29.8.10

Και τώρα γελάμε ...


Πώς λέγεται μια γυναίκα που το πρωί είναι αγρότισσα και το βράδυ πόρνη
Τσαπα-τσούλα!...

Τι είναι αυτό που ζει Στη θάλασσα και λέει βλακείες;
Το σαχλαμάρι!...

Πως λένε οι ανθρωποφάγοι έναν άνθρωπο που τρέχει;
Fast food!...

Τι κάνει ένας Αλβανός στο θέατρο;
Κλέβει την παράσταση....

Πώς λέγεται η πλούσια κότα;
Φραγκόκοτα...

Πώς λέγονται τα βλίτα όταν τρομάζουν;
Πανικόβλητα!...

Γιατί τα μαθηματικά είναι λυπημένα;
Γιατί έχουν πολλά προβλήματα!...

Πως λέγονται οι κάτοικοι της Σερβίας;
Σέρβος και...Σερβιέτα!...

Πως λένε στα ισπανικά τον φοβητσιάρη ;
Αντώνιο Εκλασαμέντες !...

Γιατί δεν πετάνε οι αγελάδες;
Φαντάζεστε τι κουτσουλιές θα έριχναν;...

Γιατί εφευρέθηκαν οι λευκές σοκολάτες;
Για να λερώνονται και τα μαύρα παιδάκια....

Πώς λέγεται η γυναίκα του Καρεμπέ;
Καραμπίνα!...

Ποιο ψάρι είναι γκέι;
Το αδελφίνι....

Γιατί η Πίτσα Παπαδοπούλου δε παντρεύτηκε τον Χάρη Ρώμα
Για να μην τη λένε Pizza Roma!...

Πώς λέγεται αυτός που όταν οι συνάδελφοι του απεργούν αυτός δουλεύει;
Μαλάκας....

Πώς λέγεται αυτός που βάζει το χέρι του στην πρίζα
Ηλίθιος....

Πως λέγεται το διαζύγιο στα αραβικά ?
Ταχαλλαταχαλασα...

Τι είναι κίτρινο και σιγά σιγά γίνεται άσπρο;
Μια μπανάνα που κάνει στριπτήζ....

Πώς λέγεται ένας emo χωρίς τη φράτζα του?
Ήμουν...


Πως λέγεται το κυκλοφοριακό χαος στα γιαπονέζικα?
Κατεχάκη!...

40 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Ολα είναι φοβερά αλλά αυτό ....

Γιατί εφευρέθηκαν οι λευκές σοκολάτες;
Για να λερώνονται και τα μαύρα παιδάκια....

έγραψες πάλι λέμε!!!

Ελευθερία είπε...

Πάντα... παντα !!!

μαχαιρης είπε...

Ολα υπερτελεια...
Αλλα η γυναικα του Καρεμπε...
καραμπινα αυτοματη...
Και μακρυκαννη...
Αληθεια Πως λεγονται οι γυναικες κατοικοι της νησου ΚΩ ...;;;
Πως ειναι το θυλικο της λεξης Πολιτης;;;
Πως ωνομαζονται οι γυναικες κατοικοι της νησου Λεσβου, που κανουν σεξ με..αντρες;;; Και τελος..
Πως λεγονται οι πανεμορφες κατοικοι
των νησιων ΣΑΝ της Ιαπωνιας, που ειναι γνωστες, καταδυτριες;;;

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ολα ωραία σαν τον σίφουνα μας!!

μαχαίρη που είναι οι απαντήσεις;

μαχαιρης είπε...

Λοιπον...Αντιγονακι, το αφησα λιγο
να τα βρητε μονοι σας...Και λεω...
Οι γυναικες της ΚΩ λεγονται ΚΟΤΕΣ...
Οχι βεβαια...Λεγονται ΚΩΕΣ...
Το θυλικο της λεξης ΠΟΛΙΤΗΣ...Δεν ειναι βεβαια..ΠΩΛΗΤΡΙΑ, οπως ακουσα απο την τηλεοραση να λεει ενα μανεκκεν...Αλλα το ομοηχο ΠΟΛΙΤΙΣ...
Μετα απο ειδικη αποφαση του δικαστηριου της Λεσβου...[η λεγομενη αποφαση του τονου]...Οι γυναικες κατοικοι του νησιου...
Λεγονται ΛΕσβιες, αν κανουν σεξ με αντρες..Ενω οι Ομοφυλοφιλες, λεγονται ΛεσβΙες, διεθνως, απο την
ΛεσβΙα ποιητρια Σαπφω...
Τελος..κανενας δεν μου απαντησε, στο ερωτημα μου για τις πανεμορφες
κατοικους της νησου ΣΑΝ...Οποτε παραμενει το...ΣΑΝΙΔΕΣ...

Ελευθερία είπε...

Και εγώ περιμενω τις απαντησεις μαχαίρη...

Και γρήγορα παρακαλώ ...

:- ) ) )

Ελευθερία είπε...

Και αυτές ήταν οι υπέροχες απαντήσεις του αγαπητού μαχαίρη !!!

Ευχαριστούμε πολύ !!

The Comet είπε...

Πώς λέγεται αυτός που βάζει το χέρι του στην πρίζα
Ηλίθιος....
κλαπ κλαπ!Κορυφαίο!

Ας προσθέσω και εγώ ένα:
Πώς λέγεται η γυναίκα που ανά πάσα στιγμή γνωρίζει που βρίσκεται ο άνδρας της;
- Χήρα!

Ελευθερία είπε...

The Comet:

Χα χα χα !!!

Πολύ καλό (κλαπ κλαπ!!)

Ελευθερία είπε...

Βρήκα και άλλα !!!!

Ποιος παίζει τύμπανο και είναι πονηρός;
Ο μικρός τυμπανιστήρης...

Τι κάνουν δυο άλογα;
Διάλογο....

Πώς λέγεται ο κινέζος νεκροθάφτης;(giatohoma) γιατοχώμα....

Πως λενε τον αδερφο του bruce lee που δεν μαζευει ποτε το δωματιο του?
τσαπα-τσου-lee!...

Πως λέγεται το πουλί που ζητιανεύει?
Σπουργυφτάκι!!...

Πώς λέγεται αυτό που είναι κάτω από την θάλασσα και φτιάχνει καφέ;
Το υπομπρικίο...

Γιατί εξαφανίστηκαν τα μαρούλια από την αγορά;
Τα πήραν οι Πόντιοι για να φάνε τόνο Ρίο Μάρε....

Τι κοινό έχει ο Πάπας και το Χριστουγεννιάτικο δένδρο
Έχουν τα μπαλάκια για διακόσμηση....

Τι τρώνε οι ανθρωποφάγοι όταν νηστεύουν;
Ψαράδες και αγρότες....

Πως λέγεται ο μεθυσμένος Αι-Βασίλης?
Βασιλόπιτα!!...

Τι είναι μωβ, φοράει σορτς και χοροπηδάει;
Ο ΜΕΛΙΤΖΑΝΙΔΗΣ!...

Πότε θα φτάσουν οι γύφτοι στο διάστημα;
Όταν ανακαλυφθεί ο πύραυλος Ντάτσουν!...

Γιατί τρελάθηκαν οι αγελάδες;
Γιατί είδαν τι έχαναν τόσο καιρό που δεν έτρωγαν κρέας....

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

0 Αϊ-Βασίλης και ο επιχειρηματίας

Ήταν ένας επιχειρηματίας, πάμπλουτος. Κάποια στιγμή, του τυχαίνει μια στραβή και χάνει τα πάντα. Απελπισμένος, πηγαίνει σε μια γέφυρα με σκοπό να βάλει τέρμα στη ζωή του. Εκεί που είναι έτοιμος να πέσει στο κενό, τον αρπάζει ένα χέρι και τον τραβάει. Εκνευρισμένος, κοιτάζει πίσω του και βλέπει ένα γέρο.
- Παιδί μου, λέει ο γέρος. Τι είναι αυτό που πας να κάνεις; Τρελάθηκες;
- Τι θες ρε γέρο; Παράτα μας.
- Παιδί μου, ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Ο Αϊ-Βασίλης. Ίσως μπορώ να σε βοηθήσω!
- Ασε με, ρε Αϊ-Βασίλη! Είχα λεφτά, είχα αμάξια, γκόμενες! Τώρα δεν έχω τίποτα.
- Και γι αυτό ανησυχείς; του λέει ο Αϊ-Βασίλης. Αύριο, στις 10 το βράδυ, κάτω από αυτή τη γέφυρα θα σε περιμένει μια κόκκινη Ρολς-Ρόις, όλη δική σου.
Χαρά ο επιχειρηματίας:
- Αχ, Αϊ-Βασίλη μου, να σε φιλήσω!
Ματς - μουτς, ξαναμελαγχολεί.
- Τι είναι τώρα; ρωτάει ο Αϊ - Βασίλης.
- Αχ, Αϊ-Βασίλη μου, είχα αμάξι, αλλά είχα και γκόμενες! Πέντε πέντε τις έβγαζα.
- Γι αυτό ανησυχείς; Αύριο, μέσα στη Ρολς-Ρόις θα είναι και έξι γκόμενες, όλες δικές σου.
Τρελαίνεται ο επιχειρηματίας, αγκαλιές, φιλιά κλπ. μα ξαναμελαγχολεί.
- Τι έπαθες πάλι; ρωτάει ο Αϊ-Βασίλης.
- Αχ, Αϊ-Βασίλη μου. Είχα αμάξι, είχα γκόμενες, αλλά είχα και λεφτά. Τα πετούσα στο δρόμο, τα έδινα δεξιά κι αριστερά. Τώρα είμαι άφραγκος!
- Μην κάνεις έτσι, του λέει ο Αϊ-Βασίλης. Αύριο, μέσα στο αμάξι, η πιο ξανθιά από τις έξι γκόμενες θα κρατάει μια βαλίτσα με 90 τρις, όλα δικά σου!
Πετάει ο επιχειρηματίας!
- Αχ, Αϊ-Βασίλη μου, πώς θα στο ξεπληρώσω!!!
- Να μου πάρεις μια πίπα.
Κόκαλο ο επιχειρηματίας.
- Εντάξει, Αϊ-Βασίλη μου, τόσα έκανες για μένα. Είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω.
Φεύγουν μαζί, πηγαίνουν σε ένα μοτέλ, νοικιάζουν ένα δωμάτιο, μπαίνουν μέσα, τα κατεβάζει ο Αϊ-Βασίλης, ξεκινάει τη δουλειά του ο επιχειρηματίας.
Ενώ γίνεται ότι γίνεται, ρωτάει ο Αϊ-Βασίλης:
- Πώς σε λένε νεαρέ μου;
- Αλέξη, απαντάει εκείνος και συνεχίζει.
- Και τι δουλειά είπαμε ότι κάνεις Αλέξη;
- Επιχειρηματίας, και συνεχίζει.
Μετά από μια παύση, ρωτάει ξανά ο Αϊ-Βασίλης:
- Πόσο χρονών είσαι Αλέξη;
- Τριάντα πέντε.
- Καλά, ρε Αλέξη! Είσαι τριάντα πέντε χρονών και ακόμα πιστεύεις ότι υπάρχει Αϊ-Βασίλης;

Ελευθερία είπε...

Που είστε ωρέ παιδιά ;;;

Coula είπε...

xaxaxa

πολύ καλά, αν και κάποια τα ειχα ξανακουσει, και καποια τα υπέθεσα!

:))))

καλησπερα κι εδω μικρη γοργονα

Ελευθερία είπε...

Coulara καφεδάκι ;;;

Coula είπε...

Κανα ποτακι σας βρισκεται;;;Είναι αργά για καφέδες!

Κι αν ειναι εφικτό εκεινο το γλυκο κουταλιου της Γιαγιας Αντιγονης...θα ηθελα!

Απο τα χεράκια της ε;;; Γιατί αν ειναι εμποριου δεν μου αρέσεις!

Νομιζω πως εχεις καταλαβει πως θα σε λεω απο εδω και στο εξης ε;;;

Ειναι ενα απο τα ελαττωματα που εχω! Να αλλαζω τα νικ!

Μικρη γοργονα!

:)))

Ελευθερία είπε...

!) Κάπου έχει πάρει το αυτάκι μου πως σου αρεσουν τα περιποιημένα μοχίτος!!!
Μηπως κανω λάθος;;;

2) Έχει στο ντουλάπι γλυκό από τη γιαγιούλα μας !!
Χρυσοχέρα για (που λενε και οι Ποντιοι!!)

3)Γοργόνα από που και ως που ;;;
Αν και πολλοί με φωνάζουν έτσι γιατί
α) λατρευω το κολυμπι
β) το νερο ειναι το στοιχειο μου αν και Αιγοκερως
γ) ξερω πολυ καλο κολυμπι, γοργονισιο !!!

;- ) ) )

Coula είπε...

Αν το φτιαξεις περιποιημενο, όχι δεν θα πω!

Ανοιξα το ραφι και το πηρα ολο το βαζο!

αχαχαχα

Ειδες που στα έλεγα για το γοργόνα;

Αν προσθεσει κανεις και το μακρυ μαλλι;;;;;και την χυτη ουρά;;

:)))

Μικρη γοργονα απο εδω και στο εξης

Αλλαξε το!

Ελευθερία είπε...

Έχεις βάλει κάμερα στο σπίτι μου...;;;;

Και άσε το βάζο κατω μωρή λυσσάρα !!!!

Είπαμε...
Μην μας φας και τις προμηθειες !!!!!!!

geoaman είπε...

Γιατί δεν πετάνε οι αγελάδες;
Φαντάζεστε τι κουτσουλιές θα έριχναν;...
Καλο, πολυ καλο.....

Ελευθερία είπε...

Επ και ο geoaman εδώ;;;
Εσύ τι θα πάρεις ;;;

Coula είπε...

Θα παρει τα βουνα το παιδι με αυτα που ακουει!

χαχαχα

Μικρη γοργονα για πες εδω να κραξουμε! Γιατι στο δικο μου, ειχα καιρο να κανω σοβαρη αναρτηση! Ας μην την διαλυσω και αυτην! Ναι;

Ελευθερία είπε...

Διάλεξε θέμα...
Εγώ δεν λέω ποτέ όχι ...

Coula είπε...

Πως παει το νεο φροντιστηριο που πας και ο τυπος που σας γλυκοκοιταζε και θελει να λεγεται και εκπαιδευτικος;

Μηπως τον παρεξηγησατε;

Ελευθερία είπε...

Μπα!!!!
Συνεχιζε να γλυκοκοιτα....
Αλλά χεστηκα!!
Εγώ πάω εκει για μαθημα!!..
Οχι για να μου κανει καμακι αυτός....

Το φροντιστηριο παει τελεια!!
Ειμαι πολύ ικανοποιημενη !!!!!!!!

Coula είπε...

Τι κατευθυνση σκεφτεσαι;

Σε εχω ξαναρωτησει, αλλα δε θυμαμαι την απαντηση!

Ελευθερία είπε...

Θεωρητική είμαι !!!

Coula είπε...

Καλως ήλθατε στο κόσμο των τρελων!

:)))))

Τι ταξη εισαι;

Ελευθερία είπε...

Καλώς σας βρήκα !!
Τρίτη Λυκείου ....

Βοήθεια μας !!

Ελενη Τ είπε...

Καλως σας βρηκα....χαιρετω την ομορφη παρεουλα...θα ηθελα αν μου επιτρεπετε να αφησω και εγω μερικα που βρηκα ψαχνοντας...
- Αφού ο άνθρωπος προέρχεται από τον πίθηκο γιατί υπάρχουν
ακόμη πίθηκοι;
κάποιοι απλά δεν πρόλαβαν .....
-- Τι βύσμα έχει τελικά αυτός ο ουδείς και όλοι τον θεωρούν
αναντικατάστατο;
usb...
- Γιατί του διαόλου η μάνα δε δοκιμάζει να μείνει πιο κοντά;
Γιατι δεν την θέλει η νύφη της...
- Θα είχε διαφορά αν αντί να τραβάει κανείς ένα ζόρι, το
έσπρωχνε;
- Σε τι τεστ επιδεξιότητας υποβάλλεται ο κώλος ώστε να αποκτήσει
τελικά δικαίωμα στο μεταξωτό βρακί;
Σε Ματριξ
- Το @ σε τι ακριβώς μοιάζει με το παπάκι;
αν τραβηξεις λιγο ακομα την ουριτσα,και του βαλεις ενα ραμφος
και φτερακια ειναι ιδιο!
-Πώς λέγεται η κόλλα που βήχει; Γκούχου...
-Πώς λέγεται αυτός που είναι θαμμένος στο όρος Σινά;
Συναχωμένος...
-Πώς λέγεται η νεαρή μύγα που κερδίζει σε διαγωνισμό ομορφιάς;
Μύγα-Μις
-Πώς λέγεται η ψεύτικη πορδή; Πορδήθεν..
-Πως λέγονται όλες οι μπρίζες μαζί; Μπριζόλες..
-Πώς λένε οι Τούρκοι το ασανσέρ ;
Σούρτα φερτά ντουλάπ...
-Γιατί οι γυναίκες τρίβουν τα μάτια τους όταν ξυπνάνε το πρωί;
Γιατί δεν έχουν @ρχίδια...
-Ποια γυναίκα πήρε για άντρα τον πρώτο που βρέθηκε μπροστά
της ;
Η ΕΥΑ...
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ!!!

Coula είπε...

Γ Λυκειου ε;

Τοτε αγαπητη μου μικρη μου γοργονα, αν θα σε βλεπω πολλες ωρες στο νετ, την εβαψες!

Εχει διαβασμα η θεωρητικη, το ξερεις καλα!

Ελευθερία είπε...

Ένας άντρας ρωτά το γιατρό αν θα ζήσει μέχρι τα 100.
Ο γιατρός τον ρωτά: Πίνεις, καπνίζεις;
Όχι απαντά ο άντρας.
Γιατρός: Ξενυχτάς, παίζεις χαρτιά;
Αντρας: Όχι βέβαια, ποτέ δεν έκανα κάτι τέτοιο μέχρι τώρα.
Γιατρός: οδηγείς επικίνδυνα, πας με άλλη γκόμενα κάθε βράδυ;
Αντρας: Όχι και ούτε πρόκειται.
Γιατρός: Και τότε γιατί στο διάολο θες να ζήσεις τόσο πολύ;

Ελευθερία είπε...

Ένας παππούς 97 ετών πάει σε έναν ασφαλιστή.
- Γεια σας, θέλω να κάνω μια ασφάλεια ζωής
- Τι λες ρε παππού, ασφάλεια ζωής, τρελάθηκες, πόσο είσαι;
- 97 ετών, λέει ο παππούς.
Τρελαίνεται ο ασφαλιστής.
- Μιλάς σοβαρά τώρα; Τι να την κάνες;
- Να, θέλω να πάω με τον πατέρα μου ένα ταξίδι στο εξωτερικό και καλό είναι να είμαστε ασφαλισμένοι.
Ο ασφαλιστής έχει τρελαθεί!
- Με τον πατέρα σου; Πόσο είναι εκείνος;
- Ε, 125 τον άλλο μήνα.
- Και τι θα κάνετε στο εξωτερικό;
- Να μωρέ, πηγαίνουμε να επισκεφτούμε τον παππού μου.
Ο ασφαλιστής χτυπάει το κεφάλι του στο γραφείο.
- Τι λε ρε μπάρμπα, με κοροϊδεύεις; Πόσο είναι ο παππούς σου;
- Κλείνει τα 142 σε μια βδομάδα.
- Και τι θα κάνετε εκεί;
- Παντρεύεται και πάμε στο γάμο!
Ο ασφαλιστής έχει σκαρφαλώσει στο πρεβάζι και είναι έτοιμος να φουντάρει.
- Και...γιατί παντρεύεται;
- Μαλακίες μωρέ, τον πιέζουν οι γονείς του!

Ελευθερία είπε...

Μόνο διάβασμα ;;;

Άσε ...
Θα τρώω δλδ πρόστιμο όταν θα με βλέπεις στο νετ...

Ακόμα μου χρωστάς να μου πεις τι δουλειά κάνεις μαρή Coula !!!

Ελευθερία είπε...

Καμια βοηθεια με το πως να διαβάζω ;;;

Υ.Γ= Το σχόλιο στο διεγραψα εγώ ..

:- ) )

Coula είπε...

Να μην διαβάζεις το ίδιο μάθημα πολλές ώρες! οργάνωσε το χρόνο σου και μοιρασε τα μαθηματα για να μην μπουχτιζεις!

Όσο πιο πολλές ασκήσεις κάνεις, τόσο πιο πολύ τα εμπεδώνεις. Πρόσεχε πολύ την Ιστορία, είναι μάθημα που δεν διδάσκεται σωστά και η παπαγαλία πια δεν σας βοηθάει και τόσο!

Την γραμματική να την παρεις καποια στιγμη και να την σκισεις! Αν μπορεις και απ'εξω! Όχι μονο ασκησεις αλλα και θεωρια.


Στο φροντιστηριο πιστεύω θα σας έχουν δώσει σωστές κατευθύνσεις, οπότε να ακους τους δασκάλους σου.

Σκέψου πως ειναι μια χρονιά που πρέπει να τα δώσεις όλα, αν φυσικά σε ενδιαφέρει το Πανεπιστήμιο.
Και πιστεψε με αξιζει το κοπο να θυσιασεις δυο βολτες και λιγο νετ.

Ειναι μαγεια η επιστημη μας αλλα και οι επιστημες της θεωρητικης!

Ελευθερία είπε...

Πως και πήρες την απόφαση να το ακολουθήσεις ;;

Ελευθερία είπε...

Coulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ...

Οοοοουυυυυ !!!!

Νερένια είπε...

Ρε χαμενα .... τι ήταν όλα αυτα ;;;

πονεσε το στομάχι μου....

και μικρή γαιδουρογοργονα ήρθε νεος πελάτης και ουτε ενα γεια δεν ειπες...



Καλώς μας όρισες Ελένη.... καφεδακι;;;

Coula είπε...

@ΕλΕυθερία,

τα αρχαία ελληνικά και η έρευνα στα κείμενα είναι κάτι που απο μικρή με κέρδισε και δε με αφήνει ήσυχη ούτε σήμερα.

Χτες παρέδωσα πνεύμα ....

@Νερένια,

τα λέγαμε λίγο....χαχαχα

Καλημέρα στο καφέ σας

Ελευθερία είπε...

Coula:

Αχά !!

Νερένια:

Ποια είπες μαρή γαιδουρογοργόνα ;;;