30.8.10

Ωρε!!!! ξαδερφοκουμπάρεεεεεεεεεε!!!!! (Μέρος α')

Σας έχω πει χίλιες φορές , πως η οικογένειά μου είναι εκμεκ παγωτό.... έλεγα γι αυτούς που ήξερα... αλλά και αυτοί που δεν ήξερα δεν πάνε πίσω!!!!

Το Πάσχα λοιπόν, ήμουν στη γεννέτηρα του πατέρα μου, όπου έχουμε και το εξοχικό μας. Πάω που λέτε και κάνα δυο μέρες πριν , να βοηθήσω τη μητέρα μου στα του σπιτιού, ναι είμαι ΚΑΙ προκομμένη!
      Λοιπόν, ένα πρωί και ενώ είμαι ξεθεωμένη από τις δουλειές των προηγούμενων ημερών και λέω σήμερα θα κοιμηθώ βρε αδερφέ, χτυπάει το τηλέφωνο και ο πατέρας μου, ήθελε να κατέβω στην πλατεία. Ρε καλέ μου , άσε να ξημερώσει ο θεός τη μέρα, να ανοίξει ο μάτης που είναι κουρασμένος..... τίποτα.... ρε άσε με σου λέω δε θέλω να έρθω ...τίποτα!!

Τι να κάνω και γω μαζεύω τα ματσατσίδια μου, βάζω και δυο χούφτες κονσίλερ μπας και γίνω άνθρωπος... φοράω και ένα αξιοπρεπή τζιν , μια ακόμη πιο αξιοπρεπή μπλούζα και πάω να πιω καφέ στο καφενείο!!!
Ρε πως αλλάζουν οι καιροί!!!!!! Να σε φωνάζουν να πιεις καφέ στο καφενείο, που κάποτε ήταν πιο εύκολο να μπεις στο Άγιο Όρος παρά στο καφενείο του Κόκορα!!!
      Πάω το λοιπό, τι να δω;;;; Ο πατέρας μου, με έναν τύπο ημιάγριο, μελαχρινό, με τα απαραίτητα μουσκούλια και κοντά στα 2 μέτρα....

Ρε, σκέφτομαι , είναι δυνατόν να μου κάνει προξενιό;;;; Τι είναι τούτο ;;; Τραγανό, τραγανό!!!!!
Μετά είδα τη βέρα στό δάκτυλό του και ξαναπήρα το σεμνό μου! Καθώς, ναι είμαι ΚΑΙ σεμνή!
Άντε και κάθομαι και αρχίζουν οι συστάσεις!
Ο ξάδερφος σου ο τάδε.... χαίρω πολύ...
Ήρθε εδώ επικεφαλής και μόλις έμαθε ότι ζούμε εδώ, έψαξε και με βρήκε... μπράβο στο παλικάρι...... 


Με τα πολλά , ο καφές έγινε ούζο ... το ένα έγιναν δυο και τρία και τέσσερα παιδιάαααααααααα.....


Πάνω στην ουζοκατάνυξη , μου λέει ο ξάδερφος:
      "Γειά σου ωρέ ξαδέρφη! Είσαι ωραίος τύπος! Αλλά τι λέω; Μανιάτικο αίμα δε τρέχει στις φλέβες σου;;;; Να δώσουμε ωρε τα χέρια να γίνουμε κουμπάροι! Να μου βαφτίσεις το παιδί, να ενωθούν οι οικογένειες μας!"
       "Να θτο βαφτίθω .... γιατί να μη θτο βαφτίθω....χικ και χικ;;;"
       "Το βράδυ, να έρθουτε στο σπίτι να γνωρίσουτε και τη κυρά!"
       "Να έρθουτε γιατί να μην έρθουτε ;;;; χικ και χικ;;;"του λέω εγώ και ο πατέρας μου κυλιόταν κάτω στα πατώματα ....
Ανεβαίνουμε πάνω και την κόβω για ύπνο.... μετά από κάνα δίωρο έρχεται ο πατέρας μου και με ξυπνάει. 
     "Σήκω, ντύσου, ετοιμάσου να φύγουμε!"
     "Που να πάμε καλέ;;;"
     "Στον κουμπάρο, να ασημώσεις το παιδί;"
     "Γιατί να ασημώσω το γατί;;;"
     "Αει μωρή ξύπνα να συνεννοηθούμε! Ρίξε νερό στη μούρη σου! Μην αργεις γιατί τη μάνα σου την έχει πιασει πανικός που δεν έχουμε κάτι χρυσό!"
     "Τιιιιιιι;;;;;; Μας έκλεψαν;;; Μας πήραν τα χρυσαφικά;;;; Και της είχα πει να μου δώσει εκείνο το δακτυλίδι με το φίδι και δε μου το έδωσε!! Τώρα που μας έκλεψαν καλά να πάθει!!!"
     "Σήκω παιδί μου, μη σου έρθει το νερό στο κρεβάτι! Ετοιμάσου και θα τα πούμε!"
     "Τι να πούμε; Τώρα που μας έκλεψαν, τι μας έμεινε να πουμε;; Αχ!! Φιδάκι μου, δεν ήταν γραφτό να σε φορεσωωωωω!!!"
     "Σήκωωωωωωωωω!!!! Δε θα το ξαναπω! Έφτυσα!!!"
     "Ρε μπαμπά!!!! Όλοκληρη γαϊδούρα να με φτύνεις;;;;;"
     "Έφτυσα λέω! Αν μέχρι να στεγνώσει δεν είσαι κάτω θα τα πουμε καλά!!!"
     "Τώρα εγώ γιατί νιώθω δέκα;;;;; Ρε μπας και μίκρυνα και δεν το θυμάμαι;;; Ωχουυυυυυυ! Καλά, καλά μη με στραβοκοιτάς!Έρχομαι!!!!"

      Με ένα κεφάλι κουδούνι, πήγα στο σαλόνι να δω τι ήθελαν! Μου εξήγησαν, εγώ να βρίζω, η μάνα μου επίσης, για άλλο λόγο όμως! Εκεινής ο καημός ήταν το ασήμωμα! Ο δικός μου ήταν που θα κουμπάριαζα με κάποιον εντελώς άγνωστο!
Τι να έκανα όμως;; Είχα δώσει το χέρι μου! Οπότε λόγος που δόθηκε δεν παίρνεται πίσω!!!

Μπήκαμε στα αυτοκίνητα και ξεκινήσαμε για τον "κουμπάρο!"






Την υπομονή σας πελάτες μου ...... η καυτή συνέχεια σε λίγες ώρες!!!! 



 
    

14 σχόλια:

Coffeemug είπε...

ο πατέρας πολύ άγριος μου φαίνεται!

Artanis είπε...

axaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa!!!!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Στον δεύτερο καφέ η συνέχεια;
Αχ,κορώνα μου τι τραβάς!!!!!

Coula είπε...

Τσαουσοπατέρας....

Για λέγε για λέγε....

zoyzoy είπε...

Είδες τι κάνουν τα ούζα πρωί-πρωί δεν έπινες μια βυσσινάδα, τι τα'θελες!

Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!!

GiP είπε...

Άψογο το κείμενο ! Πολύ αστείο και πραγματικό ! Έχεις πέννα !

GiP είπε...

Πολύ αστείο κέιμενο ! Μπράβο ! Καλά έλεγα πως έχεις πέννα !

Ελευθερία είπε...

Είστε τελείως τρελοί... χικ χικ !!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Με το συνάχι που με ταλαιπωρεί από χθές αν γράψω τώρα ΦΟΥΣΚΑΛΕΣ ΘΑ ΓΡΑΨΩ
Θα τα πούμε αργότερα

next_day είπε...

χαχαχαχα!!!
"'εφτυσα"!!! είχα πολύ καιρό να το ακούσω!!
άντε καλε... ακόμα η υπόλοιπη ιστορία??? οι αληθινές είναι και οι πιο ενδιαφέρουσες!!
αντεεεεεεεε..... έφτυσα! ;) χαχαχαχαχα
Καλημέρα και καλη εβδομάδα!

Ντρουσίλα είπε...

Για κάτι τέτοια, θα'θελα να 'χω γίνει νονά!!!

Περιμένουμε τη συνέχεια!!!

Φιλιά, καλή βδομάδα! :))

Νερένια είπε...

@Κυρία Φυλτζανοπούλου μου .... είναι είναι ...αλλά ως αλλος ΚΟυταλιανός ...η μαμά τον κάνει γατάκι χαχαχαχα....


@Αρτάνις και όχι μονο χαχαχαχα !!

χαχααχα


@Αντιγόνηηηηηηηηη που τα ξέρεις τα κορώνια εσύ;;;;;;;


@Κουλα μου αν σκεφτεις ότι είναι μόνο 24 χρονια μεγαλύτερος μου ... θα καταλάβεις ότι τωρα είναι πάνω στα ντουζένια του !!!!!!!
Και Μανιάτης .... αν σου λέει κάτι!!!


@ζουζου μου δε φταίω... ο όφις!!!!



@Gip μου ... τι δε θα είχα πένα;; και πένα και μολύβι και ένα κάρο Α4 εδω να με περιμένουν...
(ευχαριστώ)


@Ελευθερία μου ...γι αυτό σου λέω!! Έλα στο σόι!!!!


@Χριστόφορε μου περαστικά... περασα ένα σ/κ στις φουσκάλες ...ο γιος μου ο μικρός τέζα με πυρετό!!!


@Next day εμενα ο πατέρας μου το έλεγε συνέχεια... πηγαινε να πάρεις τσιγάρα, έφτυσα!
Γυρνούσε πριν στεγνωσει! χαχαχαχα
Γι αυτό είμαι ΚΑΙ γοργοπόδαροι εκτός όλων των άλλων προτερημάτων μας!! χαχαχα

@Ντρου μου,


Περίεμενε λιγάκι!!!!!!!

Ελενη Τ είπε...

Χαιρετω την παρεα...ηρθα για το καφεδακι και περιμενω την συνεχεια απο τους κουμπαρους...
Το κορωνα μου το εχουμε ψωμοτυρι εμεις καθοτι ο συζυγος (μανιατης)..

Νερένια είπε...

Γεια σου ελένη

η συνέχεια εχει σερβιριστει... ναι ναι το κωρόνι είναι δικό μας χαχαχαχα