3.8.10

τι είπαν οι ντελβέδες?

Ελα, κάτσε, τι μούφερες, τυλιγμένο στην ποδιά σου? Μαρή, δεν είπαμε, θα πιείς καφέ εδω? Α, α,α, α, α, α, Ωραίο φλυτζάνι, το παίρνω πίσω... Ανοικτό φλυτζάνι, έχει ξαναφρώσει η καρδούλα σου! είχες πλάκωμα? τώρα δεν έχεις τίποτα. Το βλέπω, εγώ, κοίτα, μια ξαστεριά ο πάτος. καμμιά έννοια. Μα πως... τέλος πάντων, θα το σκεφτώ.

Εσύ, κοιτάς δρόμους απέναντι. Εχεις ένα δρόμο. Μεγάλο. Που θα πας? μακριά κάπου?
Αλλά θα πας, τον κοιτάς τον δρόμο. Θα το δεις. Ορθάνοικτος ! πω, πω, δεν έχω ματαδεί τέτοιο δρομο.
Για πες μου, βλέπω ζευγάρια, ζευγάρια, πολλά ζευγάρια στο φλυτζάνι σου, κοκόνα μου. Ποιοί είναι όλοι αυτοί. Αγαπημένα, αγκαλιασμένα. Καλές ειδήσεις για γάμους, για αρραβώνες, θα πάρεις. Ενωμένα είναι Κάποιοι φίλοι, κάποιοι γνωστοί. Σε καλό θα τους βγεί.... Βρε, για στάσου, μπας κι είσ, εσύ? μμμ, δεν βλέπω καθαρά. Δεν είναι καμμιά ξανθιά. Εστω. Αλλά είναι πολύ αγαπημένα μάτια μου !.
Μα τι βλέπω, μια γυναίκα έρχεται προς το μέρος, σου, πηλαλάει, θέλει να σου φέρει νέα, αλλά δεν την αφήνουν κάποια εμπόδια. Προξενιό θα σε κανουν? κάτι θέλει να σου πει, κι έρχεται. Εχει κάτι χαρούμενα εμπόδια, αλλά θάρθει. Ναιαιαιια ! το βλέπω εγώ... Μα, έχει ένα βάρος, αυτή, μια σκέψη... κάτι τις την απασχολεί κι έρχεται να στο πεί! Ηλικιωμένη την βλέπω. Αλλά είναι κοντά, θα στο πει, οπωσδήποτε.
Α! α! α! α! !!! νάτα, νάτααααα, καμπάνα χαρούμενη χτυπά, πάν' απ' το κεφάλι σου κοκόνα μου! Νέα χαρούμενα θα ακούσεις, θα σου πούνε κάτι ευχάριστο, ένας άνδρας την κρατάει και την χτυπά. Δυνατός άνδρας, τον βλέπεις? είναι πιο σκούρος. Οχι, δεν είναι αράπης. Δυνατός είναι. Κάτι θα σου πει, κάτι θα σ' ομολογήσει! Εχει ένα 'στέρι στα πόδια σου. Καλόοοο, πολύ καλό το αστέρι, που σου φέρνει, κοκόνα μου. Ανδρας, που σου φέρνει αστέρια, μην τον χάσεις. Να μου πεις, ναι?
Εδώ μου τα χαλάει. Ποιό κοντινό σου ζευγάρι θα χωρίσει. Αυτόν τον βλέπω να κοιτάει αλλού. Αυτή... αυτή είναι με μακριά μαύρα μαλλιά, ξέρεις καμμιά? Να το δεις, αυτός για να κοιτάει αλλού, θα την παρατήσει. ε, άμα δεν μπορεί να τον κρατήσει, καλά να της κά νει. Βρε, μπάς και κοιτάει εσένα. Μπάς κι έχει ενδιαφέρον σ' εσένα? Κι αυτή, δεν ειναι δεμένη μαζί του. Δεν είναι γάμος. Σχέση είναι, αυτός κοιτάει αλλού σίγουρα...
Ενας, φίλος σου πιστός, έχει προβλήματα στο κεφάλι του. Μα, σύντομα θα φύγουν. Είναι στην άκρη, ίσα που τον ακουμπάνε. Να δεις, θα ξεκαθαρίσει.
Μια φαούρα, ένα πρόσωπο κοιτάει ανάποδα. Να φύγει, να σκάσει, το κακό του μάτι. Αμα κοιτάει ανάποδα θα φύγει.
Πάω να το ξεπλύνω να γίνουν όλα καλά κι ευλογημένα. Πρέπει να φύγεις, γιατί περιμένει κι άλλη στη σειρά, έξω, κι έχει έννοιες ! Τι να κάνω, βλέπεις, δεν έφαγα για να σε πω το φλυτζάνι. Σας αγαπώ όλες... δεν μπορώ να σας αρνηθώ...

Να σου πω, αυτόν τον ηλικιωμένο, που σε είδα προχθές μαζί του, τι τον έχεις? ....

α, εντάξει, γιατί δεν μ' αρέσει.. Διόλου. Η ματιά του, όπως με κοίταξε, δεν... θα με πεις άλλη ώρα ναι? άντε άντε, φιλιά και καλή όρεξη. Να είσαι ήσυχη, όλα καλά θα πάνε.

16 σχόλια:

Νερένια είπε...

να σου στειλω και το δικό μου;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

τι χρεωνεις;;; αγκαλιες και φιλια έχω μπόλικα .... ζήτα και θα λάβεις!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

βιβαίους, δεν είδες που έχει ουρά το μαγαζί?

Ανταίος είπε...

Ζουζούνα εμένα πλύνε το.Τα ξέρω ήδη...

Emmanouela είπε...

Kαλέεε, νέα υπηρεσία στο μαγαζί? Μπήκα στην ουρά!!! Το φρέντο τονε λέτε, γιατί έχει ζέστη για ελληνικό? Όχι? Καλά... Θα πιω έναν. Μέτριο με καϊμάκι! Ευχαριστώ!
Μην σπρώχνεις κυρά μου, κάτσε στην ουρά σου! Σε όλους θα τον πει τον καφέ η Ζουζούνα! Μία-μία!!!
Λυσσάρεςςς!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Αήτητες, είσαι καλά? πήγες αλλού? Ντροπή'σ, ντροπή'σ μεγάλη! Μόνο αυτό σι λέω!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Emma, η υπηρεσία ειναι παλιά, έχασες πεισόδεια, δες στο πλάι τον τιμοκατάλογο.
Τον ελληνικό λέμε κι ενίοτε το τσάι, άμα πίνετε του β'νού!
Τσι φρέντι και τσι μέντι δε τσι ξέρουμε μεις. Εχουμε επιστήμη στα χέρια μας!

να βλέπω φωτό με φυλτζάνια, να παίρνετε σειρά. Ναι κυρά μου, η κοπέλα, έχει δίκιο, στα, στην άκρη...

Emmanouela είπε...

Kαλά μαρή, σχώρα με! Δεν το'δα! Μη με ζορίζεις κι έχει ζέστη!

Θα σου στείλω τον καφέ και περιμένω, ε?!! Άντε και θέλω να δω αν με σκέφτεται!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Μην με "απειλείς" εμένα μαρή, το περιμένω φωτογραφία στο μεηλ να στο διαβάσω, να τ' ακουσεις (εσύ κι όλο το ποπολο!!!!)

Δραπέτης είπε...

Καλησπέρα! Λες και τον καφέ;;;!!! χαχαχαχα :))))

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Γιατι αυθαδιάζει ο μικρός δραπέτης?
Για να δω τον δικό σου, να δω πότε θα δραπετεύσεις, γιατί προς το παρόν, δεμένο σ' ένα γάντζο, σε βλέπω!!!!

και βέβαια τον λέμε! δεν βλέπεις στο πλάι τον τιμοκατάλογο? τόσο καιρό τον έχω αναρτήσει!!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δεν μου έχουν πει ποτέ το φλιτζάνι. Αν είναι όμως να το λένε όπως τα γράφεις εδώ Ζουζούνα, φοβάμαι ότι θα με κάνεις πελάτη. Και δεν ξέρω πόσα χρεώνεις και αν δίνεις αποδείξεις. Και φορολογείται η "Ματιά στο Μέλλον".
Έχεις μια γλώσσα ρέουσα. Δεν προλαβαίνεις να διαβάζεις. Πρόσεξε το. Είναι τεκμήριο διαβίωσης αυτό!!

Guardian Angel είπε...

Καλησπέρα!!!
Μόλις τελειώσω να στείλω και γω το φλυτζανάκι μου να μου το πούνε?
Θέλω όμως μόνο τα "καλά κι ευλογημένα" όπως έλεγε και η Σμυρνιά γιαγιά μου. Τ' άλλα άστα απλά να ρθουν και να περάσουν.

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Χριστόφορε, σαφώς και δίνουμε αποδείξεις, είναι καθ' όλα νόμιμο!
Γλωσσοκοπάνα!

στείλε φυλτζάνι να σε πω!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Guardian, καλώς ήλθες! γλυκό δεν είχαμε σήμερα, η Νερένια, πιάστηκε, η γιαγιά δεν ξέρω που είναι. Στης Μανουέλας, μαγειρεύουν απλώς!

την επόμενη
ναι ναι, στείλε ανταπόκριση! να δούμε και τα δικά σου!
το μεηλ μας ανοικτό!

Emmanouela είπε...

Α Ζουζού, να με κάνεις τη χάρη! Στης Μανουέλας φτιάχνουν και ωραιότατα γλυκά, δεν μαγειρεύουν απλώς!
Άντε!!!!

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Eμπρός για τη Μανουέλα!!! το λοιπόν και να με σκουζάτε!!!!