30.8.10

Ωρε!!!! ξαδερφοκουμπάρεεεεεεεεεε!!!!! (Μέρος β')






Μπήκαμε στα αυτοκίνητα που λέτε, ντυμένοι με την τελευταία λέξη τσι μοδός , μη μας πούνε και βλάχους, εγώ όχι και τόσο σεμνή, μπας και αλλάξει γνώμη ο κουμπάρος και τη γλιτώσω, και άντε φεύγουμε! 
Παίρνουμε κάτι γλυκά στο δρόμο, κάτι οι δίπλες της μαμάς, κάτι έτοιμα τα ευρώπουλα που θα ασημώναμε το παιδί, μη μας πούνε και γιούφτους και μέσα στην τρελή χαρά πάμε όλοι , πάμε όλοι σε μια παραλίαααααα, ουπς λάθος κομμάτι, πάμε όλοι να γνωρίσουμε το παιδί και την κυρά.
Φτάσαμε κάποτε, σε ένα κατσικοχώρι, πάνω από τριάντα χρόνια στη περιοχή, δεν το είχα ματακούσει λέμε!
Βρήκαμε το σπίτι με τα χίλια ζόρια, βλέπεις ο δήμος δεν είχε βάλει ταμπέλες με οδούς και αριθμούς, αφήσαμε τα αυτοκίνητα στην πλατεία, διότι δεν χωρούσαν εκει που έμενε ο κουμπάρος. 
      "Έλα ρε θείε, ούτε ένα τσιγάρο δρόμος δεν είναι! " είχε πει ο κουμπάρος. Αλλά ξέχασε να μας πει την μάρκα! Διότι υπάρχουν και τα στριφτά μάγκα μου, που σβήνουν συνεχώς και κάνεις μια μέρα να καπνίσεις ένα!
Εγώ πάνω στο δεκάποντο, είδα το Χριστό, πριν να γίνει το μυστήριο. Άσε που σακάτεψα τα τακούνια και ήταν άχρηστα τα παπούτσια!
Η μάνα μου να με ψέλνει! 
   "Δε σου είπα να μη ντυθείς έτσι;;;; Καλά να πάθεις! Για κουμπαριά πας! Όχι να χορέψεις το: "Έλα στον παππού σε σκυλομάγαζο!"  τι το ήθελες το τακούνι στο χωριό; Ε;;;"
   "Καταρχήν, μάνα, εγώ δεν πάω σε σκυλομάγαζα, μόνο σε μεγάλες πίστες! Και πως να πάω;; Νονά θα γίνω; Να με δει το παιδί και να μη μου ξαναμιλήσει;;; Έχουμε και ένα όνομα! Ωχουυυυ! Και μη μου κολλάς πολύ, γιατί σε παρατάω και πας αγκαζέ με τον μπαμπά, που είναι ένα χιλιόμετρο μπροστά! Κατάλαβες;"

    Τι να κάνει η καψερή! Κατάλαβε και φτάσαμε αγκομαχώντας  , σαν άλλες ταχείες. Εγώ ιδρωμένη , γαμώτο θα χαλάσει το μακιγιαζ! Η μάνα μου, να βρίζει..."άμα ξανάρθω τρύπα μου τη μύτη".... και σε αυτό το καταπληκτικό και ευτυχισμένο οικογενειακό περιβάλλον, μας περίμενε ο κουμπάρος στην αυλή!!!!


    "Είδες;;; το βρήκατε εύκολα;;;; Καλώς μας ήρθατε!"
"Ρε μαμά, που είναι η κυρά;;; Δεν έπρεπε να μας προϋπαντήσει;"
"Που να ξέρω παιδί μου; Άλλα έθιμα μάλλον!"
"Για να δούμε!!!!!"
Έπεσαν τα σχετικά φιλιά, τρις σταυρωτά, σαν αρχιμανδρίτης ένιωσα και με απορία και με μάτια βουρκωμέναααααα, ουπς πάλι άλλο τραγούδι, μπήκαμε στο σπίτι να συναντήσουμε τη φαμίλια!






(Επειδή μου βγαίνει μεγάλο και θέλω να σας δώσω πλήρη περιγραφή ... το ξανακόβω...για παραγγείλτε και τίποτα .... στέγνωσε ο στόμας μου να λέω... άντε να πάρω κάνα φιλάκι... καμιά αγκαλιά να βρω το κουράγιο να συνεχίσω!!!! Ελευθερία... πάρε παραγγελίες λέω!!!)




2 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Ελα πορτοκαλάδες μπυράλ!!!

Σήριαλ το κατάντησες παιδάκι μου!
Βγόδονε να τελειώνουμε....

Νερένια είπε...

τι να κάνω;;;;;;;;;;;;;;;


να σας τα πω με κάθε λεπτομέρεια!!!


χαχαχα