11.8.10

Ο τραγουδιάρης .....

25η  Μαρτίου .... επιτέλους ο γιος μου πήγαινε  προνήπιο , θα έλεγε ποίημα!


Θα ντυνόταν τσολιάς! Θα έλεγε το ποίημα του μπροστά σε όλο το χωριό! Τι θαρραλέος ! 
Μα πάντα ήταν κοινωνικότατος! Μιλάει σε όλο τον κόσμο , ειδικά στα κορίτσια , ειδικότερα στις μεγαλύτερες!
Ετοιμαστήκαμε ... φορέσαμε τσαρούχια , φέσια και φούστες και πήγαμε στην εκκλησία. Η δασκάλα του περίμενε όλα τα παιδιά , θα πήγαιναν πρώτα εκκλησία ...
 Τι υπερήφανη που ένοιωθα! Όχι που ήταν το δικό ΜΟΥ παιδί, αλλά ήταν το ομορφότερο! Αναδείκνυε την τσολιαδίστικη φορεσιά  , με μοναδικό λεβεντίσιο τρόπο!!!
Κάποτε τελείωσε η λειτουργία , οι λόγοι και όλα αυτά που βαριούνται παιδιά και γονείς και βγήκαν στην πλατεία να συνεχίσει η γιορτή....
Ξεκίνησαν με τα στεφάνια - τι πρωτοτυπία - άρχισαν τα τραγούδια όλα τα πιτσιρίκια μαζί και φτάσαμε στα ποιήματα!
Τα πιτσιρίκια ανέβαιναν στο βάθρο δυο και τρία μαζί να πουν το ποίημα τους!
Ήρθε και η ώρα του δικού μου! Θα έλεγε μόνος του ένα ολόκληρο ποίημα , καθώς έχει απίστευτη μνήμη αλλά και θάρρος! Δεν ντρέπεται με τίποτα! Σε σημείο που μερικές φορές με κάνει να ντρέπομαι εγώ!
Ανεβαίνει το καλό μου, παίρνει το μικρόφωνο , εμείς στο σπίτι του λέγαμε να το λες δυνατά, αργά και καθαρά ... δεν ξέραμε ότι θα έχει και μικροφωνικές εγκαταστάσεις .... βλέπετε η γιορτή της 28ης είχε γίνει στην αιθουσα του νηπίου καθώς και όλες οι υπόλοιπες γιορτές.....
Παίρνει το μικρόφωνο και :




"Αθάνατοι, λαμπροί εσείς
ήρωες της πατρίδας
στον κόσμο στείλατε παντού
μηνύματα ελπίδας.
Πως ναι! αξίζει οι λαοί ...... ώπα ώπα .... η φωνή μου είναι αυτή;; εμένα ακούτε;;;;"



Το πρώτο γέλιο μετά το πάγωμα και η δασκάλα αναλαμβάνει να σώσει καταστάσεις:
" Εσύ είσαι μάτια μου , πες και το υπόλοιπο!!!"


"Αφού είμαι εγώ , θέλω να πω ένα τραγούδι πρώτα για τον παππού μου!!!!!!


Ένα πιτσιρίκι είναι ξαπλωμένο,
Μες τα χορταράκια παραπονεμένο ,
Θέλει να φουμάρει ένα τσιγαράκιιιιιιιιιιιιιιιιιιι...."


Ο κόσμος έχει λιώσει από το γέλιο η δασκάλα προσπαθεί να πάρει το μικρόφωνο από τα χέρια του γιού μου .... εκείνος ακάθεκτος τραγουδάει και δεν της το αφήνει με τίποτα!!
Αχ πατέρα ! με τα τραγούδια που μαθαίνεις στα εγγόνια σου!!!


Στην παρακάτω φωτό , βλέπετε την δασκάλα να προσπαθεί να πάρει το μικρόφωνο ...και τον κόσμο να γελάει ..... 

21 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλύτερο επετειακό δεν έχει ματαγίνει!!!

Το "βαπόρι απ' την Περσία" το ήξερε;

Νερένια είπε...

αμεεεεε ... αλλά το αγαπημενο του ήταν το πιτσιρικι!!!!

geoaman είπε...

Θυμαμαι και εγω οταν εβγαινα για ποιημα ,μικρος, κατι τετοια εκανα.Μετα ασχολειθηκα με την show biz.Τωρα...δεν ξερω αν μου βγηκε σε καλο...Θα δειξει...

Ανταίος είπε...

αλα της η επέτειος!!!!χαχαχαα

Νερένια είπε...

@geo μη μου λες τετοια ... μη μου λες τετοια... ειναι η μόνη μου ελπίδα!! Ο μεγάλος είναι σπορ γκομενα και θεαμα!!!!!!



@Ανταιε ..... όλο το χρημα μαζεμενο λέμε!!!

geoaman είπε...

Ειναι σε καλο δρόμο...Μπραβο! μπραβο!
Τελικα υπαρχουν συνεχιστές!!!!

Νερένια είπε...

geo ...ησύχασα τωρα!!!!

Ελευθερία είπε...

Το θυμάμαι αυτό το τραγουδάκι....

Μου το έβαζε μια φίλη στο γυμνάσιο και γελούσαμε σαν τα πρεζάκια...

Ωραίες εποχές !!!!

Νερένια είπε...

Εσυ το ανακαλύψες στο γυμνάσιο ... εμεις πάλι το λέγαμε μαζι με το περνα περνα η μελισσα .....


χααχαχαχ

Ελευθερία είπε...

Μμμμμ!!!

Κρυάδες !!!!!!!

meril είπε...

χα χα χα!
χα χα χα!

(έχω δει κι έχω δει ομολογουμένως αλλά τέτοιο επετειακό δεν το χω ζήσει)

Nefeli είπε...

ola ta lefta to pitsiriki :))))

Ντρουσίλα είπε...

Με κάτι τέτοια, μας κάνουν περήφανες, τα πουλάκια μου!

Πάντα τέτοια, Νερένια! Πολύ τον χάρηκα τον πιτσιρίκο σου! :)))

Νερένια είπε...

@meril έπρεπε να σε είχα εκει!!!
Το τι γέλιο έπεσε δεν μπορείς να φανταστείς!!!


@Νεφέλη μου ... ειναι όλα τα λεφτα ... εχετε να ακουσετε πολλά...


@Ντρουσίλα μου , η χαρά μας είναι ... οτι και ναλέμε είναι λίγο!!!!!!

zoyzoy είπε...

Το κρασάκι και τα μεζεδάκια λείπανε για να δέσει η παράσταση δηλαδή:))
Έκτακτος ο γιός σου να τον χαίρεσαι!

~ Χρυσόψαρο ~ είπε...

Τι απίστευτο γιο έχεις! Είναι πολύ γλυκό που ήθελε να το πει για τον παππού του... Κι εμένα ο παππούς μου το έμαθε το συγκεκριμένο άσμα...

Νερένια είπε...

@Ζουζου ...το κρασακι ήρθε αμεσως μετα...χαχαχα


@Χρυσοψαρο .... εδω ειναι μικρό το μαναρακι μου ...και ναι ο παππους ειναι ο πλέον αγαπημενος και κοσμογυρισμένος και τον πιστεύουμε μεχρι κεραιας!!!!!

Παθολογικη αγαπη και βάλε!!!!

koulpa είπε...

xaxaxa σας πρόλαβα ή ανεβήκατε πάνω;.. κι έμενα ο παππούς μου.. τετοια μου μάθαινε.. και μου εξιστορούσε και πως γράφτηκαν οι στοιχοι.. αλλά τα έχω ξεχάσει δυστυχώς.. ωραίο το πιτσιρίκι.. από τα ξενέρωτα ποιήμετα 1000 φορές το πρωτιμώ.. :):)
καληνυχτούδιααα :):)

Νερένια είπε...

Ευχαριστω κουλπα μου ..........


αλλα δε μου λες εχεις πάρει αδεια;;;;

ολο μπες βγες εισαι ....


ελα να δουλευουμε και λίγοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!

koulpa είπε...

xaxa μπα.. μετά τις 20 θα φύγω.. έχω δουλειά ακόμα.. :):)

Νερένια είπε...

Άντε να κάνεις και καμιά δουλεια τοτενες ..... άντεεεεεεε .... που μου το εχεις ρίξει στο ψάρεμα!!!!!!!!!