24.8.10

Πολυθρόνα για .... μια!!!!

    Ουφ! έρχεται ο Σεπτέμβρης .... και μαζί του η ετήσια ρουτίνα εξετάσεων!
Μπας και κόλλησα τίποτα στη θάλασσα; Μήπως έπεσε ο σίδηρος , ο υδράργυρος , ο χαλκός;;; Ρε μπας και ανέβηκε η χοληστερίνη , το τριγλυκερίδιο , κι αυτοί οι κιοφτέδες της Νίτσας κόλαση! Τρεις - τρεις κατέβαιναν οι άτιμοι!
    Όλα μπορώ να τα αντέξω!!! 
Διότι , ντύνεσαι ωραία ωραία , απλώνεις το χέρι να σου πάρουν το αιματάκι σου, άντε γεμίζεις και ένα σκασμό ούρα ένα μπουκαλάκι , που ποτέ δεν σου έρχονται όταν τα θες, ξεγυμνώνεις πλάτη , να ακούσουν , ο θεός ξέρει τι, άντε και ένα τεστ κοπώσεως στα μεγάλα γλέντια και είσαι σούπερ!


     Αυτό που είναι ο τρόμος, είναι ο γυναικολόγος με τη φονική καρέκλα!!!



Ο γυναικολόγος, στους άνδρες το λέω, είναι ένας γιατρός, που αν τον έχεις βολευτεί δεν τον αλλάζεις.... ή πρέπει να πεθάνει αυτός ή πρέπει να πεθάνεις εσύ για την αλλαγή!
Τον δικό μου, τον έχω από τα 17 και δεν τον έχω συνηθίσει ακόμη! Τι άλλο να δει ο άνθρωπος από μένα; Τα έχει δει όλα! 
Αλλά αυτό που είναι εντελώς εκνευριστικό, είναι η καρέκλα!! Άντε κάτσε! Όχι άντε κάτσε!
Και κάθεσαι, διότι μια ψυχή που είναι να βγει, ας βγει!
    Στην αρχή λοιπόν , με παραξένευε το γεγονός ότι αφου φορούσε γάντια , ματομπούκαλα και εκείνο το φως του ανθρακωρύχου στο κεφάλι, πριν να σκύψει για τις ανασκαφές τύπου Σλίμαν ,  να δούμε τι θα ανακαλύψουμε και σήμερα, καθόταν μπροστά μου , μου μιλούσε με έναν ήρεμο τόνο και ταυτόχρονα μου χάιδευε ανεπαίσθητα το μπούτι! 
Μου την πέφτει ο πορνόγερος , σκέφτηκα .... αν είσαι 17 και ο άλλος 40, τι να σκεφτείς; Το είπα λοιπόν στην μητέρα μου, εκείνη με πήγε, δικός της ήταν... και μου είπε χαμογελώντας , πως αυτός ειναι ο τρόπος του να μας χαλαρώνει!
Εμένα μου τσίτωνε, το ήδη τσιτωμένο νευρικοκεντρικό σύστημα... το κιβώτιο ταχυτήτων κλοτσούσε και ο γιατρός δεν μπορούσε να κάνει τη δουλειά του!
   Οπότε του το είπα! Άλλαξε λοιπόν το στιλάκι και άρχισε να μου πιάνει τη συζήτηση για διάφορα κάθε φορά, ώστε να μου αποσπά την προσοχή! 
Άντε λοιπόν , όλα μέχρι εδώ καλά!
Στην απλή εξέταση, τα πράγματα είναι πιο εύκολα.... λέμε τώρα...
Διότι  καλά είναι να κάτσεις, να σε δει και να τελειώνεις... αλλά αν εκείνη την ώρα που είσαι με τα πόδια ανοιχτά, τον γιατρό να ψαχουλεύει μπας και βρει τον θησαυρό του Μαυρογένη... θέλει κάποια να του μιλήσει στο τηλέφωνο;
Έχουν τις βοηθούς , δόξα να έχει ο Αλλάχ, αλλά αν κάποια θέλει να του μιλήσει εκείνη τη συγκεκριμένη ώρα και καίγεται; 
Ε! γιατρός είναι ... δεν μπορεί να αρνηθεί!
Σου λέει ευγενικά ένα "έρχομαι αμέσως" ... βγάζει γάντια , φώτα και τα συναφή είδη και πάει στο γραφείο του! Εσύ μένεις εκεί, ακούνητη, με τα πόδια ανοιχτά και το απαυτό σου να αερίζεται, τρέμεις μη χάσεις την συγκεκριμένη θέση και που να ξαναβολευτείς και περιμένεις μετρώντας αρνάκια βρίζοντας!

Ας πούμε λοιπόν ότι με την απλή εξέταση όλα πάνε τέλεια ... τι γίνεται με το τεστ ΠΑΠ όμως;;;
     Την προηγούμενη φορά που έκανα, από το ζόρι μου, δεν έβρισκε υγρό να πάρει οπότε άρχισε να με πασπατεύει και ταυτόχρονα να αναλύουμε την οικονομικοπολιτική πορεία της χώρας!
Εγώ πάλι, πως να αναλύσω την ρευστότητα της Ελλάδας , αφού στο μυαλό μου ήταν κολλημένη η στεγνότητα μου;;;;;

Εκείνος μίλαγε και πασπάτευε .... και γω μούγκα στη στρούγκα!
Τι θα γίνει, μου λέει κάποια στιγμή, θα χαλαρώσεις να τελειώνουμε;;;;;;
Ποιός με είδε και δε με φοβήθηκε;;; 
Ρε πας καθόλου καλά;;;; Με τον Πάγκαλο στο μυαλό μου, περιμένεις αποτέλεσμα;;
Αν σου μιλούσα εγώ για την Μαρία την Άσχημη, εσύ θα είχες αποτέλεσμα;;;;;;


Αειιιιιι   σιχτίρ πια! Όλα εμείς οι γυναίκες τα περνάμε και τους έχουν να γκρινιάζουν μόλις τους πεις να πάνε να εξεταστούν!!!!!!

19 σχόλια:

Ανταίος είπε...

Χμ θα προτιμούσες μήπως να κάνεις εξέταση για προστάτη;;;;χαχαχαχα

Νερένια είπε...

Βρε εσεις την κάνετε κάθε 6 μήνες ή μια φορα το χρόνο;;;;


Αειιιιιι......

Ελευθερία είπε...

Ρε Νερένια...
Σκιάχτηκα πρωινιάτικα .......

Νερένια είπε...

Ελευθερια μου

θεμα πρώτο ... ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΗΜΕΡΙ...

θεμα δευτερο... ΓΙΑΤΙ ΞΕΝΥΧΤΑΣ ΕΝΩ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΜΑ;;;

θεμα τρίτο... ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΩΡΕ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ;;;;

Ελευθερία είπε...

Απάντηση σε θέμα πρώτο:

Ωμπό, πως κάνεις έτσι μωρέ... !!!

Απάντηση σε θεμα δευτερο:

Με αγχώνεις !!!

Απάντηση σε θεμα τρίτο:

Όχι ;;;;;

zoyzoy είπε...

Στο μυαλό μου είσαι καλή μου!
Σήμερα το πρωί σηκώθηκα μ'αυτή την σκέψη "πρέπει να κλείσω ραντεβού με τον γυναικολόγο"
Και ο δικός μου πρέπει να'χει σταματήσει λόγω προβλήματος υγείας!
Τώρα???

Αντε να συνηθίσεις άλλα χέρια:))

Είχα γράψει και'γω μια σχετική εμπειρία εδώ

Καλό μας κουράγιο!:(

Νερένια είπε...

@ Ελευθερια μουυυυυυυ....

Απάντηση στην απαντηση Νο1
Μη μου λες Ωμπό ... δεν ειμαι από την Αιθιοπία ... δεν καταλαβαίνω!!

Απάντηση στην απαντηση Νο2

Εκεί που είσαι ήμουνα ...τα ίδια έλεγα και γω!! Δεν πιάνουν σε μένα!


Απάντηση στην απαντηση Νο3

Οχι βέβαια... άσε τους άνδρες να φοβουνται!!!

Νερένια είπε...

@ζουζου μου... όλες το ίδιο σκεφτόμαστε!!

Θα σου σύστηνα τον δικό μου ... αλλά και αυτός εξελίσσεται σε ραμολί...χαχαχαχα

Ελευθερία είπε...

Εντάξει 2η μαμά...

Θα ειμαι καλο παιδί !!

Νερένια είπε...

@Ελευθερια μου....

αμα σου στειλω φωτο του γιου μου θα το σκεφτόσουν να σε κάνω νυφη;;;;;

να με λες και κανονικά μαμα!!!

next_day είπε...

αχ βαχ.. απλά δεν το μπορω.. θα συνηθίσεις λέει η μάνα μου, που την παίρνω κάθε φορά μαζί! πότε καλέ? όταν φτασω 80???
ουφ!
Καλημέρες!

Νερένια είπε...

Δε θέλω να σε απογοητεύσω next αλλά μάλλον ποτέ...

χαχαχαχα

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

πως κάνετε έτσι καλέ;όταν γεννάμε τι να πούμε;τόοοοτε να δεις τι βλέπει ο άνθρωπος.χαχαχαχαχα.απλά να έχουμε εμπιστοσύνη στο γιατρό μας.φιλιά.

meril είπε...

Ααααχ!
Τι να πω η έρμη γυναίκα...
Έναν καφέ ήρθα να πιω... και βρέθηκα με.... ανοιχτά πόδια!
Ε,μα!

Πάντως τα χαλαρωτικά του γιατρού σου μου θύμισαν έναν που σε παρόμοια περίσταση μου έπιανε αμπελοφιλοσοφική για τους αρχαίους(ήμαρτον!)

Νερένια είπε...

@ φουρτούνα μου ... αυτο είπα .. τα εχει δει όλα από μενα... αλλά η καρέκλα άβολη!!!!


@meril αυτα τα χαλαρωτικά τους... σπάνε κόκαλα!!!!


χαχαχχα

Ελευθερία είπε...

Μου κανονίζεις και προξενιό;;;;

Ήμαρτον ..

Νερένια είπε...

Δεν το καταλαβα βρε! Λιγη σου πέφτω για πεθερα; Δεν ξερω μη και σου πέφτω πολύ(χαχαχαχα)

Άσε που σου δίνω κούκλο ξανθομάλλη μελοματη και με προίκα!!!


Ακους εκεί!!!

Nameless είπε...

Ευτυχως που ειμαι αγορακι. :Ρ

Γιατι και γυναικολογος και περιοδος μαζι θα ειχα νευρα ταλιατελες. :Ρ

Αν και σας βριζω για τα νευρα σας. (Νευρασθενικεεεεες)

Καλα κουραγια σε ολες.

Ελευθερία είπε...

Στειλε φωτο και που ξερεις.... πεθερούλα !!!!

χα χα χα!!!