιές πάντως!

Verónica Marsá είπε...

Έχω μία φίλη ίδια, πάντα κραυγές επειδή δεν βρίσκει τίποτα, βουτιά μεταξύ χαρτιά και τα πράγματα από χρόνια μαζεμένα και σε λίγα λεπτά, εμφανίζεται ξεμαλλιασμένη φωνάζοντας: Κοιτάξτε, εδώ ήταν!

Ο σύζυγός μου έχει μια έμμονη τάξη αλλά ποτέ δεν βρίσκει τίποτα!

φιλιά και αγκαλιές.

zoyzoy είπε...

Αυτό δεν είναι τίποτα μεσ'το μπάχαλο που ζω αυτές τις μέρες για έλα μια βόλτα και τα λέμε όχι υπογλώσσια θα θέλεις και υπόθετο γίγας για να συνέρθεις!

μαχαιρης είπε...

Παρ οτι δεν θυμαμαι να σου εστειλα φωτογραφια των δωματιων των κοριτσιων μου....Ανακαλυπτω οτι εχεις κλεψει μια και την δημοσιευεις ως δικη σου...Αν και η αποχρωση της ντουλαπας-βιβλιοθηκης- ραφιερας κλπ
μου φαινεται λιγο πιο σκουροχρωμη απο τη δικη μας...
Ευρεσιτεχνια κορης Α
Αντι να βαλει τα ρουχα απο την βαλιτσα του ταξιδιου στην Κρητη...
στην ντουλαπα, βαζειτην βαλιτσα οπως ειναι...Μεσα στην ντουλαπα...
Ευρεσιτεχνια κορης Β
Βρακι να στεγνωνει στο φως του πορτατιφ του κρεββατιου...
Ευρεσιτεχνια κορης Γ..
Τακτοποιηση δωματιου σε 30 δευτερολεπτα...Το κολπο ειναι χαρτοκουτες κατω απο το κρεββατι...
Ευρεσιτεχνια γιου[πρωταθλητης]
Βρυσακι, πετσετα και ψυγειο καμπινκ
στο δωματιο του...Ολα σε αποσταση χεριου απο το κρεββατι..
Φοβηθηκα οτι θα βαλει στο δωματιο και τη χημικη χεστρα, και την
πεταξα...προληπτικα...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Tρώνε τα χρυσόψαρα τούρτες? χμ! καλά! σε τρίματα στη γυάλα, ή πηδάνε έξω? ε, καλά!
Ειδοποια μόνο γιατί δεν παίρνει γρήγορες η Ζουζούνα!
Καλή δεν είμαι. Ακατάστατη και κλασσική τεμπέλα είμαι στα 50 μου!!!


τος παν, μερσί, πες τι γεύση προτιμάς, ρίξε και τις φωτό και
άντε άντε βιάσου !

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Σταυραητέ, μπορείς να ζήσει σε τέτοιο χάος?
Γιατί κι εγώ ώρες ώρες δυσκολεύομαι χα χ αχα!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Βρε Χριστόφορε, βρέ Χριστόφορε! τώρα είσαι σοβαρός, αυτές σου μοιάζουν για ζεστές γωνιές?

Καλά, να μην σου χαλάσω χατίρι. Μα να πω κι ευχαριστώ?
Χάρτες μοιράζω εκάστη Κυριακή!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Ζουζού, καλέ εγώ το ζω 365 μέρες το χρόνο επι 45 χρόνια τουλάστιχον!!!!!! τι λες τώρα!!!

λες να θες τούρτα κι εσύ?

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

χαχαχαχαχαχαχα
Μαχαίρη, μήπως είμεθα συγγενείς?
βρε λες?
Οχι οχι, αυτή είναι η δική μου προίκα βιβλιοθήκη απο το 1969. Δεν την πετάω με τίποτα! εχουμε ζήσει μαζί πάρα πολλά!

Να τις χαίρεσαι τις ακατάστατες. Σου υπογράφω, θα γίνουν οι καλύτερες νοικοκυρές, αλλά πάντα θα υπάρχει ένα ντουλάπι, συρτάρι, κάτι δικό τους, ανάστα ο κύριος!
Οσο για τον γιο, μια χαρά τον κόβω. Γιατί όχι? μια τουαλέτα για ώρα ανάγκης, τόχω σκεφτεί κι εγώ, που να τρέχω μέσα!


Και για να δεις πόσο δίκιο έχει η κόρη σου με την βαλίτσα. Εμένα καθόταν 15 μέρες έξω στην βεράντα (είχαμε επιδρομή ανηψιών και την βγάλαμε απο το σαλόνι), βράχηκε και στέγνωνε και τώρα μου την άδειασαν σήμερα και η σακούλα με τα πράγματα, θα μείνει δίπλα στην άλλη που έχω απο το 06 που ξαναπήγα Καναδά και δεν την έχω πειράξει (την σακούλα με δεν ξέρω τι έχει μέσα)!

Η κόρη Β δεν παίζεται!!! μα την παναγια. Πες της υπάρχει και ο φουρνος! και το πιστολάκι

Κόρη Γ, εμένα κάτω απο τον καναπέ παρεπιδημούν 7 ζευγάρια παπούτσια και 3 κουτιά παπουτσιών με ότι συλλογή κληρονόμησα απο την συγχωρεμένη θεία Δέσποινα που χάσαμε προ 2 1/2 ετών!!!!

Η ειδοποιός διαφορά ειναι η ηλικία των παιδιών σου.

stavroulazerva είπε...

Να σου πω την αλήθεια είχα θέμα με την τάξη παλαιότερα(.....καμιά φορά ακόμη με πιάνει η τρέλα ...παλιοπαρθένος βλέπεις), αλλά και εγώ πια δεν είμαι του τόσο τακτικού....ΒΑΡΕΘΗΚΑ μια ζωή να συγυρίζω, σκουπίζω, σφουγγαρίζω. Έχεις δίκιο. Η πραγματική ζωή είναι αλλού και προλαβαίνουμε δεν προλαβαίνουμε να ζήσουμε λίγο καλά.... Αμάν πια......
Την καλησπέρα μου!!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

χαχαχαχαχαχαχα
Μαχαίρη, μήπως είμεθα συγγενείς?
βρε λες?
Οχι οχι, αυτή είναι η δική μου προίκα βιβλιοθήκη απο το 1969. Δεν την πετάω με τίποτα! εχουμε ζήσει μαζί πάρα πολλά!

Να τις χαίρεσαι τις ακατάστατες. Σου υπογράφω, θα γίνουν οι καλύτερες νοικοκυρές, αλλά πάντα θα υπάρχει ένα ντουλάπι, συρτάρι, κάτι δικό τους, ανάστα ο κύριος!
Οσο για τον γιο, μια χαρά τον κόβω. Γιατί όχι? μια τουαλέτα για ώρα ανάγκης, τόχω σκεφτεί κι εγώ, που να τρέχω μέσα!


Και για να δεις πόσο δίκιο έχει η κόρη σου με την βαλίτσα. Εμένα καθόταν 15 μέρες έξω στην βεράντα (είχαμε επιδρομή ανηψιών και την βγάλαμε απο το σαλόνι), βράχηκε και στέγνωνε και τώρα μου την άδειασαν σήμερα και η σακούλα με τα πράγματα, θα μείνει δίπλα στην άλλη που έχω απο το 06 που ξαναπήγα Καναδά και δεν την έχω πειράξει (την σακούλα με δεν ξέρω τι έχει μέσα)!

Η κόρη Β δεν παίζεται!!! μα την παναγια. Πες της υπάρχει και ο φουρνος! και το πιστολάκι

Κόρη Γ, εμένα κάτω απο τον καναπέ παρεπιδημούν 7 ζευγάρια παπούτσια και 3 κουτιά παπουτσιών με ότι συλλογή κληρονόμησα απο την συγχωρεμένη θεία Δέσποινα που χάσαμε προ 2 1/2 ετών!!!!

Η ειδοποιός διαφορά ειναι η ηλικία των παιδιών σου.

Νερένια είπε...

**Mουσιέ Μαχαίρη,

Από το αξημέρωτο μας ήρθε μνμ πως λεει ψάχνετε για δουλειά!

Όχι λέει για σας, αλλα για τη φουκαριάρα τη μανα σας! ΩΩΩΩΩ! Μπαρδόν, για τα παιδιά σας!!!

(Αν και όπως σας κόβω μάλλον για να ξεφύγετε από τα παιδιά σας!!!!! Ευπρόσδεκτος!!!!)


Το λοιπό!!!
Να μας έρθετε και να μας γράφετε , όπως και ότι θετε...ουχί όμως όπου....όπως μερικοι μερικοί....

Το λοιπόν στείλετε μου αίτηση και βιογραφικό εις το γραμματοκιβώτιο μου, δια να σας αποστείλω όρους συνεργασίας.....

Σας ευχαριστούμε δια την προτίμησήν σας!!!

Μετά τιμής μία μετόχα.....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Veronica, συγνώμη, νύσταζα εχθές το βράδυ και δεν έβλεπα μπροστά μου, εξ ου και δεν σου απάντησα

Κι εγώ φωνάζω δυνατά...και τα βρίσκει πάντα η μαμα μου!!!

καλημέρα σου !

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Δύο Μετοχες! συφώνησα!


Καλώς να ρθείς Μαχαίρη. Στάκα, να βάλω γλυκό και σίδερο!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Το Μπάχαλο συνεχίζεται, Είμαι του χάους, πάει και τελείωσε!!!!!

Σταυρούλα. Εμ, τα λέω εγώ, ποιος με ακούει. Αν σκεφτείς κιόλας πως η σκόνη προφυλλάσει τα έπιπλα απο τις εξωτερικές φθορές...!!!
Μια χαρά σε κόβω κι εσένα..

την καλημερά μου

η σιωπηλή κραυγή είπε...

τουναντιον εγω ειμαι στο αλλο ακρο..τα παντα τριζουν και ασχολουμαι πολυ με την καθαριοτητα,συμμαζεμα κλπ....ΟΜΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!! οι σκεψεις μου ειναι ανακατεμενες σαν τη βιβλιοθηκη σου...και πιστεψε με ειναι πολυ χειροτερο και βασανιστικο...φιλακια πολλα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

κραυγή έχω μια ιδέα. Μόλις τελειώνεις τα δικά σου, θα περνάς να συμμαζεύεις και αυτά, θα αφήνεις το μυαλό να στο ξεπλένω με την τρέλλα που με ακολουθεί, για να "πληρώνω" για την καθαριότητα!
εεεεεεεεε?

Ντρουσίλα είπε...

Τώρα την είδα εγώ την ανάρτηση!!! :)

Νομίζω πως αν αναρτήσω φωτο, όχι μία... αλλά δύο τούρτες από τα χεράκια σου θα έχω!!! :)))

Για να καταλάβεις... σε σχέση με το δικό μου χάος, το δικό σου... είναι τακτοποιημένο!!! :)))))