16.8.10

Έχετε ζώα;;;

Εγώ στην οικογένειά μου έχω αρκετά,προεξάρχοντος φυσικά εμού του ιδίου!!!!
Παρόλα αυτά και παρ'όλες τις φιλότιμες και άοκνες προσπάθειές μου,
τη παράσταση κλέβει πάντα ο.....Μπούμπης (ή Αλώπηξ)!!!!!
 Το παρακάτω ποιηματάκι γράφτηκε για αυτό το μικρό  πλασματάκι των 3,5 κιλών,
που μας χαρίζει αγάπη και κέφι, και μας κοιτάει συνέχεια με αγάπη μέσα στα μάτια.



Ο Μπούμπης

'Εχω ενα σκυλάκι
πού'ναι τόσο δα,
κι έχει ενα μουτράκι
σα μια ζωγραφιά.

Μπούμπη το φωνάζω
κι είναι ζωηρό,
αν το χάσω Θέ μου
ίδιο δε θα βρώ!

 
Είναι παιχνιδιάρης
και φύλακας σωστός,
μα είναι και κατρούλος
κ α τα πλη κτι κός!
 
 

19 σχόλια:

Δραπέτης είπε...

Κούκλος είναι!

Ανταίος είπε...

Είναι πανάθεμά τον είναι...χαχαχα

μαχαιρης είπε...

Ακαταμαχητος βεβαια και ο σκυλακος
σου...
Αλλα πολυ...ασπρος βρε παιδι μου...
Εκτυφλωτικος...
Η δικη μου μποξερολυκοσκυλινα....
ειναιν βεβαια ...καταμαυρη....και
μεγαλυτερη αλλα το ιδιο..σεξυ...

zoyzoy είπε...

Κουκλί είναι καλέ!
Ασε με τα ζώα πονεμένη ιστορία!
Αυτή τη στιγμή έχω 10γάτες και κάτι νεογέννητα που δεν τα'χω δεί ακόμα!
σύν μια σκυλίτσα!

Τουλάχιστον τ'αρέσει το μπάνιο?

Ανταίος είπε...

Τρελαίνεται για μπάνιο αλλά φέτος, με όλα τα προβλήματα έμπλεξε ο κακομοίρης.
Του είπα βέβαια να πάρει λεωφορείο και να πάει μόνος του αλλά δεν θέλει....αχαχαχα

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

έχομε,έχουμε,δεν θέλουμε άλλα.χαχαχαχα.3 σκυλάκια.η μαμά Φοίβη,η κόρη Παρούλα(γεννήθηκαν Παρασκευή)και ο γιός Χαρούλης(γιατί δεν ανέπνεε όταν γεννήθηκε και μας έδωσε χαρα όταν πήρε ανάσα).είναι τα μωρά μας μιας και τα παιδιά μας μεγάλωσαν.έχουμε τέτοια συννενόηση που μόλις βάλουμε μαγιό τρέχουν στο αυτοκίνητο πρώτα.φιλιά.

Ανταίος είπε...

Για μπαμπά δεν άκουσα κουβέντα...τον έφαγε η Φοίβη!!!!χαχαχαχα

Ελευθερία είπε...

Καλέ και εγώ τέτοιο θα έπαιρνα....
Αλλά ήρθε στο δρόμο μου η Πένυ!!!

Το παιδάκι μου το γλυκό...
Είμαιμια περήφανη σκυλομάνα !!!!

Ανταίος είπε...

Χμ!!Αναρωτιέμαι αν η Πένυ το σκέφτηκε καλά...χιχιχιχι

Ελευθερία είπε...

Δεν νομίζω να το σκέφτηκε και τόσο καλά !!!!.......

Αλλά την αγαπώ ...

koulpa είπε...

xaxaxa τι παιδί είναι αυτόοοο;;; :)):
είχε ένα ίδιο ένας φίλος μου.. γλυκήτατο.. :):)
εμείς έχουμε διάφορα κατά καιρούς.. σκυλάκια γατάκια κότες πάπιες χίνες κουνέλια.. μέχρι και κατσίκα κάποια περίοδο.. :):)
καληνύχτούδια :):)

Ανταίος είπε...

Φίλε koulpa,ήταν δωρεάν η είσοδος ή είχατε εισιτήριο στο ζωολογικό κήπο!!!αχαχαχα

μαχαιρης είπε...

Ρε συ Ανταιε...
Ενας τοσο ευαισθητος και ποιητικος τυπος...Και φιλοζωος κι ολας...
Μ αυτο το εικονακι με τον βλοσυρο,
αξυριστο και ακουρευτο Ρωμαιο...
Ταιριαζει;;;
Πλακα κανω...

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Tαιριάζει, ταιριάζει.

Ασε κάτω τον αξύριστο Ρωμαίο, μην φάμε τα μουστάκια μας, κυρ μαχαίρη! α!

βρήκα κι εγώ κάτι να μ' αρέσει και πέσατε να το φάτε!!!!

Ανταίος είπε...

Δεν σου κρύβω φίλε μαχαίρη πως σκεφτόμουν από βδομάδα να ξυριστώ και να βάλω ρουζ στα μάγουλα!!!!!!!
Αλλά αφού η Ζουζούνα μου είναι κάθετη σε αυτό,μάλλον θα αργήσετε να το δείτε....αχαχαχα

ΥΓ:Βρε ζουζουνάκι,σαν τη φωνή από το υπερπέραν έγινες!!!χιχιχιχι
Καλημέρεεεες..

μαχαιρης είπε...

Kαλα...
Το τυπικο ελληνικο ζευγαρι...
Η Κυρια με την εκλεπτυσμενη και προσεγμενη εμφανιση και τα γλυκα και ο μπρουταλ σωματαρας με την πανοπλια και τις ματαρες..
Σε ποια ταινια το ειδατε αυτο...
Ασε ρε Ζουζου τον ανθρωπο να ξυριστει μ αυτη τη ζεστη....

Ανώνυμος είπε...

Έχω τον δίδυμό του, μόνο που είναι πιο μεγαλόσωμος κοντά 8-9 κιλά. Μα είναι ολόιδιος. Ακόμα και το βερικοκί χρώμα στη πλάτη του, που το απέκτησε μετά το κούρεμα. Κι ο δικός μου δεν πήγε διακοπές, διότι η μητέρα μου δεν ήθελε να τον κρατήσει, επειδή πηδούσε απ' τη μάντρα και γινόταν μπουχός. Αν τον έχανε θα γινόταν το έλα να δεις, οπότε τρώει τη ζέστη μαζί μας! Είναι η λατρεία μας, παρόλο που δεν τον μεγάλωσα εγώ, τον πήρα απ' τη Φιλοζωϊκή πριν 6 μήνες και έχουμε δεθεί τόσο, που γκρεμίζει πόρτες άμα φύγουμε!! Τέρας!!!

Νερένια είπε...

Κουκλι το πατσαβουρακι αχαχα


θα ποσταρω και γω τον κρονο μου να φοβηθείτε ούλοι ....

χαχαχαχα

Ελενη Τ είπε...

Αχου τι γλυκοοοοοο....ετσι κατασπρη ειναι και η δικια μου (γκριφον-κανις)...εγινε 10 χρονων αλλα ακομα τρεχει σαν παλαβο...την εχουμε απο μωρακι...ειναι σαν παιδι μας....ψυχουλες....
http://i33.tinypic.com/24c5o5e.jpg