3.9.10

Ανέκδοτο - αίνιγμα....





Είναι ένα μωράκι, που έχει ξεκινήσει να μιλάει.... Παίζει στην αυλή του σπιτιού του, όταν ξαφνικά μπαίνει σα σίφουνας μέσα και λέει στη μαμά του:

"'Ιδα γοοοοοο!"


"Μπράβο το μωρό μου, τι είδες;;;"

"'Ιδα γοοοοοο!"

Αυτό συνεχίστηκε μέχρι να έρθει ο μπαμπάς, όπου και κείνος δεν καταλάβαινε τι είδε το σπλάχνο του.
Σκέφτηκε λοιπόν , να φέρει ένα μεγαλύτερο παιδάκι που θα καταλάβαινε τη γλώσσα αλλά θα μπορούσε να τους εξηγήσει και τι έλεγε το δικό τους, που όλη μέρα γύριζε στο σπίτι και φώναζε:

"Ίδα γοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο" 


Πραγματικά, το βρήκαν , το έφεραν, το έβαλαν απέναντι του και :

"Ίδα γοοοοοοοοοοοο"


"Ωχ!! ωχ!!!! πω πω πω!!!! Είχε και τατάκια;;;;;;;;;;;"




1ον) Τι είδε;;;;;

2ον) Τι είχε αυτό που είδε;;;;;;



Όποιος το βρει ..... έχει ένα βαζάκι βύσσινο, προσφορά του καταστήματος..... νέας εσοδείας.....

20 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Καλημέραααα!

Δυστυχώς δεν με βοηθάει καθόλου ούτε ο βοηθός!

Θα περιμένω οι άλλοι μπορεί να'ναι πιο εξοικειωμένοι μ'αυτή τη γλώσσα!

Φιλί θαλασσινό!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

μήπως είπε:είδα αβγό,και το άλλο μωράκιρώτησε αν είχε ματάκια;(αν και το ιδα ,μπορεί να μην σημαίνει είδα)καλημέρα και φιλιά.

Νερένια είπε...

Τσου....

An-Lu είπε...

-Ειδα γατερο! (=γάτα)
-Είχε και γατάκια?

υγ Το πέτυχα?

Emmanouela είπε...

Α, καλά, τώρα σωθήκαμε! Άντε να καταλάβεις!!!!!!

Νερένια είπε...

Τσου...

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αν είναι σε εξοχή μου κάνει γάιδαρο..
Δεν κατέχω καλά τα μωρουδίστικα!

Ανώνυμος είπε...

Μου το λέγανε σαν ήμουνα μικρή και το ξέρω. Να το πάρει το ποτάμι ή δε θέλουν να το ακούσουν τα αυτάκια σας, οπότε να το σκάσω σα λαγός; Προς το παρόν, σωπαίνω.

alla logia

marilise είπε...

κάτι με σωλήνες και σωληνάκια , είναι υδραυλικό το ζήτημα νομίζω !!!!!!

Ανώνυμος είπε...

-ΕΙΔΑ ΛΑΓΟ.
-ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑΚΙΑ?

Evie είπε...

Ε, άμα είναι για γλυκό ....θα δοκιμάσω κι εγώ ...
ιδα...γοοοοοοοοοοο? λέω ότι είναι το τουτου του και το μωράκι εννοεί οδηγώωωωωω χε χε χε χε

Λαγουδάκι είναι μωρέ!!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δεν φτάνει που μας μαλώνεις μας βάζεις και αινίγματα τώρα;
1. Γαϊδαρος;
2. Αυτάκια;
ε;
Δικό μου κουίζ τώρα
Σα αω γίσνο;

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Eταξε γλυκό, αλλά έχει και πυρετό.
Θα το φάμε αύριο !!! Υπεμονή !!!

Evie είπε...

Μπα καλέ τι πυρετό, μήπως τρώει τούτη το γλυκό, για να μην χρειαστεί γιατρό... λαλαλα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Καλώς την Εύη, με το κουτάλι στο χέρι ήρθες? χ αχ αχα
Σέρνονται ιώσεις... φθινοπωριναί!!

τα φιλιά μου

Ελευθερία είπε...

Είδε σκύλο έχει και αυτάκια ;;;;

Οέο;;;;

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aλλη με το κουτάλι στο χέρι
Περίμενε ρε παιδί μου, φάει κάτι άλλο τώρα, δεν ξέρω.
Εγώ τρώω προφιτερόλ. Πρέπει να έρθει η Νερένια αύριο...

Evie είπε...

Καλλιτερο κι απο του Τζιωτη?

Νερένια είπε...

Αλλα λογια ..... ειναι η νικητρια...


Είδα ΛΑγοοοοοοο

Είχε και αυτακια;;;;;;



Χριστοφορέ μου πότε σας μάλωσα βρε;;;

για πες τη λύση του κουιζ σου;;


Ακόμη ψήνομαι αλλά είμαι σαφώς καλύτερα απόχθες.....

oneiremata είπε...

άργησα να περάσω, πάει το γλυκό ε????? πολύ καλό όμως.. αν και δε θα το έβρισκα.... καλημέρα :-)))))