25.8.10

Επειδή έχω νεύρα....




Μου φταίνε όλα λέμε!!!! 
Στο γραφείο το παίζουν κανονικά όλοι! 
Κρατάει από χθες μάλλον!
Εγώ κράζω (πήρα την πρώτη strepsils μόλις πριν δύο λεπτά!)
Όλοι με κοιτάνε, λες και δεν με έχουν ξαναδεί! 
Έψαξα με το χέρι, να δω αν οι κυνόδοντες έχουν την κανονική τους μορφή ή αν έχουν κρατήσει την χθεσινοβραδινή!
Μπα καλοί είναι!
Δε θέλω να ξεσπάσω τα νεύρα μου, αλλά δε με βοηθάνε κιόλας!
Η ηρεμία της ημέρας δεν ήρθε και τις βαλεριάνες τις κατανάλωσα όλες εχθές!
Και κει που σκεφτόμουν  "εδώ ο κόσμος χάνεται (στο γραφείο εννοώ) και το μονί χτενίζεται!(τα νεύρα και την έλλειψη συγκέντρωσης εννοώ)"
ξέσπασα στα γέλια! 
(Ένα ψυχογιατρό και επειγόντως λέμε, διότι μόνη μου γελάω!)
Σκέφτηκα -δεν ξέρω πως- πως οι παροιμίες μάλλον πρέπει να αλλάξουν!!
Διότι με τόσο Μπραζίλ και Χόλιγουντ τι να βρει να χτενίσει;;;;;;;;;;;
Γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!!!!!!

11 σχόλια:

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

έτσι-έτσι,γέλα μόνη σου,και θα περάσουν και τα νεύρα και όλα.δεν μου φτιάχνεις έναν ελληνικό που είμαι πάνω στη χώνεψη;φιλιά.

Νερένια είπε...

Καλη χώνεψη ..... εγω να δω πως χωνέψω!!!


Έφτασεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!

zoyzoy είπε...

Το'χω πει και'γω Νερένια μου πρέπει ν'αλλάξουν επειγόντως οι παροιμίες και'κει που λέει χτενίζεται να μπεί ξυρίζεται και θα'ναι όλα σωστά!!

Υπομονή!!
Καλό μεσημέρι!!

Ανταίος είπε...

Η πιο εύκολη και απλούστατη λύση...
ρίχτα στους άλλους!!!
Διότι ως γνωστών εσύ δεν φταις βεβαίως βεβαίως!!!χαχαχα

meril είπε...

λοιπόν κι εγώ σήμερα έχω νεύρα...
τι στο καλό...
ετεροχρονισμένη πανσέληνο έχω;

meril είπε...

καφέ λέμε!!

Νερένια είπε...

@zoyzoy... μεσα στο μυαλο μου εισαι!!!


@Ανταιε , εγω τα παντελονια που φοράω εχω μάθει να τα τιμάω.... αμα φταιω φταιω ...και μάλιστα εγω φταιω .....


@meril ..... αμα πεις τι θελεις θα ερθει στο λεπτο!!!!!

meril είπε...

σκέτο νες είπαμε!
αμάν πια!

(΄θ' αλλάξω καφέ!)

Νερένια είπε...

έφτασεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.....


(νες;; και σκέτο;; γι αυτο εχεις τα νευροφυτικά σου)

χαχα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μα γιατί; Αφού γιόγκα ξέρεις.
Ξέρεις πόσες φορές γελάω μόνος μου; Τι παροιμία υπάρχει για μένα;
Ηρέμησε. Θα κοπάσει ο άνεμος.

Νερένια είπε...

Για να δουμε θα κοπασει;
κοπασε; κοπαζει;

Θα σκεφτω Χριστοφορε μου μια και για σενα........