7.8.10

Ριμάδα μνήμη!!!




Πάει το έχασα το πορτοφόλι…
Όταν ακούω «πού» ζαβλακώνομαι, μου γυρίζει ο μάτης..
Αν ήξερα βρε θα το είχα χάσει????
Βγήκαν τσάντες, νεσεσέρ, έπεσα στα τέσσερα ψάχνοντας
κάτω από το κρεβάτι….στα άπλυτα χώθηκα, δεν άφησα συρτάρι
τσέπη, ένα σπίτι λίγο πριν την ματακόμιση!
-Τι είχες πια μέσα?
-Την ταυτότητα, 4 ευρώ από ρέστα και ραβασάκια…
-Τιιιι ..ραβασάκια????
-Δεν κατάλαβα! Πρέπει να δώσω ραπόρτο??
δεν σηκώνω κουμάντα, έχω και εγώ τα μυστικά μου!
Θυμάμαι πολύ καλά πως το είχα σπίτι …
Τα όργανα στο τμήμα μου είπαν να περιμένω δυο μήνους
για την έκδοση ταυτότητας. Σκασίλα μου! Αλλα με νοιάζουν!!
Ένα περίπου μήνα ψαχούλευα την κατάψυξη να βρω το κάτι τις
να μαγειρέψω στα καμάρια μου, καθότι ανεπρόκοπη, βλέπω στο βάθος
κάτι να κοκκινίζει τυλιγμένο στο σακουλάκι δίπλα στην μπριζόλα.
Νάτο!!! Το βρήκα!!!!
Στην απόψυξη γρήγορα!!!

Και μη μου πεις πως δεν κάνεις γκάφες…δεν θα σε πιστέψω!!
Ομολόγα τις!!!!

22 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

ουουουου!!!γκάφες;πολλές.μην ανησυχείς,όλοι κάνουμε.

koulpa είπε...

xaxaxxa άμα παίζεις όλα παίζονται.. με το πορτοφόλι και τα κλειδιά είμαι πολύ προσεκτικός.. μια φορά το είχα χάσει για αρκετούς μήνες.. είχε έλθει η γιαγιά μου να μήνει για το χειμώνα μαζί μας.. όταν έφυγε ξεμοντάρισα το κρεβάτι της και το βρήκα ανάμεσα στα ξύλα.. φαίνεται μου είχε πέσει όταν το μοντάριζα.. :):)
την καληνύχτα μου :):)

Φυσικένια είπε...

Αααααααααααααααααααααααα!!!

Τώρα ησύχασα!!!

Καλέ, δεν είμαι μόνη μου στον αβέβαιο τούτου κόσμο!!!

Θα μου πει κάποιος πού είναι το καινούργιο μου μαγιό και η αριστερή μου σαγινάρα????

χαχαχα

Ντρουσίλα είπε...

Υποτίθεται (και μάλλον έτσι είναι) ότι έχω καλή μνήμη.
Το πρόβλημά μου είναι η αφηρημάδα, με ιδιαίτερη αδυναμία στα γυαλιά (στραβομάρας): στο μπάνιο, αγκαλιά με το αφρόλουτρο, στο καλαθάκι με τα άπλυτα, στο ψυγείο... με κορυφαίο, το πλυντήριο! (Βγήκαν θεόστραβα τα έρμα, μέσα από ένα μανίκι!) Δεν ξέρω πώς γλύτωσαν, τα... μερεμέτησε ο οπτικός αλλά πάντως, το ελαττωματάκι τους το 'χουν, έκτοτε!...

Φιλιά! :)

Νερένια είπε...

Αντιγόνη μου .... αχ αντιγόνη μου ...

η μεγαλύτρη γκάφα της ζωης μου ...
Ειμαι παραλία με το μεγάλο μου γιο και τη μητερα μου ... πολύ πίεση γιατι ήταν και αυτος μικρός και γω ακόμη πιο μικρη ... ξαπλώνω να κάνω ηλιοθεραπία και η μαμα προσεχει το εγγονι ...καποια στιγμή εκεινη βαριεται και εγω εχω κλείσει τα μάτια μου και ψιλοκοιμαμαι .... θυμαμαι ένα "να προσεχεις...." εγω μουκάνησα μμμμ.... και μετα από 10 λεπτα ανοιγω τα ματια μου έντρομη ... τι να προσεχω ;;; εμενα το μωρο;;;

Κοιταζω απο δω και κει πουθενα το μωρο.... πανικος κι ανταρα ....

την παιρνω τηλέφωνο...

"Που ναι ρε μανα το παιδιιιιιιι;;;;"
"Μαζί μου" , μου λέει!

και τότε τι σκατα να προσεχω;;;;

"Μη καεις ! Μη καεις!!!!!"

Και μου λες εσυ τωρα .....

Ανταίος είπε...

Πάντως τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα!!
Εγώ θα ανησυχούσα αν μετά που το βρήκες, το έκανες απόψυξη και το τηγάνιζες!!!χαχαχαχ
Καλημέρα, καλή Κυριακή σε όλους...

zoyzoy είπε...

Ευτυχώς διατηρήθηκε "φρέσκο" της στιγμής που λένε!
Αμα ξεφύγουμε λίγο άστα να πάνε!
τι να σου κάνει με τόσες έννοιες το έρμο??

Καλημέρα με φιλιά θαλασσινά!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα!!!!
Από τα νιάτα μου, ζαβή ήμουνα!
Στο μυαλό μου όλα ανάκατα και οι σκέψεις στην επόμενη κίνηση, έτσι έχανα τον μπούσουλα..

Πέντε λεπτά χρειάστηκα σήμερα στην κουζίνα να θυμηθώ να φτιάξω καφέ.
Χειροτερεύω και πάω...

meril είπε...

Xάνω μια φορά την τάπα απ' το νεροχύτη
βρε πού είναι... πού είναι...
άφαντη η τάπα
Και μια ωραία μέρα που έβγαλα ένα χταπόδι από την κατάψυξη τη βρήκα ανάμεσα στα πλοκάμια του
...............................

Φυσικένια είπε...

Μμμμμ... Καλημέρα!!!

Εγώ πάντως κιλά εξακολουθώ να χάνω. Μετρήστε τα 7! Και έπεται συνέχεια!!!

χαχαχα

Άντε καλέ τάπα στα πλοκάμια του χταποδιού! Δεν το πιστεύω! Να ήτανε κανένα κουταλάκι του γλυκού, μάλιστα!!!

Εμ... με κείνο το αποφρακτικό μύτης που ζήτησα στην προηγούμενη ανάρτηση, τι έγινε; Ο ΑΕΤΟΣ λέει δεν αναλαμβάνει... λεπτοδουλειές!!!!

χαχαχα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Φυσικένια δοκίμασε,
την ΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ Α.Ε, ίσως έχουν σωλήνες με λεπτή διάμετρο!

Φυσικένια είπε...

Έρχονται κι επαρχία;
Και πόσο λεπτή διάμετρο έχουν δηλαδή; Πρόκειται για τριχοειδείς σωλήνες;

Γ...μώ τη διαστροφή μου!
χα χα χα

Νερένια είπε...

χαχαχαχα κορίτσια μου εχετε θεμαααα....


για καθηστε γιατι πάω για μπανακι λέμε .....


μαγε ...κατα το ήμισυ γκάφα ... μπερδευτηκαν απλά οι βεντουζες!!!!!!

και μαγε .... κάνε και καμια δουλεια!!!

meril είπε...

Τι δεν πιστεύεις;
Αλλά το ωραίο είναι που την ξανάχασα
και παραμένω απαθέστατη
μιας και είμαι σίγουρη πως κάποια στιγμή του παρόντος αιώνος θα φανερωθεί
πού θα πάει;

Νερένια είπε...

Δεν ειπα οτι δεν πιστευω....εναν καφεεεεεεεε στον μεριλ .....

απλά είπα το χταποδι με βεντουζα βεντουζωσε τη βεντουζα.....
(πάρε καινουριες να εχεις να χανεις)

Κια με τοση βεντουζα ....μονο ο Γκουσγκούνης λείπει!!! :ΡΡ

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Φυσικένια, χρησιμοποιούνται σωληνάκια phμετρίας!

meril είπε...

Στη μεριλ
(αλλαγή φύλου; τώρα πια; δεν το κάνω κέφι...)
και σκέτο παρακαλώ!

Φυσικένια είπε...

Μπρε γιαβρίμ' νερένια! Εγώ είπα δεν το πιστεύω για την τάπα!!

Έλα, την τραβήξαμε, άδειασε η πισίνα... πάτο πιάσαμε!!! χαχα

Αντιγόνη, ποια, αυτά που βάζουν στην πεπτική οδό για να μετρήσουν το ph???
Μμμμ... αυτά καλά μου φαίνονται!...?

Αλλά... φαντάσου, βρήκα προχτές σε μία θήκη του πορτοφολιού μου ένα κουτάκι ph-μετρικό χαρτί!!! Απ' το εργαστήριο του σχολείου προφανώς!!! Πώς βρέθηκε εκεί δεν κατέχω!! χα χα

Αχ... με τη χημεία καλύτερα να μη με μπερδεύεις και πολύ γιατί με την αφηρημάδα που με δέρνει είμαι ικανή να ρίξω βιτριόλι στο φαγητό! χαχαχα

Πυκνό διάλυμα βέβαια! Να βράσει το νερό αμέσως!!! χαχαχα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δεν κατάλαβα γιατί αφού το απόψυξες γιατί δεν το μαγειρέψεις.
Δεν μπορείς να φανταστείς "Portofoglio ala Greca Me Nevra!!
Eίναι μούρλια. Ιδίως αν έχει γέμιση μερικά, λίγα όμως, ραβασάκια σωτέ, ταυτότητα μαριναρισμένη σε ιδρώτα Αυγουστιάτικης ζέστης και 4 (όχι παραπάνω) Ευρώ για γαρνιτούρα!
Πίνεται με ξύδι Κρήτης για να κατέβουν τα νεύρα.Μετά συνήθως κάθεσαι και κάνεις μια ανάρτηση όλο κέφια.
Ειδοποίησε τα όργανα. Οχι τα μουσικά. Εννοώ στο τμήμα.

Φυσικένια είπε...

Mα ρε Χριστόφορε, πού πας και τα βρίσκεις;

χα χα χα χα!

Άκου "Portofoglio ala Greca Me Nevra"!!!!!!

Μα θα ήθελα να ήξερα τι ξέρεις...

(Οι λοιποί μη δίνετε σημασία. Κάνω χρονική αντικατάσταση του ρήματος "ξέρω"!!)

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ο Χριστόφορος έδωσε την καλύτερη συνταγή!!
Τα όργανα, τα αφήνω στην ξάπλα του καλοκαιριού...σσσ ησυχία κοιμούνται....(γενικώς?)

Emmanouela είπε...

Αντιγόνηηηη, φταίει το ότι δεν τρως πρωινό, που λέγαμε!!! Γι' αυτό δεν έχεις καλή μνήμη και γίνεσαι αφηρημένη!! Εγώ δεν θέλω να το παίξω σπασικλάκι, αλλά δεν έχω χάσει ποτέ τίποτα!!!

Φιλιά πολλάαααα!!!