28.9.10

Εξωτικοί έρωτες...(Η συνέχεια) Νο2



Το ότι έκατσε δίπλα μου λοιπόν η κυρία με τα μάτια δαγκάνες ,ομολογώ πως στην αρχή δεν μου φάνηκε και τόσο τρομερό πια.
Και άρχισα να αστειεύομαι με  τους συναδέλφους και με την εμπειρία τους.
Βέβαια μια σκιά στο βλέμμα τους την διέκρινα ,μη λέω ψέματα!!

Άρχισα λοιπόν σαν καλό αγοράκι ,να περιεργάζομαι τον χώρο ,να κοιτώ τις κοπέλες με αυτό το τσακίρικο μάτι μου,
(στην πραγματικότητα δυο είναι!!) και το βλέμμα που λέει...απορώ γιατί δεν έχεις ξαπλώσει ακόμα!!!!

Φευ όμως!!
Η χαρά μου σταμάτησε απότομα όταν ένιωσα στους ώμους ,το χέρι της αξιαγάπητης κατά τα άλλα κυρίας...
Γυρνώ παραξενεμένος ,και παρατηρώ ,μάλλον σαστισμένος, τα μάτια δαγκάνες να έχουν μετασχηματιστεί σε μάτια βαριοπούλες!!!

Ξέρεις...μου λέει, μου αρέσεις,και θα ήθελα να σου πω ,πως όσο βρίσκεσαι στο Ρίο δεν θα κοιτάς καμιά άλλη ,
και ούτε πρόκειται να πας με καμιά ,παρά μόνο μαζί μου!!!

Ένα χαζό και μάλλον νευρικό χαμόγελο σχηματίστηκε στο στόμα μου,και ελπίζοντας ακόμα πως δεν κατάλαβα καλά,
λόγω γλώσσας ,γύρισα προς τους δικούς μου και με περίεργη φωνή τους λέω...
Ρε σεις τι λέει αυτή;;;
Δυστυχώς οι φόβοι μου επαληθεύτηκαν κι ένα σκοτείνιασμα στα τσακίρικα μάτια μου δεν άργησε να φανεί,
το δε βλέμμα μου γρήγορα και μάλλον απότομα, μετατράπηκε σε ...κορίτσια ντυθείτε,φεύγετε!!!

Πέρναγε η ώρα κι εγώ με τα μάτια κατεβασμένα,προσπαθούσα να καταλάβω τι μου συμβαίνει...
Καμιά φορά γύρναγα και κοίταγα την γλυκύτατη κυρία δίπλα μου και διέκρινα και τα ματοτσίνορά της
να μου ανοιγοκλείνουν πάνω στις βαριοπούλες!!!!

Σε μια στιγμή μάλλον από ανθρώπινο καθαρά ενδιαφέρον, με ρώτησε..
Και πότε φεύγει το καράβι σας;;;;
Μπα το πρωί, δεν έχω πολύ ώρα,της απαντάω,και ήταν  αλήθεια γιατί αυτό ήξερα.
Οκ ,μου λέει ,τότε θα κάτσουμε εδώ και θα σε πάω μέχρι το λιμάνι!!!!!
Άνοιξα το στόμα μου να διαμαρτυρηθώ έντονα,όταν τα ματοτσίνορα άνοιξαν και οι βαριοπούλες
εμφανίστηκαν σε όλη τη "μεγαλοπρέπειά" τους!!!

Και η βραδιά θα είχε τελειώσει με αυτό τον τρόπο αν ....

(Συνεχίζεται) 
όχι για να δείτε πως ξέρω να κόβω κι εγώ!!!!χαχαχαχα

12 σχόλια:

karfoma είπε...

Καλός ο καφεδάκος αλλά λίγος…..ούτε ένα τσιγάρο δεν πρόκανα να κάνω, αλλά θα ξαναπεράσω!
Όμορφο το στέκι σου και με φιλικούς θαμώνες!
Την καλησπέρα μου!

Νερένια είπε...

Αχα!


Έτσι ε;;;; σε τραβούσε και δεν ήθελες!!!

Αλλά στο τέλος θα της κάτσεις...που θα πάει.....

χαχαχαχαχαχα

kakia_p είπε...

Ηρθα να αφήσω μια φουσκάλα..
μα..
εσκασε η τσιχλόφουσκά μου!!!..

Παλι λάθος μαστιχούλες πήρα..
Θα ξαναρθω με bigbubble..

τις αγαπημενες μου..
ειδες τι παθαινεις αλλαζοντας έρωτες??

φιλι... ξωτικο.. όχι ξωτικο.. ε-ξωτικο!!!!

μαχαιρης είπε...

Ρε...Πολυ...αντρικη συμπεριφορα η γκομενα...λες;;;
Καλα...ασε να δουμε παρακατω...
Που θα παει;; Σε ...δυο τρεις συνεχειες θα τη γδυσει...
Αντε να δουμε...
Θα την εχει γδυσει μεχρι την εθνικη γιορτη;;...Η θα παμε για Χριστουγεννα...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Aμα τελειώσει πείτε μου, σε περίληψη, πλήζ !

Artanis είπε...

Και τελικά;;;
Άντε, έχω αγωνία...
(και δεν είπες και κάτι ακόμα: η κυρία ήταν όμορφη; Όλο για τα μάτια της -δαγκάνες, διαβάζω...)

Evie είπε...

Πήγες στην τουαλέτα κι έγινες καπνός?

Ελευθερία είπε...

Τι μου λες ρε αγόρι με τα τσακίρικα μάτια ;;;;

Χα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Ψάχνω την παρομοίωση απο εχθές

Την βρήκα.

σαν την "Μικρή, πικρή μου αγάπη" και το "Σπίτι των ανέμων" του ραδιοφώνου, έχουμε γίνει ένα πράμα!!!
χ α χα χα χ α
ωστόσο, μην ξεχάσετε να μου κανετε περίληψη!

Πουν' ο Ανταίος μου λέει κάποιος????????????

Ελευθερία είπε...

Ζουζούνα μάλλον τον κυνηγάει η κοπελιά με τα μάτια- δαγκάνες !!!

χαχαχαχαχαχαχα

Katerina είπε...

φτου....
πάνω στο καλό μας έκοψες....

geoaman είπε...

ρε τι ειναι αυτα;
Αρλεκιν σε επεισοδια....;;
Περιμενω το 2ο μερος....