11.8.10

Διαγωνισμός Αινίγματος ...

Η Ελευθερία η καφεντζού corporations διοργανώνει διαγωνισμό αινίγματος...

Ο νικητής πίνει τζάμπα καφέ στον καφενέ....

Έτοιμοι ;;;

Πάμεεεε....

Άγκαθο καλάγκαθο καλαγκαθένιο το μαντρί και κόκκινα τα γίδια...
Τι είναι ;;;;

Μην χάνετε καιρό.....
Απάντησε και που ξέρεις ....
Μπορεί εσύ να είσαι ο τυχερός νικητής....

ΠΡΟΣΟΧΗ ! Μπορείτε να πείτε την απάντηση μόνο μία φορά....
Το επαναλαμβάνω....
Μόνο μία φορά !!!!!!!!!!!!!!!!

Καλή επιτυχία Ελλάδα.... εεε εννοώ bloggoφιλαράκια!!!!!

30 σχόλια:

!sweety! είπε...

Ελευθερία μου νομίζω ότι το έχω ξανακούσει...Το ρόδι;;;

Σμουτς!

Ελευθερία είπε...

Ααααα!!!!
Δεν ξέρω....
Τα αποτελέσματα στο τέλος....

!sweety! είπε...

Ααααα!!!!!!Θα σκάσω...
Ε,τι να κάνουμε;Θα περιμένουμε...Η υπομονή είναι αρετή!

Νερένια είπε...

Ελευθερια ....


εσυ όπως το πας θα κλεισεις το καφε....


Τζάμπα ωρε καφε;;;;;;;


και αινιγματα ;;;; και αυτο κιολας;;;


βαλε κανα πιο δυσκολο!!!!!!!!

Ελευθερία είπε...

Μα φυσικά sweety η υπομονή είναι αρετή !!!

Άρα..... θα περιμένεις .....
:-(

Ελευθερία είπε...

Σαν τι ρε Νερένια να βάλω ;;;;

Και αν δεν κεράσεις έτσι μια στο τόσο κανα καφέ, χαιρέτα την πελατεια .....

Για αυτό σου λέω !!!!

koulpa είπε...

xaxaxaxa εμένα το βρασμένο μου μυαλό τώρα παίζει να έχει iQ από διψήφιο προς μονοψήφιο.. :):)
χαχαχα επιχειρηματικο πνέυμα μη το αποπέρνετε.. :):)
καληνυχτούδιααα :):)

Νερένια είπε...

βρε εδω πρεπει να μας πληρωνουν ...τοσους καφεδες ...τοσα τσαγια ...

τετοια ποικιλία και μεις να τα δινουμε τζάμπα;;;;;;;

απαπαπα .... χαλάρωσε ματια μου!!!!

Ελευθερία είπε...

Βρε ένα καφέ θα δώσουμε για (που λέει και η γιαγιά μου)...

Σιγά το πράμα !!!

Τον πληρώνω από το μισθό μου !!!

Ελευθερία είπε...

Γιατί βρε koulpa ???
Γιατί ωρέ καπετάνιε ???

Νερένια είπε...

Ποια μισθά μαρηηηηηηηη;;;;

Συνεταιρος εισαι !!!!!!!!!!! Αμα δινεις τζαμπα καφε απο που θα πάρουμε τα μερίσματα των μετοχών;;;;

koulpa είπε...

xaxa όλα τα καφέ κερνούν από καιρού εις καιρόν τους καλούς πελάτες.. :):)
κάτι θα ξέρουν.. :):)

marco είπε...

Τί είναι; ΟΕΟ?

Ε;
Εεεεεε;
Ε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


Δε μου λέτε, τα φιλιά στις τιμές τα δίνουμε ή τα παίρνουμε;;;; :))))

Ελευθερία είπε...

Νερένια άκου τον koulpa να μαθαίνεις και ...... μαρκουλίνι τα δίνεις τα φιλιά !!!!

Για πες...
Τι καφέ θα πάρεις ???

Drmakspy είπε...

Αααααααααααααχχχχ!!!!! Χθες βράδυ (ποιο βράδυ άγρια μεσάνυχτα ήταν....) με πήρε ο ύπνος σκεπτόμενο με το ποντίκι στα χέρια.... Και τώρα που ήπια μια γουλιά καφέ (νες γλυκό το πρωί) με το laptop αναμμένο και στην από τη νύχτα ανοιχτή σελίδα θα συμφωνήσω με Sweety... ΡΟΔΙ

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Το τερατάκι έφερε τα πάνω-κάτω..

Μοιράζει καφέδες, από δουλειά όλο λόγια είναι... το χάσαμε το μαγαζί..
Νερένια μου!

Coffeemug είπε...

Αχ και δεν τα πάω καλά με τα αινίγματα!
ας πιω καφέ μέχρι να έρθει η απάντηση.

Ανταίος είπε...

Η πρώτη μου σκέψη,πιθανότατα λόγω καλοκαιριού, ήταν το αιδοίο!!!!
Έπειτα επειδή θεώρησα κάπως απίθανο για την Ελευθερία να βάλει κάτι τέτοιο, λέω κι εγώ το ρόδι....χαχαχαα
Καλημέρες...

Coffeemug είπε...

Ανταίε, αν ήταν χειμώνας τί θα έλεγες δηλαδή;

Νερένια είπε...

Αντε δώσε το δωρο να πάμε παρακατωωωωωωωω..... εχω ποστ καυτο και περιμενει τη σειρα του για μετα την απονομη!!!!!!

Ελευθερια μου ....

Σιγα σιγα τα ποστ ,,,, γιατι τους τρελαναμε εχθες και με τοσους καφεδες απ την αυπνοια έβλεπαν αιδ.....


χαχαχαχαχα

Φυσικένια είπε...

Α, για να σας πω λίγο! Εγώ ήρθα να ξεσκάσω γιατί το σπίτι μου μια μαυρίλα την έχει... δε θα με σκάσετε εσείς με τα αινίγματα!

(Εξάλλου γιατί να συμμετάσχω, αφού τον καφέ κι εγώ τον ψήνω;... δώρο στο συνεταιρικό το μαγαζί; χα χα χα)

Ελευθερία Σμααααααααααααααααααααατς!!!
Φιλί

Φυσικένια είπε...

Μαρή Νερένια, τι ετοιμάζεις πάλι; Όχι τίποτες δηλαδής, μας ανάβεις φωτιές καλοκαιριάτικα και άντε να τις σβήσεις!

Μπρε γιαβρίμ', με τι αφιονίζεσαι;

χα χα χα χα

(οι μάγισσες της Σμύρνης)

Μα τι πίνει αυτή ρε γμτ!

Νερένια είπε...

ειχα πεσει στη μαρμουτα οταν ήμουν μικρηηηη χαχαχαχα

Φυσικένια είπε...

Kι εσύ μαρή; Εγώ πάλι έπεσα στο μαγικό ζωμό του δροΐδη Πανοραμίξ... Μην κοιτάς που ο Γκοσινί και ο Ουντερζό το έκαναν γαργάρα. Την εποχή εκείνη οι Ελληνογαλλικές σχέσεις διέρχονταν κρίση σου λέει!

zoyzoy είπε...

Δεν παίζω για ένα καφέ έκανα το μυαλό μου σκούπα να ψάχνει να βρεί
"το ρόδι"!
Κάτι πιο χειροπιαστό ας πούμε!
Μια καφεμαντεία στέλνω φωτό
το κουποποφλιτζάνι και περιμένω
τα μελούμενα, ναί??

Καλημέρα με φιλιά θαλασσινά!

Νερένια είπε...

χαχαχαχα

αυτη ειναι η διαφορα ... εγω δεν γεννηθηκα στην Ελλαδα .... οποτε χεσμενες τις ειχαν τις κρίσεις...

Γι αυτο είμαι ΄πως ειμαι .... τωρα βρήκα μια απαντηση στο γιατι ειμαι έτσι αλλοπαρμένη .....


χαχαχαχαχα

Νερένια είπε...

Επίσης Ελευθερια μου ... μη γραφεις με τοσο μεγαλα γραμματα ... με διαβαζουν τρια γραφεια παρακατω και μου φωναζουν την απαντηση ...χαχαχαχα

Φυσικένια είπε...

Για να σου πω, εγώ στην Ελλάδα γεννήθηκα αλλά είμαι κοσμογυρισμένη!

χα χα

Έχω και ναυτικό φυλλάδιο... ρε Ανταίε περιφτερά, πού εισαι;
10 χρόνια υπερεσία στα γκαζάδικα. Και με τα βακέσια και με όλα! Εργατοώρες στο κομοδέσιο όχι αστεία!

χα χα χα

Νερένια είπε...

Αφήνω στην Ελευθερια την απονομη και προχωρώ στο θεμα της ημερας!!!!!!!

Ελευθερία είπε...

Ρε ήμουνα έξω....

Τώρα τα είδα τα σχολιάκα!!!!

ΤΟ ΡΟΔΙ είναι η απάντηση και νικήτρια η !sweety! ....

Με πρήξατε....

Ωχού !!!