10.9.10

Τα 20 πιο ακατάλληλα σχόλια που μπορεί να κάνει μια γυναίκα στη θέα ενός γυμνού άντρα:



1.Ουπςς!!
2. λειτουργεί…
όμως. Έτσι δεν είναι;
3. μήπως είναι οφθαλμαπάτη;
4. απίστευτο πόσο μεγάλα δείχνουν τα πόδια σου…

5. μπορώ να είμαι ειλικρινής μαζί σου;
6. τι θα έλεγες να το αναβάλουμε για άλλη φορά?
7. φαίνεται τόσο απροστάτευτο…
8. έχω υπόψη μου ένα χειρούργο που αναλαμβάνει τέτοιες περιπτώσεις…
9. μην ανησυχείς, θα το «δουλέψουμε»
..
10. έτσι δικαιολογείται το ακριβό σου αυτοκίνητο!
11. γιατί με τιμωρεί έτσι σκληρά ο Θεός!
12. τουλάχιστον δεν θα κρατήσει πολύ…
13. πω, πω! Κάτι τέτοιο δεν έχω ξαναδεί!
14. ίσως μεγαλώσει αν το ποτίσουμε λίγο!
15. κάτι μπορεί να γίνει αν με μεθύσεις πρώτα!
16. κρυώνεις;
17. τι είναι αυτό εκεί;
18. τώρα καταλαβαίνω τι εννούν πολλές γυναίκες λέγοντας ότι εκτιμούν περισσότερο την προσωπικότητα ενός άντρα!
19. μήπως να προχωρήσουμε κατευθείαν στο τσιγάρο;
20. α, μόλις θυμήθηκα ότι έχω μια δουλειά!

13 σχόλια:

Δημήτρης Μαχαίρας είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

πολυ καλο

το κλευω

το κανω κοινοπιηση

;)))

zoyzoy είπε...

Ολα μαζί τα'χεις βάλει!
Ξεδιάλεξε τα καλά και τα κακά!

Τώρα το "κρυώνεις" που κολλάει?

Η ετικέτα στο πόστ όλα τα λεφτά:))

Evie είπε...

Axa xa xa, Χμμμμ... πούντο?

Ανταίος είπε...

Αγαπητή zoyzoy χμ...
πως να στο πω τώρα....
Να ,εμείς τα αγοράκια όταν κάνει κρύο πολύυυυυ,θέλουμε τσιμπιδάκι για να... ουρίσουμε!!!χαχααχα
Μετα συγχωρήσεως δλδ!!!

Ανταίος είπε...

Evie κοίτα καλύτερα βρε!!!αχαχαχαχα

Ανταίος είπε...

Δημήτρη ,κάνε το πάραυτα ,μπας και γλυτώσουμε τα χειρότερα....χαχαχαχαχ

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

No 17 "Τί είναι αυτό εκεί;"
Καλά εγώ μεγάλωσα αλλ΄αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση εδώ η ερώτηση θα είναι ρουτίνα πια. χα χα χα
Απίθανος αλλά και πιθανός Ανταίε

Νερένια είπε...

Αυτά λένε οι γυναικες ...αλλά κοιταχτε τι σκέφτονται.... τα άτιμα τα θηλυκά!!!!



1.Ουπςς!!
Παναγία μου τι αμαρτιες πληρωνω;;

2. λειτουργεί…
1-2 1-2 ... μπα ουτε για μικροφωνο δεν κάνει.....

3. μήπως είναι οφθαλμαπάτη;
Ελα ελα που ειναι οι καμερες;; δεν ψήνομαι ...μαζι μου δε θα σπάσεις πλάκα .... βγάλε το κανονικο να γνωριστουμε....

4. απίστευτο πόσο μεγάλα δείχνουν τα πόδια σου…
Φαντάζομαι το πουλί του Σουμποντιτς πως θα φαίνεται....

5. μπορώ να είμαι ειλικρινής μαζί σου;
Μην κάνεις έτσι...εχω δει μικρά...αλλά σαν και το δικό σου ...ποτε!

6. τι θα έλεγες να το αναβάλουμε για άλλη φορά?
Αλλά να ξέρεις αυριο πετάω για Κίνα...

7. φαίνεται τόσο απροστάτευτο…
Του δίχρονου ανιψιου μου είναι μεγαλύτερο...

8. έχω υπόψη μου ένα χειρούργο που αναλαμβάνει τέτοιες περιπτώσεις…
Αντε και σε κανα χρόνο που θα εχεις "μεγαλώσει" τα ξαναλέμε...

9. μην ανησυχείς, θα το «δουλέψουμε» ..
Θα τρίψω και ότι γίνει!!!

10. έτσι δικαιολογείται το ακριβό σου αυτοκίνητο!
Ουφ αφου δεν γαμ...που δεν γαμ..πάμε μια βόλτα;;;

11. γιατί με τιμωρεί έτσι σκληρά ο Θεός!
Κι αλλος μικροτσούτσουνος;;;

12. τουλάχιστον δεν θα κρατήσει πολύ…
Μήτσο μ΄σβήνωωωω ... σβήσε και συ να τελειωνουμε!!!

13. πω, πω! Κάτι τέτοιο δεν έχω ξαναδεί!
Καλά υπάρχουν και μικρότερα απο του ....Τάκη;;

14. ίσως μεγαλώσει αν το ποτίσουμε λίγο!
Και λιπασμα να του ρίξω τούτο δεν παιρνει μπροστα!!!

15. κάτι μπορεί να γίνει αν με μεθύσεις πρώτα!
Πίνω - πινω- μπες - βγες!

16. κρυώνεις;
Σκέψου και να κρύωνες...

17. τι είναι αυτό εκεί;
Μπλιαξ τα γαριδακια εκει τα αποθηκεύεις;;;Τι δεν ειναι ουτε γαριδακι;;;

18. τώρα καταλαβαίνω τι εννούν πολλές γυναίκες λέγοντας ότι εκτιμούν περισσότερο την προσωπικότητα ενός άντρα!
Ναι ναι .... δεν εχουν δει τα άλλα μεγαλα προσοντα , γι αυτο....

19. μήπως να προχωρήσουμε κατευθείαν στο τσιγάρο;
Καλα προσπαθησε εσυ ..και μου λες πότε να φωναξω....

20. α, μόλις θυμήθηκα ότι έχω μια δουλειά!
Πάλι εγω θα βγάλω το φίδι απο την τρύπα;;;;

Φυσικένια είπε...

Άντε ρε από κει!!!

Άμα θες να σε μισήσει ο ανήρ πες του ένα απ' αυτα και τον έχεις κάνει αλοιφή για τους κάλους!!!

Τον στέλνεις στον ψυχολόγο πάραυτα και δε σε χρεώνει κιόλας για να μη σε ματαδεί!

χα χα χα

Evie είπε...

για την Φυσικενια
καλά θα είναι να πάει στον ψυχολόγο, μην αυτοκτονήσει και τον κλαίμε και γι αυτό!!

geoaman είπε...

Αχορταγες οι ρουφιανες...
και υστερα σου λεει το μεγεθος δεν μετραει.....

zoyzoy είπε...

Μα...λες να'ναι η αιτία οι κλιματολογικές συνθήκες για τα προσόντα των έγχρωμων :p

Ειρήνη είπε...

χαχαχα πολύ καλό - όπως και η πετυχημένη προσθήκη της Νερένιας χαχαχα