15.9.10

Επαγγελματικός προσανατολισμός....



Καλημερούδια πελάτες μου,


       Σήμερα θα μιλήσουμε για τον επαγγελματικό προσανατολισμό, που οφείλουμε να δώσουμε όλοι στα παιδιά μας (όσοι έχουμε, οι υπόλοιποι ανίψια, εγγόνια δε χαλιόμαστε στις λεπτομέρειες ......)

Λοιπόν, λοιπόν....

        Σαν ήμουν μικρή, έλεγα θα γίνω γιατρός, ήθελα μάλλον να παίζω με τα πουλάκια όλων μικρών μεγάλων! Αλλιώς δεν μπορώ να το εξηγήσω! Βλέπω αίμα και αναγουλιάζω! 
  Έλεγα επίσης, θα γίνω δασκάλα! Πάλι δεν ξέρω γιατί, εδώ τα δύο δικά μου βλαστάρια διαβάζω και παρακαλώ τον Ηρώδη να κατέβει!
  Έλεγα πως θέλω να γίνω δικηγόρος! Άλλο κι αυτό! Αποτυχία σκέτη θα ήμουν! Άμα νευριάσω ανοίγω το στόμα μου και όποιον πάρει ο Χάρος! Με αλήθειες βέβαια , αλλά για δικηγόρος γιοκ!
Με όλα τα παραπάνω, οι δικοί μου φούσκωναν από υπερηφάνεια!Καθώς ήμουν και καλή μαθήτρια, αυτό το γιατριλίκι , το είχαν δέσει!
Είχαν διαλέξει και την ειδικότητα μάλιστα! Παθολόγος! Εμ να μην τους γιατροπορεύει ένα τους παιδί;;;

        Τες πα.... μεγαλώνοντας λίγο ... ήθελα να γίνω χορεύτρια! Η γιαγιά κάθετα αντίθετη!      
   "Τσαζού, άιτε!!! Αυτα τα κάνουν οι παλιογυναίκες!"
Δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί με έστελναν τότε μπαλέτο;;; 
 Η μαμά μου έλεγε, γιατί το΄χεις! Τι είχα; Αφού ότι κι αν είχα δεν ήταν καλό! Ή μήπως οι παλιογυναίκες ήταν παλιές γυναίκες, άρα έπρεπε να γίνω γριά;;; Αλλά και μπαλαρίνες γριές δε βλέπεις!!!!!! Μπέρδεμα!
         Περνώντας από τα διόδια κάποια φορά, αναφώνησα :
   "Ξέρω τι θέλω να γίνω! Αυτός που κόβει εδώ τα εισιτήρια!" ήμουν γεμάτη περηφάνια! Κορδώθηκα, φούσκωσα και περίμενα αντιδράσεις!
   "Και γιατί παρακαλώ;" είπε η μαμά μου, με μια δόση ειρωνείας θα έλεγα.
   "Γιατί κάθεσαι και σε πληρώνουν!Κοίτα πόσα αυτοκίνητα!!!" απάντησα εγώ, σίγουρη για την πανέξυπνη απάντηση και την προσοδοφόρα δουλειά!
Βεβαίως ξεράθηκαν στο γέλιο! Εγώ κοίταζα σα χαζή και έψαχνα το αστείο, αλλά δεν το έβρισκα! 
   "Τι γελάτε;;; Ε; Πόσα αυτοκίνητα περνούν από δω; Πόσο έχει το εισιτήριο;;; Για να τα πολλαπλασιάσουμε και να δείτε που γελάτε!" ακάθεκτη εγώ!
   "Δεν είναι δικά του τα χρήματα! Αλλά του κράτους! " είπε ο πάτερ-φαμίλιας!
Τώρα να γίνω κράτος και να με βρίζουν όλοι, ε δε το ήθελα!
        Δύσκολη η επιλογή! Βέβαια είχα θείους, θείες και λοιπούς συγγενείς, που κάθε φορά που ρωτούσαν πως τα πάω στο σχολείο και οι δικοί μου τους έλεγαν τα καλύτερα, έριχναν και από μια ιδέα στο τραπέζι να υπάρχει. 
Αυτό που δεν μπορούσα να καταλάβω ήταν αυτό το: "Μια νέα σχολή να επιλέξει, να είναι από τις πρώτες που θα μπουν!" 
Δηλαδή αν άνοιγε σχολή, ΤΕΙ , ΑΕΙ και όλα τα συναφή, ηλεκτρολόγος-μηχανολόγος πυραύλων, έπρεπε να πάω;;;; 
Τες πα, ήρθε η ώρα να πάρω δέσμη! (παιδί της δέσμης είμαι!)  
Άντε ξανά μανά.... τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Τι να γίνω;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Είχα πάρει την απόφαση μου - επιτέλους- και την ανακοίνωσα στους γονείς μου, οι οποίοι περίμεναν με αγωνία!

   "Θα μπω στην καλών τεχνών! Θέλει διάβασμα το ξέρω, αλλά θα τα καταφέρω!" είπα περιχαρής, που επιτέλους ήξερα τι ήθελα να ακολουθήσω!

Άκρα του τάφου σιωπή! 
Για λίγο! Μετά η μάνα μου, άρχισε να χτυπιέται, του τύπου:

   "Τέτοια όνειρα είχα εγώ;;;;;;;;; Που θα σε καμάρωνα γιατρό; Γιατί μπορείς να μπεις!! Ε;;;"
   "Μα δεν μπορώ το αίμα! Τι σόι γιατρός θα γίνω; Δεν είδες τον ξάδερφο; Τρεις μήνες να σταματήσουν τις λιποθυμίες στην αίθουσα ανατομίας και ακόμη κρέας δε βάζει στο στόμα του! Δε θέλω!"
   " Άλλα μας έλεγες μικρή!"
Απτόητη η μάνα μου!
   "Καλά τα παίρνω πίσω!"

   "Λοιπόν για να κλείσει το θέμα" είπε ο μπαμπάς, " καμβάδες ψητοί στο φούρνο δεν τρώγονται! Πάρε το κουτί Νο 2! Ε! την αμέσως επόμενη επιλογή!" και έτσι έκλεισε το θέμα!
Έτσι λοιπόν ο κόσμος έχασε μια άλλη Αγγελίδου, ή μια Βορδώνη (που λατρεύω), αλλά δεν έχασε εμένα..... μιας που η άλλη μου αδυναμία είναι τα νούμερα....

Έτσι λοιπόν... 


        Αφήστε στην άκρη τους επαγγελματικούς προσανατολισμούς και μάθετε στο παιδί σας , ότι μιας και θα δουλεύει εκατό χρόνια (εκτός και είστε γόνοι Μποδοσάκη) καλό θα είναι να κάνει κάτι που του αρέσει, που θα του επιτρεπει να ζει αξιοπρεπώς και όχι κατ΄ανάγκην με βίλες και πισίνες! 
(Στην ουσία, αυτοί που δεν τις είχαν από γεννησιμιού τους μάλλον δεν τις απέκτησαν αξιοπρεπώς!) 

Τέλος για σήμερα το μάθημα... αύριο πάλι!!!

23 σχόλια:

The Comet είπε...

χαχαχα κάτι μου θυμίζει η γιαγιά σου.Μόλις ανακοίνωσα ότι θέλω να πάω σε δραματική σχολή, η γιαγιά μου, μου το απαγόρευσε παρακαλώ,γιατί όπως έλεγε αυτές κάνουν πράγματα του διαβόλου για να πάρουν ρόλο!Όταν έφτασε η ώρα του μηχανογραφικού ούτε λόγος για σχολή θεάτρου ή καλών τεχνών, το οποίο και έχω βεβαίως μετανιώσει.
Ελπίζω οι γονείς να το καταλάβουν κάποια στιγμή και να αφήσουν τα παιδιά να πάρουν τις δικές τους αποφάσεις για το μέλλον τους.

Verónica Marsá είπε...

Ουυυ, κερνάνε καφέ και εγώ δεν ήμουνα; Σας γράψω από Ισπανία και είμαι ισπανίδα, οπώς είδατε, μύρισα ελληνικό και ήρθα αμέσος (κάνω λαθάκια ακόμα όταν γράψω...)

Σήμερα ήρθανε στο σπιτάκι μου κουλουράκια Συφνου, εσείς το καφέ και εγώ τα κουλουράκια, κάνει;

Φιλάκια, φίλες καινουργιες!
Σας παρακολουθώ!

Νερένια είπε...

**the comet

όλες ίδιες , ναι ναι ...οι καλλιτεχνιδες οι παστρικιές!!!!

Μακάρι κάποτε να αλλάξουμε νοοτροπία!!!

Φιλιά πολλά!

Νερένια είπε...

**Verónica Marsá


Καλώς μας ήρθες !

Λάθη κα΄νουμε και μεις που τη μιλάμε και τη γράφουμε τη γλώσσα σαραντα χρόνια!

Αν κάτι δεν καταλαβαίνεις ρώτησε!
Ειδικά εγώ, γράφω λέξεις που δεν είναι πάντα ελληνικές!

Τα κουλουράκια ευπρόσδεκτα!
Πως πίνεις είπαμε τον καφέ σου;;

Φιλιά πολλά!

GiP είπε...

Πολυτάλαντη μας προέκυψες !! Πολυτεχνίτισα και ερημοσπίτισα !! Διότι σε όλα που ανέφερες μια χαρά θα ήσουν !!

Και τσεκουράτη είσαι (άρα κάνεις για δικηγόρος) και Παθολόγος από τις λίγες (διότι ευαίσθητη) και καλλιτεχνική φύση !!

ΚΥΤΑ ρε τι χάσανε !!

Νερένια είπε...

Μπα για να γίνεις παθολόγος πρεπει να περασεις από ανατομίες ...μπλιαχ!!!!!!

Αν γινομουν δικηγόρος με φαντάζεσαι να λέω στον πελάτη μου:
"Σκάσε ρε και συ τα ήθελε ο ποπός σου;;;"
Μπα αποτυχία ....


Ποιοί με χάσανε;;;


χαχαχαχα

Mana είπε...

Υπάρχει και η συμβουλή Μπερλουσκόνι. παντρευτείτε κορίτσια ένα πλούσιο σαν εμένα που σύντομα θα τα τινάξει να εξασφαλιστείτε.

Νερένια είπε...

χαχαχα σωστα ... αλλά πόσοι τέτοιοι υπάρχουν;;;;;;;;;;;;;

Sunny είπε...

Τελικά δεν υπάρχει κανένας που θα του ανακοινώσει το παιδί του "Θέλω να μπώ στην καλών τεχνών, δραματική, ωδείο κτλ" και να πει "εντάξει θα είμαι δίπλα σου!"
Δεν θα ξεχάσω ποτέ την αντίδραση του πατερα μου όταν περιχαρής και εγώ του ανακοίνωσα οτι αποφάσισα να δώσω στην δραματική! Η Λυδία Κονιόρδου δεν πιάνει μια μπροστά στον μονόλογο που κατέβασε ο πατέρας μου!! Φυσικά το μετανοιώνω και φυσικά δεν υπάρχει φορά που να μην του το "χτυπήσω" που μου έκοψε τα φτερά νομίζωντας οτι θα με προστατέψει... "Για το καλό σου τα λέω!" ..... Γονείς! Έτσι ήταν και έτσι θα είναι...

Ντρουσίλα είπε...

Νερένια μου,

Κι εγώ η... χαριτωμένη, περιχαρής ανακοίνωσα πως ήθελα να γίνω συντηρήτρια έργων τέχνης... μας άκουσε όλο το ιστορικό κέντρο και γλυτώσαμε στο "τσακ!" τα εγκεφαλικά!!!

...Και καλά ν' ασχοληθείς με κάτι που σου αρέσει εξίσου...

Πόσοι άνθρωποι όμως, δεν κατέστρεψαν τη ζωή τους, επειδή ακολούθησαν το όνειρο κάποιων άλλων...;

Ανταίος είπε...

Από όσα ακούω και διαβάζω πάντως, αν δεν υπήρχαν και κάποιοι γονείς,θα είχαμε γεμίσει με μπαλαρίνες,τραγουδίστριες,ηθοποιούς και φωτομοντέλα!!!

μαχαιρης είπε...

Γιατι ρε Ανταιε...Και τωρα δεν εχουμε γεμισει...Η καθε κοκκαλουαζ, απο 30 κιλα και κατω, σου λεει μανεκκεν...
Ηθοποιοι, που κανουν οντισιον με το ποιμα...Του Κιτσου η μανα καθουνταν..
Τραγουδιστες, που με τα τραγουδια τους...Απομακρυνουν κοπαδια σκυλων..
ΚΑΙ
Το νεο φρουτο...
Τα τηλεοπτικα ταλεντα...
Ζογκλερ, θαυματοποιοι, μαγοι,ανεκδοτολογοι.....
Αν τα δειξουμε αυτα στους φιλους μας τους Τουρκους...Μονοι τους θα
παραιτηθουν απο την εθνικοτητα του
Καραγκιοζη...

μαχαιρης είπε...

Στο θεμα τωρα...
[Υπαρχει και αναρτηση παλιωτερη στο μπλογκ μου...
Κακα τα ψεμματα παιδια...
Καμμια επιστηνη...Δεν φερνει απο τ αυτοματου...λεφτα...Οπως και καμμια αλλη δουλεια...Ποτε δε γινοταν αυτο, και πολυ περισσοτερο ΤΩΡΑ...
Για να κονομησεις...Πρεπει να γινουν πολλα πραγματα ταυτοχρονα, που τα περισσοτερα, δεν μπορουν να ελεγχθουν, για μια γεματη πενταετια...[χρονος αποκτησης πτυχιου] ΟΠΟΤΕ...
Καντε το χουι σας, την..αρρωστια σας, το κατι που σας ευχαριστει...
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ...
Τουλαχιστον, δεν θα σιχτηριζετε, καθε μερα, το πρωι...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

..."Πολυτάλαντη μας προέκυψες" λέει ο φίλος μας ο GIP.
Εγώ βέβαια το ήξερε από καιρό. Πάλι σε απόλαυσα και πάλι θαύμασα εκείνο το "κάτι" το δικό σου που κάνει τα γραπτά σου- ότι και να είναι ξεχωριστά.
Πες μου όμως σημαίνει "Τες πα";
Θα μαθαίνω και ξένες γλώσσες εδώ μέσα;

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Kαλά, μην περιμένεις να διαβάσω κατεβατό εγώ... διαγωνίως και στο περίπου.


@ Μαχαίρη, πέθανα στο γέλιο με το κοκαλουάζ!!! τόλεγε η γιαγιά μου και είχα να το ακούσω και να το πω πολλα χρόνια.

@ Χριστόφορε, αυτά τα νειάτα, αχ, αυτά τα νειάτα (Νερένία εσένα λέω) δεν ομιλούν την ελληνική βρε παιδί μου. Τσ τσ τσ!!!
Εμαθα κι εγώ, προ καιρού πως "τες πα", είναι η συνταγογραφία...ουπσ, η συντομογραφία των λέξεων "τέλος πάντων"... αχ! γηράσκω αεί διδασκόμενος.
Νερένια το νούμερο του λογαριασμού μου για τα χρήματα που λέγαμε στο μεηλ σου και τα λουλούδια στο γραφείο μου, περικαλώ, μερσώ!

Τι είπατε? επαγγελματικός προσανατολισμός? τιντουτ!

zoyzoy είπε...

Εγώ βλέπω τη σημερινή νεολαία όπου την πάει το σύστημα να πηγαίνει ποιος επαγγελματικός προσανατολισμός?
Λίγα παιδιά ξέρουν τι θέλουν και παλεύουν γιαυτό.Τα υπόλοιπα μπαίνουν σε μια σχολή έτσι για να λένε ότι πήραν ένα πτυχίο και απο'κει και πέρα μπορεί και ποτέ να μη το εκμεταλλευτούν.

Τα χειρότερα είναι όταν πιέζουν τα παιδιά τους ν'αναλάβουν ένα οικογενειακό επάγγελμα!

Φιλιά θαλασσινά και καλό βράδυ!

Νερένια είπε...

**Sunny
Άλλες εποχές τότε ... άλλες τώρα... εδώ και σε στρατιωτική σχολή που ήθελα να περάσω, δεν έπαιρναν κοπέλες τότε, μετά από τρία χρόνια ή τέσσερα άνοιξε η Ικάρων αλλά για μένα αργά! Αν και πάλι τότε οι δικοί μου έλεγαν , μα στρατός;; Μετακινήσεις , αστάθεια, γυναίκα είσαι , πως θα κάνεις παιδιά;;
Και απαντούσα: Με το γνωστό τρόπο! Όπως όλες!

Όμως τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει 21 χρόνια μετά...

Έτσι τουλάχιστον θέλω να πιστεύω...

Φιλιά...

Νερένια είπε...

**Ντρουσίλα μου,

άσε ... και λίγα είπα αλλά τι να πω καταλαβαίνεται!
Και να χω και τη μητέρα μου να περιφέρεται και να μου λέει... ακου θέλει πολύ διάβασμα... να διαβασεις να γίνεις ένας επιστήμων μάλιστα... αλλά μπογιατζής πρώτη φορά το ακούω....


Άντε να της εξηγήσεις.... που το προσπάθησα ...αλλά....


Εγω ευτυχώς ακολουθησα μια άλλη αγάπη ...οποτε δεν παραπονιέμαι...και έχω και χόμπι το "μπογιατισμα"...


χαχαχαχα

Φιλιά πολλά Ντρου μου....

Νερένια είπε...

**Ανταίε μου...

Με την ίδια λογική, έχουμε πήξει σε γιατρούς, δικηγόρους, δασκάλους και πάει λέγοντας....

Και να έκαναν και σωστά τη δουλεια τους (όσοι έχουν βρει δλδ) αλλά η διεκπεραίωση πάει και έρχεται κουμπάρε μου!


Άντε πολλά φιλιά...δώσε και κανένα στη κουμπάρα!!!

χαχαχαχα

Νερένια είπε...

**μαχαίρη μου ...

έχεις δίκιο... βλέπω εγώ φίλες μου, τωρα που εχει αρχίσει πια η κούραση, αρχίζουν και αυτοφασκελώνονται!!!
Και δωστου είναι άρρωστες και δεν πάνε δουλειά!!
Αφού δεν άντεξα το είπα στη μία
"Με τους ρυθμούς που λείπεις, θα βρεις στεφάνι έξω από την πόρτα σου πληρωμένο από το μισθό σου!"

Μην πας κυρια-κύριε μου να γίνεις οδοντοτεχνίτης γιατί εκει "πέρασες" αν σε αναγουλιάζουν οι μασέλες!!!! Από αυτές θα ζεις!

Ε! μα πια!!!

Νερένια είπε...

** Χριστοφορέ μου .... γλυκέ!!!!

Βρε στο καφέ είσαι.... μην είσαι τόσο γλυκός , δεν μπορώ να σε χρεωσω...και αντι να σου πάρω φιλί για τον καφέ, θα σου δώσω κιόλας! Θα το κλείσουμε βρε έτσι το μαγαζάκι!!!!

(Και αυτό το τες πα...ακριβό το πλήρωσα!!!!!)


Φιλιά και αγκαλιες!!!

(Πάλι μας βλέπω με άδειο ταμείο!)

Νερένια είπε...

**Μαρήηηηηηηηη,

Τα λεφτά μπηκαν στο λογ.στοπ
Τα λουλουδια στο δρομο.στοπ
Μη ξαναδωσεις εξηγησεις. στοπ
Μη ξαναπεις καλο λογο για μενα. στοπ
Έμεινα με το βρακι. στοπ
Οικονομική κρίση.στοπ
Μπαγιοκο γιοκ.στοπ
Στείλε εμβασμα να περάσω. στοπ
Παραγγέλνω καφε Αιθιοπίας.στοπ
Πληρωσω σε ειδος. στοπ
Πως ακρίβυναν ετσι τα τηλ/ματα;.στοπ


Ζουζουνα μουυυυυυυυυυυυ, είσαι κουκλα γλυκοκερασένια!!!
Και ενα γλυκό πως το θέλω τωρα!
Κάτσε να ανοιξω βάζα!!!!

Νερένια είπε...

**ζουζου
καλά τα λες... αλλά και την επιχείρηση, τι να την κάνει ο μπαμπας;;

"Έφτυσα αιμα, να το στήσω και από αυτό μεγαλώσατε!"

Το έχω ακούσει και το λέω....


Αφήστε τα παιδιάααααα...αυτά ξέρουν καλύτερα!!!