23.8.10

Για να ζηλεψετε και λιγουλάκι......

Διακοπές τέλος .... μου κάνατε και το πάρτι της επιστροφής και όλα καλά .... με συγκινήσατε τέρατα ... άντε λοιπόν και γω να σας δείξω...γιατί σας άφησα για λιμάνια ξέναααααα ....για λιμανια ξέναααα....


ΟΡΜΟΣ ΝΑΥΑΡΙΝΟ




Λοιπόν βρισκόμαστε στην Πύλο Μεσσηνίας , στον όρμο λοιπόν της Πύλου βρίσκεται και η νήσος Ναυρίνο , θα δείτε και άλλες φωτο παρακάτω. Σε αυτόν τον όρμο , έγινε το 1827 η Ναυμαχία του Ναυαρίνο , η οποία ήταν από τις σημαντικότερες , αν όχι η σημαντικότερη , επί Τουρκοκρατίας. Το μόνο φυσικό άνοιγμα για να μπει κάποιος στον κόλπο βρίσκεται στα αριστερά όπως κοιτάτε την φωτο. 
Μπήκαν που λέτε οι φίλοι μας οι Τούρκοι ,οι αρμάδες και τα πολεμικά τους και αφού μπήκαν όλοι στον όρμο οι Γάλλοι (όπου το μνημείο τους είναι η λευκή κουκίδα πάνω στο βράχο) έκλεισαν το πέρασμα. 



Το Μνημείο Τιμής προς τους Γάλλους 


Ανεβαίνεις σε σκαλιά λαξευμένα στο βράχο , δύσκολη η ανάβαση , αν και τα πιτσιρίκια χοροπηδούσαν σαν κατσίκια , τόσο που μου βγήκε το υστερικό μου ότι θα πέσουν και να μην τρέχουν! Αλλά η θέα σε αποζημιώνει και με το παραπάνω!!


Κατεβαίνοντας , τα πράγματα σαφώς ήταν πιο εύκολα .... αλλά ένα μπάνιο ήταν ότι καλύτερο ....


Όχι εκεί δε μου βγήκε το υστερικό μου καθώς τα παιδιά μου πρώτα έμαθαν να κολυμπούν και ύστερα να  περπατούν.... τι Νερένια θα ήμουν; Ο γιος μου ο μικρός είναι αυτός που πηδάει...

Δεξιότερα λοιπόν είχαν κρύψει τα πολεμικά τους πλοία οι Ρώσοι σύμμαχοι ...



Το Μνημείο Τιμής προς τους Ρώσσους


Αυτό το μνημείο βρίσκεται πάνω στη νήσο Σφακτηρία , δίπλα στο δικό μας εκκλησάκι της Παναγίτσας.
Όμως οι Ρώσσοι για να τιμήσουν τους νεκρούς τους πριν 5 , νομίζω, χρόνια έστειλαν ξυλεία, καθώς και όλα τα κεντημένα ξύλα που θα δείτε παρακάτω και έχτισαν το δικό τους εκκλησάκι....


Στο κέντρο σχεδόν του όρμου υπάρχει ένα μικρό νησάκι , εκεί οι Άγγλοι είχαν έτοιμα τα δικά τους πλοία..... το νησάκι και το αντίστοιχο μνημείο πάνω του....




Οι Έλληνες , από το κάστρο της Πύλου .....

...... με τα κανόνια τους.... τα γνωστά κανόνια του Ναυαρόνε ...που κανονιοβολούν κάθε Μ. Σάββατο...

Οι σύμμαχοι λοιπόν από θάλασσα και οι Έλληνες από στεριά , φρόντισαν να μη φύγει κανένα Τούρκικο πλοίο ...τα ναυάγια των πλοίων βρίσκονται ακόμη στα βαθιά και πεντακάθαρα νερά του όρμου....



Είναι πολύ όμορφη εμπειρία.... για όσους δεν έχουν δικό τους σκαφάκι , νοικιάζουν μικρά με μικρή μηχανή που δεν χρειάζεται δίπλωμα ... αρκεί μια μέρα σαν και αυτή, να μην έχει κυματάκι και θα είναι μια αξέχαστη εμπειρία για μικρούς και μεγάλους .....

Φυσικά υπάρχουν και άλλα πολλά μέρη κοντά στην Πύλο που μπορεί να δει κανείς ....


Μη ξεχνάτε .... είναι Νότια άρα το καλοκαίρι εκεί διαρκεί παραπάνω , σνιφ , χρειάζεστε μόνο ένα Σαββατοκύριακο και καλή παρέα.....


Άντε καλά ήταν ..... ουφ και ουφ!!!!

32 σχόλια:

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα είπε...

Kαι του χρόνου με το καλό και πάντα τέτοια, και καλά κουράγια για τον χειμώνα που έρχεται.

και άντε να δω, ποιός θα ζηλέψει στο τέλος!!!!

Drmakspy είπε...

Στην Πύλο ίσως κάποτε αξιωθώ να πάω... Δεν ζηλεύω λοιπόν γι αυτό... Το μόνο που ζηλεύω είναι τα πιτσιρίκια που δεν θα αποκτήσω ποτέ για να ανησυχώ γι αυτά όπως εσύ...

Νερένια είπε...

@ζουζουνίτσα .... αλανιάρα...που στα κομμάτια είσαι;;;;;


άντε στείλε ένα μνμ μια συλλαβή αν εχεις το θεό σουυυυυυ..... που καιγομαι απ τα μάτια σου και είμαι στο ελεος σου.......

Άντεεεεε .......και υπόσχομαι να μη ζηλέψωωωωωωω......


@Drmakspy...
Άσε που ποτέ δεν είναι αργά ... άσε που μπορείς να υιοθετήσεις ....
μα ακόμη και αν τίποτα από τα δυο δεν κάνεις η γιαγιά μου λέει πως σαν δεν έχεις παιδιά έχεις ένα πόνο και ένα παράπονο ...σαν έχεις έχεις πολλούς......

Άσε που εμένα έχουν και μεγάλη διαφορά και έχω διχαστεί η γυναικα!!

Όταν με πιάνει η υστερία, με ρωτάει ο μεγάλος : για μένα το λες;;; και εννοείται πως όχι ... και όταν λέω κοίτα μη μας ξενυχτήσεις να σε περιμενουμε ...λέει ο μικρός : για μένα το λες;;; και εννοείται παλι πως όχι ....
έχω την εντύπωση ότι έχουν καταστρώσει σχέδιο εξόντωσης μου!!
Που θα μου πάει όμως ... θα τα τσακώσω!!!!

Coffeemug είπε...

Καλώς όρισες! Θυμάμαι όταν είχα πάει κάποια χρονιά ότι οι παραλίες εκεί ήταν μαγευτικές. Ατέλειωτες και με ψιλή άμμο.
τώρα βέβαια σε ένα μέρος μου έχει μπει στο μυαλό να πάω.
εδώ

Νερένια είπε...

Κυρία Φυλτζανοπούλου μου...

Μπορώ να σου πω ότι θες ρώτα...χαχαχα


Πραγματικά πολύ ωραίο ξενοδοχείο...τα έχει ΟΛΑ ... το μόνο μειονέκτημα , αν μπορούμε να το πούμε , είναι η παραλια ΑΝ εχεις μικρά παιδιά .... διότι είναι είναι πέλαγος .... και σαν πέλαγο ...το πιάνει -σχεδόν συνέχεια εχει κυματα - βέβαια είναι ιδανικό για κάθε είδους σπόρ με πανι και σανίδα .... ιδανικότερο δεν νομίζω να υπάρχει!
Ωστόσο αν δε σε νοιάζει η παραλία εχει ωραιότατες πισινες!!!!!!

Αλλά ναι ...είναι ωραίος προορισμός!!!

Άντε βρε κάνε κράτηση για το επόμενο καλοκαιρι ...αν και ένα σ/κ μεσα στο χειμώνα δεν θα ήταν άσχημο ...ίσα ίσα θα έλεγα!!!!

Νερένια είπε...

Κοιτάξτε εδω ....

http://www.trivago.gr/%CF%80%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%82-455787/%CE%BE%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%BF/the-romanos---costa-navarino-1314146/%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%B5%CF%82



ουφ! ουφ !

θεικές παραλίες ...και η μία δίπλα στην άλλη ... δεν χρειαζεται να ξενιτευτείτε ... αν μένετε στην πύλο είστε σχεδόν στο κέντρο ...max μια ώρα για να πάτε από την πλευρα του Ρωμανού ...όπως max μια ώρα για Φοινικούντα , πεταλίδι ....

Ουφ!!!!!!!!

Νερένια είπε...

http://www.costanavarino.com/en/home.html

όπως και εδώ ... εννοείται πως όλες αυτες οι παραλίες δεν είναι μόνο στου Ρωμανου ...η πρώτη είναι η Βοϊδοκοιλιά που είναι μέσα στις 10 παραλίες του κόσμου .....

πατήστε στο view Photo gallery κάτω απο τη φωτο και απλά ταξιδέψτε.....

next_day είπε...

αφού μας άφησες για τέτοια μέρη, κι αφου μοιράστηκες μαζί μας τις στιγμές σου, σε συγχωρούμε!!!!
Καλή επιστροφή και να γεμίζεται πάντα με τέτοιες όμορφες εικόνες!!!!
Σε φιλώ γλυκά!

Νερένια είπε...

next day μου....

το ήξερα ότι θα με καταλάβετε! Στους άλλους να τα πεις που μου έδωσε ο γιατρούλης μια αδειούλα και λες και έφυγα ένα μήνα ....σαν κάποιες άλλες ψυχές ...ονοματα δε λέμε!!!!

Ανταίος είπε...

Και τώρα που ζηλέψαμε τι κατάλαβες;;;;;@#$^&&^%$$$##@@@

Νερένια είπε...

χαχαχ ρε Ανταιε από το πρωι στο βρισιδι εισαι ... τι σου έκαναν πασακα μου;;

πες μονο ποια να την τσουρομαδήσουμε!!!

Emmanouela είπε...

Άκρως ενημερωτική η ανάρτησή σου! Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες και τις φωτογραφίες! Πανέμορφες!!! Κι εγώ μόλις εχτές γύρισα και σύντομα θα αναρτήσω κι εγώ φωτογραφίες από τον παράδεισό μου!!! Καλώς ανταμώσαμε λοιπόν και μην ακούω καλό χειμώνα και αηδίες, αφενός γιατί ο χειμώνας θα αργήσει θα έρθει λόγω υψηλών θερμοκρασιών και αφετέρου διότι σιχαίνομαι το χειμώνα!!!!
Φιλιά πολλά!!!

Κι εσύ Ζουζούνα γύρισεςς??

Νερένια είπε...

Αντε Εμ ... περιμενουμε!!!

κέρασμα ο σημερινός καφές ..... έτσι για το καλό βρε παιδί μου!!!!


Ελευθερια μην ακούσω λέξη!

Ελευθερία είπε...

Ε! βέβαια...
Εσύ να κερνάς καφέδες.......

Άντε, άντε...
Έχε χάρη !!!!!!!!!!!

Νερένια είπε...

Έχω βρε ... εδω η Εμ μας έχει πληρώσει τη βιτρίνα με τόσους καφέδες .....

χαχαχα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Θαυμάσια, υπέροχη παρουσίαση Νερένια. Ομολογώ ότι ζήλεψα αλλά με καλό, ήπιο και χριστιανικό τρόπο.
Να είσαι καλά και να κάνεις άπειρα τέτοια ταξίδια.

Νερένια είπε...

Χριστόφορε ... θα ήθελα να μου εξηγήσεις αυτόν τον χριστιανικό τρόπο .... δεν ήμουν καλή στα θρησκευτικά ... ελπίζω να μην είναι αυτό να ψοφήσει η κατσικα του γείτονα που είπε ο μακαριότατος Χριστόδουλος....

την ευχή σας ...

χαχαχαχα

Artanis είπε...

Ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω....

Νερένια είπε...

Artanis


έλα και θα σε ξεναγήσω εγω!!!!!

Φυσικένια είπε...

Nερένια, προσωπικώς πρώτα έμαθα να κολυμπάω και μετά να περπατάω.

Όταν ήμουν μικρή μου φώναζε η μάνα μου "Βγες παιδί μου απ' το νερό, λέπια θα βγάλεις!"
Ε, από εκεί μου έμεινε το κουσούρι...
χα χα

Ήμουν ένα χρόνο διορισμένη στην Πελοπόννησο και τη γύρισα ολόκληρη πριν καεί...

Όμορφο οδοιπορικό πάντως! Να ΄σαι καλά! φιλιά!

Νερένια είπε...

Φυσικένια μου ....

και γω μια από τα ίδια ... ο μπαμπας βλέπεις ....


Και έτσι έμαθαν και τα παιδια μου ... 6 μηνων ο πρώτος έβαλε το κεφάλι κάτω απο το νερο .... και 8 ο δευτερος .... τωρα πηδάνε από 5-7 μετρα και ουτε που τους νοιάζει...

αχ θελω κι αλλες διακοπες!!!

Φυσικένια είπε...

Να δεις πλάκα, όταν έχει πολλά μποφόρ ελάχιστη μπαίνουν στη θάλασσα για μπάνιο!!!

Να δεις τι κάνουμε οικογενειακώς!!! Τα κεφάλια μόνιμα κάτω απ' το νερό!!
Μου την έσπασε φέτος η ωτίτιδα και έχασα πολλά μπάνια αλλά τώρα το ευχαριστιέμαι!! Μιλά με του αλλάζω τα φώτα!!!

Ο μπαμπάς βλέπεις.... στα 2 μου έκανε εκπαίδευση για ΟΥΚ!!! χα χα χα

(και δεν κάνω πλάκα!)

Φυσικένια είπε...

Να δεις πλάκα, όταν έχει πολλά μποφόρ ελάχιστη μπαίνουν στη θάλασσα για μπάνιο!!!

Να δεις τι κάνουμε οικογενειακώς!!! Τα κεφάλια μόνιμα κάτω απ' το νερό!!
Μου την έσπασε φέτος η ωτίτιδα και έχασα πολλά μπάνια αλλά τώρα το ευχαριστιέμαι!! Μιλά με του αλλάζω τα φώτα!!!

Ο μπαμπάς βλέπεις.... στα 2 μου έκανε εκπαίδευση για ΟΥΚ!!! χα χα χα

(και δεν κάνω πλάκα!)

Φυσικένια είπε...

φτου κακά... ελάχιστοι

Νερένια είπε...

Τα ίδια και μεις... βρε μπας και είσαι η αδερφη μου;;;

χαχαχα

Ελευθερία είπε...

Βραζιλιάνικο τον έχετε κανει τον καφενε...

Φλερτάρετε ασυστολα με πολλούς άντρες και βρισκετε χαμενες αδερφές..

Τι θα γίνει κ. Νερένια μας ;;;;

Φυσικένια είπε...

Όχι και χαμένες αδελφές!!! Θα μας παρεξηγήσουνε!! χα χα χα

Ανταίος είπε...

Εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορρα!!!χαχαχαχα

zoyzoy είπε...

Υπέροχα τοπία ζωντανές φωτό!
Να'σαι καλά να ξαναπάς Νερένια!

Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!

Νερένια είπε...

@Ελευθερία μου ... τι να κάνω;;;

Φροντίζω τους πελάτες...χαχαχαχα


@Φυσικένια μου .... λες;;; μπαααααα....

@Ανταιεεε .... συνέχισε τη διαφήμιση...

@ζουζου .... σε ευχαριστώωω ...άντε να πας και συ!!!!

Ελευθερία είπε...

Πα πα πα παααααααα ....

Dimos El Grec είπε...

Κάτι τέτοια post μας δίνουν ιδέες για μελλοντικές διακοπές! ;)

Welcome back!