28.8.10

Ζητείται κοπέλα...

Ζητείται κοπέλα λοιπόν .....



Η ιστορία που θα σας πω έγινε αιτία να την θυμηθώ η Κουλάρα, με ανάλογο σχόλιο που έκανε στην Κυρία Ντρουσίλα  μας!

      Λοιπόν που λέτε πελάτες μου, θα έχετε φάει τώρα και μαζί με τον καφέ πάει μια ιστορία, εκεί κάπου το '90 , ήμουν και γω φοιτήτρια. 
Ρε τα άτιμα τα χρόνια ! Πως περνάνε έτσι;;;;; Άσχετο!
      Δούλευα, βεβαίως βεβαίως, στην οικογενειακή επιχείρηση, έκανα και κάτι ιδιαίτερα στους πρωτοετείς, αλλά δεν έπαιρνα από φιλότιμο χρήματα, αν μου έδιναν, όποτε είχαν, αν και τώρα που το σκέφτομαι , με είχαν βρει ψυχοπονιάρα οι άτιμοι!!! 
Επειδή το χαρτζιλίκι δεν έφτανε, έψαχνα να βρω μια δουλειά, που να με βολεύει, να είναι μαύρη και άραχνη, να μπορώ να πάω διακοπές το καλοκαίρι, να μπορώ να εχω τα Σαββατοκύριακα κενά αν το χρειαζόμουν, γενικά όπως καταλαβαίνετε δε ζητούσα και πολλά.
Το ξέρω είμαι ολιγαρκής!
Με τα πολλά, βρήκα την πολυπόθητη δουλειά!
Θα είχα ένα παιδάκι, λέει , να το προετοιμάζω για το σχολείο.
Ένα αγοράκι της Πέμπτης δημοτικού.
Σούπερ!!! σκέφτηκα , δύο το πολύ τρεις ώρες τη μέρα, καλοκαίρι off, Χριστουγεννοπάσχα χαλαρά, σαββατοκύριακα άψογα.
Τα βρήκαμε και με την πληρωμή, πολύ παραπάνω από όσα πίστευα ότι θα πάρω, έριξα ένα μπινελίκι στους φροντιστές που βγάζουν τόσο χρήμα και σκεφτόμουν μη και τη συνέχιζα αυτή τη δουλειά! 
            Ντύνομαι, που λέτε η καλή σας, παίρνω και το δασκαλίστικο ύφος τρομάρα μου και πάω.
Είχαμε πει να πηγαίνω στις 6 το απόγευμα, οπότε και θα είχε τελειώσει το παιδάκι τις υπόλοιπες υποχρεώσεις του, αγγλικά - γαλλικά - πιάνο, λέμε τώρα και θα κάναμε τα μαθήματα της επομένης.
Βλέπω ένα πιτσιρίκι, μισή οκά, ούτε για Γ΄δημοτικού δεν το έκανα, να με περιμένει , ήσυχα ήσυχα στο δωμάτιο του.
Η οικογένεια είχε άλλα τρία κουτσούβελα, μικρότερα, όπου στο σπίτι γινόταν ο κακός χαμός!!
Δε δίνω σημασία, τι με ένοιαζε; Εγώ θα έκανα το μάθημα μου και θα έφευγα.
    Ξεκινάω λοιπόν, για πες μου Θανασάκη που έχετε φτάσει σε αυτό το μάθημα;;;;

Ακούσατε απάντηση;;;; Ούτε και γω.... 
Το παιδί, παρατημένο στην τύχη του, όχι δεν ήξερε που ήταν, όχι σε ένα αλλά σε όλα τα μαθήματα, δεν ήξερε καν τον τρόπο να κάνει τα μαθήματά του!

Ωχ! σκέφτηκα, να τος ο λάκκος κάτσε να δούμε που είναι και η φάβα!
Τέλος πάντων, την πρώτη μέρα, είπαμε γενικότητες και απαίτησα την επόμενη να έχει σημειωμένα τα μαθήματα....
Έκατσα σχεδόν τρεις ώρες και όταν έφυγα, είχα ένα κεφάλι καζάνι, από τη φασαρία.
Πάω την άλλη μέρα , με περίμενε χαρούμενος ο Θανασάκης με σημειωμένα ότι είχα ζητήσει.
Ξεκινήσαμε λοιπόν , στον μήνα πάνω, είχαμε καλύψει τα κενά, το παιδί ήταν πανέξυπνο λίγη προσοχή ήθελε, και του μάθαινα τον τρόπο να διαβαζει, ώστε όταν θα πήγαινα εγώ να ήταν σχεδόν έτοιμος.
Να τον τσέκαρα και να ασχολούμασταν με απορίες και κενά που τυχόν υπήρχαν.
Η φασαρία δε, φασαρία! Τι είχα παρακαλέσει , τι είχα εξηγήσει ότι τα γέλια αποσπούν την προσοχή, από το κακόμοιρο που δεν παίζει αλλά διαβάζει, όσο άκουσαν εσάς άκουσαν και μένα!
Στο δίμηνο ο Θανασάκης πετούσε! Ήταν σχεδόν έτοιμος!
Έτσι και γω θα καθόμουν λιγότερο, αλλά η ώρα που θα καθόμουν θα απέδιδε περισσότερο.
Ένα απόγευμα, ανοίγει η πόρτα του δωματίου και μπαίνει ο μπαμπάς.

"Κοπελιά;;"
"Με λένε Νερένια!"
"Ωχ! καλά.Λοιπόν τελειώνεις;;"
"Σε πέντε δέκα λεπτά." του λέω αλλά έχω αρχίσει και φορτώνω.
"Ωραία, έλα γιατί θέλω να μου σιδερώσεις το πουκάμισο!" μου λέει.
Κάγκελο εγώ....
"Επειδή η γυναίκα μου, δεν προλαβαίνει θα σιδερώνεις εσύ! Είχαμε πει τρεις ώρες και δεν τις κάθεσαι! Ε! να τις κάτσεις!" μου λέει χαλαρά και μάγκικα...και καλά με τον παρά μου γ@μώ και την κυρά μου!!

"Άκου να σου πω ρε! Εγώ τα δικά μου τα δίνω να μου τα σιδερώνει η αδερφή μου γιατί το σιχαίνομαι το σίδερο! Και πληρώνομαι με την ώρα , άρα την ώρα μου  την διαθέτω όπως θέλω εγώ. Να μην έκανες κουνέλα να προλάβαινε! Γειά σου ρε Θανάση! Και συνέχισε όπως είπαμε!!"

Ακόμα με περιμένουν!!!!

23 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Δουλάρα ήθελε ο τύπος!
Και σιγά-σιγά θα μαγείρευες κανένα φαγητό!
Δεν παίζατε κανένα σταυρόλεξο με τον Θανασάκη να τρώγες και την ώρα σου κανονικά?

Ασε απο τέτοια φορτωμένη!

Νερένια είπε...

ρε ζουζου όπως μας τα λες ... θα με κρατουσε μέχρι ο Θανασακης να πάει 14-15 να του κάνω και άλλου ειδους μαθηματα....



χαχαχαχαχαχ

Νερένια είπε...

Βρε ...που είστε;;;;;;

Ελευθερία είπε...

Παρούσα !!!!

Ελευθερία είπε...

Είναι κανεις εδώ ;;;;;

Coula είπε...

Φρικη σου λεω!!!

Εδω δεν σιδερωνουμε τα δικα μας, θα σενιαρουμε το μπαρμπα!

ωπα ρε μεγαλε; κατουρα και λίγο!

:)))))

Ελευθερία είπε...

Μπορει να μου εξηγησει κανεις εμενα τη δολια Ελληνιδα τι σημαινει το κατουρα κ λιγο ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Νερένια είπε...

Έτσι κουλα ...έτσι και γιουβετσι!!


Ελευθερια μου ...αγνο μου παιδι ... νυφαδια μου....


σε τι άλλο το χρησιμοποιεί το εργαλειο εκτος του κατουρήματος;;;;;

να σκέφτεται ;;; όοοοοχιιιι!!!! άρα;;;;

Ε! Ας αρχίσει να κατουράει...


χαχαχαχαχα

Ελευθερία είπε...

Εεεε...

Δεν είναι αστείο !!

Νερένια είπε...

Ε ειναι


και λέγεται σαρκασμός...


Δηλαδη κοιτα το σκηνικό....


Ερχεται ο τυπος ο πολλά βαρυ και όχι ...και στο παιζει μάγκας αλλά ειναι δάγκας .... και καλά ο μιστερ "κάντε στην άκρη να περάσει ο μαμιας"
εσύ αντι να του πεις μαζεψε τη μαγκια ή κατι άλλο...

του λες


Ωπα ρε μεγαλε ... κατούρα και λίγο!!

Ειρωνικο.... καταλαβες μικρό μου;;;;

Ανταίος είπε...

Ελευθερία εσύ άμα θες πιάσε να τα σιδερώσεις...ωχουυυυυυυυ!!!!

Ελευθερία είπε...

Κατάλαβα αλλά .....

:-/

Ελευθερία είπε...

Ανταίε μην αρχίσουμε τα σορόπια πάλι .... !!!!

Ανταίος είπε...

Είμαι σε κρίσιμη ηλικία και προσέχω το ζάχαρό μου ευχαριστώ!!!!

Ελευθερία είπε...

Σωστά παππού Ανταίε...

Το είχα ξεχάσει !!

:- ) ) )

Coula είπε...

@Ελευθερία
κατάλαβες ή να στο ζωγραφισω;
Είναι σαρκασμός και μάλιστα με εμπάθεια προς όποιους το παίζουν "γαμάω και δέρνω"



@Νερένια
έδωσες άπαιχτη εξήγηση...

Sorry για τις κακές κουβέντες, πάω ευθύς αμέσως να βάλω πιπέρι στο στόμα μου!

:)))

Καληνύχτα σας

Ντρουσίλα είπε...

Πάλι καλά που πρόλαβε κι έμαθε πέντε πραγματάκια ο Θανασάκης...
Ελπίζω μαγαλώνοντας, να μην επιδόθηκε κι ο ίδιος στην... κονικλοτροφία!... :)))

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Στη Ντρουσίλα χθες γέλασα πολύ αλλά το σχόλιο κάπου παράπεσε, το άτιμο!

Οσο για τον μάγκα με το τρίκυκλο φαντάζομαι σε τι κοσμάρα ζούσε...
Δεν τον χαρακτηρίζω γιατί θα με πείτε προστυχόγρια!

Ντρουσίλα είπε...

Γιαγιά-Αντιγόνη,

Μού ήρθε ένα ωραιότατο σχόλιό σου για την αμέσως προηγούμενη δημοσίευσή μου, αλλά όχι για την αγγελία!... :((
Ο... Γούγλης κάνει νούμερα!!!

Coffeemug είπε...

Ψέματα! δεν είναι δυνατόν!
Σκέψου και σε τί υπόληψη είχε τη γυναίκα του!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Καταρχήν καλησπέρα και σε βάζω και στις φαβορίτες μου γιατί μου άρεσε που σε διάβασα και την ώρα μου τη διαθέτω όπως εγώ θέλω εντάξει; :p
Στο δια ταύτα...δεν εκπλήσσομαι.Πολλά έξυπνα παιδιά με όλα τα φόντα, χαντακώνονται από ανεύθυνους γονείς που αμολάνε τα παιδιά αβέρτα νομίζοντας ότι πρόκειται για cd του Φοίβου.Στην Ελλάδα ειδικά, την νοοτροπία "με τον παρά μου" την έχουμε αλλά σε λίγο που δεν θα' χουμε παρά, να δω τί θα λέμε.Ευτυχώς που υπάρχουν δάσκαλοι που μπορούν εως ένα σημαντικό βαθμό να αντικαθιστούν τον γονιό και δυστυχώς που δεν μπορει να γίνει και το αντίθετο ειδικά όταν μιλάμε για ψευτοηθικούς βλάχουρες!
Καλώς σε βρήκα!!

oneiremata είπε...

χαχαχαχα άκου θράσος...

πολύ-πολύ όμορφο blog, το καταχάρηκα που του έριξα πολλές-πολλές ερευνητικές ματιές!!!!!

καλησπέρα σου, χαρούμενη Κυριακή :-))))))

Νερένια είπε...

@Κυρα Μάγισσα ....

σε ευχαριστώ ... αν και το μπλογκ σου ειναι απαιχτο!!!!!


καλώς μας ήρθες..........



@Ονειρεματα....

Ελπίζω να σου κρατήσαμε καλή παρέα!!!!


Φιλιά και στις δύο νέες πελάτισσες μας!!!