26.8.10

Aμαν! Ξέρω τι σου λέω!!!!!!!





           Κάθε πρωί πριν φύγω για δουλειά , υπάρχει ένα τελετουργικό το οποίο χειμώνα καλοκαίρι το ακολουθούμε πιστά.
Κάτι οι τύψεις μου ότι δουλεύω πολύ, κάτι οι αδυναμίες των μαμάδων... και τσουπ! το τελετουργικό!
    

          Κάθε πρωί , ότι ώρα και να χτυπήσει το ξυπνητήρι μου (!!!!) , ο μικρός μου γιος ξυπνάει και έρχεται στο κρεβάτι μου. Ξέρει πως έχει δέκα λεπτά ολόδικά του για χουζούρι μαζί μου.
Συνήθως , τον έχω αγκαλιά και μιλάμε για διάφορα , ακόμη και για τα όνειρα που ίσως είδε κατά τη διάρκεια της νύχτας.... Πάντα όμως , ακόμη και να μη μιλάμε ή να ψιλοκοιμαται στην αγκαλιά μου , θέλει χάδια! Μάλιστα είναι τόσο απόλυτος και ξέρει τι θέλει κάθε φορά που μου υποδεικνύει κιόλας!

 "Στην γάμπα , μαμα! Στην πλάτη, μαμά!" το γατάκι μου!!!

Σήμερα λοιπόν, δεν είχε όρεξη για πολλές κουβέντες.... σηκώθηκα αξημέρωτα κιόλας (τα ραντεβού μου μεσα!!!!!) έτσι ήρθε με πήρε αγκαλιά και αφού μου έσκασε ένα φιλί μου είπε:

"Πλατούλα, σκέτη....... είναι νύχτα ακόμη;;;"
"Καλά μωρό μου , πλατούλα , είναι πιο νωρίς από συνήθως αλλά ειναι μέρα, κοίτα να ξανακοιμήθεις εντάξει;"
"Μμμμμμμμ " μουκάνισε !



                 Ξαφνικά πριν την λήξη του 10λεπτου μου λέει:

"Πω πω πω ρε μαμά! Με ανατρίχισες!!
"Σε ανατρίχιΑσα!" του λέω.
"Ω!χου !!!! Ρε μάνα!!! Πρωί πρωί μάθημα γραμματικής! Ξέρω τι σου λέω! Με ανατρίχισες! Με ανατρίχιασες, σημαίνει μου σηκώθηκαν οι τρίχες ! Με ανατρίχισες σημαίνει έβγαλα καινούριες! Για συνέχισε , ωραίο είναι!"

"Κοίτα , μην από την πολύ ανατρίχηση γίνεις σαν αρκούδα και θες αποτρίχωση μετά!" του είπα και σηκώθηκα να ετοιμαστώ!!!!!!


36 σχόλια:

Coffeemug είπε...

πρωινά χαδάκια, τί ομορφα!

geoaman είπε...

Τι μου θύμησες τώρα..;;; Αρε μανούλα σαν και εσένα τίποτα... Τωρα ποια να βρεθεί να σου κάνει τετοια χάδια.Τωρα η κάθε μια παιρνει αυτο που θέλει,σε εξαντλει προκειμένου να την ικανοποιησεις και μετα θελει αυτη τα χάδια και εκτος αυτου εχεις, μετα απο ολα αυτα και μουρμουρα, γκρινια κ τα γνωστα...

Ντρουσίλα είπε...

Μοναδική η αίσθηση του "χουζουριού" και της αγκαλιάς, με το παιδάκι μας...

Τι γλυκιά καλημέρα που ήταν αυτή, Νερένια μας!

Φιλιά!

Νερένια είπε...

Την καλημερα μου σε όλους.....


μου εφτιαξε το κεφι το άτιμο!!!!!!

Ελευθερία είπε...

Αυτά είναι...

Και τώρα σας αφηνω...

.. πάω να χωθω στην αγκαλιά του............................................................................................

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ !!!!.......

Ανταίος είπε...

Νερένια,βγάζει τόση γλύκα και τόση τρυφερότητα το κείμενο, που ίσως δεν φαντάζεσαι...

ΥΓ:Ελευθερία ευτυχώς που ο άνθρωπος έχει πεθάνει εδώ και κάτι αιώνες, αλλιώς θα αυτοκτονούσε σήμερα!!!!χαχαχαχα

Νερένια είπε...

@Ελευθερια μη δεις αγκαλια!!!

μαρηηηηηηη θα χωθεις πρωτα σε ολων των αλλων την αγκαλια και μετα στου γιου μου;;; Άτιμο θηλυκό!!!!!


@Ανταιε ... είμαι γλυκια και τρυφερή ΠΑΝΤΑ, εκτος τις στιγμές που μπινελικωνω ...κοιτα να το πεις στον Ιονν.....χαχαχαχαχα

next_day είπε...

χαχα!!
υπέροχος!
μα είναι να μην σου φτιάξει το κέφι???
πλατουλα σκετη ε? στο ειπε το παιδι! μονο πλατουλα , οχι και μαθημα γραμματικης μετα!!
φιλιά πολλά!

Νερένια είπε...

next day το πως επιβιώνω από τις ατακες των παιδιων μου ...μόνο εγω το ξερω...αποφασισα να τα μαθαινεται και σεις...


χαχαχα φιλακια!!

Emmanouela είπε...

Τι γλυκά που είναι όλα αυτά! Μου ξύπνησες το μητρικό μου βρε Νερένια!! Άντε να χω κι εγώ ένα ανθρωπάκι να ζητάει χάδια!!!
Καλά, από τέτοια λεκτικά, πρέπει να ακούς πολλά!!!!

Drmakspy είπε...

Ήξερε τι έλεγε το παιδί... Ανατρίχισε!!! Εμείς ανατριχιάσαμε από συγκίνηση... Αχ και να είχα ένα κατάδικό μου.... Μαθήματα συναισθημάτων παραδίδει και μάλιστα σε πανεπιστημιακό επίπεδο....

zoyzoy είπε...

Το γλυκό μου μετά θα ψάχνει αγκαλίτσες όταν φύγει απο δίπλα σου και ποιά θα τους τις δίνει Νερένια μου?
Αχ οι μάνες πως τα κακομαθαίνουμε τ'αγόρια μας!!

Φιλιά θαλασσινά γλυκιά μου!

Νερένια είπε...

@ Εμμα μου,

το παιδί είναι λιγότερο χαδια και περισσοτερο όλα τα υπολοιπα...χαχαχα .... κοιτα να εισαι σίγουρη πριν κάνεις το ενστικτο πραγματικότητα, γιατί ένα είναι σίγουρο!

Αμα βγει ..... δεν ξαναμπαινει ποτε εκει που ήταν!

χαχαχαχαχα


@Drmakspy

Αφού θες ενα .... αν δεν μπορείς υιοθέτησε ...θα ειναι διπλή χαρά και η ικανοποίηση....


@ζουζου

μου πατας τον κάλο .... ΠΟΙΑ ;;;; ΠΟΙΑ;;;;;;;;;;

ουφ και αχ βαχ!!!!!!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Όμορφες στιγμές κανείς σας δεν θα τις ξεχάσει. Ευτυχώς που τις έχετε.
Ευλογημένοι είστε και να συνεχίσετε έτσι.

Emmanouela είπε...

αχαχαχαχα! ΈΛααα, μην είσαι τόσο κυνική! Έχεις τα δίκια σου, αλλά πάντα πίστευα ότι αυτά τα χάδια σε αποζημιώνουν!!!

Ελευθερία είπε...

Γλυκυτατε Ανταίε ....

Άντε και *&%Ε#@@#$$%%&* για όλα όσα μου σουρες !!
Χα χα χα!!!

Αγαπητή πεθερούλα..
Άτιμο θηλυκό;;;;
Την νυφη σου !!!
Απα πα πα πα....

Ντροπής πραματα !!

Νερένια είπε...

@Χριστόφορε μου,

ήθελα και τα δύο μου παιδια, ήξερα τι ευθύνη είναι και πόσο θα μου αλλαξουν τη ζωή..... οποτε δεν μπορώ παρα να ΠΡΟΣΠΑΘΩ ...δεν ξερω αν θα τα καταφερω ποτε... για το καλύτερο....
Είναι η λάμψη στα μάτια μου.....


@ Έμμα ...

απλά λέω την αλήθεια:ΡΡΡ

καλά ειναι τα χάδια .... αλλά υπάρχουν στιγμές που τον αποζητάς έναν Ηρώδη.....χαχαχαχα


@Ελευθερία μου...

τι πράμα και αυτό ;;; γιατι οι νυφες μοιαζουν στις πεθερες;;;;

για τα μπινελίκια λέω.... λιγο ακόμη και θα γίνεις ίδια με μενα...χαχαχαχαχα


ααααα και ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΙΛΑΝΕ στην πεθερα!!! Ακους εκει ντροπης !!! τσ τσ θα σε στρώσω που θα μου πας!!

Ελευθερία είπε...

Νερένια μου...... με έχεις κάνει ίδια...
Ρώτα και τον Ανταίο...
Με θεωρεί πιστό αντίγραφο σου... !!!

Χα χα χα!!!

Και ναι...
αντιμιλάμε στις πεθερές !!!
Αλλιώς θα μας καβαλήσουν και αυτες οπως οι πασαδες αντρες (βλεπε γιος σου!) ....

Νερένια είπε...

χαχαχα

Βρε ο ανταιος ειναι σεμνο αγορι...χαχαχαχα


Βρε εχετε εσυ καλα με την πεθερα (εμενα) και δε θα χασεις!!!


φιλάκια!!!

Ανταίος είπε...

Γλυκυτατε Ανταίε ....
Άντε και *&%Ε#@@#$$%%&* για όλα όσα μου σουρες !!

Καλά τώρα αυτή γιατί με βρίζει συνέχεια;;;

Νερένιαααααα
Ζουζούναααααααααααα

Νερένια είπε...

κάτι θα ξερει;;;;

Ελευθερία είπε...

Φυσικά και κάτι ξέρω ...

;-)

Ελευθερία είπε...

Η Νερένια είπε: Βρε ο ανταιος ειναι σεμνο αγορι...

Εγώ λέω: Πότε ;;;

Ανταίος είπε...

Όχι λέγε τι ξέρεις...(μη μιλάς γμτ!!)..ορίστε λέγε σε ακούμε...(μη μη μιλάς σου λέω ωρε)..λέγε να μάθουμε ορίστε,είμαστε όλο αφτιά....(τσιμουδιά λέμε εσύ!!)
Βλέπετε δεν έχει να πει κάτι!!!

Όσο για απάντηση στο Πότε...κάθε απόγευμα 5.30 με 5.48!!!αχαχαχααχα

Νερένια είπε...

χαχαχαχα κοντα στην ωρα εισαι....

Ανταίος είπε...

Ναι αλλά ξέρεις τι γρήγορα που περνά ο χρόνος;;χαχαχαχα

Νερένια είπε...

δλδ τωρα που πέρασε ο χρόνος ...έγινες ασεμνος;;;;;;;;;;;;;;;;;


για να σε δω!!!

Ανταίος είπε...

Εντελώς όμως....
Στην πραγματικότητα μετατρέπομαι σε έκφυλο, σεξομανή Σάτυρο....όταν όμως δεν βαριέμαι και δεν κάνει ζέστη, όπως αυτή σήμερα!!!!

Νερένια είπε...

χααχαχα θα έλεγα μια κουβέντα που ξεκινάει από Χ και τελειώνει σε η... αλλά λέω να την αφήσω με τέτοια ζέστη!!!


χαχαχαχα

Ανταίος είπε...

Δεν μπορώ είπαμε.Κάνει ζέστη!!!!!!

Νερένια είπε...

στα λόγια μου έρχεσαι .... Χ....η...


χαχαχαχαχαχα

Ανταίος είπε...

Νερένια ξεχνάς πως έχω τη δυνατότητα να σβήνω σχόλια μου φαίνεται!!!χιχιχιχι
Άμα μάλιστα συνεχίσεις με αυτό το πνεύμα θα αναγκαστώ να σε διαγράψω από το καφέ!!!!!!αχαχαχαχαχα

Νερένια είπε...

Ανταιε μου ξεχνας ...οτι μετην ιδια ευκολια μπορω να το κάνω και γω....


αχαχααχ


άσε που άμα με σβήσεις θα πάρω μαζί μου και τον μισο αντρικο πληθυσμό .... οποτε για το καλο του καφέ....

θα με αφήσεις καλέ μου Ανταίο;;;


Άσε που αμα με φυγεις ποιος θα σε πειράζει;;;;;;

Ανταίος είπε...

Οι κουβέντες σου είναι σχισματικές και δεν πρόκειται να σε ακολουθήσω!
Φυσικά για το καλό του καφέ βεβαίως βεβαίως....χαχαχαχα

Νερένια είπε...

μα φταιω τωρααααααααααα;;;;;;;;;;


οχι πες μου!!!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑ Θεός!!Μ'αρέσει που δίνει και παραγγελιές χαχαχα!