30.8.10

Ωρε!!!! ξαδερφοκουμπάρεεεεεεεεεε!!!!! (Μέρος γ' και τελευταιο επιτέλους!)

Μπήκαμε που λέτε στο σπίτι, μετά Βαΐων και κλάδων, ταίριαζε και στη εποχή και τι αντικρίζουν, τα όμορφα ριμελομένα ματάκια μου;;;;
Η κυρά , μέσα στα μαύρα, με τη σεμνή τη φουστίτσα της, μετην μπλουζίτσα με το γιακαδάκι .... καμιά 25αρια χρονών και ήταν σαν τη γιαγιά μου!
Μπα τι λέω;;; Η γιαγιά μου είναι πιο μοντέρνα! Αυτό δε που με τσάκισε ήταν το παπουτσάκι!
Χαμηλό με λαστιχένιο τακούνι, κάτι τέτοια που φοράει η γιαγιά μου, χωρίς πλάκα!

Μου σκάει την πρώτη τσιμπιά η μάνα μου! Του τύπου, τι θα πει η γυναίκα τώρα! Την αγριοκοιτάζω και της λέω ψιθυριστά:
"Ρε μάνα όσο και να έψαχνα τέτοια δε θα έβρισκα! Δεν κοιτάς τα χάλια σου, που μου είσαι με τις πουκαμίσες και τα κολάν;;; Αειιι..."
Τι να κάνει η γυναίκα! Είχα δίκιο! Που να το φανταστούμε!
Δίπλα από την "κουμπάρα", η αδερφή του "κουμπάρου" και ξαδέρφη, με το ίδιο συνολάκι, μόνο που αυτή θα ήταν καμιά 20αρια χρόνια μεγαλύτερη!
     Παραβλέπω τις στιλιστικές τους ανησυχίες,βγάζω τον καλό μου εαυτό και..... φιλιά αγκαλιές και στρογγυλοκάθομαι! 
Η "κουμπάρα" στο ένα πόδι! 
     "Φέρε αυτό, φέρε εκείνο!" Η αδερφή, να κάθεται και να διατάζει μαζί με τον άνδρα και η κοπέλα να τρέχει τρέχοντας!

Φανερά εκνευρισμένη, σηκώνομαι να βοηθήσω! 
   "Που πας κουμπάρα; Η νυφαδιά θα μας σερβίρει!" λέει η αδερφή.
   "Γιατί; Εμείς δεν έχουμε χέρια;"
   "Έτσι είναι το πρέπον!" απαντάει.
   "Καλά και πότε θα κάτσει στο τραπέζι το κορίτσι; Από την ώρα που ήρθαμε, δεν της έχουμε μιλήσει καθόλου, όλο κάτι κάνει!" λέω εγώ.

Τα μπούτια μου είχαν αρχίσει να διαμαρτύρονται! Η μάνα μου, από τη μια να με τσιμπάει, του τύπου που μας έμπλεξες, ο πατέρας μου από την άλλη να με σκουντάει, του τύπου θα σκάσεις επιτέλους;;;;;
Εγώ ακάθεκτη! 
   "Θα την βοηθήσω, να τελειώνει!"
   "'Οχιιιιι , καθίστε!!!" ψέλλισε η κουμπάρα και τι να κάνω;;;;; Έκατσα!
Αφού φάγαμε, εμείς η κοπέλα δεν πρόλαβε, λέει ο "κουμπάρος":


   "Έλα θείε να σου δείξω αυτό που σου έλεγα!" και εξαφανίζονται σε ένα δωματιάκι.
Σηκώνεται η μάνα μου να βοηθησει το κορίτσι όπως όπως... παίρνει τα πρώτα πιάτα να τα πάει στην κουζίνα!
Επιστρέφει και μου ρίχνει μια ματιά!!!!!!!
Αυτό το "μωρή θα σε ξεμαλλιάσω, άμα φύγουμε!" λίγο το ένιωσα!
    Σηκώνομαι άρον άρον και παίρνω τα υπόλοιπα, να πάω να δω τι την έπιασε!
    "Δίπλα στον Μυστικό Δείπνο κοίτα!" μου σφύριξε μέσα από τα δόντια της!
Κοιτάζω και τι να δω;;;;;;;;;


    Δίπλα στα εικονίσματα, ο βασιλιάς, η βασίλισσα και τα βασιλόπαιδα , first μουρ!!!!!
     "Ωχ!!!!!!!!!!!!!!!!!ωχ!!!!!!" λέω!
     "Πόνεσες; Αει να μαζέψεις τον πατέρα σου τώρα!!!" μου λέει.

Τι να κάνω;;;; Ξαναπάω μέσα να μπω στο δωμάτιο!
   "Όχιιιιιιιιι!!!!" μου λέει η νύφη - κουμπάρα- ξαδέρφη.
"Μην μπεις είσαι γυναίκα!!!!" 
    "Τι λες ρε κοπελιά;;; Τι έχουν εκεί μέσα;; Βουλγάρες, Ουκρανές άντε Φιλιππινέζες;;;" λέω και μπαμ χωρίς να χτυπήσω ανοίγω την πόρτα!


    "Ποιόοοοος;;;;;;;" λέει ο κουμπάρος, αλλά μόλις με βλέπει,γλυκαίνει!
    "Εσύ είσαι ξαδέρφη; Έλα μέσα! Σαν πρωτότοκη μανιάτισσα επιτρέπεται!"
Μπαίνω που λέτε πελάτες μου και τι να δω;;;;;;
Καραμπίνες , και λοιπά συναφή σιδερικά από το 1821 και τούδε!!!!
Ξεροκαταπίνω και τους λέω :
   "Ελάτε, έχει πάει αργά και θέλω να δω το παιδί! Επιτέλους πότε θα ξυπνήσει;;;"
   "Ποιό παιδί;" λέει ο "κουμπάρος."
   "Αυτό που θα βαφτίσω!" του λέω.
   




    "Ααααααα! Κουμπάρα! Τώρα είμαστε σε πένθος, πέθανε ο πατέρας μου. Σε έξι μήνους που θα κλείσει χρόνο, θα βάλουμε μπρος! Και μετά είναι όλο δικό σου!!!"
   "Και έγινα νονά σε αγέννητο παιδί, ρεεεεεε!"
   " Εμείς έτσι τα κλείνουμε, απ την κοιλιά!!!!" μου λέει.
   "Ποια κοιλιά ρε;;;;; Ούτε σπερματοζωάριο στα αυτά σου δεν είναι ακόμη!!!! Πάμε ρε πατέρα, εδώ μας δουλεύουν!!!!"
   


Έτσι έχασα την ευκαιρία να γίνω νονά! Σνιφ!!!!!







14 σχόλια:

next_day είπε...

χαχαχαχα!!!
τί ήταν κι αυτό καλή μου???
δεν λες καλά που γλύτωσες???
Καλημέρες!

Νερένια είπε...

Εμ δε λέω;;;


χαχαχαχαχα

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ε, ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ ΤΟ θΕΌ ΣΟΥ!!!!!
Πέντε καφέδες ήπια να μαντέψω το τέλος αλλά τούτο δω δεν έχει προηγούμενο!!!!!

Νερένια είπε...

Αμα είναι να με μαντεύεται .... δεν έχει νόημα!!


χαχαχαχα

σαν καραγκιόζης ένα πράμα!!!


χαχαχαχα


Άντε αντιγόνη!!!! Κάνε καμιά δουλεια!

zoyzoy είπε...

Μετά τόσα χρόνια θα'χει γίνει κανένας μπέμπης δεν είναι αργά αν καίγεσαι ακόμα να κουμπαριάσεις με τον Βασιλοφιλικό ξάδερφο!

Δεν φτείς τον κόρφο σου κουμπάρα :))

Φιλιά θαλασσινά για δροσιά! μεσημεριάτικα βράζει ο τόπος!

Νερένια είπε...

χαχαχα εγώ κοριτσια βαφτίζω!!

σκέψου να του έλεγα θελω κορίτσι!!!


χαχαχαα

Ανταίος είπε...

Και σκέψου λέει ο κουμπάρος να ήταν άσφαιρος!!!!!
Θα περιμέναμε και τις εξωσωματικές...ααχαχααχαχαχα

Νερένια είπε...

Ρε κακιασμένε .... 2 μέτρα παλικάρι;;;;


χαχαχαχαχα......

Ανταίος είπε...

...Ακόμα και του Όλυμπου στερεύουν οι πηγές του!!!αχαχαχα

Νερένια είπε...

Μπα και δε μας τις δείχνεις τις στερεμενες;;;;;;;;

ε;;;
ε;;;

Coffeemug είπε...

φτηνά τη γλίτωσες! κοίτα μην την ξαναπατήσεις γιατί δεν σε βλέπω καλά. Η δεύτερη θα είναι και φαρμακερή! Ρεζερβέ μωρό πρώτη φορά ακούω.

Ελενη Τ είπε...

Η αληθεια ειναι οτι αυτο το φιναλε δεν το περιμενα....ας ειναι ομως γλυτωσες...
και για να σε γλυκανω εφερα λιγα λαλαγκια......κεραστειτε...
http://tinypic.com/r/2l9tm3a/4

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ρε συ (χίλια συγγνώμη) αλλά που να σε πάρει η ευχή (2000 συγγνώμη) είσαι απίθανη!! Τι χιούμορ και τι ροή διήγησης. Τι φυσικότητα. Σαν νερό ρεει. Νερένια με τα ούλα σου.
Το ευχαριστήθηκα σαν να έβλεπα τανία που να πάρει η οργή ( 10.000 συγγνωμη)
Απίστευτη είσαι!!!!

Νερένια είπε...

@καφεδένια .... το τι εχω δει δε λέγεται!!!!


@Ελένη μου .... φέρε λαλάγκιααααα....

και ειναι τοσο νόστιμα τα άτιμα!!!!!



@Χριστοφορέ μου..... τέτοια συγνώμη ....να μου λες χιλιαδες για να μπορω να σου λέω χιλιάδες ευχαριστω.....