6.8.10

Διαδυκτιακά ταξίδια....

                  Την Πέμπτη το βράδυ , έχω ρίξει  έναν τσακωμό και ένα βρισίδι  με έναν πολύ καλό μου φίλο και το αποτέλεσμα μετά τα πολλά  σιχτίρια που έπεσαν αμφότερα , ήταν άμα σου ξαναμιλήσω φτύσε με!
(Όχι ξαναμιλήσαμε , μη νομίζετε ....) 
Πέφτω να κοιμηθώ αλλά από τα τόσα νεύρα... μάτι κλείσε ..τίποτα...ωρέ μάτι  κλείσε πάλι τίποτα!


Τι να κάνω τα ξαναμαζεύω να βγω στο μπαλκόνι της κρεβατοκάμαράς μου , μπας και χαλαρώσω και κοιμηθώ....
Ανοίγω λοιπόν το λάπι τόπι ... ένα σεργιάνι λέω στους φίλους να δω τι έγραψαν όσο καιρό ήμουν διακοπές θα με ηρεμήσει.... ωστόσο έχει γυρίσει και ο γιος μου από τα ποτά με τους φίλους του και ήθελε να του κάνω κάποιες μικρές διορθώσεις στα σχέδια με τα λογότυπα της ομάδας του ... βρήκε και αυτός την ώρα! 
Αφού τα άκουσε ένα χεράκι ...έφερε τα σχέδια να τα ξανακοιτάξει ενώ εγώ βρήκα την ευκαιρία να του παραγγείλω να μου φέρει ένα ποτό .... είμαι τεμπέλα μερικές φορές το ξέρω .....  
Τι να κάνει , για να με καλοπιάσει το έφερε το παλικάρι μου και έκατσε με τα μολύβια και τις γόμες του, στις 12:30 το βράδυ, ήσυχος ήσυχος απέναντι μου...  
(Όχι δεν είμαστε οικογένεια βαμπίρ ... απλά είναι καλοκαίρι και είμαστε στην επαρχία...)


Λοιπόν , πάω από δω ... α! τι ωραία ... πάω από κει .... ακόμη καλύτερα και φτάνω εδώ:




Ο γνωστός μας Δραπέτης  






και συγκεκριμένα στο :  3... 2... 1... Βγαίνω;;


Το διαβάζω και πάω να αφήσω το σχόλιο μου ως καλό κοριτσάκι ..... μη ξεχνάτε η ώρα είναι 12:40 , άκρα ησυχία .... ακούω τους γείτονες σχεδόν να ροχαλίζουν, ο σκύλος μου από την πλευρά του μπαλκονιού μου αφού έχει ακούσει ομιλίες ........ ανοίγω τα σχόλια και τι βλέπω;;;;;


Blogger Ο/Η Marsy είπε...
Kαλά κλανεις και ξεχνιέσαι! Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να περνάμε τέτοιες ήσυχες κι ωραίες μέρες!
Καλησπέρα.

02 Αυγούστου 2010 3:14 μ.μ.




Αρχίζω να κοπανιέμαι .... δεν μπορώ να σταματήσω το γέλιο .... ο γιος μου με κοιτάει παράξενα , δεν μπορώ να του μιλήσω από τα γέλια .... απλά του δίνω το λαπι τόπι .... διαβάζει αρχίζει να γελάει ασταμάτητα ....... ο σκύλος μας αρχίζει να γαυγίζει και να ουρλιάζει ακατάπαυστα ..... ξαφνικά μου ξαναδίνει το λαπι τοπι και μου κάνει σήμα κοίτα με το δάχτυλο αφού δεν μπορεί να μιλήσει από τα γέλια .... και κοιτάζω.....

Blogger Ο/Η mahler76 είπε...
ΘΈΛω κι εγώ να κλάνω και να ξεχνιέμαι αχαχαχαχαχαχα δεν μπορώ το πρώτο σχόλιο τα σπάει χαχαχαχαχα
03 Αυγούστου 2010 6:18 μ.μ.



Αυτό ήταν ..... πνίγομαι από τα γέλια ...κλαίω ...κλαίει και ο γιος μου μαζί μου .... ο σκύλος από κάτω να εχει τρελαθεί και να γαυγιζο- ουρλιάζει..... και ακούμε το εξής....


"Ρε παιδιαααααααααααααα το παραχεσατεεεεεεεεεε θα σκασετε επιτελους άλλοι να κοιμηθούν και άλλοι να γ@μηθούν;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;"


Οι λατρεμένοι μας γείτονες ... είμαστε και φίλοι άλλωστε τρία σπίτια είμαστε όλα όλα .....
Τι να κάναμε ;;;;; Σκάσαμε.... μπαμ ....



 
  Σε ευχαριστώ Δραπέτη μου , ήταν μια νότα χαράς στο ζόρι της ημέρας!!!!!!!!!!!!!

12 σχόλια:

IonnKorr είπε...

Πέρασα και από δω, μιας και έχω πάρει με την σειρά όλα σου τα ίχνη, και είδα αυτό που έγραψες και ξεράθηκα στο γέλιο.

Ρε, Νερένια δεν υποφέρεσαι λέμε.

Ρε, είσαι απίστευτος άνθρωπος.

Κι ύστερα λέω κι εγώ πως έχω χιούμορ!!!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Όλα όσα λέει ο Ιονν τα προσυπογράφω. Αν και σπάνια συμφωνούμε.
Όλα λοιπόν εκτός από το "Ρε" Ντροπή του. Άκου "Ρε" Πάλι καλά δηλαδή που δεν έριξε και ένα "Μωρή" δηλαδή.!!
Με την ευγένια που διακρίνει κλείνω ευχόμενος καλή νύχτα.
(Αυτό θα πει αγωγή)!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Δεν παίζεσαι λέμε!!!!!
Οχι δεν θα πω ρε με τίποτα!!!!

Νερένια είπε...

Αγόρια μου και το μαρηηηη εμενα με βολεύει ... αμα σας αρεσει και σας ... ασε που αυτος ο καφενες δε θελει πολλες ευγένειες .....

Άμα είναι να πιουμε καφε με σμόκιν και γουνα να το χ-σωωω....


Αντιγόνη μου ... τι να κανω;;; εκτος απο οικογενεια εκμεκ εχω και γείτονες .... πάλι καλά δηλαδη γιατι πως να με αντέχανε οι ανθρωποι αλλιως...


καληνυχτούδια πουλάκια μου....

Emmanouela είπε...

Καλά, εγώ που είμαι ξανθιά και δεν κατάλαβα με τη μία ότι ο άνθρωπος που έγραψε το σχόλιο έκανε λάθος με το κλάνεις, έπρεπε να πάω στο κείμενο του δραπέτη για να δω ότι το έχω ήδη διαβάσει, αλλά δεν είχα πάει ποτέ στα σχόλια. Εντάξει, όταν πήγα στα σχόλια και κατάλαβα, ξεράθηκα στα γέλια, αλλά αυτό που δεν προσέξατε είναι ότι και ο δραπέτης έχει κάνει ένα λαθάκι στην τελευταία του φράση!!!

''με το χόνο δεν θα πάω πολύ καλά''

Αυτό με το χώσιμο, πρέπει να το κοιτάξει πάντως!!!!!!

Emmanouela είπε...

''με το χόνο δεν τα*** πάω πολύ καλά'', εννοούσα!!!!!

Νερένια είπε...

Εμμα μου .....


Για μένα το κλανεις - κάνεις ήταν γνωστό .... το έχω πάθει και γω γράφοντας μια επιστολή μόνο που το έγραψα στον πληθυντικό κλάνετε .... ο άτιμος ο τόνος μπερδεύτηκε με το λ ...... ευτυχώς που την ξαναδιάβασα αλλώς θα γινόμουν το διαδικτυακό σημείωμα της ημέρας....

Δραπέτης είπε...

ΧΑαχαχαχα.. μόλις είδα και το δικό μου λάθος! Άνθρωποι είμαστε λάθοι κάνουμε.. :))

Δραπέτης είπε...

Και φυσικά λάθοι... χαχαχα!

Νερένια είπε...

χαχαχα μη χαλιεστε ωρε καφενοπουλα ... εγω να δειτε ορθογραφικα που κάνω .... απο τη βιασυνη μου και επειδη συνήθως κάνω πολλά πράγματα μαζι ....

Είναι που είχα τσακωθεί και με τη φιλολογο μου και έτσι έριξα τα ματια μου στον μαθηματικο μου .... οποτε με τα νουμερα που εχω μπλέξει δεν δίνω σημασία ... μετα που τα διαβαζω κοπανιεμαι ...αλλά δεν μπαινω στη διαδικασια να τα διορθώσω ... ξέρετε εσεις ...χαχαχα

daskalos είπε...

Προς το Blog σας
Ένα blog γεννήθηκε με σκοπό να δώσει βήμα σε όλους τους Έλληνες ..Ένα Blog όπου μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι τον απασχολεί επώνυμα η ανώνυμα…ένα blog που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να πούνε όλα αυτά που μέχρι τώρα διστάζανε να πούνε .. Αν θέλεις και εσύ να κάνεις κάτι για όλη αυτή την απάτη που βλέπεις γύρο σου ..έλα μαζί μας …..Το Blog σου δίνει την δυνατότητα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς ,κομματικούς ,εθνικούς, θρησκευτικούς, η άλλους περιορισμούς .
Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………
Οι απόψεις που θα γράφεις εδώ δεν λογοκρίνονται σε καμιά περίπτωση και δημοσιεύονται ακέραιες
Ζητάμε και την δική σας στήριξη καθώς το Blog προωθεί τις απόψεις των Blogger και των πολιτών, και όχι δικές μας…..
www.ksipnistere.blogspot.com

www.ksipnistere.gr
Βάλτε και εμάς στη λίστα με τα ιστολόγια σας... ότι θέλετε μπορείτε να το στείλετε στο e-mail μας και από κάτω το link σας και δημοσιεύετε ακέραιο.

Θέλουμε επίσης να σας ενημερώσουμε το ksipnistere βρίσκετε ανάμεσα στα 10 μεγαλύτερα blog της χώρας

Φυσικένια είπε...

Πού είστε καλέ; Το κόκκινο χαλί!!

Περιμένω...

(Μετά από 1 ώρα)

Ρεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!

Το κόκκινο χαλί λέμεεεεεεεεεε!!!

Καλά σας! Μην το στρώσετε. Επέστρεψε ο άσωτος υιός, μόσχο σιτευτό δεν έχει; Θα κάνω ένσταση στην Εκκλησία της Ελλάδος να αλλάξει πάραυτα την παραβολή!

Ρεεεεεεεεεεεεεεε!!!

Νερένια είσαι απίστευτη. Αλλά να ξέρεις, 00:30 στον πλανήτη που ζω, είναι ακόμη μεσημέρι!!

χαχαχα

Άντε, καλώς με βρήκατε ξανά και σας υπόσχομαι να μην ξαναφύγω!

Σμαααααατς και ειδικότερα στην απίστευτη, ζωντανή, έφηβη, γλυκιά, τρυφερή γιαγιά Αντιγόνη.

(Α, και να μην ξεχνιόμαστε, μαστορεύω καφέ αραβικό με κάρδαμο! Κι άμα θέτε και κανένα μεζέ... νταξ, για την αγάπη σας θα θυσιαστώ!!!)