9.9.10

Φλωρεντινές !

Υπέροχα γλυκούλια για τον καφέ σας και για να εκπλήξετε ευχάριστα τους φίλους σας!

Πάρτε μια ιδέα απο την φωτογραφία. Κάπως έτσι θα γίνου, αλλά αυτά είναι απο φορμάκια. !





Υλικά
60 γρ. κορν φλέϊκς
60 γρ. αμύγδαλα εφιλέ (ασπρισμένα αμύγδαλα φολίδες, έτοιμα στο super market)
1, ½ φλ. τσαγιού φιστίκια Αιγίνης (καθαρισμένα και χονδροκομμένα)
1,½ φλ. τσαγιού σταφίδες ξανθές (έχουν καλύτερη γεύση από τις μαύρες)
1 ζαχαρούχο γάλα1 πακέτο κερασάκια (κομμένα στα 2 ή 4)
2 σοκολάτες υγείας ΠΑΥΛΙΔΗ (προαιρετικά)
Θα χρειαστείς 2 ταψιά του φούρνου, στρωμένα με λαδόκολλα.
Εκτέλεση
Βάζεις τα φιστίκια, τα αμύγδαλα, τις σταφίδες, κόρν φλέϊκς και τα κερασάκια σε ένα μεγάλο μπολ, και ανακατεύεις καλά – καλά – καλά.
Ρίχνεις το ζαχαρούχο και ανακατεύεις πάλι καλά με ένα κουτάλι, για να πάει παντού.
Στρώνεις στο ταψί του φούρνου λαδόκολλα και παίρνεις κουταλιά – κουταλιά (της σούπας) και φτιάχνεις βραχάκια σε κοντινές αποστάσεις (δεν φουσκώνει).
Κάθε τόσο ανακατεύεις να πάει παντού το γάλα γιατί βαραίνει και πάει κάτω.
Αφού φτιάξεις περίπου 30 με 35 κομμάτια (μπορεί και περισσότερα, αν τα κάνεις μικρά), τα ψήνεις σε αερόθερμο φούρνο στους 180 βαθμούς για περίπου 15 λεπτά.
Θα τα δεις να παίρνουν ελαφρύ καφετί χρώμα.
Θα κλείσεις τον φούρνο και θα τα αφήσεις μέσα.
Ύστερα από 10 λεπτά θα ανοίξεις τον φούρνο να πάρουν ανάσες !!!!.
Θα βγάλεις τα ταψιά από τον φούρνο και θα περιμένεις ακόμη λίγο να στεγνώσουν (θα δεις πως η ουσία του γάλακτος είναι νωπή).Όταν θα στεγνώσουν μπορείς να δοκιμάσεις.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ αν θέλεις!
Βάζεις σε κατσαρόλα με μπέν μαρί την σοκολάτα και λειώνει. Βουτάς μία – μία τις φλωρεντινές στην άκρη τους και τις αφήνεις σε λαδόκολλα να στεγνώσουν πάλι.
Δεν θέλουν ψυγείο, ούτε υγρασία!

Καλή επιτυχία και καλή όρεξη.





Υ. γ. η όλη διαδικασία παίρνει 1 , ½ ώρα.

16 σχόλια:

Emmanouela είπε...

Αχουουου, σήμερα την έπιασε το προκομένο της!!! Ζουζούνα, τις σιχαίνομαι τις φλωρεντίνες, αλλά θα πάρω μερικές για τον καλό μου! Φχαριστώ!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

χα χα χα, είναι να μην με πιάσει εμένα! Πως θα ρίξω τον γαμπρό βρε? Ο έρωτας περνάει απο το στομάχι... είδες τι λες "θα πάρω μερικές για τον καλό μου"...

ναι κι εμένα αλλες συνταγές που κρατσανίζουν δεν.. αυτές μάλλον τις βρήκα πιο συμπαθητικές...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλε, για τετοια ειμαστε τωρα;
Πηραμε κιλά λεμεεεεεεεεεεεε

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Αν είναι να μου κάνεις αθέμιτο ανταγωνισμό δε παίζω. χα χα χα
Πολύ ωραία συνταγή πάντως.

Νερένια είπε...

Μπα εμεις τα λέμε... εσεις θα τα φτιάχνετε....


χαχαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Καλώς την Ρίκη, Εγώ δεν πήρα, δικαιούμαι!
ελαααα, δοκίμασε!!! εγώ κάνω 40 και τρώω ένα. Η χαρά του να μοιράζω... χα χα χα !!

φιλιά

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Χριστόφορε, τώρα εγώ πρέπει να καταλάβω γιατί σε ανταγωνίζομαι. Ξανθιά η Ζουζούνα.. αλλά μήπως να περάσω απο σένα να μου λυθεί η απορία...
ευχαριστώ πάντως....

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Νερένια, λες?

Artanis είπε...

Ωραίαααααααααααααααααααααα...
Πάει για αντιγραφή και δοκιμή πάραυτα!
Καλό βράδυ από ΝΖ...

Evie είπε...

Με εκπλήττεις ζουζουνα, δεν φανταζόμουν ότι ήξερες κι από τέτοια.
Γεια στα χέρια σου!!! Αυτός ο γαλονάς ακόμη έρχεται?

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Καλώς την Evie, απο όλα ξέρει ένα κορίτσι απο σπίτι!!! χα χα χα !!
Ευχαριστώ πολύ

Ναι ρε παιδί μου, απο που έρχεται πιά απο την Αλάσκα, τόσο δρόμο!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Αρτανις, σε προσπέρασα Βασίλισσά μου!
Καλή σου επιτυχία, κι όπου έχεις απορία ρώτα!

Ειρήνη είπε...

Εγώ πειράζει να μην τα φτιάξω, αλλά να κλέψω ένα από τα έτοιμα;

Δεν πειράζει, ε; 'Φχαριστωωωωώ! :))

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Eιρήνη, πάρε καλή μου, να γλυκαθείς, κι άμα βαριέσαι, σφύρα να σου φτιάξω!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Eιρήνη, πάρε καλή μου, να γλυκαθείς, κι άμα βαριέσαι, σφύρα να σου φτιάξω!

Ειρήνη είπε...

Ένα φτάνει, έχουμε και μια ..σιλουέτα να διατηρήσουμε χαχαχα

Ευχαριστωωωωωώ! :))