23.9.10

Εξωτικοί έρωτες...Νο1

ή αλλιώς , πως γλυτώσαμε τα χειρότερα!!!



Μετά την "μεγάλη" επιτυχία που σημειώσαμε εις το εσωτερικό ,αφήνοντας άφωνο τον ντόπιο γυναικείο πληθυσμό,
με τη χρήση σημειωμάτων και άλλων λοιπόν σατανικών τεχνασμάτων, είχε έρθει η ώρα να εντυπωσιάσουμε και εις το εξωτερικό!!!

Η μεγάλη λοιπόν ευκαιρία μου δόθηκε , όταν έπιασα δουλειά στα καράβια...

Θα αφήσω στην άκρη άλλες "μεγάλες" επιτυχίες που προηγήθησαν ,και θα σας μιλήσω για εκείνη τη "μεγάλη" που επιτεύχθηκε εις το Ρίο ντε Τζανέιρο!!!

Για την Βραζιλία λοιπόν, άκουσα πρώτη φορά , όταν ως πρωτόμπαρκος πήρα  το καράβι στη Ραβένα της Ιταλίας.
Έρχονταν από ένα μακρύ ταξίδι σε διάφορα λιμάνια της Βραζιλίας και μου είχε κάνει εντύπωση που όλοι μίλαγαν για αυτή!
Μεγαλύτερη εντύπωση όμως μου έκανε το γεγονός πως από τα 35 άτομα πλήρωμα , τα 22 είχαν έρθει με βλεννόρροια ,τα 3 με σύφιλη και τα 4 με κονδυλώματα!
Βέβαια τώρα που το σκέπτομαι ,θα έπρεπε να μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση ,το γεγονός πως δεν είχαν κολλήσει κάτι και οι άλλοι 6!!!

Την δεύτερη και ουσιαστικότερη εμπειρία μου μαζί της την είχα 6 χρόνια περ.μετά, όταν βρεθήκαμε στη ράδα του Ρίο να περιμένουμε να πάρουμε προμήθειες σε καύσιμα και τρόφιμα.
Ονομασίες λιμανιών όπως , Ρίο-Νατάλ-Σάντος-Σάο Πάουλο κλπ, δημιουργούσαν ερωτικά ρίγη στους ναυτικούς ,έτσι λοιπόν μια προδιάθεση για ένα ερωτικό ντελίριο την είχα το ομολογώ!!

Φτάσαμε λοιπόν σε αυτή την υπέροχη χώρα (για την οποία ο Χίτλερ , όταν του κήρυξαν τον πόλεμο , είχε πει το ανεπανάληπτο:Μας κήρυξαν το πόλεμο 50 εκατ.συφιλιδικοί!!) όταν ήταν σε εξέλιξη το παγκόσμιο κύπελλο του 1986.(τότε που αποκλείστηκε με 4-3 στα πέναλτι από τη Γαλλία στα προημιτελικά)

Στην αρχή δεν υπήρχε σκέψη για έξοδο ,δεδομένου πως θα μέναμε μόνο λίγες ώρες.Μετά όμως έπεσε σήμα πως το απόγευμα θα μπει λάντζα ,και δημιουργήθηκε ένας μικρός πανικός!
Κι εκεί που έβλεπες ναυτικούς μουτρωμένους και κατσούφηδες, ξαφνικά άκουγες τραγούδια και γέλια!Τελικά δεν θέλει πολλά ο άνθρωπος για να είναι ευτυχισμένος....

Βγήκαμε νωρίς το απόγευμα και ο ήλιος ήδη είχε πέσει ,γιατί νυχτώνει νωρίς εκεί.
Από την πρώτη στιγμή που βγήκαμε από το λιμάνι ,μου έκανε εντύπωση μια γυναίκα που μας ακολουθούσε σε κοντινή απόσταση!
Κάθε τόσο που γυρνούσα το κεφάλι ,μου χαμογέλαγε και με δάγκωνε με τα μάτια της ,σε τέτοιο βαθμό που με έκανε να αναρωτηθώ αν υπήρχαν ακόμα ανθρωποφάγοι σε κείνη τη χώρα.....
Βλέποντας πως συνέχιζε να μας ακολουθεί ,το είπα και στους άλλους που σαν εμπειρότεροι στα...Βραζιλιανικά  ,απεφάνθησαν πως κάποιον από μας έχει βάλει στο μάτι και θα υποφέρει ο άμοιρος!
Η διαδρομή που κάναμε με τα πόδια ,με καθοδηγητές εκείνους που ήξεραν το μέρος, ήταν αρκετή και περιελάμβανε επίσκεψη σε όλα τα ιστορικά μνημεία της πόλης.Δηλαδή τα μπαρ!!!!!
Το περίεργο ήταν πως μαζί με εμάς έμπαινε κι έβγαινε και η εν λόγω κυρία....
Τελικά καταλήξαμε σε ένα συγκεκριμένο "ιστορικό μνημείο" όπου θα περνάγαμε τη νύχτα.

Δεν πρόλαβα να κάτσω ,και αμέσως ,χωρίς εγώ να κοιτάξω ή να πω κάτι ,ήρθε και κάθισε δίπλα μου η κυρία με τα μάτια δαγκάνες!!!
Θα με κεράσεις ένα ποτό; μου λέει..
Μπααααα , κάνω εγώ ,μήπως και την αποφύγω!
Καλά θα πάρω εγώ ,μου απαντάει ,και με αναγκάζει να γυρίσω να κοιτάξω με απελπισία  τους συναδέλφους μου που είχαν ήδη αρχίσει να κουνάνε το κεφάλι τους ..

Συνεχίζεται



45 σχόλια:

Νερένια είπε...

χαχαχαχα


Ρε συ Ανταιε...

Στην Ελλάδα δε σου κάθισαν ...και αυτή που σε ήθελε δεν την ήθελες εσύ...


Τι θα γίνει;;;;

Οργανώσου!!!!!!!!!!!!!!

easy24 είπε...

μάτια δαγκάνες!

Ανταίος είπε...

Ναι μια οργάνωση χρειάζεται όντως,αλλά απλά για τη δεύτερη περίπτωση,επειδή τυγχάνει να είμαι αδίστακτος κυνηγός (!!!),θέλω να την διεκδικώ εγώ!!!αχαχαχα

Νερένια είπε...

Αχμμμμμμμμμμμμμμμμμ......

Εξου και η τιγρη - γατακι!!

καταλάβαμαν!!!


χαχαχαχαχα

Ανταίος είπε...

easy24 -Ναι έτσι...πως λέμε μάτια φεγγάρια;;;Ε,καμιά σχέση!!!!!αχαχαχα

Ανταίος είπε...

Εμ,αφού ξέρεις, τι ρωτάς και κάνεις και παρατηρήσεις;;;

Νερένια είπε...

Βρε το κάνω για τα κορίτσια εδώ....

Να σου κάνουν ναζια μπας και τις κυνηγήσεις!!!

Για σενα δουλεύω κουμπάρεεεεεε!!!


χαχαχαχα

Ανταίος είπε...

Ααααα εμ πες το βρε...χαχαχαχα
Ευχαριστώ αφεντικούλι!!!!!

Νερένια είπε...

αααααααα

Και τωρα που το λες!!!

Για πλήρωσε και τίποτα!!!

Στο ταμειο τοσες μερες σε ειχαμε!!

Λοιπον θέλω κανα φιλι από τα τόσα που εισέπραξες τοσες μερες!!


(Δε λέω € γιατί εμεις δε καταδεχομαστε στο καφέ το χρήμα!!!)


Αντε!! αντε!!!

Ανταίος είπε...

Δεν ξέρω τι κάνετε εσείς ,εγώ λεφτά έπαιρνα τόσες μέρες!!!
Πρέπει να πάω Αυστραλία...
Μου είπαν πως οι γυναίκες εκεί έχουν μεγαλύτερη κατανόηση!!αχαχαχα

Νερένια είπε...

Οι μαυρες;;; Οι κινεζες;; Οι ιταλίδες;; Οι ελληνιδες;;

Γιατι αστραλες δεν υπάρχουν ...παρα η μίξη ολων των απο πανω με αγγλικη βερσιον ....


μπλιαξ


εδω θα κατσεις δε σε χαλαλίζω!!!


Και σκασε φιλι!!!!!

Ανταίος είπε...

Χμμμ!!!Μη με μπερδεύεις εσύ μικρό πονηρό Νερενίδιον!!!!
Θα πάω λέω....

Νερένια είπε...

Κοιτα το Νερενιδιον δε σε αφήνει Αντίδιον!!

Εχουμε ντόπια ... τι τα θες τα ξενα ρε συ;;;;


Φιλι;;;;;;;;;;

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Είπα κι εγώ να κάνω ένα σχόλιο, και έπεσα την πιο ακατάλληλη στιγμή!
συγνώμη παιδιά

Νερένια είπε...

Ελα ρε ζουζουνα.... μπορει να τον καταφερουμε να μας δωσει ενα!!



χαααχα


(ειναι και δυσκολος τρομαρα του! Ολοκληρη νεράιδα εδω ....πφ τι να πω;;)

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Eνα θα δώσει και στις δυο μας?
πως τα μετράς έτσι...

να σ' πω, γιατί φιλιέστε?

Νερένια είπε...

ρε παιδι μου

τοσο καιρο στο ταμειο τον ειχαμε εχει μαζεψει φιλι και αγκαλια καργα ...


και τοσα καλα λογια ειπα... να τον εχουν εδω οι πελάτισσες να τον κυνηγουν!

Και τι ζητησα;;;; ενα φιλι...

Τον παλιοτσιγκουνη!


Οχι ρε ! εγω ενα θελω για μενα!!!

Εσενα αλλο!

Είπαμε μη πιασουμε και κορέους!!

Οργανωθείτε ρε παιδιααααα!!!!

Ανταίος είπε...

Φίλες και Φίλοι...
Βλέπετε όλοι την πίεση που υφίσταμαι...
Ως εκ τούτου και επειδή δεν θέλω αν μείνω άνευ Αντιδίου...
θα υποκύψω στις (αντισυναδελφικές)απαιτήσεις της κυρίας Νερένιας!!!!

Τσάκω το βρε...σμουακκκκ

ΥΓ:Αλλά Αστραλία θα πάω!!!χιχιχι

Νερένια είπε...

Σιγα μη σε βιασαμε κιολας....


πες τωρα πόσο ωραιο ηταν!!!



χαχαχαχαχαχαχα

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Νερένια, αντελήφθην!

Σταυραητέ μου,

αποσύρομαι ευγενικά μην ενοχλώ!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Φιλί μετά το ψάρι?
α, παπα!

Νερένια είπε...

Ποιός ειναι το ψάρι;

Ανταίος είπε...

Κάτσε να δώσω κι ένα φιλί στο ζουζουνάκι ,που άνοιξε την πόρτα και το έπιασε βήχας και θα σε φτιάξω εσένα!!!

Βρε ζουζουνίτσα,κατέβα λίγο...είσαι και αψηλή εσύ χαχαχαχα
σμουακκκκκκ

Ανταίος είπε...

Νερένια αν σου πω πως δεν κατάλαβα;;;;
Δεν γυρνάς και στο άλλο μάγουλο;;;αχαχαχαχα

Νερένια είπε...

ρε ποιος ειναι το ψαρι;;;;;;;;;;;;;

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

πσαρι δεν είναι κανείς.
ποιός τόφαγε ρώτα!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Σταυραητέ, γιατί φιλιόμαστε?
είχαμεν λόγοι?

Νερένια είπε...

Όχι ευχαριστω...

το ψάρι βλεπεις....


άλλη φορα!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Δεν αφήνετε τα σάλια, μες τ' απομεσήμερο...

για να οργανωθείτε για την βραδυά ποίησης

Νερένια είπε...

Κυρα και αρχόντισσα σου ειπα να μαζεψεις κουλπες και μουλπες!!!

να ξερομεν το ποτε !!!!!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Mμμμ, γενικό προσκλητήριο πρέπει να βαρέσω
τι έγινε ο ψάρης?

μαχαιρης είπε...

TOK TOK....[χωρις να ανοιξω την πορτα]
ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΣΑ;;;
Καλα...Καφενειο να γραφει απ εξω ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ εχετε ξαναδει;;;
Τι ειναι εδω;;;
Μοναστηρι ειναι;;;
Φευγω και θα ξαναρθω αργοτερα...

Ελευθερία είπε...

Ημουνα σιγουρη οτι θα σου την επεφτε η πιο άκυρη !!!!!

Ετσι παν' αυτα κυρ Ανταιε !!!!

Ανταίος είπε...

Cafe is open!!
Απλά ξέχασα να ανάψω τα φώτα!!!!!
Μη με ακούσει και η άλλη....χαχαχα

Ανταίος είπε...

Ελευθερία ,μη προτρέχεις μικρό σκαθαροζούμι γιατί έχει και συνέχεια,
στην οποία θα "μεγαλουργήσω"!!!!

Ελευθερία είπε...

Α! μπα !!!

Στην επεσε καμια τυφλή, κουτση και με γυαλινο μάτι ;;;

Αντε να δω !!!

μαχαιρης είπε...

ΑΝΤΑΙΕ
Πες οτι θες, αλλα μην μου πεις οτι της εγραψες σημειωμα...
Αποφυγε το βρε παιδι μου...Δεν σε θελει...

Ελευθερία είπε...

Μαχαιρη ειμαι σιγουρη πως πάλι καποιο πιτσιρικι θα δωροδόκησε για το γραμματακι αν εστειλε !!!!

Χα χα χα χα χα!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Σταυραητέ μου, μας την λένε και τα 17άρια τώρα? Να ξεφωνήξω?

Εχουν άποψη ρε π@@@ μου τα 17άρια ?

Τζήζες φύλαγε!!!


Μαρή μικρή εσύ, κάτσε καλά, μην βρεθείς πηδηγμένο απο κανα Σταυραητό και κλαίς μετά !!

Ελευθερία είπε...

Φτου σου μωρη προδότρα που τον υποστηριζεις !!!!

Και ναι έχω άποψη !!!!

Και όχι δεν θα πηδηχτω από κανενα σταυραητό (φτου φτου!!)..


Προσεχω τον εαυτό μου !!!

Ελευθερία είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Δεν θα υποστηρίξω ποτε γυναίκα !!! χα χα χα!!!!
Μην πτύεται, μόλις μπανιαρίστηκα!
|

Ανταίος είπε...

μαχαιρη όχι δεν χρειάστηκε φίλε...ήταν τόσο βαρεμένη από μόνη της βλέπεις!!!αχαχα
καλημέραααα

Ανταίος είπε...

Ελευθερία-Ούτε πιτσιρίκια πληρώνω ούτε τίποτα...
Απλά ,μικρές δωρεές για συγκεκριμένες διευκολύνσεις!!!!αχαχαα

Ανταίος είπε...

Τι έγινε ρε παιδιά;;;
Πήδηξα πήδηξα;;;;;αχαχα
Καλημέρεεεεες!!!!