2.9.10

Το ημερολόγιο της Ζαχαρούλας.

Η οικογένεια μου αποτελείται από 5 βασικούς
και τους αναπληρωματικούς
(θείες, ξαδέρφια, και λοιπούς συγγενείς).
Ο μπαμπάς μου, η μαμά, η γιαγιά, η αδερφή μου
και εγώ η Ζαχαρούλα.
Το πρωί που ξυπνάμε, βιαζόμαστε να φύγουμε για το σχολείο
και οι γονείς μας για τις δουλειές.
Το μεσημέρι η γιαγιά μας περιμένει να σκολάσουμε
με την ίδια πορτοκαλοκόκκινη ρόμπα,
που βρήκε σε τιμή ευκαιρίας το ύφασμα,
όπως λέει και έραψε πέντε ρόμπες και ένα τοπάκι,
γιατί είναι οικονόμα.
Την ώρα του φαγητού μαλώνουμε γιατί όλο μαγειρεύει
λαδερά και θυμώνουμε.
Εκείνη με τα χέρια στη μέση, μας λέει:
-Να κάνετε το σταυρό σας, που είμαι και εγώ στο σπίτι,
γιατί θα τρώγατε πλαστικές αηδίες.
Του μπαμπά του έχει μια μπριζόλα στο ψυγείο,
γιατί είναι άντρας και κουράζετε.
Στις τέσσερις έρχεται από την δουλειά και τρώνε
με την γιαγιά και κάθε μέρα της λέει:
-Σαν την σημερινή μέρα να πάει και να μην έρθει, πέθανα στη κούραση!
Εγώ φοβάμαι αλλά τόσο καιρό δεν θα είχε πεθάνει;
Μετά έρχεται η μαμά, που την τρώνε οι συγκοινωνίες
και μπαίνει στο δωμάτιο μας και φωνάζει,
να διαβάσουμε για να μην αρχίσουμε πάλι τους καυγάδες,
που έτσι κι αλλιώςτους αρχίζουμε.
Τρώει ένα κρακεράκι, μισό καρώτο και τρία φύλλα μαρουλιού
γιατί όλο παχαίνει λέει.
Το απόγευμα ο μπαμπάς διαβάζει την εφημερίδα και πετάει
τα φύλλα κάτω και η μαμά ουρλιάζει γιατί όταν σκύβει να τα μαζέψει
της τσιμπάει τον πισινό.
Τώρα που η αδερφή μου τα έχει φτιάξει
με τον Αντρέα της Θοδώρας όλο φασαρίες έχουμε.
Και άκουσα την γιαγιά να τηλεφωνάει στην θεία Κίτσα και να της λέει:
-Εχει φάει τα λυσακά του με την μεγάλη
γιατί νταλαβερίζετε με τον γιό της Θοδώρας
αυτή καλέ που τα είχανε στο Πανεπιστήμιο,
αλλά βλέπεις τον τύλιξε η ξεβράκωτη!
Το βράδυ τρώμε όλοι η οικογένεια στο σαλόνι και φωνάζει
ο καθένας μόνος του και εγώ βρίσκω ευκαιρία
και ουρλιάζω πηδώντας στον καναπέ.
Όταν πάω για ύπνο, η μαμά λεει στον μπαμπά:
-Στα λέω τόσο καιρό πρέπει να την δει γιατρός την Ζαχαρούλα!
Και φοβάμαι τον γιατρό γιατί κάνει εμβόλια.

10 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Χα!χα!Πολύ καλό η ρόμπα της γιαγιάς!
πως δεν έντυσε όλα τα μέλη μ'αυτο το τόπι?
η Ζαχαρούλα όλα τα προσέχει και τον μπαμπά που τσιμπά τον κώλο της μάνας έπιασε!

καλημέρα με φιλιά θαλασσινά!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Η Ζαχαρούλα κρατάει ημερολόγιο και θα το δείχνει μόνο σε εσάς γιατί αν το μάθει η μαμά θα με σαπίσει.

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

μια κανονική οικογένεια,με την πανέξυπνη κόρη Ζαχαρούλα.φιλιά.

Νερένια είπε...

χαχααχα ... βρε μήπως να αρχίσω να διαβάζω και γω του γιου μου;;;

κάποιο λαβρακι θα τσακώσουμε...

χαχαχαχαχα


Πολύ σωστή η Ζαχαρούλα!!!!!

Ανταίος είπε...

Συγνώμη αλλά είναι ορθό αυτό;;;
Κάτσε να μεγαλώσει η Ζαχαρούλα και να μάθει τι έκανες με τα ημερολόγιά της και θα σου πω εγώ!!!!χαχαχαχα

Ελενη Τ είπε...

Αχ τι τραβας και εσυ καημενη ζαχαρουλα...χεχεχε!!!
πολυ καλο...

Drmakspy είπε...

Όλα τα άπλυτα στη φόρα η Ζαχαρούλα... Τους έκανε όλους ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΚΟΚΚΙΝΗ ΡΟΜΠΑ.... Χα χα χα... Αντιγόνη μου εσύ έπρεπε να έχεις εκδόσει ένα βουνό βιβλία...

μαχαιρης είπε...

Kαλα... Ζαχαρουλα φορ εβερ...
Αυθωρει, πηγα μεσα και ρωτησα τη μικρη κορη μου, αν προσεξε, οτι τσιμπαω τη μαμα...
ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ...
Μου λεει το σκ..ΕΕΕ το μικρο μου..
Δε ρωτησα...
Εφυγα...
ΟΥΧ...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aπο μικρό κι απο τρελλό δεν λένε?

έτσι είναι !!!!

Ελευθερία είπε...

Χα χα χα χα ....

Α! ρε Ζαχαρούλα με τα ωραία σου!!!