20.9.10

Φαγητό 500 χιλ θερμίδων!!!



Πελάτες μου (και λοιποί μέτοχοι),

          Με ψάχνατε μωρέ;;; Να ' μαι !!!!
Χαζή είμαι να φύγω από δω;;; 
Λοιπόν σας υποσχέθηκα νέες περιπέτειες και να ' μαι!


Λοιπόν, λοιπόν...οι παλαιότεροι γνωρίζουν πως έχω έναν αδερφό, πασά να το πω, θα το πω! Οι νεότεροι ας διαβάζουν και τίποτα προς τα πίσω!!! Μην τεμπελιάζετε!
    Μετά τα καμώματα, της μαμάς και αφού κατάφερε να τον αποκαταστήσει με την επιθυμητή νύφη, ένιψε τας χείρας της και την άφησε να τον κάνει άνθρωπο!
Α!!!! σε αυτό της βγάζω το καπέλο!
    Άφησε τη νύφη να στρώσει το μοσχαναθρεμμένο και κιχ δεν είπε!
Τέλος πάντων! Μετά από δυο χρόνια έγγαμου βίου, ήρθε η επέτειος!
Η νύφη δούλευε εκείνη την ημέρα και ήταν να σκάσει, που δεν μπορούσε να ετοιμάσει ένα δείπνο (με όλα το κομφόρ κατά το ροκφόρ) για τον καλό της! Γιατί α! όλα κιόλα! Στα πίπουλα τον έχει, απλά δεν τον αφήνει να είναι ασυμμάζευτος και να τα θέλει όλα στο χέρι!
     "Μη στεναχωριέσαι αγάπη μου, θα πάμε κάπου έξω!" της λέει ο αδερφούλης μου.
     "Μα δεν ήθελα κάπου έξω.... ήθελα εδώ, με το κρασάκι μας, με την άνεση μας..." του λέει η άλλη η ναζιάρα και τον λιώνει.
Διότι, αμέσως το μυαλό πάει σε κείνο το σετάκι, το πρόστυχο το μαύρο, με τον κώλοκόφτη, που ναι μεν το είδες κατά λάθος στο ντουλάπι, αλλά δεν το είδες φορεμένο! Οπότε σκέφτεσαι :
    "Αυτή ή έχει γκόμενο, ή περιμένει την κατάλληλη στιγμή!"
Και να τη η ριμάδα!Αλλά έλα που δουλεύει ... άρα θα έχει:
1ον να έρθει από τη δουλεια
2ον να κάνει μπάνιο
3ον να φτιάξει μαλλιά
4ον να βαφτεί
5ον να φύγουμε
6ον να πάμε στο μαγαζί, κάνε να μην έχει κίνηση Θεέ μου!
7ον να βρούμε να παρκάρουμε
8ον να παραγγείλουμε
9ον να μας τα φέρουν 
10ον να φαμε
11ον να πληρώσουμε
12ον να πάρουμε το αυτοκίνητο από κει που το αφήσαμε (κάνε να μη μας έχουν κλείσει!)
13ον να γυρίσουμε
14ον να βρούμε να παρκάρουμε...σιγά μη βρούμε!
15ον αν βρούμε κοντά στο σπίτι γλιτώνουμε τον ποδαρόδρομο αν όχι ...ωιμε!
16ον μετά όλα τα παραπάνω, ακόμη και να το φοράει σιγά μη μου κάτσει!

   Οπότε και μετά από πολύωρη συνομιλία με τον εαυτό του με παίρνει τηλέφωνο....
      "Έλα κοριτσάρα μου! Κοκόνα μου... κολόνα του σπιτιού μου!" μου λέει.
      "Ωχ! ποιός;; Δεν έχουμε, δώσαμε δώσαμε!" του λέω εγώ.
      "Έλα κόψε τις μ@λ@κίες καμιά φορά! Καίγεται ο κώλος μου! Έτσι κι έτσι! Τι να κάνω;;; Θα βοηθήσεις;" μου λέει.
      "Μωρέ άλλο σου καίγεται και δεν το λες... αλλά άντε να βοηθήσω! Τι θες;;;"
      "Δεν έρχεσαι από δω να μαγειρέψεις;;;"
      "Τι λες ρε βλήμα;; Για να πηδήξεις εσύ, να γ@μηθώ εγώ;;;; Στο δικό μου το σπίτι ποιός θα μαγειρέψει; Να σου πω μάλιστα! Ένα εύκολο πετάς στο φούρνο ... και ούτε γάτα, ούτε ζημιά! Εξάλλου πιο πολύ θα την ευχαριστήσει η προσπάθεια σου!"
     "Άειιι να χαθείς πια! Δεν έχω άλλη επιλογή, λέγε!"
     "Θα πας στο χασάπη και θα πάρεις ρολό κοτόπουλο, με πατάτες στο φούρνο , μια χαρά! Και εύκολο και γρήγορο!Θα κάνεις αυτό και κείνο και το άλλο!!! Και ένα ποτήρι λάδι και στο φούρνο! Μόνο θα το παρακολουθείς να μην καεί! Και μόλις δεις τις πατάτες έτοιμες, δοκίμασε μία! Αν είναι ψημένες σβήστο! Εντάξει;;;; Και πάρε με για ότι θες!"
     "Ναι ναι ....κλικ!"

         Την άλλη μέρα, με έχει φάει η περιέργεια! Τι έχει γίνει! Δε με πήρε και ένα τηλέφωνο να δω! Πέτυχε ή έτυχε! Οπότε, τι να κάνω; Ρίχνω τα μούτρα μου και τον παίρνω εγώ!
     "Έλα ρε σεφ της διαστροφής! Τι έγινε εχθές;; Φάγατε, φάγατε;;"
     "Ένα θα σου πω! Και τέτοιο φαΐ δεν έχετε ματαξαναφάει!"
     "Καλά αυτό είναι σίγουρο! Για λέ για λέ, λέμε!!!"
     "Μιλάμε γλείψαμε τα ταψιά!"
     "Ρε μπας και μπερδεύεσαι στο τι έγλειψες;;;"
     "Πάρτην και ρώτα την!!!! Αλλά πολύ λάδι μάνα μου! Άμα είναι έτσι το μαγείρεμα, εμείς θέλουμε όλη τη σοδειά για τον χρόνο!"
      "Τι πολύ ρε;; Εγώ σου είπα, ΕΝΑ ποτήρι! Τι έκανες;"
      "Μου είπες να το κοιτάω, το κοίταζα και έβλεπα πως το ρουφούσε το λάδι, και πρόσθετα! Ρουφούσε , πρόσθετα.... μη σου πω σχεδόν το λίτρο το έφτασα!"
      "Τι λες ρεεεεεεε;;;;;;; Νερό βάζουμε!!! Νερόοοοοοο!!!!! 
        Τηγανητές πατάτες φούρνου, δεν έχω ξαναφάει! Κοίτα μη πεις τίποτα στη γυναίκα σου, για θα κάνεις να πηδήξεις κάνα μήνα! Θα τρέχει στα γυμναστήρια, να χάσει ότι της έβαλες! Και δεν εννοώ αυτό που της έβαλες μετά!!!!!!"
       "Λες ε;;;Καλά ... Νερό θα της λέω! Γιατί φαγώθηκε να της πω τη συνταγή!!!" 


Μέχρι σήμερα.... οχτώ χρόνια μετά, εκείνη τον παρακαλάει να της ξαναμαγειρέψει.....
    


20 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

χαχαχαχα!!!!αφού της άρεσε τι σημασία έχει πόσο λάδι μπήκε στο φαγητό;να είναι καλά και αγαπημένοι.φιλιά.

Νερένια είπε...

χαχαχαχα μπα θα την ένοιαζε!!!
Είναι απόφοιτος Πρίνου....χαχαχαχαχα


Ναι ειναι καλά!!!!!


Φιλια φουρτουνα μου!!!!!!!!!

μαχαιρης είπε...

Λοιπον φοβεροι και καταπληκτικοι μου φιλοι...Εμενα μια χαρα μου φανηκε το μαγειρεμα...Νοστιμο...Τελειωσε...
Ποιος νοιαζεται για τις θερμιδες;;;
Παντως τον..σκοπο του τον πετυχε...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Λοιπόν κυρ Μαχαίρη, μόλις ειδες τα... πιπεράτα.... εμφανίστηκες.

Απο εχθές αφαντος! χμ. Καλά, πιάστηκε το χέρι σου, απο τις υπογραφές...

Νερένια είπε...

**Μαχαίρη μου,

Αν ήξερε τι έβαζε με την καθε πατατα που ετρωγε .... δε νομιζω να τον ευχαριστούσε!


Μάλλον το κεφαλι θα του εσπαγε!!

Χωρις εξαίρεση πάνω κάτω...




**Κυρα και αρχόντισσα ...

άντρας ειναι παιδί μου!!!

Τι περιμένεις;;;;

χαχαχαχα

Ελευθερία είπε...

Αρε! το αδερφι της πεθεράς μου είναι οτι του φανει !!!

Καλά κ η άλλη η κουλή πως δεν το κατάλαβε ;;;

sunnefoula είπε...

απίστευτο! χαχαχα!!!

(τουλάχιστο έπλυνε και τα πιάτα? -η μόνιμη πονεμένη απορία!)

Νερένια είπε...

**Νυφαδια.... παντα εχω νεα tips ..και ετσι σου λέει κατι του ειπε να κλανει και δεν το λενε...

χαχαχαχαχα

Νερένια είπε...

**Συννεφουλα ....

σιγα και μη συμμάζευε ... ειπαμε!!!

οχι ολα με τη μια.....χαχαχαχα

Νερένια είπε...

**ΝΥΦΑΔΙΑΑΑΑΑΑΑ


ΚΑΝΕΙ.....ΚΑΝΕΙ....



χαχαχαχαχαχα

Ανταίος είπε...

Πάντως τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα....
σκέψου να έβαζε βούτυρο!!!!χαχαχα

Mana είπε...

κοίτα σε τι βάσανα μπήκε ο τύπος για να πηδήξει και μάλιστα τη γυναίκα του... ωραίος όμως. κρατά χαρακτήρα αφού δεν της μαγείρεψε έκτοτε.

geoaman είπε...

ρε...σε κατι τετοιες περιπτωσεις επιτρεπεται το πολυ λαδι.Βοηθαει στο αποθεματικο ενεργειας..!!!!
χαχαχαχα!!!!

next_day είπε...

χαχαχαχα!!!!!
Τέλειοοοο!!!
Σημασία έχει ότι της άρεσε, τα άλλα περισσύεουν!
Κι επίσης, ξέρουμε... όταν μας αρέσει κάτι ποτέ δεν ρωτάμε τί έχει μέσα!

Νερένια είπε...

**Ανταίε ...πόσο χειρότερα ;;;
Μια ελιά ολόκληρη κόντεψε να της βάλει μέσα!!!


χαχαχαχαχα

Νερένια είπε...

**Μανα

και μια πολύ της ήταν...


χαχαχαχα

Νερένια είπε...

**geoman


τωρα κατι κατανάλωσαν αλλά ρε γμτ .... δεν ήμουν μπροστά και δεν ξέρω ακριβώς....


χαχαχα

Νερένια είπε...

**next day...

Εκεινη ρωτάει γιατί θελει να το μαγειρέψει....χαχαχαχαχα

Emmanouela είπε...

axaxaxa! Τι ωραία που τα λες!!Κοίτα, εγώ έχω κάνει μπουρδέτο με χταπόδι στο φούρνο, με πατάτες και η συνταγή έλεγε να καλύψουμε τις πατάτες με λάδι, όχι με νερό. Δηλαδή τίγκα λάδι και βγαίνουν λουκούμι οι πατάτες, πεντανόστιμες, αλλά βαριές, δεν λέω! Αλλά, λογικό να θέλει ξανά τέτοιο φαί η κυρά! Ειδικά αν της είπε ότι τέτοια γεύση βγήκε με νερό, εκείνη θα ψάχνεται! Άσε που μετά κάψανε και θερμίδες. Βέβαια, απορώ με τόσο λάδι πως μπορούσαν να κουνηθούν, αλλά περί ορέξεως...

Νερένια είπε...

** Εμμ...


άσε .... πάντως σου λέω πως μια χαρά τις εκαψαν τις θερμιδες μετά....χαχαχαχ



Φιλιά....